Stranica 6 od 8

Re: Giulietta

Poslato: Ned Nov 29, 2009 11:22 am
od Trenta Tre
Slika

Slika

Re: Giulietta

Poslato: Ned Nov 29, 2009 3:50 pm
od kilson
Sta je ovo koji pm..? Dve turbine, dve klapne a tu je protokomer? :scratch:

Re: Giulietta

Poslato: Ned Nov 29, 2009 3:59 pm
od superfly tnt
a jes mu vidio razvodnik?

Re: Giulietta

Poslato: Ned Nov 29, 2009 4:14 pm
od Vuk 166
Dva protokomera?? :scratch: Koliko ovaj monstrum ima ks? :blink:

Re: Giulietta

Poslato: Ned Nov 29, 2009 4:14 pm
od Tihomirce
I protokomera dva komata :scratch:
pa ovde muku muče i sa jednim :rotfl:
kakva li je ovo aždaja :confused: :confused: :confused:

Re: Giulietta

Poslato: Ned Nov 29, 2009 5:38 pm
od kilson
...koja uz to ne radi. :rotfl:

Nije bre ono razvodnik, nego je 6 bobina u jednom pakovanju (99%). Snjimi koliko nabacanih zhica svuda preko i ispod zupchastog... :this:

Re: Giulietta

Poslato: Ned Nov 29, 2009 6:00 pm
od Vuk 166
Pokusavam ali nikako da ukapiram sta ce joj dva TPS-a,dve klapne i dva protokomera?!? :scratch:

Re: Giulietta

Poslato: Ned Nov 29, 2009 8:31 pm
od kilson
Mozda ima i dva kompa? :grin:

Re: Giulietta

Poslato: Ned Nov 29, 2009 8:42 pm
od Vuk 166
Ispada da ima,ali opet...sta ce joj?
Kada bi znali koja dva kompa verovatno bi nam bilo jasnije...ili jos konfuznije... :rotfl:

Re: Giulietta

Poslato: Ned Nov 29, 2009 8:48 pm
od dekideki
mozda ime fajla (slike) nagovestava - 400 konjica... :scratch:

Re: Giulietta

Poslato: Ned Nov 29, 2009 9:57 pm
od ljube-kugla
e to treba prepisati od amera,oni uguraju 528 kubnih inca ili 13411ccm motor sto i kad je pokvaren on se dize na zadnje tockove



dakle bez kubikaze nema ni snage da traje,samo sto kod nas taj zakon o kubikazi je izuvanje,videcemo sta ce dalje biti,pa da pocnemo sa cudovistima


Re: Giulietta

Poslato: Pon Nov 30, 2009 12:28 pm
od JaMaL
*Verovatno* ima 2 piggiback kontrolera na fabrickom kompu pa je zato zadrzao protokomere...

A ono mi itekako lici na razvodnik... bobine ne bi imale metalno kuciste... niti 1 kabl drugacije boje iz sredine... koji mi izgleda da ide na bobinu... :)

mislim stupidan je sistem ali ko zna... fabricki 1.8t pa cak i dosta kasnijih aftermarketa su zadrzavali protokomer i gurali 400 ks... i trajali 1000km ali to je sad nebitno :)

Re: Giulietta

Poslato: Pon Nov 30, 2009 3:54 pm
od kilson
Uh, jes' metalno postolje... Da li je moguce da je zakachio razvodnik direkt na remenicu? Prosto mi totalno dubiozno ovo... :eek:

Re: Giulietta

Poslato: Pon Nov 30, 2009 4:02 pm
od Vuk 166
Izgleda da je zakacio.... :scratch:
Edit: Moj 1000-ti post! :D

Re: Giulietta

Poslato: Uto Dec 01, 2009 9:20 am
od superfly tnt
dam glavu da koristi dva kompjutora od 164 V6 turbo i hrani svaki cilindar sa po 2 injektora.

Re: Giulietta

Poslato: Uto Dec 01, 2009 5:21 pm
od Vuk 166
Zar 164 V6 turbo nema dva kompa? ML 4.1 i EZK 212?
Onda Giulietta ima 4 kompa...

Re: Giulietta

Poslato: Uto Jan 26, 2010 12:41 am
od Vuk 166
Nikako da se setim gde mi stoji broj sasije? Cini m ise da je ono ispod motora brisaca,mada negde sam citao da se nalazi u gepeku...nemoj samo da je tu... :beg:
`Ladno se ne secam a gledao sam broj pre kupovine... :doh:

Re: Giulietta

Poslato: Uto Jan 26, 2010 12:51 am
od ljube-kugla
na 75-ici je na sredini u gepeku,i pise uzduzno

Re: Giulietta

Poslato: Uto Jan 26, 2010 1:27 am
od Mique
Danas sam ih dve video jednu crnu koju vozi lik sa Belih voda i onu belu sa oglasa ... Ova bela je vise nego solidna osnova za sredjivanje , pali na prvu i covek je prvi vlasnik ... E sada zasto ovo pisem , taj covek koji prodaje onu belu ima gomilu delova (menjac,delovi motori , trap , elektronika , svetla , delovi kardana , stakla , farovi ma svasta nesto ) pa ako ovo nekome znace neka ga kontaktira ...

Re: Giulietta

Poslato: Pet Jan 29, 2010 6:04 pm
od Vuk 166
Danas sam rasturao alternator sa moje julke,lezaj je gotov a cetkice mogu jos da sluze,ali to je manje bitno...
Glavna stvar je sto ne shvatam kako jedna cetkica moze da se istrosi vise od druge?
Cini mi se da ne mogu da se menjaju pojedinacno....ili mogu? :scratch:
E da,alt sa dizela se ne uklapa na carb motore,nosaci nisu na istom mestu,dok su altrenatori na svim carb motorima isti.Jedina razlika je u tome sto alternatori do 1980 imaju regler napolju i oni su 45A,a od 1980 regler je na altrenatoru a oni su 55A...

Re: Giulietta

Poslato: Pet Jan 29, 2010 10:29 pm
od ljube-kugla
moze da se menjaju cetkice i odgovaraju od neke brusilice,ja bas menjao pre neki dan kod caleta ka cromi

kod mene na alfi sam pre neki godinu dana sam izremontovao kompletan alternator i za svaki slucaj preveza jedan deblji kabal sa alternatora na akumulator,jer kabina mnogo trosi pa sta ostane za akumumulator a ovako lepo puni 14.2 bez potrosaca a 13.9 sa svetlima,grejac zadnjeg stakla,ventilator kabine i muzika

a pre neki dan sam osvezio akumulator sa kiselinom i sad preko noci drzi 12.2 dok je ranije drzao 11.7 i verglao ali sporo,dok sad vergla kao da je pre prvog paljenja ugasen

Re: Giulietta

Poslato: Sub Jan 30, 2010 3:07 am
od cirko83
Ne znam baš za četkice od brusilice, nije isti sastav materijala i nisu iste tvrdoće. Radio sam na vinklovanju motora jedno vreme tako da znam kako četkice koje ne odgovaraju mogu da oštete kolektor (ako su tvrđe od propisanih ili u sebi imaju veći postotak bakra), a sa druge strane ako su mekše, brzo će se istrošiti

Re: Giulietta

Poslato: Sub Jan 30, 2010 9:01 am
od ljube-kugla
ja stavio grafitne,koje ce se sigurno potrositi za godinu dana,a i to se isplati nego da rasturam i obradjujem kolektor

kazi mi ako si vec to radio,zasto mi varnici jedan alternator od alfe,puni normalno sli se stalno pojavljuju iskre iz njega i oseca paljevina,otvarao sam i oprao benzinom izduvao na kompresor kad sam menjao lezajeve i ubrzo se sve to pojavilo

Re: Giulietta

Poslato: Sub Jan 30, 2010 1:58 pm
od cirko83
Varničenje nastaje ako je neki od namotaja na rotoru u prekidu (radi i dalje ali varniči, a i ne bi punio dovoljno). Najčešći slučaj je to da se prostor između polja kolektora napuni materijalom od četkica i onda "po malo" prespaja,a inače je taj prostor izolacija između polja. U suštini sam radio sve drugo osim alternatora i alnasera, jbg, tako da je bolje da pitaš nekog auto električara, mada oni znaju da oderu za glupost :wave:

Re: Giulietta

Poslato: Sub Jan 30, 2010 9:35 pm
od ljube-kugla
ma ok imam rezervni koji teram