ALFA ROMEO 75 - The Legend Continues...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
-
Go
- Drug Član
Post
Drugari,
Evo da se pohvalim, pre jedno deset dana sam inspirisan lepim danom i viskom vremena jurcao po Fruskoj Gori. Nauzivao se kao kada sam zadnji put prejedrio Jadran. Divan dan.
Ali, ah to ali, sutradan kada sam krenuo na rabotu upalim auto i imam sta i da cujem. Auto radi kao traktor zvekecu ventili, trokira. Nije joj dobro.
Ni sam ne znam sta da radim. Izgleda da je neki ventil izgoreo.
Mislim da ce sredjivanje i pakovanje nekog motorcica poceti pre proleca, kako je krenulo.
Eto, vrljava neka jesen za sektasice i sektase.
Pozdrav....
Evo da se pohvalim, pre jedno deset dana sam inspirisan lepim danom i viskom vremena jurcao po Fruskoj Gori. Nauzivao se kao kada sam zadnji put prejedrio Jadran. Divan dan.
Ali, ah to ali, sutradan kada sam krenuo na rabotu upalim auto i imam sta i da cujem. Auto radi kao traktor zvekecu ventili, trokira. Nije joj dobro.
Ni sam ne znam sta da radim. Izgleda da je neki ventil izgoreo.
Mislim da ce sredjivanje i pakovanje nekog motorcica poceti pre proleca, kako je krenulo.
Eto, vrljava neka jesen za sektasice i sektase.
Pozdrav....
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
kao sto sam i pisao ranije u nekom postu koji ne mogu sad da nadjem,da ova godina nesto ne ide 75-icama mnogo se kvare i desavaju neki cudni problemi (GREMLINI)
izgleda da sam resio problem svetla u kabini,koje je ostajalo da radi i u toku voznje,prijavljivao mi neke kvarove na stop svetlu itd,posto iz centalnog kompjutera ne salje signal releu da pali i gasi,nego mora cetiri elktronska relea sa svakih vrata a posto nije klasican princip rada i nema klasicnih prekidaca na vratima nego je sve spakovano u samoj bravi,pa kad su zatvorena vrata onda su prekidaci u kontaktu sa masom,pa mora da se stave relei koji rade kad su zatvorena vrata a kad se otvore gase se i pale svetlo,znaci kontra od klasicnog kad upali relej prekida,veceras sam spoio jedan za probu sutra moram otici do tokijevog komsiluka po elektronske releje ipa cu slikati kako stoje i gde se vezuju,ako jos neko ima problem
izgleda da sam resio problem svetla u kabini,koje je ostajalo da radi i u toku voznje,prijavljivao mi neke kvarove na stop svetlu itd,posto iz centalnog kompjutera ne salje signal releu da pali i gasi,nego mora cetiri elktronska relea sa svakih vrata a posto nije klasican princip rada i nema klasicnih prekidaca na vratima nego je sve spakovano u samoj bravi,pa kad su zatvorena vrata onda su prekidaci u kontaktu sa masom,pa mora da se stave relei koji rade kad su zatvorena vrata a kad se otvore gase se i pale svetlo,znaci kontra od klasicnog kad upali relej prekida,veceras sam spoio jedan za probu sutra moram otici do tokijevog komsiluka po elektronske releje ipa cu slikati kako stoje i gde se vezuju,ako jos neko ima problem
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Ma polako, pusti da 'dostoji'.
Meni se na sektasici pukli srafovi koji drze poluosovinu, i to na kocenju za crveno na semaforu, pa je ispao kocioni disk i 'odneo' sa sobom i kociona kljesta pa sam u trenutku ostao bez nozne, rucne i menjaca (mislim na kocenje menjacem).
Sve se dobro zavrsilo, na srecu.
Istina, to se dogodilo nedugo posto sam je pazario, jer je nisam je dobro pretresao.
Iskuliraj, sredi obe, redovno ih kontrolisi i uzivaj.
Meni se na sektasici pukli srafovi koji drze poluosovinu, i to na kocenju za crveno na semaforu, pa je ispao kocioni disk i 'odneo' sa sobom i kociona kljesta pa sam u trenutku ostao bez nozne, rucne i menjaca (mislim na kocenje menjacem).
Sve se dobro zavrsilo, na srecu.
Istina, to se dogodilo nedugo posto sam je pazario, jer je nisam je dobro pretresao.
Iskuliraj, sredi obe, redovno ih kontrolisi i uzivaj.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
ne moze,probao,nema signal iz kompjutera,a inace ti relei su u alarmima za blokade motora itd,pa i tamo rade kad je ukljucen alarm
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
evo stigli doma u jednom komadu. nije nas bilo puno ali je bilo ludjacki. spalio sam kocnice, i sad cvile ko kuja. vanja je ubio svoju TS tako da je dimila ko lokomotiva na putu do doma. mika se uhvatio ganjat sa ekipom sta su vracali sa brdske utrke. odjurio je ko metak a za njim par trkacih hondi. jos je bio jedan kolega sa TS , ali taj nije normalan kako vozi.
nas igor je osvojio pehar. prvo mjesto u grupi N4 sa meckom 190. sljedece godine pripremamo 75ice za brdo pa da i alfe demonstriraju silu.
nas igor je osvojio pehar. prvo mjesto u grupi N4 sa meckom 190. sljedece godine pripremamo 75ice za brdo pa da i alfe demonstriraju silu.
-
Go
- Drug Član
Post
Resih da skidam glavu i da je sredim.
Nadam se da ce izdrzati do proleca .
Definitivn mi treba jaci auto ova moja jadnica je preslaba za ovakvu budalu .
Tako da cu u petak biti u garazi, ali ne na karaburmi. Pozelite mi srecu i recite gde ima da se kupi dihtung glave?
Pozdrav
Nadam se da ce izdrzati do proleca .
Definitivn mi treba jaci auto ova moja jadnica je preslaba za ovakvu budalu .
Tako da cu u petak biti u garazi, ali ne na karaburmi. Pozelite mi srecu i recite gde ima da se kupi dihtung glave?
Pozdrav
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
i tebi je udarila muka u glavu,ima dihtunga u zemunu u rikambiju,u zemunu u euro07 i uglavnom su glaserovi,ja sam pre montaze namazo dihtung sa masti i ostavio da odstoji nekih po sata i onda montirao,na stezanju je izbacio visak masti,ali ima tu jos jedna prednost,ako zatreba lako se skida nema struganja a moze se vratiti ponovo sa istim postupkom,provereno na corsi,pet puta sam skidao glavu i montirao sa istim dihtungom i nije bilo problema,cak vozena i bez vode 2km na 6500rpm
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
evo filmica sa utrke. nas prijatelj igor je vozio mecku a snimatelj je izgleda odabrao samo one kojima se dimi iz guma.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
hmmm ne mora da znaci... meni je na jednoj ladi davno vrteo oba tocka... cak sam rastavio diff da vidim i nema lsd ali se nekada zablokira ne znam zasto i onda vrti oba... iz starta retko ali u drugoj ili trecoj stalno je vrteo oba kada proklizaju... iz 5500 starta zavrti oba i onda posle 30 cm prestane... vide se prvo 2 traga na betonu... a iz vece brzine redovno blokira...
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
Pri startu dif salje istu snagu na oba tocka, u momentu kad proklizaju jos uvek je ista snaga na oba ali to je kratko, odmah posle toga prebaci vise snage na ovaj tocak sto ima manji otpor kotrljanja!
Kod LSD a je ista situacija samo sto otpor kotrljanja ( N.P.R kod 75 ) mora da bude veci od od 25% izmedju tockova!
Mislim da sam ovo vec pisao i ranije??
Kod LSD a je ista situacija samo sto otpor kotrljanja ( N.P.R kod 75 ) mora da bude veci od od 25% izmedju tockova!
Mislim da sam ovo vec pisao i ranije??