Na osnovu gornjeg citata, i ako se bliži vreme za zamenu ulja, treba za početak probati sa drugim uljem. Pritom ne znamo ni u kakvom je opštem stanju taj motor ni koliko je prešao. Crevo od turbine do IC-a je normalno zamašćeno, prema prethodnim fotografijama, tako da turbina otpada kao potencijalni uzrok. Postavlja se pitanje finansijske smislenosti popravke motora (osim ako se radi o curenju na nekom zaptivaču ili možda na gumicama ventila) koji na 10000km potroši 3L ulja. Da li se isplati otvarati i reparirati motor zbog 3L ulja na 10000km (+ 2L ulja jednom godišnje za put na more) ili voziti tako? To ipak treba da odluči vlasnik vozila. Tema je dobra, mislim da smo svi dali dobre predloge i da će svima koji posle nas budu čitali ovu temu biti od koristi.bums85 napisao:Ne mozes benzinca da poredis, za JTD je to prevelika potrosnja, 600g moze da potrosi od zamene do zamene. Takodje koliko znam Selenia Turbo Diesel nije najbolje ulje za taj motor, to moze da bude jedan od razloga vece potrosnje. Ne moze bas da te boli uvo kod turbo dizela kad trosi ulje, jer moze da se zavrsi iberturazom
Problem sa uljem koje ulje doliti
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Problem sa uljem koje ulje doliti
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Jednostvano, JTD ne trosi ulje od zamene do zamene.
Re: Problem sa uljem koje ulje doliti
Ovde nije pitanje isplativisti, i treba li ili ne nesto raditi po tom pitanju. Problem ne treba zanemariti, ma pa makar krenuo i sa promenom ulja za pocetak.ForestGump napisao:...
Da li se isplati otvarati i reparirati motor zbog 3L ulja na 10000km (+ 2L ulja jednom godišnje za put na more) ili voziti tako? To ipak treba da odluči vlasnik vozila. Tema je dobra, mislim da smo svi dali dobre predloge i da će svima koji posle nas budu čitali ovu temu biti od koristi.
Jednostvano, JTD ne trosi ulje od zamene do zamene.
Post
Re: Problem sa uljem koje ulje doliti
Netroši ako je 100% ispravan i zadihtovan a gde su turbina, creva turbine, semninzi, može da slini na 100 mesta...
3L na 10k km je već ozbiljna potrošnja, kod mene je 1-1.5l na 12k km u zavisnosti od stila vožnje (na dužim relacijama skoro i netroši), kako god velika je to potrošnja....
3L na 10k km je već ozbiljna potrošnja, kod mene je 1-1.5l na 12k km u zavisnosti od stila vožnje (na dužim relacijama skoro i netroši), kako god velika je to potrošnja....
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Problem sa uljem koje ulje doliti
Ajde onda da se ispravim, pravilno formulisem i ako sam mislio da se to podrazumeva.
Kod ISPRAVNOG JTD motora nema preteranog trosenja ulja od zamene do zamene, tj. trosenja su svedena na minimum, tako da su i zanemarljiva za pricu.
Kod ISPRAVNOG JTD motora nema preteranog trosenja ulja od zamene do zamene, tj. trosenja su svedena na minimum, tako da su i zanemarljiva za pricu.
Post
Re: Problem sa uljem koje ulje doliti
Obično je od zamene do zamene potrošnja oko pola litre ili ti od max padne na pola šipke za merenje nivoa ulja...
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Problem sa uljem koje ulje doliti
To je već velika potrošnja za ispravan JTD.
Ako svuče sa mm ili 2 mm, i to je sve.
Ako svuče sa mm ili 2 mm, i to je sve.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Problem sa uljem koje ulje doliti
Ja nisam merio po sipci, ali na bordu od zamene do zamene padne za 1 crtu
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Problem sa uljem koje ulje doliti
Pa recimo da jtd 16v troši više ili čak i duplo više od običnog jtd ali taj običan jtd troši toliko malo da je i potrošnja jtd 16v zanemarivo mala.
- Vlada011
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Beograd
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”