Dakle, konačno sam skinuo leptir sa usisa na 147 1.9 JTD 8v (ostala je samo osovina pomoću koje leptir rotira i vakuum aktuator).
Možda je samo sugestija, a možda je i realno: uglavnom, imam utisak da pri startu i na malim obrtajima do 1500o/min sada 147ca ide bolje... Sledeći korak je potpuno vađenje cevi ležišta leptira i pravljenje "prazne" cevi koja se identičnom prirubnicom fiksira za usisnu komoru JTDa. Alfa se bez leptira gasi isto kao i sa leptirom (uloga leptira pri gašenju JTDa ima, dakle, manji značaj nego što sam mislio)...
Skinut leptir sa usisa 147ce...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Skinut leptir sa usisa 147ce...
Evo i sledeći korak (izvinjavam se na kvalitetu snimka): prednja cev usisa bez leptira i pripadajuća zaptivka. Proba u petak...
Alfa je stil... ostalo je status...
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Skinut leptir sa usisa 147ce...
Cev bez leptira montirana:
Utisak je da Alfa ide glatko i na malom broju obrtaja, u svim brzinama, što ranije nije bio slučaj. Izgleda kao korisna modifikacija...
Utisak je da Alfa ide glatko i na malom broju obrtaja, u svim brzinama, što ranije nije bio slučaj. Izgleda kao korisna modifikacija...
Alfa je stil... ostalo je status...
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Skinut leptir sa usisa 147ce...
Stvarno je krajnje vreme Dušane da oteraš makinu na valjkove.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Skinut leptir sa usisa 147ce...
E pa vnove mislim... šta da kažem... Nema opravdanja - već sam se izvinjavao zbog lenjosti i zbog udaljenosti Miloševa i zbog zauzetosti g-dina Gumetine... Ali važno da ovo dobro ide... i da ne pucaju creva i ne spadaju šelne...
Ali i mene kopka - koliko je to? Uzgred i zvuk se malo promenio - sada zvučim skoro k'o neki benzinci...
Ali i mene kopka - koliko je to? Uzgred i zvuk se malo promenio - sada zvučim skoro k'o neki benzinci...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Skinut leptir sa usisa 147ce...
ja cu sledece nedelje ili pak mozda sutra, meriti punta kojeg smo zavrsili a samim tim cu biti i slobodniji sto se vremena tice, tako da cemo moci da se malo pozabavimo daljim ubrzavanjem profine 7-ice
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Skinut leptir sa usisa 147ce...
@Markoni147
E pa ta taktika mi se sviđa...
@Gumetina
E pa ta strategija mi se sviđa...
E pa ta taktika mi se sviđa...
@Gumetina
E pa ta strategija mi se sviđa...
Alfa je stil... ostalo je status...
- damir1978
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: varos lapovo
Post
Re: Skinut leptir sa usisa 147ce...
dusanGT napisao: ↑Sub Dec 05, 2009 7:53 pmDakle, konačno sam skinuo leptir sa usisa na 147 1.9 JTD 8v (ostala je samo osovina pomoću koje leptir rotira i vakuum aktuator).
Možda je samo sugestija, a možda je i realno: uglavnom, imam utisak da pri startu i na malim obrtajima do 1500o/min sada 147ca ide bolje... Sledeći korak je potpuno vađenje cevi ležišta leptira i pravljenje "prazne" cevi koja se identičnom prirubnicom fiksira za usisnu komoru JTDa. Alfa se bez leptira gasi isto kao i sa leptirom (uloga leptira pri gašenju JTDa ima, dakle, manji značaj nego što sam mislio)...