Vise problema - Hitno!
- NeCi
- Garaža: 159sw 1.9 jtdm
156sw 1.9 jtd
33 1.7 16v boxer - Lokacija: Kragujevac
- Aljfa
- Garaža: Alfa Romeo 156 _ 1.9 JTD _ 116 ks
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Vise problema - Hitno!
pozdrav ljudi danas sam i ja cackao moju alficu 156 jtd i saznao da mi je EGR blokiran.
Klapnu gasa sam ocistio, nije bilo strasno prljavo...
Auto sam kupio takav, nisam znaci ja vrsio nikakvu intervenciju na EGR, tako da ne znam razlike u voznji.
Ono sto me zanima je da li je konstatacija da je EGR samo i samo za ekoloske potrebe i nema nikakav uticaj na rad i vek motora? Neki cak tvrde da EGR i treba blokirati jer se brzo zaprlja a motor dobija los vazduh umesto cistog, hladnog i svezeg. Naravno ekoloski aspekt je nebitan u ovim komentarima.
Klapnu gasa sam ocistio, nije bilo strasno prljavo...
Auto sam kupio takav, nisam znaci ja vrsio nikakvu intervenciju na EGR, tako da ne znam razlike u voznji.
Ono sto me zanima je da li je konstatacija da je EGR samo i samo za ekoloske potrebe i nema nikakav uticaj na rad i vek motora? Neki cak tvrde da EGR i treba blokirati jer se brzo zaprlja a motor dobija los vazduh umesto cistog, hladnog i svezeg. Naravno ekoloski aspekt je nebitan u ovim komentarima.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Pa nije baš samo i samo za ekološke potrebe i dok je to novo i dok sve radi besprekorno ima on i svoje benefite ali kod vozila koja ovde većina vozi loši neželjeni efekti i posledice ipak prednjače pa je poželjno blokiranje.
- Aljfa
- Garaža: Alfa Romeo 156 _ 1.9 JTD _ 116 ks
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Gle sad ovo. Koi me đavo terao da se igram.
Posle 2 dana vožnje od kad sam skidao crevo i čistio usis, posle 100ak kilometara, upali se lampica check engine, go to delaer!!!! ufff
Otvorim haubu kad ono gornje crevo to što ide do usisa kao žiletom zasečeno 3-4 cm. Kad se daje gas preko 2500 rpm čuje se neko jezivo zviždanje. Probao sam da zalepim smrt trakom sivom ali ništa.
Promeniću crevo naravno, nikakav problem, ali da li će se greška sama ugasiti ili ću morati u servis da mi ugase?
Neki savet gde još pogledati da nije puklo, i na kraju krajeva zašto je puklo????
Posle 2 dana vožnje od kad sam skidao crevo i čistio usis, posle 100ak kilometara, upali se lampica check engine, go to delaer!!!! ufff
Otvorim haubu kad ono gornje crevo to što ide do usisa kao žiletom zasečeno 3-4 cm. Kad se daje gas preko 2500 rpm čuje se neko jezivo zviždanje. Probao sam da zalepim smrt trakom sivom ali ništa.
Promeniću crevo naravno, nikakav problem, ali da li će se greška sama ugasiti ili ću morati u servis da mi ugase?
Neki savet gde još pogledati da nije puklo, i na kraju krajeva zašto je puklo????
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Pogledaj i donje crevo u kakvom je stanju, vremenom istrule ili oslabe pa puknu od pritiska, pogotovo ako ti je cipovan auto, nista strasno i neobicno. Gresku odmah mozes da vidis da li stoji ili se obrisala cim upalis auto, bez obzira na crevo
- MilosBileca
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm 1.9
- Lokacija: Bileca RS
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Blokirao sam EGR ventil, ocistio usisnu granu ali klapni nije bilo u njoj, vjerovatno su ranije izvadjene. Sada je auto dosta tromije na nizim obrtajima ali se pojavilo cudno zvizdanje, vjerovatno je to turbina i da li je isto iskustvo sa vama koji ste radili istu operaciju?
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Vise problema - Hitno!
Može da zviždi i ako negde pusta vazduh ili izduv.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
- Milanche46
- Garaža: 159 SW
GT blackline - Lokacija: Obrenovac
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Nema šta da bude tromiji kad klapni nije bilo.Nešto ste vi tu omašili,vrlo lako što Milanche46 kaže niste zaduhtovali dobro granu ili negde još pušta.MilosBileca napisao:Blokirao sam EGR ventil, ocistio usisnu granu ali klapni nije bilo u njoj, vjerovatno su ranije izvadjene. Sada je auto dosta tromije na nizim obrtajima ali se pojavilo cudno zvizdanje, vjerovatno je to turbina i da li je isto iskustvo sa vama koji ste radili istu operaciju?
- dejan91ru
- Garaža: Alfa Romeo 147 2003 1.9mjet
- Lokacija: Ruma
- Lokacija: Ruma
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Ne bih da otvaram novu temu,ali uzeo sam skoro alfu 159 1.9 16v i imam jako cudan problem, dakle desavavmi se da auto ima seckanja, neke turbo rupe ili kalo god da nazovem, ubacim ga u 3 brzinu i sa 1200 obrtaja dam pun gas pratim turbo loader i kako dodje do 1800-1900rpm on skine pritosak turbine sa 1.5 bara na 1 i vrati ga nazad na 1.5 i vec od 2400rpm ide lepo i normalno se ponasa. Cak i da ne gledam turbo bar cajger oseti se kao da izgubi gas i ponovo doda a ja konstantno drzim pun gas. Isto tako probam u 5 brzini to mi se desi 3 puta dok obrtaji ne predju 2300-2400. Ne znam sta da radim molim vas ako je neko imao takav problem da se javi idem na letovanje i bojim se da auto nema neki veci problem. Hvala unapred
- _bukimeister_
- Garaža: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 110KW 16V
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Pozdrav drug, provjeri filter nafte. To mi na njega liči ...Ne znam kad si ga mjenjao, ali djeluje mi kao da je filter nafte zaprljan.
- Transporter159
- Garaža: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm
- Lokacija: Beograd
Post
Molim te objasni ,pritisak turba i filter nafte..
Re: Vise problema - Hitno!
_bukimeister_ napisao:Pozdrav drug, provjeri filter nafte. To mi na njega liči ...Ne znam kad si ga mjenjao, ali djeluje mi kao da je filter nafte zaprljan.
Molim te objasni ,pritisak turba i filter nafte..
- dejan91ru
- Garaža: Alfa Romeo 147 2003 1.9mjet
- Lokacija: Ruma
- Lokacija: Ruma
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Promenjeno sve. Uradjen servis,swirl flaps majstor kaze ispravne polugica radi i zakacena je na sve 4 protokomer meren ispravan,dima nema nista, greskenmotora nema,u istoriji gresaka na dijagnostici ne prikazuje nikakav problem.jedino sto smo primetili da turbina da u momentu jaci pritisak nego ocekivan i sumnja je da ga map senzr sece. Odem cak uradim remap isto se desava. Turbina ne zvizdickao na 80% ali 159 znaci ne cuje se. Po zvuku mi majstor kaze da je odlicna nema puno masti u crevu i oko njega, potrosnja ulja nista. Ne znam sta mi je ciniti gledacu danas rad dizni na dijagnostici ali ne verujem da su one.
- Milanche46
- Garaža: 159 SW
GT blackline - Lokacija: Obrenovac
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Probaj ti overbust ventil sa nekog drugog posto ti prepunjava turbo. To sto nema gresaka moze da bude da je dpf gasen sabanski pa da ne moze da prikaze greske generalno.
- dejan91ru
- Garaža: Alfa Romeo 147 2003 1.9mjet
- Lokacija: Ruma
- Lokacija: Ruma
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Mogu dabprobam akutator overboosta i utvrdicu da li radi, e sada auto sam licno uvezao iz ch ima 248000km pravih nista nije cupano. E sada sinoc sam vozio auto i stao i na leru auto mi digne malo obrtaje i pocne da varira skala gore dole. Pritisak turba na satu mi jenodlepio malo od nule. Ja izadjem iz kole i na auspuhu dobijam zvuc cudan i to trokiranje. Sumnjam da je pokrenuo regeneraciju. Posle 3-4min takvog rada auto vrati normalno obrtaje skine pritisak turba na nulu i radi najnormalnije.
- Milanche46
- Garaža: 159 SW
GT blackline - Lokacija: Obrenovac
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Moguce da te dpf zeza druze, sa 250000 on je vec zreo za posrbljavanje.
- dejan91ru
- Garaža: Alfa Romeo 147 2003 1.9mjet
- Lokacija: Ruma
- Lokacija: Ruma
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Ali meni auto ide dobro i sve se normalno ponasa posle 2500rpm samo kao sto sam naveo pravi mi problem oko 1800rpm da mi zasecka. Posnjao sam da je neko esto cackao pa sam vratio fabricku mapu i opet isto, uradim remap sem sto bolje ide isto se ponasa. I opet da napomenem nemam gresku dpf-a nibu dijagnostici ni na satu. I generalno nemam gresaka nikakvih,jedino dizne nisam merio
- _bukimeister_
- Garaža: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 110KW 16V
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Nista onda, moja greška, vjerovatno sam slabo razumio post. Ja sam imao takav problem sa seckanjem, primi gas, pa oduzme, pogotovo izraženo u drugoj i trećoj brzini. Stavljanjem drugog filtera nafte, sve se vratilo u normalu, auto prodisalo. Zato sam posumnjao na filter nafte.. praštajte
- dejan91ru
- Garaža: Alfa Romeo 147 2003 1.9mjet
- Lokacija: Ruma
- Lokacija: Ruma
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Stavljen je nov,a pre stavljanja novog filtera isto se desavalo,auto ide u 5000rpmbez problema.ako neko ima neku ideju ili neki doktor za alfe 159 molim za pomoc jer idem na 0dmor sada u nedelju vozim malo dete ne bih voleo da ostanem na putu i slicno a imacu 2000km da predjem u ova pravca. Moj broj telefona je 0640051255 ako neko ima neku ideju nekanse slobodno javi nazvacu ga.hvala unapred
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Remap na "as-is" kolima iz uvoza je odlican nacin da se svi moguci problemi brze ispolje... Postoji jedan logican put, a to je da se prvo rese problemi i ono sto godiste i kilometraza donose, pa tek onda (i to mozda) remap. Bez uvrede, ali pretpostavljam da nisi mnogo platio Alfu sa 250.000km iz Svajcarske? DPF i EGR na toj kilometrazi su sve, samo ne ispravni. Tamo, a i kod nas su preskupi za zamenu, samo se kod nas "lakse" skidaju. U kakvom stanju ti je usisna grana, ne krilca, nego zaprljanost? I nevezano za ovo, proveri u kakvim stanju ti je M32 menjac, on te podjednako lako moze izdati na putu.
Ako si turbinu vec gledao, kreni redom... DPF, EGR, usisna grana, dizne. To sve mozes uraditi za par dana. Ako i dalje imas problem, onda ti treba log iz voznje, vidi ovde kako: http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=71&t=56982
I na kraju, neko od proverenih mehanicara... Brana, npr. Samo ne verujem ds to mozes uraditi pre puta.
Ako si turbinu vec gledao, kreni redom... DPF, EGR, usisna grana, dizne. To sve mozes uraditi za par dana. Ako i dalje imas problem, onda ti treba log iz voznje, vidi ovde kako: http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=71&t=56982
I na kraju, neko od proverenih mehanicara... Brana, npr. Samo ne verujem ds to mozes uraditi pre puta.
- dejan91ru
- Garaža: Alfa Romeo 147 2003 1.9mjet
- Lokacija: Ruma
- Lokacija: Ruma
Post
Re: Vise problema - Hitno!
A kako da vidim u kakvom je stanju menjac, koji simptomi,znam da ima problem sa lezajevima ali ne vidim nikakve simptome. Turbinu nisam skidso samo sam je merio, usisnu granu isto nisam skidao. Egr u funkciji klapnice u funkciji rade normalno.usisna je sigurno prljava ali meni auto ide dobro. Znam da nemam puno vremena da sve ispregledam ali videcemo. Sa majstorima je generalno problem niko nece da se zauzme za auto i resi ti problem jer mu je lakse da uradi danas dva velika servisa uzme pare i super. I prepusten si sam sebi.
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Nije nego je majstor nanjusio vise faktora kod tvojih kola i vidi da nece moci da naplati koliko bi trebalo.
- dejan91ru
- Garaža: Alfa Romeo 147 2003 1.9mjet
- Lokacija: Ruma
- Lokacija: Ruma
Post
Re: Vise problema - Hitno!
A kako se auto ponasa kad upali regeneraciju dpf-a? Skinucu ja turbo na kraji pa cu videti i 99% zeza geometrija
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Vise problema - Hitno!
Nakaci se dijagnostikom, proveri koliko je proslo od poslednje regeneracije DPF-a, kao i ukupan broj regeneracija. Na 250.000km DPF tesko da je zdrav, sace pocinje da se stapa od cadji i temperature regeneracija. EGR zvuci jednostavno, ali kada se izvuce i vidis na sta lici, bice ti jasno zasto je i problem. Ja sam video moj sa 132.000km, i izgledao je jezivo. Jedno resenje je pranje/ciscenje DPF-a, ciscenje EGR-a, samo se niko nije usrecio s tim. Drugo resenje je sve novo, sto je verovatno vise od cene po kojoj si platio Alfu. Trece je da prekrsis ekologiju, skines DPF i blankiras EGR, uz propratni posao u mapi. To ti je dovoljno brzo resivo.
Ti motori su izdrzljive rage, ali ima mnogo mogucih uzroka problema koje imas. Mozes da ih sortiras po verovatnoci, i eto DPF-a, EGR-a, usisne grane i dizni na vrhu liste. Ili krenes metodom eliminacije. I tesko da ce neki mehanicar to da isprati sam... Na zalost, sa vecinom je pametnije prstom im pokazati i reci sta zelis da se uradi i proba. Tek ponekima mozes prepustiti automobil.
To sto Alfa ide dobro ne znaci da je sve sigurno OK. Treba da uporedis s nekom na kojoj je sve sredjeno.
Za menjac mahom je zvuk dovoljan. Ako ne melje, verovatno je OK.
Ti motori su izdrzljive rage, ali ima mnogo mogucih uzroka problema koje imas. Mozes da ih sortiras po verovatnoci, i eto DPF-a, EGR-a, usisne grane i dizni na vrhu liste. Ili krenes metodom eliminacije. I tesko da ce neki mehanicar to da isprati sam... Na zalost, sa vecinom je pametnije prstom im pokazati i reci sta zelis da se uradi i proba. Tek ponekima mozes prepustiti automobil.
To sto Alfa ide dobro ne znaci da je sve sigurno OK. Treba da uporedis s nekom na kojoj je sve sredjeno.
Za menjac mahom je zvuk dovoljan. Ako ne melje, verovatno je OK.
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”