u Hrvatskoj je 159 jtdm progression 220 000 kn (cca 30 000 eura) dok je 320 d sa sličnom opremom 290 000 kn (cca 39 000 eura) tako da je razlika golema75ts napisao:Ih bre nemoguce da je bas 10k jeftinja
Uporedni test 159 i konkurencija
-
Go
- Drug Član
Post
Vrlo je interesantan i uporedni test 159-ke 2,4 JTD, 320d i Lexusa sa D-4D motorom od 2,2 litra nedavno objavljen u SAT-u.
I pored najmanje kubikazhe od uporedjenih modela BMW 320d je proshao odlichno, u najmanju ruku recheno... Ako kazhem neshta drugo pokajacu se...
PS. SAT nije bitan u celoj prichi, oni su samo preveli originalan test, koji se mozhe naci u originalnoj verziji i na netu. Dakle, nema nikakve osnove za bilo kakvu prichu o (ne)pristrasnosti... Poenta je u tome shto je test nedavno sproveo Quattroruote.
[size=]PS2. Mozhda je ipak bolje da ne pogledate test odnosno vidite konachan rezultat. [/size]
I pored najmanje kubikazhe od uporedjenih modela BMW 320d je proshao odlichno, u najmanju ruku recheno... Ako kazhem neshta drugo pokajacu se...
PS. SAT nije bitan u celoj prichi, oni su samo preveli originalan test, koji se mozhe naci u originalnoj verziji i na netu. Dakle, nema nikakve osnove za bilo kakvu prichu o (ne)pristrasnosti... Poenta je u tome shto je test nedavno sproveo Quattroruote.
[size=]PS2. Mozhda je ipak bolje da ne pogledate test odnosno vidite konachan rezultat. [/size]
-
Go
- Drug Član
Post
Da izjavim i ja nesto za Dnevnik
Imam priliku cesto da vozim BMW 320d 2006-o godiste, a vozio sam 159 sa 1.9 dizel motorom od 150 ks. Razlika na papiru je samo 13 konja, ali razlika u voznji je velika. BMW bolje vuce iz svih obrtaja a prenosni odnosi u menjacu mi se cine bolje prilagodjeni motoru nego kod Alfe.
Sto se lezanja tice, mogu da tvrdim da je BMW 3 auto koji najbolje lezi u klasi, a vozio sam vecinu konkurenata. Naravno, nisam ih terao na NĂĽrburgring, pricam o svakodnevnoj voznji, malo ostrijoj. Doduse, ovaj koji vozim s vremena na vreme ima M paket opreme, ukljucujuci i M ogibljenje, pa je mozda u tome razlog. Jednostavno, prednji pogon i tezak motor (pretpostavljam da je kod 2.4 to jos izrazenije) kod Alfe igraju svoje.
Sto se ostalih stvari tice, Alfa po meni sije BMW...izgled i funkcionalnost su mnogo bolji kod Alfe. I naravno cena. Ovako opremljen BMW 320d (sve osim navigacije i park-senzora) kosta 41.000e, dok Alfa sa slicnom opremom nebi smela da predje 30.000e.
Nikad nebih platio toliko vise za BMW...sve ove prednosti koje sam naveo, ne vrede toliko vise u mom sistemu vrednosti.
NHF....znate da nisam poseban fan BMW-a, samo iznosim subjektivno misljenje
Imam priliku cesto da vozim BMW 320d 2006-o godiste, a vozio sam 159 sa 1.9 dizel motorom od 150 ks. Razlika na papiru je samo 13 konja, ali razlika u voznji je velika. BMW bolje vuce iz svih obrtaja a prenosni odnosi u menjacu mi se cine bolje prilagodjeni motoru nego kod Alfe.
Sto se lezanja tice, mogu da tvrdim da je BMW 3 auto koji najbolje lezi u klasi, a vozio sam vecinu konkurenata. Naravno, nisam ih terao na NĂĽrburgring, pricam o svakodnevnoj voznji, malo ostrijoj. Doduse, ovaj koji vozim s vremena na vreme ima M paket opreme, ukljucujuci i M ogibljenje, pa je mozda u tome razlog. Jednostavno, prednji pogon i tezak motor (pretpostavljam da je kod 2.4 to jos izrazenije) kod Alfe igraju svoje.
Sto se ostalih stvari tice, Alfa po meni sije BMW...izgled i funkcionalnost su mnogo bolji kod Alfe. I naravno cena. Ovako opremljen BMW 320d (sve osim navigacije i park-senzora) kosta 41.000e, dok Alfa sa slicnom opremom nebi smela da predje 30.000e.
Nikad nebih platio toliko vise za BMW...sve ove prednosti koje sam naveo, ne vrede toliko vise u mom sistemu vrednosti.
NHF....znate da nisam poseban fan BMW-a, samo iznosim subjektivno misljenje
-
Go
- Drug Član
Post
Ljudi iz Alfe su napokon priznali da je 159 jednostavno pretežak auto tako da je već najavljeno da kod face liftinga za godinu dana ugrađuju masu aluminijskih djelova pa čak se planira i aluminijski motor da bi se masa vozila smanjila za bar 150 kg!
Isto se odnosi za Breru
Isto se odnosi za Breru
-
Go
- Drug Član
Post
Kad smo vec kod toga, a pricali smo i o 156, njenom lezanju, prepustu i medjuosovinskom rastojanju, tezini motora, FWD i RWD za i protiv...
Ako je prisutan provereni, 6 puta za redom najbolji na svetu 4x4 pogon sa Lancia Delte i opet isti na 155 i DTM, zasto ici toliko do granica u izrabljivanju FWD koji ima svoje mane, kao naravno i RWD, kad je jednostavan i mali korak koji razdvaja Alfu od i besprekorne upravljivosti, 4x4?!
Napokon se Alfa Romeo vraca tamo gde mu je mesto u svetskoj auto industriji, na sam vrh, cak i po onim stavkama koje ga uvek vuku na dole i dozvoljava se opet ovakav propust i sa Brerom i sa 159!
Zaista mi nije jasno kako je ovakva stvar mogla da se previdi...
Ako je prisutan provereni, 6 puta za redom najbolji na svetu 4x4 pogon sa Lancia Delte i opet isti na 155 i DTM, zasto ici toliko do granica u izrabljivanju FWD koji ima svoje mane, kao naravno i RWD, kad je jednostavan i mali korak koji razdvaja Alfu od i besprekorne upravljivosti, 4x4?!
Napokon se Alfa Romeo vraca tamo gde mu je mesto u svetskoj auto industriji, na sam vrh, cak i po onim stavkama koje ga uvek vuku na dole i dozvoljava se opet ovakav propust i sa Brerom i sa 159!
Zaista mi nije jasno kako je ovakva stvar mogla da se previdi...
-
Go
- Drug Član
Post
Jednostavno - nije previd. Radi se o ustedi novca. Aluminijumske komponente su generalno 20-30% skuplje od livenih. Alfa posluje sa gubitkom pitaj Boga od kad i tesko je da ce da unese neki evro u Fiat-ovu kasu, dok ne poveca proizvodnju drasticno (na 250-300.000 godisnje)...svaki cent je bitan za Alfu i ne treba ocekivati nesto revolucionarno u velikim serijama, sve dok profit ne da prostora za to
BTW. Sta mislis, da Alfinim konstruktorima fali inovativnost, pa unutrasnjost 159 i Brere pase .sraf na sraf. sto bi se ovde popularno reklo
It is all about money...[/quote]
BTW. Sta mislis, da Alfinim konstruktorima fali inovativnost, pa unutrasnjost 159 i Brere pase .sraf na sraf. sto bi se ovde popularno reklo
It is all about money...[/quote]
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Teznja za povecanim kvalitetom donela je povecanu tezinu. To se kompenzuje lakim i naprednim materijalima, naprednim tehnologijama...ali to kosta.
Tako je bilo svojevremeno i sa Fiat Tipom. Posto im je dozlogrdilo da ih prati fama da Fiat rdja, ceo su auto pocinkovali, ali je to dovelo do toga da Tipo ima najvecu u tezini u klasi. Doduse, taj auto i danas ne rdja.
Bojane, pa 159 i Brera imaju pogon na 4 tocka...i to vrlo napredan. A u slabijim varijantama je prednji pogon sto je isto logicno...A pogon sa 155 i Integrale je nekad bio dobar, ali sada ima naprednijih, kaostoje ovaj u 159
Tako je bilo svojevremeno i sa Fiat Tipom. Posto im je dozlogrdilo da ih prati fama da Fiat rdja, ceo su auto pocinkovali, ali je to dovelo do toga da Tipo ima najvecu u tezini u klasi. Doduse, taj auto i danas ne rdja.
Bojane, pa 159 i Brera imaju pogon na 4 tocka...i to vrlo napredan. A u slabijim varijantama je prednji pogon sto je isto logicno...A pogon sa 155 i Integrale je nekad bio dobar, ali sada ima naprednijih, kaostoje ovaj u 159
Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
Slazem se...
A sto se tice tog 4x4 pogona, nisam mislio bukvalno taj iz 155 vec da postoji dobra osnova za tako nesto, naravno da je u 159 mnogo bolji i napredniji! =]
Uostalom ne slaze mi se mnogo 159 i BMW serija 3, pominjano je gore u onim testovima!
Ne znam kolika je po velicini serija 5, ali 159 je duza i sira i teza od trojke, tako da nisam bas siguran da spadaju u istu klasu...
E jedino 159 Q4 i 320xi Touring imaju skoro istu masu i snagu, oba su 4x4, voleo bih da vidim uporedni test ta dva modela...
Pa dobro kad sad pogledam malo bolje, s obzirom na cenu BMW (u ovom slucaju) i 159, vrlo je jasno o cemu je rec i da to opet nisu ne znam ni ja kakve razlike, kakve su bile recimo sezdesetih (u korist Alfe ) i s obzirom na to koliko fabrika .dobro. stoji, sve odlicno i izgleda i kotrlja se!
A sto se tice tog 4x4 pogona, nisam mislio bukvalno taj iz 155 vec da postoji dobra osnova za tako nesto, naravno da je u 159 mnogo bolji i napredniji! =]
Uostalom ne slaze mi se mnogo 159 i BMW serija 3, pominjano je gore u onim testovima!
Ne znam kolika je po velicini serija 5, ali 159 je duza i sira i teza od trojke, tako da nisam bas siguran da spadaju u istu klasu...
E jedino 159 Q4 i 320xi Touring imaju skoro istu masu i snagu, oba su 4x4, voleo bih da vidim uporedni test ta dva modela...
Pa dobro kad sad pogledam malo bolje, s obzirom na cenu BMW (u ovom slucaju) i 159, vrlo je jasno o cemu je rec i da to opet nisu ne znam ni ja kakve razlike, kakve su bile recimo sezdesetih (u korist Alfe ) i s obzirom na to koliko fabrika .dobro. stoji, sve odlicno i izgleda i kotrlja se!
-
Go
- Drug Član
Post
generalno zvuk najvise dolazi iz gornjeg dela motora - glave, precnik ventila, precnik kanala, koncepcija usisa i izduva...
koliko znam taj deo jeste radila alfa...
a druga stvar je ta da je sada postao 'trend' dosta proizvodjaca da im se masine cuju kao elektromotori?
da li je u pitanju E3 ili E4 pa tako mora ne znam? uglavnom sve je priguseno i tiho...
koliko znam taj deo jeste radila alfa...
a druga stvar je ta da je sada postao 'trend' dosta proizvodjaca da im se masine cuju kao elektromotori?
da li je u pitanju E3 ili E4 pa tako mora ne znam? uglavnom sve je priguseno i tiho...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Stari .Arese. ili .Busso. V6 zbog svoje konstrukcije ne moze da ispuni Euro 5 normu, to je glavni razlog. Jedva su uspeli i Euro 4 normu da zadovolje, ali sa gubitkom 10ks. Novi sestak pruza mogucnosti za dalje napredovanje, a stari je doveden do svog maksimuma. Danasnje vreme trazi brze menjanje kompletnih motora, tako da vise ne mozemo da ocekujemo da ce postojati legendarni motori koji ce opstajati po 40 godina u proizvodnji sto je pre bio relativno cest slucaj. Ni taj stari V6 nije briljirao u prvim godinama proizvodnje dok nisu stavili injection i napravili jos neke promene...Pa, kada su mu stavili 4 ventilsku glavu isto je u pocetku trosio mnogo i nije imao dobru krivu obrtnog momenta, da bi i to kasnije sredili...
Medjutim, kako se prica, posto je doslo do raspada braka izmedju GM i Fiata, razvijaju se novi V6 motori od 3 i 3,5 litre koji ce biti predstavljeni 2009. godine. T i motori nece imati veze sa GM.
Medjutim, kako se prica, posto je doslo do raspada braka izmedju GM i Fiata, razvijaju se novi V6 motori od 3 i 3,5 litre koji ce biti predstavljeni 2009. godine. T i motori nece imati veze sa GM.
Acqua-Olio-Benzina
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”