Problem pri prvom paljenju
- Nemanja Tomic
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 twin spark
- Lokacija: Krahujevac
Post
Problem pri prvom paljenju
Pozdrav drugari, imam problem pri prvom paljenju svoje Alfe pogotovu kada je temperatura niza. Zamenjena je pumpa, dizne ciscene ali problem nije nestao. Sta bi moglo biti? Vozio kod dva majstora i nisu resili.
- Antonijo
- Garaža: Alfa Romeo 166
- Lokacija: Zagreb
Post
Re: Problem pri prvom paljenju
Daj malo više informacija o Alfi
Koji je motor, god proizvodnje itd..
Koji je motor, god proizvodnje itd..
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Problem pri prvom paljenju
Da li ima plin? Proveri alnaser, akumulator, kompresiju, svecice itd
- Nemanja Tomic
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 twin spark
- Lokacija: Krahujevac
Post
Re: Problem pri prvom paljenju
1.6 120ks 2002 god. Ima plin ali na plinu radi super. Alnaser je dobar, akumulator nov, svecice skoro menjane.
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pri prvom paljenju
Regulator pritiska goriva?
Probaj ujutro sa davanjem kontakta sacekaj par sekundi, skini kontakt i na sledecem davanju kontakta odmah verglaj.
Ako upali iz prve znaci da te zeza pritisak goriva.
Probaj ujutro sa davanjem kontakta sacekaj par sekundi, skini kontakt i na sledecem davanju kontakta odmah verglaj.
Ako upali iz prve znaci da te zeza pritisak goriva.
- Nemanja Tomic
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 twin spark
- Lokacija: Krahujevac
- Antonijo
- Garaža: Alfa Romeo 166
- Lokacija: Zagreb
Post
Re: Problem pri prvom paljenju
Provjeri jel ti puštaja koji plinski injektor ili možda isparivač. Nakon vožnje na plin kad ugasiš motor odspojiš crijeva što spajaju plinske injektore s usisnom garanom.
Spojiš gumeno crijevo istog promjera te drugi kraj crijeva uroniš u posudu s vodom. Ukoiliko se stavaraju mjehurići taj plinski injektor pušta, isparivač možeš ispitati na isti način. Ako imaš ručni detektor plina s njim isto možeš provjeriti.
Spojiš gumeno crijevo istog promjera te drugi kraj crijeva uroniš u posudu s vodom. Ukoiliko se stavaraju mjehurići taj plinski injektor pušta, isparivač možeš ispitati na isti način. Ako imaš ručni detektor plina s njim isto možeš provjeriti.
- Nemanja Tomic
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 twin spark
- Lokacija: Krahujevac
Post
Re: Problem pri prvom paljenju
Pronadjen je problem sa landa sondom koji prva majstor iz nekog razloga nije vise. Uklonjene su greske pa cemo videti dalje sta je i kako.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- Nemanja Tomic
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 twin spark
- Lokacija: Krahujevac
- ivcha90
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Post
Re: Problem pri prvom paljenju
Idi kod nekog da ti nasteluje plin, pisano je vise puta na forum, plinske mape poremete rad benzinskih jer se verovatno auto ne vozi cesto na benzin pa pri prvom paljenu ostanu ti parametri sa plinskih i tu nastane problem, ili ga vozi na benzin malo pre nego sto ugasis auto ili ga steluj. Kod mene je pomoglo gasenje i voznja na benzin par minuta pre nego sto ugasim auto.
- Nemanja Tomic
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 twin spark
- Lokacija: Krahujevac
- ivcha90
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Post
Re: Problem pri prvom paljenju
Jel si cistio klapnu i resetovao ECU? Ako ti padaju obrtaji na 500 o/min i trokira moze da bude opruga plasticnog ventila na usisu, nista te ne kosta da probas da je razvuces malo i probas. Kod 156-ice bas ume da pravi problem kad oslabi opruga.
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Problem pri prvom paljenju
@Nemanja Tomic
imao sam isti problem. Dešavalo se da motor nakon što auto prenoći ili duže stoji jako dugo vergla dok ne sastavi i ponekad nakon što se pokrene trebalo mu je par sekundi da proradi normalno. I posle toga pali najnormalnije dok ne odstoji više sati.
Dva su uzroka:
1) pad pritiska goriva u vodu između rezervoara i benzinskih injekotora kada auto dugo stoji. Uzrok je nezaptivenost regulatora pritiska zbog starosti sklopa plovak/pumpa. Dva puta sam to na kratko rešio dihtovanjem tog spoja (teflon i o-ring) i onda sam odlučio da s tim više ne gubim vreme.
2) računar motora na mom automobilu samo na prvo davanje kontakta pokrene pumpu na 1-2 sekunde. Pri uzastopnom isključenju i davanju kontakta pumpa se ne pokreće. Kako, zašto - ne znam.
Rešio sam problem tako što sam dodatni rele od 30A povezao paralelno sa originalnim relejem pumpe na tabli u motorskom prostoru. Taj relej aktivira davač rikverc-svetla na menjaču (mrzelo me da vučem žicu sa pobude štop-svetla iz kabine, što je kulturnije rešenje) . Palim posle dužeg stajanja tako što ubacim u rikverc, dam kontakt, sačekam 5-6 sekundi, stisnem kvačilo i "dum".
Izgleda šašavo ali radi.
imao sam isti problem. Dešavalo se da motor nakon što auto prenoći ili duže stoji jako dugo vergla dok ne sastavi i ponekad nakon što se pokrene trebalo mu je par sekundi da proradi normalno. I posle toga pali najnormalnije dok ne odstoji više sati.
Dva su uzroka:
1) pad pritiska goriva u vodu između rezervoara i benzinskih injekotora kada auto dugo stoji. Uzrok je nezaptivenost regulatora pritiska zbog starosti sklopa plovak/pumpa. Dva puta sam to na kratko rešio dihtovanjem tog spoja (teflon i o-ring) i onda sam odlučio da s tim više ne gubim vreme.
2) računar motora na mom automobilu samo na prvo davanje kontakta pokrene pumpu na 1-2 sekunde. Pri uzastopnom isključenju i davanju kontakta pumpa se ne pokreće. Kako, zašto - ne znam.
Rešio sam problem tako što sam dodatni rele od 30A povezao paralelno sa originalnim relejem pumpe na tabli u motorskom prostoru. Taj relej aktivira davač rikverc-svetla na menjaču (mrzelo me da vučem žicu sa pobude štop-svetla iz kabine, što je kulturnije rešenje) . Palim posle dužeg stajanja tako što ubacim u rikverc, dam kontakt, sačekam 5-6 sekundi, stisnem kvačilo i "dum".
Izgleda šašavo ali radi.
- Nemanja Tomic
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 twin spark
- Lokacija: Krahujevac
Post
Re: Problem pri prvom paljenju
Resen je problem. Nisam pricao sa mehanicarem kada sam uzimao auto samo je radnik bio tu i od njega sam preuzeo auto. Ne znam sta je bio problem ali je reseno.
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Problem pri prvom paljenju
Pitaj mehaničara šta je bilo pa nam napiši... kad smo se već potrudili da ti pomognemo.
- Nemanja Tomic
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 twin spark
- Lokacija: Krahujevac