Trapovi na našim Alfama
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
.
Sada nadjoh instukciju kod powerflex-ove alternative ...
http://www.powerflex.co.uk/i/product_im ... 5%20FI.pdf
.
Sada nadjoh instukciju kod powerflex-ove alternative ...
http://www.powerflex.co.uk/i/product_im ... 5%20FI.pdf
.
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
.
Ne znam da li kod nas ima da se kupi gde sam silent nov?
Ali kada na netu i najem sliku onda je taj silent sa metalnom kosuljicom spolja:
Znaci drugacije od powerflex i strongflex 'ideologije'!!
E sada sta je bolje? Na stranu cene.
.
Ne znam da li kod nas ima da se kupi gde sam silent nov?
Ali kada na netu i najem sliku onda je taj silent sa metalnom kosuljicom spolja:
Znaci drugacije od powerflex i strongflex 'ideologije'!!
E sada sta je bolje? Na stranu cene.
.
- ChobbyJTD
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Detelinara Novi Sad
Post
Ja sam kupovao samo silen, bio je nešto oko 1500rsd, ne sećam se sad tačno.
A mora biti u čauri da bi se moglo na presi montirati.
Ne znam kakva je varijanta sa ovim poliuretanskim, ako neko zna način montaže bilo bi lepo da podeli s nama
A mora biti u čauri da bi se moglo na presi montirati.
Ne znam kakva je varijanta sa ovim poliuretanskim, ako neko zna način montaže bilo bi lepo da podeli s nama
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ima samo silent, 1200-1500 sam platio, ne secam se.
Poliuretanski se ne presuju, mislim da se nameste unutra, pa se onda provuce metalna caura kroz sredinu, tako nesto.
Poliuretanski se ne presuju, mislim da se nameste unutra, pa se onda provuce metalna caura kroz sredinu, tako nesto.
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
.
Evo jednog videa gde se ubacuju poliuretani:
https://www.youtube.com/watch?v=gocPXrMaUKs
Ovi poliuretanski sileni sa usicama (npr. strongflex-ov) bi bili samo malo komplikovaniji za uguravanje, ali ne mnogo ja mislim. Trebalo bi par većih 'podloški' unutrašnjih otvora malo širih od ušica i još par muf-ova.
.
Evo jednog videa gde se ubacuju poliuretani:
https://www.youtube.com/watch?v=gocPXrMaUKs
Ovi poliuretanski sileni sa usicama (npr. strongflex-ov) bi bili samo malo komplikovaniji za uguravanje, ali ne mnogo ja mislim. Trebalo bi par većih 'podloški' unutrašnjih otvora malo širih od ušica i još par muf-ova.
.
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Postoji li neko ko je stavio sve silene i gumice bš od poliuretana? Kakvi su utisci, da li je auto krući, škripi li kao volujska kola? Prednosti, mane?
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
.
Ja sam kupio pre dva meseca strongflex za prednju balans stanglu. Ali ih nisam jos stavio. Njih sam uzeo od poliuretana zato sto ih sto su nepristupacni da se dobro odrade, pa da bi to trajalo i ne bi menjao na par godina. Plus, njima cu da ubusim mazalice. A narucio sam, i treba da mi stignu, isto od poljaka (strongflex) i za zadnje uzduzne spone silente, one sa usicama i one u glavcinama.
Sve cu to krajem avgusta ili pocetkom septembra da radim. Sada pravim presu. [Ovo drugo na trapu cu ili reparirano ili novo videcu, njih smatram potrosnim i lakse se menja].
Tako ako ti niko ne odgovori do tada, ja cu ... ako ti bude bilo bitno tada.
.
Ja sam kupio pre dva meseca strongflex za prednju balans stanglu. Ali ih nisam jos stavio. Njih sam uzeo od poliuretana zato sto ih sto su nepristupacni da se dobro odrade, pa da bi to trajalo i ne bi menjao na par godina. Plus, njima cu da ubusim mazalice. A narucio sam, i treba da mi stignu, isto od poljaka (strongflex) i za zadnje uzduzne spone silente, one sa usicama i one u glavcinama.
Sve cu to krajem avgusta ili pocetkom septembra da radim. Sada pravim presu. [Ovo drugo na trapu cu ili reparirano ili novo videcu, njih smatram potrosnim i lakse se menja].
Tako ako ti niko ne odgovori do tada, ja cu ... ako ti bude bilo bitno tada.
.
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Hvala.
Ma ja bih uzeo sve, komplet i za prednji i zadnji trap.
Ma ja bih uzeo sve, komplet i za prednji i zadnji trap.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post
Potrebno je napraviti odredjene izmene kako bi PU funkcionisao kako valja i bez škripe. Pre par meseci sam ozbiljno razmatrao tu varijantu i na kraju odustao. Boban Machella i Super Genije su kod sebe odradili. Genije je izvršio značajne izmene kako bi eliminisao škripu.
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Kakve izmene, o čemu se radi?
Re:
Rik napisao:Potrebno je napraviti odredjene izmene kako bi PU funkcionisao kako valja i bez škripe. Pre par meseci sam ozbiljno razmatrao tu varijantu i na kraju odustao. Boban Machella i Super Genije su kod sebe odradili. Genije je izvršio značajne izmene kako bi eliminisao škripu.
Kakve izmene, o čemu se radi?
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- miljakovic_s
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Je l' zna neko gde mogu da nadjem horizontalne silen blokove za zadnju kracu upornu sponu?
- wani
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Srbija
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nedavno sam nabavio alfu 147 na kojoj treba zamena prednjih viljuski,
Interesuje me koje marke su preporučljive kao dobre u odnosu
kvalitet-cena za "srpske uslove"?
Hvala.
Interesuje me koje marke su preporučljive kao dobre u odnosu
kvalitet-cena za "srpske uslove"?
Hvala.
- voosaa
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Pozdrav,
listam ovde po temi, cini mi se da niko nije postavljao pitanje, ispravite me ako gresim.
Zadnji put kad sam vozio auto na reglazu, primetio sam da su zadnji tockovi otisli podobrano u minus, bar u odnosu na fabricke specifikacije. Bocni ugao zadnjeg desnog je otisao na -2⁰ 57', levi je -1⁰43' (po ovoj specifikaciji sa reglaze, trebalo bi da je u granicama -0⁰55' do -0⁰15' ).
Ovaj bocni ugao ne moze da se steluje, ako sam dobro razumeo, sto znaci da je nesto na trapu otislo? Gledah da je na npr. dosta Fijatovih vozila zadnji most "krivac" za minus na tockovima. Sta je "krivac" kod 156-ice?
Takodje i prednji trap, koji je radjen komplet (mislim na komplet sve cetiri reparirane viljuske, nisam pipao amortizere i opruge) pokazuje blago veci minus od fabrickog : levi -1⁰ 08' i desni -1⁰21', naspram maksimalnih -0⁰59'.
Stare zadnje gume, koje sam skoro zamenio su bile vise istrosene iznutra, sto odgovara ovom minusu, unutrasnja dubina sare je bila spala na nekih 1.9mm, spoljna je bila na 3.2mm.
Hteo bih ovo srediti, da mi ne nastradaju i te nove gume, a i "sumnjam" da je mozda to u zadnjem trapu krivac za neki cudan zvuk pri prelasku preko neravnina. Cudno je da generalno majstor kada je gledao zadnji trap, rekao da je zategnut skroz... Doduse, gledano je na dizalici.
listam ovde po temi, cini mi se da niko nije postavljao pitanje, ispravite me ako gresim.
Zadnji put kad sam vozio auto na reglazu, primetio sam da su zadnji tockovi otisli podobrano u minus, bar u odnosu na fabricke specifikacije. Bocni ugao zadnjeg desnog je otisao na -2⁰ 57', levi je -1⁰43' (po ovoj specifikaciji sa reglaze, trebalo bi da je u granicama -0⁰55' do -0⁰15' ).
Ovaj bocni ugao ne moze da se steluje, ako sam dobro razumeo, sto znaci da je nesto na trapu otislo? Gledah da je na npr. dosta Fijatovih vozila zadnji most "krivac" za minus na tockovima. Sta je "krivac" kod 156-ice?
Takodje i prednji trap, koji je radjen komplet (mislim na komplet sve cetiri reparirane viljuske, nisam pipao amortizere i opruge) pokazuje blago veci minus od fabrickog : levi -1⁰ 08' i desni -1⁰21', naspram maksimalnih -0⁰59'.
Stare zadnje gume, koje sam skoro zamenio su bile vise istrosene iznutra, sto odgovara ovom minusu, unutrasnja dubina sare je bila spala na nekih 1.9mm, spoljna je bila na 3.2mm.
Hteo bih ovo srediti, da mi ne nastradaju i te nove gume, a i "sumnjam" da je mozda to u zadnjem trapu krivac za neki cudan zvuk pri prelasku preko neravnina. Cudno je da generalno majstor kada je gledao zadnji trap, rekao da je zategnut skroz... Doduse, gledano je na dizalici.
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Mislim da ta lupanja u zadnjem trapu ne bi mogli da rese ni konstruktori Alfe 156. Neverovatno nesto.
12 silent blokova, gumice balans stangle, amorti i solje, opruge. Uvek postoji sansa da se negde nesto cuje. Uz sve to i kociona klesta koja dobiju luft pa se i ona prikljuce orkestru.
12 silent blokova, gumice balans stangle, amorti i solje, opruge. Uvek postoji sansa da se negde nesto cuje. Uz sve to i kociona klesta koja dobiju luft pa se i ona prikljuce orkestru.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- voosaa
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Jbg, pomirio sam se ja sa tim da ne mogu dobiti totalno tih zadnji kraj, ali ovi minusi mi se ne cine bas da su "normalni". Ako nista, ne bih da gume dzabe unistavam...
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Marke remont Kragujevac, Trifunovic, Tejovic, itd.wani napisao:Nedavno sam nabavio alfu 147 na kojoj treba zamena prednjih viljuski,
Interesuje me koje marke su preporučljive kao dobre u odnosu
kvalitet-cena za "srpske uslove"?
Hvala.
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
.
Ima sada i neki Borko iz pozege. [ https://www.halooglasi.com/polovni-delo ... 2528984368 ]
Ja sam se cuo sa njime na kratko, deluje OK. Trazi 100 eura za sve 4 reparirane prednje viljuske i stare idu njemu.
E sada, ako neko ima direktnijih iskustva sa proizvodima tog coveka mogao bi da kaze nesto vise ovde. Mislim da ovaj iz Pozege nije ovde do sada pominjan jos.
.
Ima sada i neki Borko iz pozege. [ https://www.halooglasi.com/polovni-delo ... 2528984368 ]
Ja sam se cuo sa njime na kratko, deluje OK. Trazi 100 eura za sve 4 reparirane prednje viljuske i stare idu njemu.
E sada, ako neko ima direktnijih iskustva sa proizvodima tog coveka mogao bi da kaze nesto vise ovde. Mislim da ovaj iz Pozege nije ovde do sada pominjan jos.
.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
To su delovi iz Kragujevca, on drzi otpad, nije jedini koji tako radi. Valjda im salju neispravne viljuske, a ovi u kompenzaciju daju reparirane ili kako vec to funkcionise.
- milosg
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.4 JTD, Nero Pergusa
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd (Borča)
Post
Nazad se valjda može blago promeniti nagib (camber) kad se podešava raspon (toe) ali to je očigledno minimalno. Dakle, delovi koje si stavio su možda problem, posebno ako su remontovani.
To trošenje guma nazad sa unutrašnje strane je u principu OK kad naprave ozbiljnu kilometražu, zbog minusa koji i treba da postoji, ali ne treba da bude toliko drastično i ne posle male kilometraže.
Re: Trapovi na našim Alfama
Kad sam čitao za 166, naišao sam i na dosta informacija za 156 i definitivno nema štelovanja uglova napred, viljuške se pozicioniraju na jednom mestu i to je to. Fabrički delovi nemaju mogućnost štelovanja nagiba.voosaa napisao:Pozdrav,
listam ovde po temi, cini mi se da niko nije postavljao pitanje, ispravite me ako gresim.
Zadnji put kad sam vozio auto na reglazu, primetio sam da su zadnji tockovi otisli podobrano u minus, bar u odnosu na fabricke specifikacije. Bocni ugao zadnjeg desnog je otisao na -2⁰ 57', levi je -1⁰43' (po ovoj specifikaciji sa reglaze, trebalo bi da je u granicama -0⁰55' do -0⁰15' ).
Ovaj bocni ugao ne moze da se steluje, ako sam dobro razumeo, sto znaci da je nesto na trapu otislo? Gledah da je na npr. dosta Fijatovih vozila zadnji most "krivac" za minus na tockovima. Sta je "krivac" kod 156-ice?
Takodje i prednji trap, koji je radjen komplet (mislim na komplet sve cetiri reparirane viljuske, nisam pipao amortizere i opruge) pokazuje blago veci minus od fabrickog : levi -1⁰ 08' i desni -1⁰21', naspram maksimalnih -0⁰59'.
Stare zadnje gume, koje sam skoro zamenio su bile vise istrosene iznutra, sto odgovara ovom minusu, unutrasnja dubina sare je bila spala na nekih 1.9mm, spoljna je bila na 3.2mm.
Hteo bih ovo srediti, da mi ne nastradaju i te nove gume, a i "sumnjam" da je mozda to u zadnjem trapu krivac za neki cudan zvuk pri prelasku preko neravnina. Cudno je da generalno majstor kada je gledao zadnji trap, rekao da je zategnut skroz... Doduse, gledano je na dizalici.
Nazad se valjda može blago promeniti nagib (camber) kad se podešava raspon (toe) ali to je očigledno minimalno. Dakle, delovi koje si stavio su možda problem, posebno ako su remontovani.
To trošenje guma nazad sa unutrašnje strane je u principu OK kad naprave ozbiljnu kilometražu, zbog minusa koji i treba da postoji, ali ne treba da bude toliko drastično i ne posle male kilometraže.
- voosaa
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
A sta je onda uzrok minusa na zadnjem trapu? Opruge/amorti ili sileni/spone?
Te stare zadnje gume su dosle sa autom, sa tipa 4-5 mm sare, ja sam sa njima presao nekih 20+k km i tek sam pre 2 nedelje primetio da je takvo stanje, tj. da je iznutra pojedena vise nego spolja, za tih cca 1mm. E, sad, za ceo zivotni vek gume mi ne izgleda da je to previse razlike, ali je vrlo moguce da je iznutra vise istrosena u zadnjoj sezoni, jer nisam prosle sezone primecivao tu razliku.
Razlika na prednjim gumama za istu kilometrazu (20+k km) je oko 0.5mm, tj. unutrasnja strana je za 0.5mm vise pojedena (spoljna strana je oko 6mm, unutrasnja oko 5.5mm). Opet isto pitanje, da li je taj minus na camber-u direktno samo vezan za viljuske, ili zavisi i od ostatka trapa (amorta i opruga)?
Te stare zadnje gume su dosle sa autom, sa tipa 4-5 mm sare, ja sam sa njima presao nekih 20+k km i tek sam pre 2 nedelje primetio da je takvo stanje, tj. da je iznutra pojedena vise nego spolja, za tih cca 1mm. E, sad, za ceo zivotni vek gume mi ne izgleda da je to previse razlike, ali je vrlo moguce da je iznutra vise istrosena u zadnjoj sezoni, jer nisam prosle sezone primecivao tu razliku.
Razlika na prednjim gumama za istu kilometrazu (20+k km) je oko 0.5mm, tj. unutrasnja strana je za 0.5mm vise pojedena (spoljna strana je oko 6mm, unutrasnja oko 5.5mm). Opet isto pitanje, da li je taj minus na camber-u direktno samo vezan za viljuske, ili zavisi i od ostatka trapa (amorta i opruga)?
- voosaa
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Apdejt od danasnje posete majstoru. Rekao sam mu da pogleda trap, i napred i nazad, zbog gorepomenutog. Kaze da je i prednji i zadnji trap odlican i da samo treba da se odradi propisno reglaza.
Sad mi tek nije nista jasno... Jos na alfi da bude trap skroz utegnut posle 30k od stavljanja remontovanih viljuski .
Sad mi tek nije nista jasno... Jos na alfi da bude trap skroz utegnut posle 30k od stavljanja remontovanih viljuski .
- CoyoteKG
- Garaža: 147 1.9 JTD 116hp
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
sto ne bi bio...
ja da ne pominjem ponovo cifru koliko je meni vec dugo utegnut trap
ja da ne pominjem ponovo cifru koliko je meni vec dugo utegnut trap
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Može i jače od 30k.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- Puzo81
- Garaža: Alfa romeo 159 1.9Jtdm 180ks Lusso edition
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Pre 5000km odradio komplet prednji trap od Trifunovića KG (gornje, donje i stabilizatore). Sve ok nego sada kada sam bio na Sartiju pri usporenoj vožnji po makadamu do nekih plaža gde su izraženi prevoji tj "džombe" čujem žvakanje iz pravca prednjih viljuški!! Preko ležećih ne čuje se kao ni pri vožnji po asfaltu.
Treba li šta podmazati ili negde sam video na forumu da treba odseći krajeve guma selena na gornjim viljuškama (ako dodiruju nosač viljuške)?
Treba li šta podmazati ili negde sam video na forumu da treba odseći krajeve guma selena na gornjim viljuškama (ako dodiruju nosač viljuške)?