Trapovi na našim Alfama
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Trapovi na našim Alfama
Dobra fora za uvijanje srafova ali bih ipak izbegao ta prirucna resenja.
Primljeno k znanju ovo za powerflex. Ima nekih povoljnijih varijanti iz Poljske, ako nekonima iskustva nek napise.
Primljeno k znanju ovo za powerflex. Ima nekih povoljnijih varijanti iz Poljske, ako nekonima iskustva nek napise.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Probaj da vidis u autokristina, u beogradu.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Moze li ko da mi razjasni dileme?
[prikaz mojih slika dole nije sasvim idealan ali se nadam da ce te prepoznati pozicije i na sta sve tacno mislim]
.
Re: Trapovi na našim Alfama
tristatri napisao:Interesuju me informacije od nekog ko je skidao prednji most na 156. Da li on nosi motor tj. da li je potrebna dizalica za motor kada se skida most dole? I da li je kod skidanja mosta potreban neki specijalan alat? Pod ovo 'specijalan' mislim na poseban namenski i sl.
Nesto sam se opet zavlacio pod auto. Opet imam dilemu. Na sredini mosta imaju usrafljena dva kraja nosaca ili sta su vec. Jedan 'ide' ka menjacu; drugi ka motoru, 'gore negde'. Vidi slike dole. Zar oni nece praviti smetnju skidanju mosta? Zar ne bi motor morao da se 'obezbedi od hoda na dole' pre skidanja mosta? I ovi nosaci bi morali da se skinu pre nego most ide dole.MiloshBg napisao:Ne nosi motor, nosi "samo" trap i nikakav poseban alat nije potreban.
Moze li ko da mi razjasni dileme?
[prikaz mojih slika dole nije sasvim idealan ali se nadam da ce te prepoznati pozicije i na sta sve tacno mislim]
.
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
.
'Ajde da sam sebi odgovorim. Pretrazivao sam slike po netu u potrazi za odgovorom ali bez nekog bas uspeha. Onda sam kasnije nasao odgovor u eLeran-u.
Ipak, kako stvari stoje, pre skidanja mosta moraju se skinuti i ovi nosaci, a sam menjac 'podupreti' npr. dizalicom. Ali sve je to ocito jednostavno i ne mora biti problem i bitna prepreka skidanju mosta. Evo slike iz eLearn-a:
.
'Ajde da sam sebi odgovorim. Pretrazivao sam slike po netu u potrazi za odgovorom ali bez nekog bas uspeha. Onda sam kasnije nasao odgovor u eLeran-u.
Ipak, kako stvari stoje, pre skidanja mosta moraju se skinuti i ovi nosaci, a sam menjac 'podupreti' npr. dizalicom. Ali sve je to ocito jednostavno i ne mora biti problem i bitna prepreka skidanju mosta. Evo slike iz eLearn-a:
.
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
.
To skidanje mosta me interesuje radi zamene gumica balans stangle. Zameniti te gume je ocito veci posao nego posao na drugim delovima trapa, a opet uraditi drugo a ne uraditi njih ...
Verovatno cu raditi (sam) i prednji i zadnji trap, menjacu sve sto moze i treba, ali, zbog para i drugog, ne sve odjednom. Radi cu od proleca, kada krene malo lepo vreme i to ipak prvo zadnji trap.
Imam dva problem za koji mi trebaju saveti.
Problem 1. 'Zvuk' u kabini tokom voznje koji potice verovatno od jednog loseg lezaja nekog od tocka. 'Zvuk' ne zavisi od broja obrtaja motora, tj. jednako se cuje i kada se izbaci iz brzine, najjaci je kod 80 km/h, a smanjuje se kada se ulazi u leve krivine. Kako da lokalizujem na kom tocku je otisao lezaj?
Problem 2. Kada idem nesto vecim brzinama po autoputu, sa dve odrasle teze osobe pozadi, pa kad naidjem na 'odsecnu' manju rupu/neravninu imam i 'odsecan' udar pozadi. Interesuje me je li to otisle opruge ili amortizeri, ili oboje? (Alfa jeste fabricki spustena par cm - uobicajeni boge nivomat amortizeri, a samo opruge nesto krace).
.
To skidanje mosta me interesuje radi zamene gumica balans stangle. Zameniti te gume je ocito veci posao nego posao na drugim delovima trapa, a opet uraditi drugo a ne uraditi njih ...
Verovatno cu raditi (sam) i prednji i zadnji trap, menjacu sve sto moze i treba, ali, zbog para i drugog, ne sve odjednom. Radi cu od proleca, kada krene malo lepo vreme i to ipak prvo zadnji trap.
Imam dva problem za koji mi trebaju saveti.
Problem 1. 'Zvuk' u kabini tokom voznje koji potice verovatno od jednog loseg lezaja nekog od tocka. 'Zvuk' ne zavisi od broja obrtaja motora, tj. jednako se cuje i kada se izbaci iz brzine, najjaci je kod 80 km/h, a smanjuje se kada se ulazi u leve krivine. Kako da lokalizujem na kom tocku je otisao lezaj?
Problem 2. Kada idem nesto vecim brzinama po autoputu, sa dve odrasle teze osobe pozadi, pa kad naidjem na 'odsecnu' manju rupu/neravninu imam i 'odsecan' udar pozadi. Interesuje me je li to otisle opruge ili amortizeri, ili oboje? (Alfa jeste fabricki spustena par cm - uobicajeni boge nivomat amortizeri, a samo opruge nesto krace).
.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- flojd
- Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g - Lokacija: Pirot
- Lokacija: Pirot
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
.
Bilo je reci ovde nesto u smislu da moze ukoliko nije prva zamena. Ukoliko jeste onda nece ici bez skidanja, radi toga jer su punktovani nosaci. Evo par tudjih iskustva iz ove teme sto sam sada na brzinu nasao:
.
Bilo je reci ovde nesto u smislu da moze ukoliko nije prva zamena. Ukoliko jeste onda nece ici bez skidanja, radi toga jer su punktovani nosaci. Evo par tudjih iskustva iz ove teme sto sam sada na brzinu nasao:
markulja napisao:Uspesno zamenjene gumice!
Ukratko: most malo popusten, balans stangla izvucena na stranu i busilicom raspunktovana caura.
Imam i par slika, okacicu to sutra i napisati malo uputstvo kako sam radio, sta je sve bilo potrebno raskaciti...
... ... Ja cu svakako spustati most iz nekih dodatnih razloga.Shanirani napisao:Ima tu jos jedna fora. Nosaci gume na bs mogu isto da prave problem. Kao kod mene npr.
Neko nestrucan je skidao gumice preko tocka bez spustanja mosta i vadjenja cele balans stangle. Rezultat toga su pogresno raspunktovani nosaci. Tako da nisu mogli nikad da se vrate kako treba i na svakih 6 meseci od prilike sam morao da menjam iste.
.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ja sam dva puta menjao bez skidanja mosta.Prvo raspunktovanje nosača je malo problem ali se odradi i skinu se nosači i lepo doteraju malo brusilica malo turpija da ponovo legnu na mesto i ne sme biti problem.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Lezaj ces najbolje da proveris tako sto ces auto da digens na dizalicu i okreces tocak. Cuje se prilicno.
- miljakovic_s
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Alfisti, da li ima neko ko radi kvalitetno trap u Nisu, Prokuplju ili Krusevcu (obzirom da sam iz Blaca, te mi nije problem da vozim 60ak km za kvalitetnog majstora)?
Otislo je gornje levo rame i rekao bih gumice na balans stangl.
Otislo je gornje levo rame i rekao bih gumice na balans stangl.
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
.
Mene isto interesuje sta i kolegu gore. Ŝam pregled radio bih kod majstora.
Plus, znam da prica ovde generalno vuce na remonovana ramena, ali me interesuje imali ko iskustva sa ovim poljskim SRL:
https://www.silux.rs/proizvodi/vesanje- ... ?car=10702
https://www.silux.rs/proizvodi/vesanje- ... ?car=10702
.
Mene isto interesuje sta i kolegu gore. Ŝam pregled radio bih kod majstora.
Plus, znam da prica ovde generalno vuce na remonovana ramena, ali me interesuje imali ko iskustva sa ovim poljskim SRL:
https://www.silux.rs/proizvodi/vesanje- ... ?car=10702
https://www.silux.rs/proizvodi/vesanje- ... ?car=10702
.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
U Nisu imas Nesu i Sasu, imaju i delove. Za hiljadu dinara vise od tog poljskog SRL mozes da kupis TRW ili Lemforder, bar kad se radi o gornjim viljuskama.
- miljakovic_s
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Nis
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nesa ti je u Obilicevoj, drzi prodavnicu, Auto Sportivo, a saradjuje sa Sasom, koji je u gornjem/donjem Matejevcu, u nekom od njih
https://www.facebook.com/autosportivo/
https://www.facebook.com/autosportivo/
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
.
Po netu TRW je americka firma. Je li zaista ili se delovi prave drugde (evropa, Azija). Gde preporucujes da se kupe TRW? Moze li se naleteti na kopije? Ja bih uzimao gornje TRW, a donje reparirane. (jer su gornje veci problem i pre procvile).
.
Po netu TRW je americka firma. Je li zaista ili se delovi prave drugde (evropa, Azija). Gde preporucujes da se kupe TRW? Moze li se naleteti na kopije? Ja bih uzimao gornje TRW, a donje reparirane. (jer su gornje veci problem i pre procvile).
.
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Samo da dodam na temu gornje / donje TRW:
Meni su donje TRW sastavile blizu 100.000 pre nego što su propale. To mi deluje isplativo.
Dva seta gornjih sam stavljao isto TRW i ne mogu da dobace 30.000, a koštaju dvostruko u odnosu na reparirane.
Meni su donje TRW sastavile blizu 100.000 pre nego što su propale. To mi deluje isplativo.
Dva seta gornjih sam stavljao isto TRW i ne mogu da dobace 30.000, a koštaju dvostruko u odnosu na reparirane.
- DejanCA
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Drugari, da priupitam ovde, ima li neko neki savet/iskustvo - kog proizvodjaca vijati za homokineticki?
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nem pojma. TRW je fabricki radio viljuske za Alfu, trebalo bi da traju dugo, a evo covek ima drugacije iskustvo.
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
.
Ocito je sigurno da nista nije sigurno, posebno ovde kod nas u Srbiji. A verujem i da narucis deo iz britanije sa ful cenom, nije iskljuceno da dobijes kineza sa svim oznakama i ambalazom originala.
Ja planiram svojoj alfi da uradim [primarno] dobru zastitu odozdo, sa skidanjem svega sto treba skinuti. Tom prilikom menjacu gumice balans stangle sa necim od poliuretana ili najboljim drugim sto nadjem. Da njih skinem sa dnevnog reda na duze vreme. Zbog nedostatka para ne mogu da uradim i zastitu i bas svega na oba trapa (amortizere, opruge, lezajeve pa redom ostalo drugo), ali cu ipak tada uraditi nesto i na trapu. Plus sto tu pojave gomila dodatnih poslovi, po principu kad skidas prednji branik ocisti i isperi interkuler, kad skidas zadnji zameni dva pokvarena parking-senzora, poslovi na auspuhu itd.
A jednom kad napravim bazu odradjenog na, sto bi rekle komsije, podvozju, ostatak poslova bice kada treba i/ili kad se moze. A od delova sta zapadne, ako naleti slab deo, kad propadne menja cu, sta drugo.
.
Ocito je sigurno da nista nije sigurno, posebno ovde kod nas u Srbiji. A verujem i da narucis deo iz britanije sa ful cenom, nije iskljuceno da dobijes kineza sa svim oznakama i ambalazom originala.
Ja planiram svojoj alfi da uradim [primarno] dobru zastitu odozdo, sa skidanjem svega sto treba skinuti. Tom prilikom menjacu gumice balans stangle sa necim od poliuretana ili najboljim drugim sto nadjem. Da njih skinem sa dnevnog reda na duze vreme. Zbog nedostatka para ne mogu da uradim i zastitu i bas svega na oba trapa (amortizere, opruge, lezajeve pa redom ostalo drugo), ali cu ipak tada uraditi nesto i na trapu. Plus sto tu pojave gomila dodatnih poslovi, po principu kad skidas prednji branik ocisti i isperi interkuler, kad skidas zadnji zameni dva pokvarena parking-senzora, poslovi na auspuhu itd.
A jednom kad napravim bazu odradjenog na, sto bi rekle komsije, podvozju, ostatak poslova bice kada treba i/ili kad se moze. A od delova sta zapadne, ako naleti slab deo, kad propadne menja cu, sta drugo.
.
- machella
- Garaža: 156 3.0 V6
159 SW 2.4 Q-Tronic - Lokacija: Požarevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Lemfoerder(ZF) i TRW u Wint-u su originali, iz DE.
Swag, Moog, Ruville valjaju i Nemacki su, kvalitetni aftermarketi
Swag, Moog, Ruville valjaju i Nemacki su, kvalitetni aftermarketi
- milosg
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.4 JTD, Nero Pergusa
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd (Borča)
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Sad sam pozvao Wint čisto da vidim cene za 166-icu.
Nemaju nešto posebno na lageru, od donjih maltene ništa,
od gornjih ništa u paru, tipa leva ima Lemforder, desna ima MOOG
ili tako neke kombinacije.
Kaže možda će biti kompletno kada im stigne nova tura robe.
Okvirne cene:
- Gornje TRW i MOOG oko 6500 din, 9500 lemforder
- Donje oko 13500 TRW, oko 12.000 MOOG
Uzeti ovo s rezervom, na brzinu sam iscimao tipa da mi kaže okvirno,
pa ga nisam smarao da juri detaljno po katalogu.
Nemaju nešto posebno na lageru, od donjih maltene ništa,
od gornjih ništa u paru, tipa leva ima Lemforder, desna ima MOOG
ili tako neke kombinacije.
Kaže možda će biti kompletno kada im stigne nova tura robe.
Okvirne cene:
- Gornje TRW i MOOG oko 6500 din, 9500 lemforder
- Donje oko 13500 TRW, oko 12.000 MOOG
Uzeti ovo s rezervom, na brzinu sam iscimao tipa da mi kaže okvirno,
pa ga nisam smarao da juri detaljno po katalogu.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Koliko mi je poznato, MOOG je americka firma. Ja sam Ruville stabilizatorima zadovoljan, nemacki sajtovi za prodaju delova ih svrstavaju u premium delove. Cini mi se da je Ruville u vlasnistvu Schaeffler grupe (LUK, INA, itd.).
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Stabilizatori nisu merilo. Od svih delova najredje crkavaju.
Alfa Romeo - The car inside the driver.