Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Ja sam promenio ulje u menjaču, stavio Tutelu po fabričkoj preporuci i lepo šalta. Menjač teže ide dok se malo ne zagreje i to je jednostavno tako, posle ide jako lepo. Treba vremena kada se promeni ulje da se realno vidi poboljšanje. U menjač ide malo manje od 3 litra ulja.
Acqua-Olio-Benzina
- Purke
- Garaža: AR 147 1.9 JTD R.I.P.
AR 156 1.8 16V - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Ja mogu da dodjem na neki od ARCS skupova pa da uporedimo, mislim da bi to bilo najbolje. Znamo sta je ko sipao u menjac.
Sto bi se reklo, "daj da ga merimo"
Sto bi se reklo, "daj da ga merimo"
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Moje iskustvo sa Fiatinom (mislim da se sada drugacije zovu, ali nisam siguran), je jednom recju ocajno. Tada sam vozio Punta 1.2 8v, pokvarilo mi se kvacilo, pukao je deo onog 'japanskog sesira' i druk lezaj je samo prolazio kroz njega, nije mogao da odvoji. Nekako sam uspeo da oteram auto do njih, i prihvatio sam da mi ugrade njihov deo. Prilikom zamene kvacila (bio sam sve vreme u radionici) trazili su od mene da im na ceo zahvat, jos dodatno platim oko 50-60e kako bi resili 'problem slivanja ulja u kuciste kvacila'. Ulja nije bilo ni izbliza u kucistu (video sam kad je rastavio, sve suvo unutra), a to sto su oni spominjali je standardna bojka na 1.2 punticima, dihtung poklopca ventila, i motor bude mastan spolja (ali ne sliva se nigde, auto mi stajao u suvoj garazi na betonu, nikad kapljice jedne nije bilo). Kada sam rekao da to nema veze sa zivotom sto oni pricaju, rekli su da zbog toga ne mogu da mi daju garanciju na njihov rad i deo. Cik pogodite: nakon 6m i nekih 5.000 km OPET se isto desilo, pukao je taj metalni deo japanskog sesira, i druk nije mogao da odvoji...
Gotivno mi je bilo sto su mi dali da budem u servisu, to je danas retkost, ali cim sam video kako pokusavaju da me namagarce sa glupavim fazonima, bilo mi je jasno koliko je sati. Ne bih im vise ni biciklu oterao da mi podmazu lanac...
Osim toga, dodao bih jos jedno negativno iskustvo koje moze posluziti novosadjanima, a to je u vezi sa autoservisom TEST na Petrovaradinu. Nosio sam kod njih razne aute za razne sitnice, i uvek bio zadovoljan, sve dok mi na stilu 1.6 nije otisao dihtung glave. Odneo sam njemu da skida glavu, a on ju je nosio u Cubi na obradu. Tada sam predlagao da se odradi i karicenje, posto je vec glava skinuta, da ne bude posle, ali cvrsto je savetovao da ne treba...2 nedelje nakon zahvata sam isao na put od 900 km na kojem mi je auto potrosio 1.5 L ulja!. Zvao sam ga da se zalim, rekao mi je da dolivam i pratim. Nakon 2 meseca, automobil je poceo da dimi plavo na hladnom startu (ocigledno gumice ventila, koji su menjani pri zahvatu). Nosio sam ga kod njega na reklamaciju,i poceo je da izmislja razne gluposti, kako auto nekad zna "kad zaptije gore, da popusti dole", zatim kako "oseca miris zivog goriva u izduvu, i nije to samo plav dim", pa mi cistio dizne i tako, dok ga na kraju nisam stisnuo da prizna reklamaciju jer je ocigledno do njega, ali nije pristao. Auto sam prodao, a kod njih, takodje ne bih ni biciklu odneo na podmazivanje lanca...
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Prelistao sam temu, i iako su stari postovi, dacu svoj komentar, mislim da je tema uvek aktuelna.Bad Horse napisao:Ovo i mene zanimaRoolieman napisao:Kakav je Fiatino u Novom Sadu?
Ne bih da za svaku sitnicu i proveru teram auto do Deshe, a vidim da ovi rade Alfe.
Moje iskustvo sa Fiatinom (mislim da se sada drugacije zovu, ali nisam siguran), je jednom recju ocajno. Tada sam vozio Punta 1.2 8v, pokvarilo mi se kvacilo, pukao je deo onog 'japanskog sesira' i druk lezaj je samo prolazio kroz njega, nije mogao da odvoji. Nekako sam uspeo da oteram auto do njih, i prihvatio sam da mi ugrade njihov deo. Prilikom zamene kvacila (bio sam sve vreme u radionici) trazili su od mene da im na ceo zahvat, jos dodatno platim oko 50-60e kako bi resili 'problem slivanja ulja u kuciste kvacila'. Ulja nije bilo ni izbliza u kucistu (video sam kad je rastavio, sve suvo unutra), a to sto su oni spominjali je standardna bojka na 1.2 punticima, dihtung poklopca ventila, i motor bude mastan spolja (ali ne sliva se nigde, auto mi stajao u suvoj garazi na betonu, nikad kapljice jedne nije bilo). Kada sam rekao da to nema veze sa zivotom sto oni pricaju, rekli su da zbog toga ne mogu da mi daju garanciju na njihov rad i deo. Cik pogodite: nakon 6m i nekih 5.000 km OPET se isto desilo, pukao je taj metalni deo japanskog sesira, i druk nije mogao da odvoji...
Gotivno mi je bilo sto su mi dali da budem u servisu, to je danas retkost, ali cim sam video kako pokusavaju da me namagarce sa glupavim fazonima, bilo mi je jasno koliko je sati. Ne bih im vise ni biciklu oterao da mi podmazu lanac...
Osim toga, dodao bih jos jedno negativno iskustvo koje moze posluziti novosadjanima, a to je u vezi sa autoservisom TEST na Petrovaradinu. Nosio sam kod njih razne aute za razne sitnice, i uvek bio zadovoljan, sve dok mi na stilu 1.6 nije otisao dihtung glave. Odneo sam njemu da skida glavu, a on ju je nosio u Cubi na obradu. Tada sam predlagao da se odradi i karicenje, posto je vec glava skinuta, da ne bude posle, ali cvrsto je savetovao da ne treba...2 nedelje nakon zahvata sam isao na put od 900 km na kojem mi je auto potrosio 1.5 L ulja!. Zvao sam ga da se zalim, rekao mi je da dolivam i pratim. Nakon 2 meseca, automobil je poceo da dimi plavo na hladnom startu (ocigledno gumice ventila, koji su menjani pri zahvatu). Nosio sam ga kod njega na reklamaciju,i poceo je da izmislja razne gluposti, kako auto nekad zna "kad zaptije gore, da popusti dole", zatim kako "oseca miris zivog goriva u izduvu, i nije to samo plav dim", pa mi cistio dizne i tako, dok ga na kraju nisam stisnuo da prizna reklamaciju jer je ocigledno do njega, ali nije pristao. Auto sam prodao, a kod njih, takodje ne bih ni biciklu odneo na podmazivanje lanca...
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Radionica mu se nalazi na lipovom gaju prema veterniku (ili je to mozda vec i veternik? nisam siguran), prva raskrsnica posle stadiona - levo (iz smera ns-veternik).
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Nije specijalizovan za Alfe, ali sve limarsko/farbarske radove sam obavljao kod Gorana Savica i izuzetno sam zadovoljan. Uvek mi je rekao sta se moze izvuci, precizno i lepo radi, stvarno sve pohvale.oliver napisao:Treba mi pomoc "novosadista" oko izbora kome da povjerim sredjivanje branika posto su izgrebani dosta. Em su vec bili za sredjivanje, em sam i ja napravio neka manja s..anja dok sam naucio koliki je auto i koliko mu mjesta treba pa... pa sam planirao da u skorije vrijeme sve to sredim. Na zadnjim lijevim vratima ima i duborez od jedno 15cm duzine... Cveta iz daljine izgleda k'o grom, al' kad se priblizis onda se vidi bas dosta oziljaka i sve vise me nerviraju. Ne zasluzuje da ih nosi
Od preporuka koje sam do sad izbunario: auto centar aca (razni forumi) na futoskom putu, i neka braca simici (preporuka majstora iz servisa "luka", navodno su sredjivali svakakva bijesna kola - bez reklamacija), al' volio bih i odavde da cujem neke sugestije.
Radionica mu se nalazi na lipovom gaju prema veterniku (ili je to mozda vec i veternik? nisam siguran), prva raskrsnica posle stadiona - levo (iz smera ns-veternik).
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Ima li ko iskustva sa Ramač Bosch servisom u Novom Sadu? Blizu mi je i odgovara mi da se ne vozikam naokolo.
- milosabs
- Garaža: e39 525 d sport m optic touring
- Lokacija: Novi Sad Nis
Post
Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Preporuka za Kg gde voziti Alfu na pregled?
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
bio jednom jedan TI
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Malo nezgodno pitanje. Tamo gde bih ti preporučio da odradiš servis/popravku, nisu oduševljeni pregledima automobila kod kupovine. U pitanju je YugoSport, bili su ovlašćeni servis do relativno skoro
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- sergi
- Garaža: EX Alfa Romeo GT 1.9 JTDm (macak)
Brera 2.2 - Lokacija: BEOGRAD
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Pozdrav, kopam ali ne mogu da nadjem...treba mi preporuka za dobrog limara u BG...hvala
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Auto servis Vido
0637396911 Vlada
0637396911 Vlada
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- milosind
- Garaža: Audi A6 2.0TDI
Ex: 147 1.9JTD - Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Nemoj Vidu molim te da mu preporučuješ
Radio levu sajtnu u novembru i mogu da ti uslikam na šta to liči posle 1 zime.
Za farbanje je odradio odličan posao, limarski baš i ne.
Radio levu sajtnu u novembru i mogu da ti uslikam na šta to liči posle 1 zime.
Za farbanje je odradio odličan posao, limarski baš i ne.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- milosind
- Garaža: Audi A6 2.0TDI
Ex: 147 1.9JTD - Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Da li bi ti rešavao limariju na kolima više puta, a da je prvi put uradjena tako da se korozija već vidi posle 1 zime?
Ne pada mi na pamet.
Ko oće tako da radi, nikakav problem samo napred.
Evo sajtne
Ne pada mi na pamet.
Ko oće tako da radi, nikakav problem samo napred.
Evo sajtne
- Purke
- Garaža: AR 147 1.9 JTD R.I.P.
AR 156 1.8 16V - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- sergi
- Garaža: EX Alfa Romeo GT 1.9 JTDm (macak)
Brera 2.2 - Lokacija: BEOGRAD
- Freakman
- Garaža: Alfa Romeo 147 1,9jtd
- Lokacija: Gornji Milanovac
- Lokacija: Gornji Milanovac
Post
Sent from my SAMSUNG-SM-G925A using Tapatalk
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Molim te, javi se kad rešiš, imam isti problem!milosind napisao:Da li bi ti rešavao limariju na kolima više puta, a da je prvi put uradjena tako da se korozija već vidi posle 1 zime?
Ne pada mi na pamet.
Ko oće tako da radi, nikakav problem samo napred.
Evo sajtne
Sent from my SAMSUNG-SM-G925A using Tapatalk
- smesko46
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6ts 88kw
- Lokacija: Nis
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Drugari nije mi bila namera nikoga da reklamiram,samo sam podelio pozitivno iskustvo sa ljudima da im olaksam i da ih ne deru neki tamo nazovi majstori. Meni ni iz džepa ni u džep. Baš mi jee žao što se sve ovde shvata kao reklama. Ugledajte se malo na Hrvate. A inace u ovoj temi i na ovom forumu pre mene je vec dotični majstor pohvaljen vise puta čak u ovoj temi stoji i njegov broj telefona a kako sam ga ja našao baš preko ovog sajta,ovog kluba i u ovoj temi smatrao sam da moj post neće biti shvaćen kao reklama jer mi i nije bila namera da bilo koga reklamiram. Zahvaljujem na razumevanju i dovidjenja.
- smesko46
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6ts 88kw
- Lokacija: Nis
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Evo sada ponovljenog posta:
Ko hoce dobrog majstora,ljubaznog predusretljivog a pre svega drugara,a nalazi se u krugu od 100km Niš-Prokuplje pravo kod Milana Maslaka u PK. Momak profesionalan maksimalno. Pre svega stručan. Radili mi Alfu tu neki niški majstori kao neje uzubljena,zubili je ono kao svojim alatom al mućak i dalje nece da radi. Dobili šipak novce za svoj rad. Ja se tako vozio duze vreme. Pre par dana rešim da menjam varijator. Tu i tamo cuo sam za tog nekog Maslaka u PK. Pozovem,dogovorm,odem. Čovek me primi skroz korektno. Zamena varijatora i drugi polovan dobar sa zupčanjem 4500din. Auto radi kao sat. E sad o njegovoj dobroj ljudskoj strani. Par dana pre nego sam otišao kod majstora ja sam nešto tu menjao svećice i stavio neke stare Denso dok mi ne stignu NGK. Sa njima sam i otišao u servis. Čovek kako zubio motor skidao samo prvu. Podjem ja iz servisa kući za Niš sav srećan Alfa mi radi kao nikada i prvo brdo krene da radi kao boxer,frkće. Pošto je to 4km od servisa pozovem ja njega on kaze vrati se. Vratim se ja,pukla druga mala svećica,otišo poklopac ventila,bobina i kabl. Kaže čovek,kasno je sad izvadiću ti ja svećicu ti sutra donesi delove. Oću ja ali sam u PK a kuća mi u Nišu. Kaže:HOĆEŠ DA TE JA ODVEZEM DO KUĆE? Ja ne verujem majstor koji me prvi put vidi. Nisam hteo kažem snaći ću se. Kaže:IMAŠ PARE ZA AUTOBUS AKO NEMAŠ DAĆU TI JA? Naravno imao sam para i stigoh kući. Sutradan sam odneo delove momak mi namontirao sve na mesto i kada sam trebao da platim nije hteo da uzme ni dinar.
Inače sveo ovo sam napisao u ime ljubaznosti dotičnog majstora. A što se tiče stručnosti:Vojkan je majstor u ovim krajevima ali već na zalasku karijere. maslak je čovek koji će još dugo da radi a njegovo znanje za novije Alfe preko 2000.god je mnogo iznad svačijeg ovde. Ko se razume kada bude video način na koji Maslak zubi Alfu biće mu sve jasno. Tako da Niški ,,majstori'' ako vam je potreban majstor za Alfu pravac Prokuplje
"Najpre bi trebali prvi postovi da budu o predstavljanju auta,tek kasnije hvalospevi"
Ko hoce dobrog majstora,ljubaznog predusretljivog a pre svega drugara,a nalazi se u krugu od 100km Niš-Prokuplje pravo kod Milana Maslaka u PK. Momak profesionalan maksimalno. Pre svega stručan. Radili mi Alfu tu neki niški majstori kao neje uzubljena,zubili je ono kao svojim alatom al mućak i dalje nece da radi. Dobili šipak novce za svoj rad. Ja se tako vozio duze vreme. Pre par dana rešim da menjam varijator. Tu i tamo cuo sam za tog nekog Maslaka u PK. Pozovem,dogovorm,odem. Čovek me primi skroz korektno. Zamena varijatora i drugi polovan dobar sa zupčanjem 4500din. Auto radi kao sat. E sad o njegovoj dobroj ljudskoj strani. Par dana pre nego sam otišao kod majstora ja sam nešto tu menjao svećice i stavio neke stare Denso dok mi ne stignu NGK. Sa njima sam i otišao u servis. Čovek kako zubio motor skidao samo prvu. Podjem ja iz servisa kući za Niš sav srećan Alfa mi radi kao nikada i prvo brdo krene da radi kao boxer,frkće. Pošto je to 4km od servisa pozovem ja njega on kaze vrati se. Vratim se ja,pukla druga mala svećica,otišo poklopac ventila,bobina i kabl. Kaže čovek,kasno je sad izvadiću ti ja svećicu ti sutra donesi delove. Oću ja ali sam u PK a kuća mi u Nišu. Kaže:HOĆEŠ DA TE JA ODVEZEM DO KUĆE? Ja ne verujem majstor koji me prvi put vidi. Nisam hteo kažem snaći ću se. Kaže:IMAŠ PARE ZA AUTOBUS AKO NEMAŠ DAĆU TI JA? Naravno imao sam para i stigoh kući. Sutradan sam odneo delove momak mi namontirao sve na mesto i kada sam trebao da platim nije hteo da uzme ni dinar.
Inače sveo ovo sam napisao u ime ljubaznosti dotičnog majstora. A što se tiče stručnosti:Vojkan je majstor u ovim krajevima ali već na zalasku karijere. maslak je čovek koji će još dugo da radi a njegovo znanje za novije Alfe preko 2000.god je mnogo iznad svačijeg ovde. Ko se razume kada bude video način na koji Maslak zubi Alfu biće mu sve jasno. Tako da Niški ,,majstori'' ako vam je potreban majstor za Alfu pravac Prokuplje
"Najpre bi trebali prvi postovi da budu o predstavljanju auta,tek kasnije hvalospevi"
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
+1 za Branu Vranić. Ubačen 6 brzina menjač iz GT-a u 147 1.9 8v. Cena za menjač i ruke više nego korektna. Sve pasuje šraf na šraf. Ništa se ne seče/čupa/vari/brusi... Usput kupio još neke sitnice i popio piće sa ćaletom. Upgrade definitivno vredan svake pare (kud nisam to pre uradio ). Vijao sam se sada po Grčkoj, potrošnju nisam ni gledao, to mi i nije bitno ali se auto osetno manje čuje. Na 130km/h je oko 2,400 obrtaja, nisam zapamtio da li po navigaciji ili cajgeru da me ne drži neko za reč. Na 160 je oko 3,000 rpm.
If it ain't broke, don't fix it.
- CoyoteKG
- Garaža: 147 1.9 JTD 116hp
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
lepo zvuci taj upgrade. Kolika je bila cena? Sam si se snalazio za menjač ili su ti oni sve završili?
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Sve kod Brane. Zato i nisam radio kod mog mechanic gurua, pošto bih jurio menjač, pa da li je OK...
Ovako došao u subotu ujutru u 9h, jedno 3-4h treba momcima da promene i to je to. Da je bio loš set kvačila i to bi se zamenilo u tu cenu ruku. Namerno ne pišem cenu jer to Brana određuje pa da ne bude meni ovako, njemu onako... Ali da su korektni ispali jesu. I upgrade vredi svaki €.
Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
Ovako došao u subotu ujutru u 9h, jedno 3-4h treba momcima da promene i to je to. Da je bio loš set kvačila i to bi se zamenilo u tu cenu ruku. Namerno ne pišem cenu jer to Brana određuje pa da ne bude meni ovako, njemu onako... Ali da su korektni ispali jesu. I upgrade vredi svaki €.
Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
If it ain't broke, don't fix it.
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Uglavnom, prenosni odnosi su isti samo što menjač ima 6 brzina. Prvih 5 brzina su iste u prenosnom odnosu između 5b i 6b menjača. Ako se ne varam C530 je oznaka za 5b menjač i C630 za 6b. U moju 147 je iz GT-a ubačen menjač.
Za potrošnju iskreno nemam pojma, to me uopšte ne zanima dok god troši 147 ispod 8l i korekcije dizni su ispod 2. Meni je više bilo zbog buke. Otprilike za 250 obori obrtaje u odnosu na petu brzinu. Odmorniji sam došao iz GR i tempomat na 130 kroz Srbiju + TAG = milina jedna.
Zamena je čista mehanika, sve je plug and play. Ni sajle se ne menjaju, cilindri kvačila ostaju isti. Čak su i staro ulje zadržali, pošto je relativno skoro zamenjeno. Kod mene nije hteo tempomat u 6-oj da radi, ali to je na drugom mestu rešeno. Tako da se ne iznenadi neko ako u noviju 147 stavi 6b i ne radi tempomat u 6-oj (moja je 09/2007). I ručicu sa 6b pločicom sam našao pa je komplet dojam.
Da ne bude bez slika, mada se ne vidi najbolje na koliko je rpm.
Pozdrav @DejanCA
lepo se ispričasmo...
Za potrošnju iskreno nemam pojma, to me uopšte ne zanima dok god troši 147 ispod 8l i korekcije dizni su ispod 2. Meni je više bilo zbog buke. Otprilike za 250 obori obrtaje u odnosu na petu brzinu. Odmorniji sam došao iz GR i tempomat na 130 kroz Srbiju + TAG = milina jedna.
Zamena je čista mehanika, sve je plug and play. Ni sajle se ne menjaju, cilindri kvačila ostaju isti. Čak su i staro ulje zadržali, pošto je relativno skoro zamenjeno. Kod mene nije hteo tempomat u 6-oj da radi, ali to je na drugom mestu rešeno. Tako da se ne iznenadi neko ako u noviju 147 stavi 6b i ne radi tempomat u 6-oj (moja je 09/2007). I ručicu sa 6b pločicom sam našao pa je komplet dojam.
Da ne bude bez slika, mada se ne vidi najbolje na koliko je rpm.
Pozdrav @DejanCA
lepo se ispričasmo...
If it ain't broke, don't fix it.
- Macola
- Garaža: AR 147 1.6 105
- Lokacija: Zrenjanin
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Jeste da mi je auto 105ks, ali bih voleo 6b. Jel se gađa moj 5b sa nekom 6b benzinjarom (prenosni odnosi) ili za Rajka nema kapa?
Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd