Alfa Romeo Giulia Nuova
- Stefan Alfa DXB
- Garaža: Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Escape SE 2.0 Ecoboost AWD - Lokacija: Dubai
- Lokacija: Dubai, United Arab Emirates
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
@GOXY
Na Alfu sam se vratio, pre nemackog auta sam imao 156 i smatram da je 156 GTA moj omiljeni auto bez obzira na snagu ili bilo sta slicno. Alfina istorija je ispisana na trkackim stazama od 24 HP do 156ice, cak je i 159 ugrabila jednu pobedu sa dizelom, tako da mislim da su performanse neizostavan deo istorije naseg brenda.
Niko nije omalovazavao 159-u cak sam vise puta naglasio da obozavam taj auto i da sam hteo da je kupim kao sto pise u mojoj temi. Moj komentari se odnose na kritike Giulie zbog detalja kao sto je prekidac za sveto i da zato nije prava Alfa. Taj osecaj u voznji koji Alfa ima dolazi zbog Alfine sasije, ogibljenja, motora i menjaca. Giulijini su projektovani u Alfi (izuzev menjaca), a projekat je vodio tehnicki direktor Ferrarija i mislim da nije u redu da opletemo po jednom remek delu samo zato sto ima prekidac za svetlo kao na nemackim kolima. Iskoristio sam 159 kao paralelu jer ona deli najvise delova sa drugim brendovima i najvise juri nemacki fazon, sto je cinjenica.
Nije mi bila namera da omalovazavam nijedan model, 159 je vrhunski auto cak mi je malo falilo da kupim 159 pre GT-a, samo ne volim dvostruke standarde ni zasta pa ni za kola. Ako deljenje delova i resenja sa drugim brendovima cini Giuliu manje Alfom, onda to vazi za sve modele.
Na Alfu sam se vratio, pre nemackog auta sam imao 156 i smatram da je 156 GTA moj omiljeni auto bez obzira na snagu ili bilo sta slicno. Alfina istorija je ispisana na trkackim stazama od 24 HP do 156ice, cak je i 159 ugrabila jednu pobedu sa dizelom, tako da mislim da su performanse neizostavan deo istorije naseg brenda.
Niko nije omalovazavao 159-u cak sam vise puta naglasio da obozavam taj auto i da sam hteo da je kupim kao sto pise u mojoj temi. Moj komentari se odnose na kritike Giulie zbog detalja kao sto je prekidac za sveto i da zato nije prava Alfa. Taj osecaj u voznji koji Alfa ima dolazi zbog Alfine sasije, ogibljenja, motora i menjaca. Giulijini su projektovani u Alfi (izuzev menjaca), a projekat je vodio tehnicki direktor Ferrarija i mislim da nije u redu da opletemo po jednom remek delu samo zato sto ima prekidac za svetlo kao na nemackim kolima. Iskoristio sam 159 kao paralelu jer ona deli najvise delova sa drugim brendovima i najvise juri nemacki fazon, sto je cinjenica.
Nije mi bila namera da omalovazavam nijedan model, 159 je vrhunski auto cak mi je malo falilo da kupim 159 pre GT-a, samo ne volim dvostruke standarde ni zasta pa ni za kola. Ako deljenje delova i resenja sa drugim brendovima cini Giuliu manje Alfom, onda to vazi za sve modele.
Horse power is how hard you hit a wall... torque is how far the wall moves when you hit it....
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Stefane,mislim da smo se sada razumeli
Za Giulliu takodje delim tvoje misljenje - fantasticna i brutalna Alfa,kakva i treba da bude
Za Giulliu takodje delim tvoje misljenje - fantasticna i brutalna Alfa,kakva i treba da bude
A Man's Got to Know His Limitations...
- Stefan Alfa DXB
- Garaža: Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Escape SE 2.0 Ecoboost AWD - Lokacija: Dubai
- Lokacija: Dubai, United Arab Emirates
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
@GOXY I ja
Dodao bih da je Alfa itekako izmenila auto industriju i donela revolucionarna resenja: hemi motor na kom se cela americka auto industrija zasniva je Alfin izum, prvi serijski common rail dizel je 156ica, prvi all aluminium V6 je Busso, a da ne pricamo o dizajnu i aerodinamici. Ima tu jos stosta da se doda ako bi se bacili na istrazivanje
Dodao bih da je Alfa itekako izmenila auto industriju i donela revolucionarna resenja: hemi motor na kom se cela americka auto industrija zasniva je Alfin izum, prvi serijski common rail dizel je 156ica, prvi all aluminium V6 je Busso, a da ne pricamo o dizajnu i aerodinamici. Ima tu jos stosta da se doda ako bi se bacili na istrazivanje
Horse power is how hard you hit a wall... torque is how far the wall moves when you hit it....
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Jedino mi je zao,sto nisu nasli dovoljno snage da se odupru korporativnim pritiscima i da unaprede V6 busso u svim verzijama od 2.5-3.2....samo nebo bi bilo granica.
A Man's Got to Know His Limitations...
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Hemi nije smislila Alfa, no i pored toga to je "big deal" u p.m. Aluminijumski blok, svakako nije smislila, common rail diesel, hmmm, pa ni to nisu smislila...jbg, znači ništa. Dizajn, OK, to je uvek krasilo italijanske aute.
- 916
- Garaža: gtv ts,mito 155
- Lokacija: Zemun
- Stefan Alfa DXB
- Garaža: Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Escape SE 2.0 Ecoboost AWD - Lokacija: Dubai
- Lokacija: Dubai, United Arab Emirates
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Hemi komoru za sagorevanje je medju prvima pocela da koristi Alfa: https://en.wikipedia.org/wiki/Hemispher ... on_chamber
156 jeste prvi serijski auto sa common rail dizel motorom: https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
Aluminijumski V6 u putnickim kolima: https://en.wikipedia.org/wiki/V6_engine - pasus posle Dino V6
156 jeste prvi serijski auto sa common rail dizel motorom: https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
Aluminijumski V6 u putnickim kolima: https://en.wikipedia.org/wiki/V6_engine - pasus posle Dino V6
Horse power is how hard you hit a wall... torque is how far the wall moves when you hit it....
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Alfini Pronalasci:
1. VVT i mehanicki i elektronski, koji koriste skoro svi brendovi danas
2. Elektronsko ubrizgavanje, koriste ga svi
3. Magnezijumske felne
4. Kompjutersko dizajniranje i proizvodnja, sto takodje koriste svi danasnji proizvodjaci
5. Upotreba vazdusnog tunela u autoindustriji
6. Leptir vrata, koja koriste skoro svi danasnji sportski automobili.
Da ne spominjem milion sitnica kao sto je uvodjenje racunara u kontrolisanju sistema vozila i sl.
Ako ti je ovo 1%, sta je ostalih 99%?
1. VVT i mehanicki i elektronski, koji koriste skoro svi brendovi danas
2. Elektronsko ubrizgavanje, koriste ga svi
3. Magnezijumske felne
4. Kompjutersko dizajniranje i proizvodnja, sto takodje koriste svi danasnji proizvodjaci
5. Upotreba vazdusnog tunela u autoindustriji
6. Leptir vrata, koja koriste skoro svi danasnji sportski automobili.
Da ne spominjem milion sitnica kao sto je uvodjenje racunara u kontrolisanju sistema vozila i sl.
Ako ti je ovo 1%, sta je ostalih 99%?
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Mozda mi je zarđao engleski?
Hemispherical cylinder heads have been used since at least 1901; they were used by the Belgian car maker Pipe in 1905 and the 1907 Fiat 130 HP Grand Prix racer. The Peugeot Grand Prix Car of 1912 and the Alfa Romeo Grand Prix car of 1914 both were four valve engines also, Daimler, and Riley were also using hemispherical combustion chambers.
Ovde piše da nije prva upotrebila ni da je izmislila hemi motor?
The common rail system prototype was developed in the late 1960s by Robert Huber of Switzerland and the technology further developed by Dr. Marco Ganser at the Swiss Federal Institute of Technology in Zurich, later of Ganser-Hydromag AG (est.1995) in Oberägeri. The first successful usage in a production vehicle began in Japan by the mid-1990s. Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki of the Denso Corporation, a Japanese automotive parts manufacturer, developed the common rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system mounted on the Hino Ranger truck and sold for general use in 1995. Denso claims the first commercial high pressure common rail system in 1995.
Znači nije ni izmislila CR sistem ubrizgavanja niti ga je prva upotrebila?
Some of the first V6-powered automobiles were built in 1905 by Marmon. This firm became something of a V-engine specialist; beginning with V2 engines, then V4s, V6s, V8s, and, in the 1930s, a V16 engine. Marmon was one of the few automakers of the world to offer a V16-powered automobile. From 1908 to 1913 the Deutz Gasmotoren Fabrik produced benzene electric train sets (Hybrid) which used a V6 as generator engine. Another V6-powered car was designed in 1918 by Leo Goosen for Buick Chief Engineer Walter L. Marr. Only one prototype Buick V6 car was built in 1918; it was long used by the Marr family. Lancia V6: The first series-production V6 was introduced by Lancia in 1950 with the Lancia Aurelia model. Lancia sought a smoother and more powerful engine that would fit into an existing narrow engine bay. A Lancia engineer, Francesco De Virgilio, began analyzing the vibration of alternative V-angles for a V6 engine in 1943. He found that a V6 with its cylinders positioned at a 60° V-angle could be made uniquely smooth-running in comparison with other possible V-angles. There was resistance to his conclusion, because the V6 was a virtually unknown engine type in the 1950s. His design featured four main bearings and six crankpins, resulting in evenly spaced firing intervals and low vibrations.
Also...
Alfa Romeo's in-house V6 engine (also known as the Busso V6) design made its initial debut in 1979 in the Alfa 6. Introduced in 2.5 L guise, production engines would eventually range from 2.0 L to 3.2 L displacement
Znači Alfa nije smislila V6 motor niti ga je prva upotrebila?
The Dino V6 engine saw a new evolution in 1966 when it was adapted to road use and produced by a Ferrari-Fiat joint-venture for the Fiat Dino and Dino 206 GT (this car was made by Ferrari but sold under the brand Dino). This new version was redesigned by Aurelio Lampredi initially as a 65° 2.0 L (120 cu in) V6 with an aluminum block but was replaced in 1969 by a 2.4 L (150 cu in) cast-iron block version (the Dino car was renamed the 246GT).
Znači nije ni smislila aluminjumski V6 blok motora?
Ono što znam, a može se proveriti, GM je prvi smislio "all aluminium engine".
Znam da ste zaljubljeni u Alfu, ali ne preterujte i budite objektivni.
Hemispherical cylinder heads have been used since at least 1901; they were used by the Belgian car maker Pipe in 1905 and the 1907 Fiat 130 HP Grand Prix racer. The Peugeot Grand Prix Car of 1912 and the Alfa Romeo Grand Prix car of 1914 both were four valve engines also, Daimler, and Riley were also using hemispherical combustion chambers.
Ovde piše da nije prva upotrebila ni da je izmislila hemi motor?
The common rail system prototype was developed in the late 1960s by Robert Huber of Switzerland and the technology further developed by Dr. Marco Ganser at the Swiss Federal Institute of Technology in Zurich, later of Ganser-Hydromag AG (est.1995) in Oberägeri. The first successful usage in a production vehicle began in Japan by the mid-1990s. Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki of the Denso Corporation, a Japanese automotive parts manufacturer, developed the common rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system mounted on the Hino Ranger truck and sold for general use in 1995. Denso claims the first commercial high pressure common rail system in 1995.
Znači nije ni izmislila CR sistem ubrizgavanja niti ga je prva upotrebila?
Some of the first V6-powered automobiles were built in 1905 by Marmon. This firm became something of a V-engine specialist; beginning with V2 engines, then V4s, V6s, V8s, and, in the 1930s, a V16 engine. Marmon was one of the few automakers of the world to offer a V16-powered automobile. From 1908 to 1913 the Deutz Gasmotoren Fabrik produced benzene electric train sets (Hybrid) which used a V6 as generator engine. Another V6-powered car was designed in 1918 by Leo Goosen for Buick Chief Engineer Walter L. Marr. Only one prototype Buick V6 car was built in 1918; it was long used by the Marr family. Lancia V6: The first series-production V6 was introduced by Lancia in 1950 with the Lancia Aurelia model. Lancia sought a smoother and more powerful engine that would fit into an existing narrow engine bay. A Lancia engineer, Francesco De Virgilio, began analyzing the vibration of alternative V-angles for a V6 engine in 1943. He found that a V6 with its cylinders positioned at a 60° V-angle could be made uniquely smooth-running in comparison with other possible V-angles. There was resistance to his conclusion, because the V6 was a virtually unknown engine type in the 1950s. His design featured four main bearings and six crankpins, resulting in evenly spaced firing intervals and low vibrations.
Also...
Alfa Romeo's in-house V6 engine (also known as the Busso V6) design made its initial debut in 1979 in the Alfa 6. Introduced in 2.5 L guise, production engines would eventually range from 2.0 L to 3.2 L displacement
Znači Alfa nije smislila V6 motor niti ga je prva upotrebila?
The Dino V6 engine saw a new evolution in 1966 when it was adapted to road use and produced by a Ferrari-Fiat joint-venture for the Fiat Dino and Dino 206 GT (this car was made by Ferrari but sold under the brand Dino). This new version was redesigned by Aurelio Lampredi initially as a 65° 2.0 L (120 cu in) V6 with an aluminum block but was replaced in 1969 by a 2.4 L (150 cu in) cast-iron block version (the Dino car was renamed the 246GT).
Znači nije ni smislila aluminjumski V6 blok motora?
Ono što znam, a može se proveriti, GM je prvi smislio "all aluminium engine".
Znam da ste zaljubljeni u Alfu, ali ne preterujte i budite objektivni.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
2. Dobra fora (gde je onaj smajli koji se valja od smeha?) Smisli li ga ameri 1950. Ne preteruj.
3. Ovo je prvo upotrebljeno u avionima 60tih.
4. Mercedes
5. Englezi
6. Mojne ovo, ovo niko ne koristi.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
1. Dobra fora (gde je onaj smajli koji se valja od smeha?) Smisli li ga ameri 1920. Ne preteruj.jerotije napisao:Alfini Pronalasci:
1. VVT i mehanicki i elektronski, koji koriste skoro svi brendovi danas
2. Elektronsko ubrizgavanje, koriste ga svi
3. Magnezijumske felne
4. Kompjutersko dizajniranje i proizvodnja, sto takodje koriste svi danasnji proizvodjaci
5. Upotreba vazdusnog tunela u autoindustriji
6. Leptir vrata, koja koriste skoro svi danasnji sportski automobili.
Da ne spominjem milion sitnica kao sto je uvodjenje racunara u kontrolisanju sistema vozila i sl.
Ako ti je ovo 1%, sta je ostalih 99%?
2. Dobra fora (gde je onaj smajli koji se valja od smeha?) Smisli li ga ameri 1950. Ne preteruj.
3. Ovo je prvo upotrebljeno u avionima 60tih.
4. Mercedes
5. Englezi
6. Mojne ovo, ovo niko ne koristi.
- Stefan Alfa DXB
- Garaža: Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Escape SE 2.0 Ecoboost AWD - Lokacija: Dubai
- Lokacija: Dubai, United Arab Emirates
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Engines[edit]
The 156 offered various engines and power levels during its lifespan, four and six cylinder petrol engines and four and five cylinder diesel engines, all produced at Pratola Serra except the V6 engines, which was produced at Alfa Romeo's Arese plant, with the GTA engines being produced at the Maserati Research Centre. The 2.4 JTD diesel was world's first common rail diesel engine in a passenger car.\
V6 nisam ni rekao da je Alfa izmislila, rekao sam da je prva pocela da ugradjuje aluminiumski V6 u putnicki auto.
Elem, dok smo u diskusiji, otvorena je nova tema za diskusiju o tome sta Alfu cini tako posebnom, mozete dati svoje komentare na sledecem linku: viewtopic.php?f=5&t=62265
Ostavimo ovu temu za Giuliju
The 156 offered various engines and power levels during its lifespan, four and six cylinder petrol engines and four and five cylinder diesel engines, all produced at Pratola Serra except the V6 engines, which was produced at Alfa Romeo's Arese plant, with the GTA engines being produced at the Maserati Research Centre. The 2.4 JTD diesel was world's first common rail diesel engine in a passenger car.\
V6 nisam ni rekao da je Alfa izmislila, rekao sam da je prva pocela da ugradjuje aluminiumski V6 u putnicki auto.
Elem, dok smo u diskusiji, otvorena je nova tema za diskusiju o tome sta Alfu cini tako posebnom, mozete dati svoje komentare na sledecem linku: viewtopic.php?f=5&t=62265
Ostavimo ovu temu za Giuliju
Horse power is how hard you hit a wall... torque is how far the wall moves when you hit it....
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
OK, prvi ugradjen u auto jeste 2.4 JTD, ali su ga samo metuli, nisu ga smislili, doduse platili debelo Bosch-u jer Magneti Mareli nije zavrsio na vreme.
V6 aluminujum motor u autu, hmmm, sad se pitam koje prvi stavio kapicu na ventil tocka.
Temu ste otvorili ko je smislio i kako smeli da ugrade šporet prekidač za svetla. Lepo sam vam napisao, štopret prekidač moraju da imaju i moraće imati sva vozila koja se prodaju na EU tržištu (ne znam za Amere). Isto tako, kočnica mora biti u sredini, gas desno, migavac na levoj ruci i to kad se pomeri na gore da se da znak u desno, odnosno dole na levo. Brisači isključivo na desnoj palici.
To se zove standardizacija, obavezna je!
V6 aluminujum motor u autu, hmmm, sad se pitam koje prvi stavio kapicu na ventil tocka.
Temu ste otvorili ko je smislio i kako smeli da ugrade šporet prekidač za svetla. Lepo sam vam napisao, štopret prekidač moraju da imaju i moraće imati sva vozila koja se prodaju na EU tržištu (ne znam za Amere). Isto tako, kočnica mora biti u sredini, gas desno, migavac na levoj ruci i to kad se pomeri na gore da se da znak u desno, odnosno dole na levo. Brisači isključivo na desnoj palici.
To se zove standardizacija, obavezna je!
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
1. In 1970, Fiat patented a variable valve timing system, however it was Alfa Romeo who first applied VVT in 1980[2] to the long-established Twin Cam engine used in the Alfa Romeo Spider. https://en.wikipedia.org/wiki/Variator_ ... lve_timing)
Informisi se umesto sto omalovazavas.
2. Prvi motor sa elektronskim ubrizgavanjem je 6C 2500, proizveden 1940-te za trku Mille Miglia. Informisi se umesto sto omalovazavas.
3. Nije tacno, izmislio ih je Alfin inzinjer 30-tih, materijal je nazvao Duralfa, to je mesavina aluminijuma i magnezijuma, koristili su ga za proizvodnju felni i jos nekih delova motora.
4. Daj godinu kad je to Mercedes uradio, pa cu ti ja dati podatak da je Alfa uradila pre njega.
5. Englezi izmislili vazdusni tunel i upotrebljavali ga za avione, Alfa prva upotrebila za aerodinamiku automobila.
6. Ako ti je niko Meklaren F1, Ferrari Enco, Porse 911 GT1, Mercedes SLR, onda ti, druze moj, o automobilizmu pojma nemas.
Informisi se umesto sto omalovazavas.
2. Prvi motor sa elektronskim ubrizgavanjem je 6C 2500, proizveden 1940-te za trku Mille Miglia. Informisi se umesto sto omalovazavas.
3. Nije tacno, izmislio ih je Alfin inzinjer 30-tih, materijal je nazvao Duralfa, to je mesavina aluminijuma i magnezijuma, koristili su ga za proizvodnju felni i jos nekih delova motora.
4. Daj godinu kad je to Mercedes uradio, pa cu ti ja dati podatak da je Alfa uradila pre njega.
5. Englezi izmislili vazdusni tunel i upotrebljavali ga za avione, Alfa prva upotrebila za aerodinamiku automobila.
6. Ako ti je niko Meklaren F1, Ferrari Enco, Porse 911 GT1, Mercedes SLR, onda ti, druze moj, o automobilizmu pojma nemas.
- AckeB
- Drug Član
- Garaža: -
- Lokacija: Sremska Kamenica
- Lokacija: Sremska Kamenica (NS)
Post
Ferrari 488 GTB
Volvo S90
Oba automobila su aktuelna na evropskom tržištu i biće sigurno još koju godinu.
Nemam ništa protiv šporet prekidača, samo mi se ne sviđa način na koji nastupaš sa stavom "samo sam ja u pravu" i "šta ti znaš, ne lupaj!".
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
popovicvl napisao:Lepo sam vam napisao, štopret prekidač moraju da imaju i moraće imati sva vozila koja se prodaju na EU tržištu (ne znam za Amere). Isto tako, kočnica mora biti u sredini, gas desno, migavac na levoj ruci i to kad se pomeri na gore da se da znak u desno, odnosno dole na levo. Brisači isključivo na desnoj palici.
To se zove standardizacija, obavezna je!
Ferrari 488 GTB
Volvo S90
Oba automobila su aktuelna na evropskom tržištu i biće sigurno još koju godinu.
Nemam ništa protiv šporet prekidača, samo mi se ne sviđa način na koji nastupaš sa stavom "samo sam ja u pravu" i "šta ti znaš, ne lupaj!".
Un amore, una vita - Alfa Romeo
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Alfa Romeo Giulia Nuova
Opet oni za šporet prekidač, kud i rekoh to
Aman ljudi govorim iz svog ugla, imam 2m i kad se uvalim baš me mrzi da se naginjem i uključujem ringlu. Ako treba otvoriću zasebnu temu šporet ili ne. Odmah ispod TS vs. JTD, Zvezda vs. Partizan, baba vs. deda...
Ovde se ni MiTo nije zapatio, Giulia ce da bude egzotika još dugo dugo. Napisaće se ovde još dosta strana. Mislite na šporet, a ja ću se već nekako snaći
Aman ljudi govorim iz svog ugla, imam 2m i kad se uvalim baš me mrzi da se naginjem i uključujem ringlu. Ako treba otvoriću zasebnu temu šporet ili ne. Odmah ispod TS vs. JTD, Zvezda vs. Partizan, baba vs. deda...
Ovde se ni MiTo nije zapatio, Giulia ce da bude egzotika još dugo dugo. Napisaće se ovde još dosta strana. Mislite na šporet, a ja ću se već nekako snaći
If it ain't broke, don't fix it.
- Stefan Alfa DXB
- Garaža: Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Escape SE 2.0 Ecoboost AWD - Lokacija: Dubai
- Lokacija: Dubai, United Arab Emirates
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
@Coo Iz iskustva ti kazem da ces daj prekidac namestiti na automatski mod prvi put kad sednes u auto i neces ga pipnuti vise nikad osim kad glancas auto. Nema sanse da ce ti se desiti da ti trebaju svetla, a da ih ona nije vec upalila, jednostavno taj sistem radi bez greske.
Horse power is how hard you hit a wall... torque is how far the wall moves when you hit it....
- turshija
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Spider (939) 3.2 V6 2007
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
(nemam nista protiv sporet prekidaca btw, nemojte me samo tući)
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
A benzin vs dizel ? Jel jace 100 benzinskih ili 100 dizelskih konja ?Coo napisao:... Odmah ispod TS vs. JTD, Zvezda vs. Partizan, baba vs. deda...
I onda se svetla pale automatski uvece, a danju nista, kao i automatska svetla u svim ostalim automobilimaStefan Alfa DXB napisao:@Coo Iz iskustva ti kazem da ces daj prekidac namestiti na automatski mod prvi put kad sednes u auto i neces ga pipnuti vise nikad osim kad glancas auto. Nema sanse da ce ti se desiti da ti trebaju svetla, a da ih ona nije vec upalila, jednostavno taj sistem radi bez greske.
(nemam nista protiv sporet prekidaca btw, nemojte me samo tući)
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Sva nova kola imaju dnevna svetla koja rade stalno, a oborena aktivira senzor
... e da i isecite ove komentare u posebnu temu "Šporet prekidač i ostale alfe"
... e da i isecite ove komentare u posebnu temu "Šporet prekidač i ostale alfe"
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
...jednom rečju Alfaplam
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Zanimljiva tema poslednje 2 strane, a najmanje o Đuliji. Malo se i preteruje o hvalospevima, treba biti realan.
Alfa jeste nešto posebno, ali ova Đulija je baš dobrano preskupa u opremi i motorizaciji koja bi mi legla, nažalost. Ne mogu reći da mi nije zao sto nisam više u Alfi, ali postoje i druga kola koja se dobro voze kao Alfa, a mnogo manje koštaju , za neka biste se iznenadili.
Tapatalk
Alfa jeste nešto posebno, ali ova Đulija je baš dobrano preskupa u opremi i motorizaciji koja bi mi legla, nažalost. Ne mogu reći da mi nije zao sto nisam više u Alfi, ali postoje i druga kola koja se dobro voze kao Alfa, a mnogo manje koštaju , za neka biste se iznenadili.
Tapatalk
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Ajde malo da vratimo temu na Giuliu...
Evo malo HOW TO serija vezanih za Giuliu.
... sqpId4qRZ2
Evo malo HOW TO serija vezanih za Giuliu.
... sqpId4qRZ2
- Stefan Alfa DXB
- Garaža: Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Escape SE 2.0 Ecoboost AWD - Lokacija: Dubai
- Lokacija: Dubai, United Arab Emirates
Post
Giulia Veloce ce kostati manje od: C klase sa istim performansama, BMW 3jke sa istim performansama i manjom opremom (BMW u osnovnoj opremi je relativno go auto), Audija A4 sa istim performansama
Od alternativa ce biti malcice skuplja nego Infiniti Q50 (koji je vrhunski auto) koji te vozne karakteristike nema ni sa 3.0 turbo.
Cenovni rang je isti kao kod konkurencije, s tim sto Giulia nema neki low-cost model sa benzincem 1.5, ali zato ima dizelku od 150ks koja fino ide i kosta 25.000e u osnovnoj opremi, sto je opet bolje nego ekvivalent koji nudi konkurencija.
Alternative sam temeljno isprobao jer ovde nema Alfi. Jedina jeftinija alternativa koju bih izdvojio je Mazda koja pravi bas fine modele u poslednje vreme. Probao sam celu novu liniju osim CX7 i CX9 i lep je osecaj u voznji, narocito Miata i 3ka su bas zivahne.
Generalno su nova kola danas skupa kao djavo, tu se slazemo Giulia je procenjena u skladu sa svojom pozicijom na svakom trzistu i cak i da izuzmemo cinjenicu da je Alfa i da gledamo iz perspektive nekog ko nema zeljeni brend ali se razume u kola, nudi zaista dobar odnos cene i dobijene vrednosti.
Re:
Video sam sva tri nivoa opreme u salonu u Italiji, i mislim da osnovni paket (izuzev felni) ima sve sto ti treba.nidza napisao:Zanimljiva tema poslednje 2 strane, a najmanje o Đuliji. Malo se i preteruje o hvalospevima, treba biti realan.
Alfa jeste nešto posebno, ali ova Đulija je baš dobrano preskupa u opremi i motorizaciji koja bi mi legla, nažalost. Ne mogu reći da mi nije zao sto nisam više u Alfi, ali postoje i druga kola koja se dobro voze kao Alfa, a mnogo manje koštaju , za neka biste se iznenadili.
Giulia Veloce ce kostati manje od: C klase sa istim performansama, BMW 3jke sa istim performansama i manjom opremom (BMW u osnovnoj opremi je relativno go auto), Audija A4 sa istim performansama
Od alternativa ce biti malcice skuplja nego Infiniti Q50 (koji je vrhunski auto) koji te vozne karakteristike nema ni sa 3.0 turbo.
Cenovni rang je isti kao kod konkurencije, s tim sto Giulia nema neki low-cost model sa benzincem 1.5, ali zato ima dizelku od 150ks koja fino ide i kosta 25.000e u osnovnoj opremi, sto je opet bolje nego ekvivalent koji nudi konkurencija.
Alternative sam temeljno isprobao jer ovde nema Alfi. Jedina jeftinija alternativa koju bih izdvojio je Mazda koja pravi bas fine modele u poslednje vreme. Probao sam celu novu liniju osim CX7 i CX9 i lep je osecaj u voznji, narocito Miata i 3ka su bas zivahne.
Generalno su nova kola danas skupa kao djavo, tu se slazemo Giulia je procenjena u skladu sa svojom pozicijom na svakom trzistu i cak i da izuzmemo cinjenicu da je Alfa i da gledamo iz perspektive nekog ko nema zeljeni brend ali se razume u kola, nudi zaista dobar odnos cene i dobijene vrednosti.
Horse power is how hard you hit a wall... torque is how far the wall moves when you hit it....
- Stefan Alfa DXB
- Garaža: Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Escape SE 2.0 Ecoboost AWD - Lokacija: Dubai
- Lokacija: Dubai, United Arab Emirates
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Horse power is how hard you hit a wall... torque is how far the wall moves when you hit it....
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Na prvu loptu sam pomislio da je Giullia
A Man's Got to Know His Limitations...
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Bas me zanima koliko ce kostati najjaci model.
EDIT
Sad nadjoh...43.000 funti ocekivana cena.
EDIT
Sad nadjoh...43.000 funti ocekivana cena.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.