Bijeli Punto
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Bijeli Punto
Varenje koje klapne? Kad kažeš da turbo ne drži kako treba, gde je peoblem?
Ovo pitam čisto informativno, s obzirom da ni predstavu nemam kako treba da izgleda log kod turbo benzinaca
Ovo pitam čisto informativno, s obzirom da ni predstavu nemam kako treba da izgleda log kod turbo benzinaca
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Klapna WG, tj. wastegate flapper, dobije lufta i ne zatvara kako treba. Primjer popravke:
Navodno česta pojava, makar po riječima tunera
Opruga aktuatora takođe ne drži kako treba, pa zato stavljam pojačan.
Navodno česta pojava, makar po riječima tunera
Opruga aktuatora takođe ne drži kako treba, pa zato stavljam pojačan.
R4T
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Bijeli Punto
Sad je već jasnije
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Bijeli Punto
Izvini na off-u, kakva je situacija sa popravkama vruceg dela kad nastanu pukotine? Pogledao sam par turbina sa 2.4T volvo, td04hl-16t i sve imaju pukotine.
- ivan149
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: bih
Post
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
Re: Bijeli Punto
Vatio sam ja kuciste direktno na granu na svojoj turbini, zasada nije otpala_Petar_ napisao:Izvini na off-u, kakva je situacija sa popravkama vruceg dela kad nastanu pukotine? Pogledao sam par turbina sa 2.4T volvo, td04hl-16t i sve imaju pukotine.
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Bijeli Punto
To mi je receno nikako da ne radim
Neka moja zamisao je da biaksom prosirim kanalic gde su pukotine i zavarim gus. Posle poravnam taj var pa koliko izgura.
Neka moja zamisao je da biaksom prosirim kanalic gde su pukotine i zavarim gus. Posle poravnam taj var pa koliko izgura.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bijeli Punto
Ne sekiraj se petre, stavis li turbo na TS, sigurno ce nadziveti motor
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Bijeli Punto
Nece dok ne napravim gresku
A kako greske radije delim nego uspehe brzo ce se znati i uzrok
A kako greske radije delim nego uspehe brzo ce se znati i uzrok
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Kinezi su čudo! Napisali mi iz Kinugawe da nemaju na stanju aktuator koji sam kupio i da mogu da mi pošalju podesivi, skuplji nekih 30-40$. Juče su mi potvrdili da ne moram da doplaćujem a danas je pošiljka stigla avionom u magazin DHL u Katovicama Ne moram da spominjem da sam platio za običnu pošiljku. Valjda je u pitanju rekompenzacija za "komplikacije". Nevjerovatni su...
R4T
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- Slash
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v MJet
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155hp
Lancia Ypsilon 1.4 16v Momo Design
Yamaha FZ8-SA - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bijeli Punto
Mudro zboris falcone
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
11. mjesto u generalci na 48 auta. I dalje imam probleme sa klapnom wastegate. Na početku sam sj*bao (bio 15. poslije tri mjerenja) ali sam u zadnje dvije vožnje popravio na 11. mjesto. Staza klizava kao i uvijek
R4T
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
I još nešto - Syron Street Race se nije najbolje pokazao u krivinama. Na brzoj stazi je OK, ali pri zavojima 180° i na tijesnim šikanama se osjeti "plivanje".
R4T
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Elem, u petak se vratio sa staze, a u nedelju mi auto preslo u Safe Mode
I sad je opet kod majstora:
Rade se sljedece stavke:
- aktuator > stavljam ovaj sa slike gore
- klapna WG > totalno je zaglavila, turbo puni nenormalno (gubi trakciju u IV pri 120-140)
- termopara EGT > proslu sam sj*bao svojom greskom
I najbitnije - mora da pronadje razlog zasto je presao u Safe Mode. Najvjerovatnije neka glupost, pogotovo sto auto u mjestu radi normalno i ide u obrtaje, ali pri pokusaju kretanja ECU reze obrtaje do 1500rpm i pocnu da svijetle sve moguce lampice
I sad je opet kod majstora:
Rade se sljedece stavke:
- aktuator > stavljam ovaj sa slike gore
- klapna WG > totalno je zaglavila, turbo puni nenormalno (gubi trakciju u IV pri 120-140)
- termopara EGT > proslu sam sj*bao svojom greskom
I najbitnije - mora da pronadje razlog zasto je presao u Safe Mode. Najvjerovatnije neka glupost, pogotovo sto auto u mjestu radi normalno i ide u obrtaje, ali pri pokusaju kretanja ECU reze obrtaje do 1500rpm i pocnu da svijetle sve moguce lampice
R4T
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Hot stuff - traje mapiranje sa novim aktuatorom. Na početku turbo pumpalo 1,5bar pri 7000rpm. Mila majko...
Ranije je držao 1,1bar a sada idemo na 1,2-1,25. Oni što se već osjeti je to da daleko življe reaguje na gas a pri 2500rpm je 0,6bar
Ranije je držao 1,1bar a sada idemo na 1,2-1,25. Oni što se već osjeti je to da daleko življe reaguje na gas a pri 2500rpm je 0,6bar
R4T
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Modifikacije (za sad) zavrsene
Mapiranje je radjeno na 33'C tako da smo citav dan proveli na cesti jer voznja na valjcima ne bi imala veceg smisla. Ionako je temperatura na usisu dolazia do 70'C. Pri tim, prilicno teskim i za PL netipicnim, uslovima postignuto je:
- 0,6bar @ 2500rpm
- 1,05bar @ 7000rpm
- 1,22bar max
Pri nizoj spoljnoj temperaturi, nadpunjenje bi trebalo da poraste za 0,10-0,15bar. Snagu nismo mjerili, ali mapa turba kaze sljedece:
Ono sto je najbitnije u svemu da auto poteze iz svake brzine vec od 3000rpm, bez ikakvog laga. Auto konacno ide onako kako treba
Mapiranje je radjeno na 33'C tako da smo citav dan proveli na cesti jer voznja na valjcima ne bi imala veceg smisla. Ionako je temperatura na usisu dolazia do 70'C. Pri tim, prilicno teskim i za PL netipicnim, uslovima postignuto je:
- 0,6bar @ 2500rpm
- 1,05bar @ 7000rpm
- 1,22bar max
Pri nizoj spoljnoj temperaturi, nadpunjenje bi trebalo da poraste za 0,10-0,15bar. Snagu nismo mjerili, ali mapa turba kaze sljedece:
Ono sto je najbitnije u svemu da auto poteze iz svake brzine vec od 3000rpm, bez ikakvog laga. Auto konacno ide onako kako treba
R4T
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- Semi
- Garaža: Alfa Romeo 156 V6
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo