.
Očitavao sam korekcije MES-om. Očitavano je na parkingu, samo sa dodavanjem gasa. Očitavano je nekih 4 minuta ukupno. Prvi minut je na ler rpm, a posle sam dodavao gas. Dole je link ka excel fajlu. Prvi graf su korekcije drugi rpm motora.
Nešto mi je čudno!! Kada rpm predje nekih cca 2300 tada vrednosti korekcija prestanu da se menjaju? Kao da se zbog nečega više ne menjaju, odnosno ECU prestane da ih radi!?
Evo linka ka exel fajlu pa ko ima volje da pogleda i eventualno da mišljenje:
https://app.box.com/s/atm59gnodpory3zxa86oac4ijgg5zvp2
.
Preko 2300 rpm ravna linija za korekcije!?
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Preko 2300 rpm ravna linija za korekcije!?
To je normalna pojava. Svaki softver ima uslove do kada se korekcija radi. U ovom slučaju uslov brzine vozila je 0 i korekcija se radi do određenih RPM. Zagrej motor, idi na vožnju i snimaj parametre korekcija kada je v>0km/h pa ćeš odmah znati o čemu pričam...
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Preko 2300 rpm ravna linija za korekcije!?
.
Nisam te sasvim razumeo. Jesam prvi deo ali nisam ovaj drugi. Hoćeš reći da posle vožnje npr. pola sata, ako opet parkiram dobijam ovo isto kako sam fore opisao, tj. sa v=0 korekcije se rade do fixno zadatog rpm? Ili ...?
Ujedno hvala i za odgovor na onoj drugoj temi!
.
Nisam te sasvim razumeo. Jesam prvi deo ali nisam ovaj drugi. Hoćeš reći da posle vožnje npr. pola sata, ako opet parkiram dobijam ovo isto kako sam fore opisao, tj. sa v=0 korekcije se rade do fixno zadatog rpm? Ili ...?
Ujedno hvala i za odgovor na onoj drugoj temi!
.
- alonso
- Garaža: Saab 9-3 2.0T Aero
ex Alfa Romeo 147 1.9 16v TI - Lokacija: Beograd
Post
Re: Preko 2300 rpm ravna linija za korekcije!?
Kad ga teraš tj ubrzavaš, posle određenog broja obrtaja više nema korekcija, ekologije itd...