Kako nabaciti 10 konjica?
-
Go
- Drug Član
Post
Kako nabaciti 10 konjica?
Šta uraditi da se 1.4TS motor nasvira jo&š nekih 10KS? Jel je potrebno prodati bubreg za tu operaciju?
-
Go
- Drug Član
Post
koliko sam ja premerio bregastu iz naseg motora, otvaranje usisnih ventila je 8.3 a izduvnih 7.5mm, dok recimo 2.0 ima 9.5 i 9.5 to je poprilicno vise, ali se malo razlikuju i uglovi ali koliko kapiram to moze da se dovede u red jer imamo stelujuce remenice...
treba se samo raspitati da li ima dovoljno mesta, da ne lizne klip ventil...
tu bi verovatno sa cipom moglo da se dobije 10+ konja, ali i veca potrosnja...
i onda se postavlja pitanje da li se to isplati raditi jer polovan 2.0TS moze da se kupi za 500-700e...
jel si ti bese menjao bregaste? koliko su bile?
treba se samo raspitati da li ima dovoljno mesta, da ne lizne klip ventil...
tu bi verovatno sa cipom moglo da se dobije 10+ konja, ali i veca potrosnja...
i onda se postavlja pitanje da li se to isplati raditi jer polovan 2.0TS moze da se kupi za 500-700e...
jel si ti bese menjao bregaste? koliko su bile?
-
Go
- Drug Član
Post
Ima dve mogucnosti:
Prvi: ima jedna elektronika koja se stavi, veze se redno na protokomer, crknut, pa se podesi, i zdravo, nemas brige vise, mana toga sto mora biti lambda sonda ispravna,
cenu moram pitat ako se dobro secam do nekih 30 yura kosta, ja ovo dobio, a lepota sto jos moze da se izvuce par plus konjica iz auta...
Drugo resenje, protokomer meckin, koji radi na drugi princip, nego hot wire, i nemoze da crkne, mana, sto kosta 140 evra, i treba katalog od kojeg izvadis odgovarajucu, koji se takodje placa...(al i ovo mogu nabaviti)
Al stvari sto moze da poremeti protokomer, to nemogu opisati, od gusenja do izostavjenje paljenja, ogromna potrosnja, tesko pali, itd
Alternativno, privremeno resenje zaokretanje protokomera, levo desno, kad miran na leeru, i prima gas, onda tamo treba ostaviti, al onda je samo malo bolje, ne ide ko svet...
Kome treba, nek mi pise pm, pa cemo resiti, ja mucio sa protokomerom, godinu dana, pa uzeo novu, pa to posle mesec dana opet crko...
Prvi: ima jedna elektronika koja se stavi, veze se redno na protokomer, crknut, pa se podesi, i zdravo, nemas brige vise, mana toga sto mora biti lambda sonda ispravna,
cenu moram pitat ako se dobro secam do nekih 30 yura kosta, ja ovo dobio, a lepota sto jos moze da se izvuce par plus konjica iz auta...
Drugo resenje, protokomer meckin, koji radi na drugi princip, nego hot wire, i nemoze da crkne, mana, sto kosta 140 evra, i treba katalog od kojeg izvadis odgovarajucu, koji se takodje placa...(al i ovo mogu nabaviti)
Al stvari sto moze da poremeti protokomer, to nemogu opisati, od gusenja do izostavjenje paljenja, ogromna potrosnja, tesko pali, itd
Alternativno, privremeno resenje zaokretanje protokomera, levo desno, kad miran na leeru, i prima gas, onda tamo treba ostaviti, al onda je samo malo bolje, ne ide ko svet...
Kome treba, nek mi pise pm, pa cemo resiti, ja mucio sa protokomerom, godinu dana, pa uzeo novu, pa to posle mesec dana opet crko...