Alfa Romeo Giulia Nuova
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Uglavnom ona blajhana baba iz Hrvatske izmislila testove za ove naše novokomponovane amatere...
Acqua-Olio-Benzina
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Ha ha ha,inače sve tačno za auto analiza. Onaj snimak sa e34 je baš baš...Bolje da nije snimao nego što je "to" predstavio.
Sent from maj el dži ge-2 manji
Sent from maj el dži ge-2 manji
- bunga bunga
- Garaža: 166
- Lokacija: IN
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Odgledah testesteron Djuliju... 6 minuta trajala "test voznja", lik nijednom nije dao gas niti saltao brzine!?
Bas fin prikaz auta sa RWD i rucnim menjacem.
Bas fin prikaz auta sa RWD i rucnim menjacem.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- bunga bunga
- Garaža: 166
- Lokacija: IN
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Ma dobro ne mora ni ovako, plus je ovo na stazi.
Lik ceo test na autoputu, a usao na par sekundi u brzu traku da pokaze neku "haj tek" vibraciju. Kao sav je uzbudjen, a vozi na leru sporom trakom,pored njega prolaze komercijalna vozila.
Sve gledam, cekam da malo da po gasu, da spusti brzinu nize, a on zavrsava test vozeci se iza slepera.
Evo malo da skrenemo misli sa Fudbalersko-metroseksualni-lumberjack , koleginica Juraja Sebalja...
https://www.instagram.com/jelena.glisic/
Lik ceo test na autoputu, a usao na par sekundi u brzu traku da pokaze neku "haj tek" vibraciju. Kao sav je uzbudjen, a vozi na leru sporom trakom,pored njega prolaze komercijalna vozila.
Sve gledam, cekam da malo da po gasu, da spusti brzinu nize, a on zavrsava test vozeci se iza slepera.
Evo malo da skrenemo misli sa Fudbalersko-metroseksualni-lumberjack , koleginica Juraja Sebalja...
https://www.instagram.com/jelena.glisic/
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Baba barem dosta vozi ali i to je loše. Pogotovo je loše kako na Nijemce iako je bivša zaposlenica AC-a ako se ne varam.
Npr. Start botun je po njoj kopiran od Audia, nema veze što tako radi Ferrari. Ima još primjera.
Meni općenito digne tlak kada su alfa i omega Nijemci. Recimo nekada se preporodim kada gledam neke američke recenzije gdje često kude položaj za volanom VAG-ovih vozila. Ovdje se natječu tko će više pohvaliti položaj sjedenja u VAG vozilima. Itd.
Sada mi je pao na pamet Tom Gale. Šef Chryslerovog dizajna nekada davno. Čovjek je za Giulijin interijer rekao da je inspiraciju našao kod starih Alfi. Može se to naći u izboru Moto Trenda za auto godine koji je Giulia osvojila. Je li to rekao iti jedan Europljanin? Naravno da ne.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
starac vujadin napisao:Uglavnom ona blajhana baba iz Hrvatske izmislila testove za ove naše novokomponovane amatere...
Baba barem dosta vozi ali i to je loše. Pogotovo je loše kako na Nijemce iako je bivša zaposlenica AC-a ako se ne varam.
Npr. Start botun je po njoj kopiran od Audia, nema veze što tako radi Ferrari. Ima još primjera.
Meni općenito digne tlak kada su alfa i omega Nijemci. Recimo nekada se preporodim kada gledam neke američke recenzije gdje često kude položaj za volanom VAG-ovih vozila. Ovdje se natječu tko će više pohvaliti položaj sjedenja u VAG vozilima. Itd.
Sada mi je pao na pamet Tom Gale. Šef Chryslerovog dizajna nekada davno. Čovjek je za Giulijin interijer rekao da je inspiraciju našao kod starih Alfi. Može se to naći u izboru Moto Trenda za auto godine koji je Giulia osvojila. Je li to rekao iti jedan Europljanin? Naravno da ne.
- crni labud
- Garaža: Ex alfa romeo 147 jtdm 07
ex alfa romeo 159sw 08 Alfa Romeo 147 Ducati Corse 08
Alfa romeo GT Q2 - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Sto se tice Audija cuo sam komentar na nekom testu da je Alfa visece kazaljke obrtomera i brzinomera takodje videla od audija
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Po Nijemcima Giulia Veloce sporija od Arteona 2.0 TSI oko kratkoga Hockenhaima. Nijemci opet udaraju.
- RatkoM
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS
ex Alfa Romeo 147 JTDm - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Davide Cironi ,na promociji svoje knjige, na pitanje iz publike o sudbini Lancie (od 20.minuta) nadovezuje se pričom na dizajn Giulie, strategiju FCA,odlazak Waltera da Silve ...[video][/video]
- IvanNS
- Garaža: 159 kle kle kle, punto kle kle kle, superb kle kle kle
- Lokacija: NS
Post
Alfa Romeo Giulia Nuova
Daj podatke, ne bi me cudilo da je sporija do stotke, jer tsi vise voli da se vrti, ali na stazi jeste cudno, osim ako opet nisu uzeli neku verziju vagena sa 20c felnama I opcionalnim sportskim adaptivnim oslanjanjem.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
- 916
- Garaža: gtv ts,mito 155
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
pa jel vidiš da je vau vau najbolji,nije se ni trkao a već pobedio carevi
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Kao nije mogao, vrijeme loše, čak su i sa Giuliom jedva uspjeli odraditi krug.
To je onaj medij kao "neovisni" koji je prvo sa AMG GT R oborio rekord za RWD vozila na Nurburgringu, a zatim i vrijeme za karavane sa AMG E.klasom. Nije problem vremena kao vremena nego po meni više guma i što je vozio kako se inače testovi ne voze, na 100%.
To je onaj medij kao "neovisni" koji je prvo sa AMG GT R oborio rekord za RWD vozila na Nurburgringu, a zatim i vrijeme za karavane sa AMG E.klasom. Nije problem vremena kao vremena nego po meni više guma i što je vozio kako se inače testovi ne voze, na 100%.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Kakvi bogovi!
Arteon veći, masivniji, teži, iste snage, sa manje NM (pri manje obrtaja doduše), troši 2-3 litra manje na 100km pa još i brži, ako ništa drugo ono za 0.1s, i to odokativnom metodom.
Potom ide genijalno bodovanje, gdje zvanični podaci kažu 0-100km/h iznosi 5.2s, dok njemački objektivni testovi kažu 5.8s, što je opet, sporije od Arteonovih 5.7s. Za divno čudo, za to Arteon nije dobio poen u odnosu na Đuliju, kao što je slučaj sa onih pretpostavljenih 1.18.0 naspram Đulijinih 1.18.1. U svemu ostalom je Đulija bolja prema testovima, za šta opet, nije dobila poene, sem za brži slalom i eto, isti broj bodova.
Sportauto se ovim spustio na nivo kur(csv)ira, bljuca, dezinformera i ostalih budibogsnama domaćih žuto-crvenih novina po principu "moj tata je jači od tvog tate" ili "ja jes' lijepo.. khm, "vodit ljubav", prič'o mi jedan što je gledo".
Arteon veći, masivniji, teži, iste snage, sa manje NM (pri manje obrtaja doduše), troši 2-3 litra manje na 100km pa još i brži, ako ništa drugo ono za 0.1s, i to odokativnom metodom.
Potom ide genijalno bodovanje, gdje zvanični podaci kažu 0-100km/h iznosi 5.2s, dok njemački objektivni testovi kažu 5.8s, što je opet, sporije od Arteonovih 5.7s. Za divno čudo, za to Arteon nije dobio poen u odnosu na Đuliju, kao što je slučaj sa onih pretpostavljenih 1.18.0 naspram Đulijinih 1.18.1. U svemu ostalom je Đulija bolja prema testovima, za šta opet, nije dobila poene, sem za brži slalom i eto, isti broj bodova.
Sportauto se ovim spustio na nivo kur(csv)ira, bljuca, dezinformera i ostalih budibogsnama domaćih žuto-crvenih novina po principu "moj tata je jači od tvog tate" ili "ja jes' lijepo.. khm, "vodit ljubav", prič'o mi jedan što je gledo".
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Ja bih rekao da su se nijemci blago uplašili.
Da se ne lažemo, treba WV ozbilno da poradi na sebi da bi ja kupio nesto njihovo umesto alfino,
i dase ne lažemo, alfa je u zadnjih preko dvadeset godina, ozbiljno poradila tamo gde je gbila lošija, tj na kvalitetu, i izgleda da su se posle 159 i Giulliete opametili, i ne prepuštaju više sportsku notu slučaju.
Da se ne lažemo, treba WV ozbilno da poradi na sebi da bi ja kupio nesto njihovo umesto alfino,
i dase ne lažemo, alfa je u zadnjih preko dvadeset godina, ozbiljno poradila tamo gde je gbila lošija, tj na kvalitetu, i izgleda da su se posle 159 i Giulliete opametili, i ne prepuštaju više sportsku notu slučaju.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Podaci o ubrzanju su mereni, tako da su oni objektivniji nego fabrički.
Ono što je nekorektno je to da su na neko projektovano vreme dali bod više nego za Giuliu. Tu je u najmanju ruku trebalo da bude nerešeno i onda bi Alfa imala bod više.
No, bez obzira na sve to, bitno je šta piše u tekstu, a to su pohvale na račun Alfe, ali i objektivne pokude (pre svega što auto troši k`o nenormalan). Bez obzira na sve sportauto ostaje jedno kompetentno i dosta objektivno mesto za ljubitelje automobila za razliku od visokotiražnih nemačkih medija. Ne očekujte od Nemaca da pokopavaju svoje, za razliku od Italijana i mora podrška da postoji, ali ona je na mnogo manjem nivou nego kod drugih, a kod njih relativno često "stranac" ume da pobedi.
Uopšte, Giuliu svi hvale u medijima jer je stvarno odličan auto i Alfa ima podršku medija da se vrati. Tu je stvar i para za marketing. Kada novi igrač uđe u igru mora da prođe vreme da zasluži respekt i kredit kod sudija.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Arteon ima bolje kočnice, brži menjač i motor koji ima bolji odziv na gas...i to su parametri koji imaju ulogu u perfomansama i vremenu na krugu.Zillgian napisao:Kakvi bogovi!
Arteon veći, masivniji, teži, iste snage, sa manje NM (pri manje obrtaja doduše), troši 2-3 litra manje na 100km pa još i brži, ako ništa drugo ono za 0.1s, i to odokativnom metodom.
Potom ide genijalno bodovanje, gdje zvanični podaci kažu 0-100km/h iznosi 5.2s, dok njemački objektivni testovi kažu 5.8s, što je opet, sporije od Arteonovih 5.7s. Za divno čudo, za to Arteon nije dobio poen u odnosu na Đuliju, kao što je slučaj sa onih pretpostavljenih 1.18.0 naspram Đulijinih 1.18.1. U svemu ostalom je Đulija bolja prema testovima, za šta opet, nije dobila poene, sem za brži slalom i eto, isti broj bodova.
Sportauto se ovim spustio na nivo kur(csv)ira, bljuca, dezinformera i ostalih budibogsnama domaćih žuto-crvenih novina po principu "moj tata je jači od tvog tate" ili "ja jes' lijepo.. khm, "vodit ljubav", prič'o mi jedan što je gledo".
Podaci o ubrzanju su mereni, tako da su oni objektivniji nego fabrički.
Ono što je nekorektno je to da su na neko projektovano vreme dali bod više nego za Giuliu. Tu je u najmanju ruku trebalo da bude nerešeno i onda bi Alfa imala bod više.
No, bez obzira na sve to, bitno je šta piše u tekstu, a to su pohvale na račun Alfe, ali i objektivne pokude (pre svega što auto troši k`o nenormalan). Bez obzira na sve sportauto ostaje jedno kompetentno i dosta objektivno mesto za ljubitelje automobila za razliku od visokotiražnih nemačkih medija. Ne očekujte od Nemaca da pokopavaju svoje, za razliku od Italijana i mora podrška da postoji, ali ona je na mnogo manjem nivou nego kod drugih, a kod njih relativno često "stranac" ume da pobedi.
Uopšte, Giuliu svi hvale u medijima jer je stvarno odličan auto i Alfa ima podršku medija da se vrati. Tu je stvar i para za marketing. Kada novi igrač uđe u igru mora da prođe vreme da zasluži respekt i kredit kod sudija.
Acqua-Olio-Benzina
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Odličan priča od čoveka koji voli, razume i poznaje automobile.RatkoM napisao:Davide Cironi ,na promociji svoje knjige, na pitanje iz publike o sudbini Lancie (od 20.minuta) nadovezuje se pričom na dizajn Giulie, strategiju FCA,odlazak Waltera da Silve ...[video][/video]
Acqua-Olio-Benzina
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
O Nemaca i njihovog nadmenog stava mi se k...nja. Izvinjavam se ali morao sam.
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
O objektivnosti članka najbolje govori činjenica da je sačinjen na bazi "educated guess" rezonovanja. Kad govorimo o konkretnim podacima o ubrzanju, mjerili su ih i Ameri, recimo (znam da 0-60 mph nije isto kao i 0-100km/h, ali ovdje govorimo o premaloj razlici da opravda "zaostatak" veći od pola sekunde)
... u.be&t=46s
Čak je i u nekim drugim testovima vršenih od strane drugih medija to vijeme išlo do 5.5s, recimo. Nikako do 5.8s. Baš kao što i sam kažeš, koliko bi onda bodova Alfa bila ispred?
S druge strane, moram da priznam nakon gledanja tabele, tekst nisam ni čitao. Koliko god je jesu nahvalili u tekstu, imam utisak da isti služi samo kao sredstvo da se šatro prikrije "trijumf" Arteona nad Giuliom na osnovu samo njima znane logičke i "objektivne" pretpostavke.
Ono što mi smeta je to da se švabe šatro guraju kao poslovično objektivni, što je rijetko slučaj. Ne sporim da su i drugi subjektivni, ali to onda ne daje za pravo Švabama da se etiketiraju kao neutralni, što je u stvarnosti nerealno za očekivati.
Ruku na srce, primjetio sam da postoji razlika i u samim novinama, odnosno u rezultatima, kriterijumima, i manjoj ili većoj pristrasnosti njemačkih novinara (u zavisnosti od situacije), bilo da je u pitanju Autobild, Auto Motor und Sport ili neko treći.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Arteon u skladu sa kočnicama takođe ima i veću masu a DSG mjenjač iako je vjerujem brži od AT u Alfi, sumnjam da pravi toliku razliku. Istina, probao sam samo DSG, i to čak ne u Arteonu, pa ne mogu da sudim, ali ne mogu ni da padnem na tu "keve mi Nevenke (Brunhilde)" priču.starac vujadin napisao: Arteon ima bolje kočnice, brži menjač i motor koji ima bolji odziv na gas...i to su parametri koji imaju ulogu u perfomansama i vremenu na krugu.
Podaci o ubrzanju su mereni, tako da su oni objektivniji nego fabrički.
Ono što je nekorektno je to da su na neko projektovano vreme dali bod više nego za Giuliu. Tu je u najmanju ruku trebalo da bude nerešeno i onda bi Alfa imala bod više.
No, bez obzira na sve to, bitno je šta piše u tekstu, a to su pohvale na račun Alfe, ali i objektivne pokude (pre svega što auto troši k`o nenormalan). Bez obzira na sve sportauto ostaje jedno kompetentno i dosta objektivno mesto za ljubitelje automobila za razliku od visokotiražnih nemačkih medija. Ne očekujte od Nemaca da pokopavaju svoje, za razliku od Italijana i mora podrška da postoji, ali ona je na mnogo manjem nivou nego kod drugih, a kod njih relativno često "stranac" ume da pobedi.
Uopšte, Giuliu svi hvale u medijima jer je stvarno odličan auto i Alfa ima podršku medija da se vrati. Tu je stvar i para za marketing. Kada novi igrač uđe u igru mora da prođe vreme da zasluži respekt i kredit kod sudija.
O objektivnosti članka najbolje govori činjenica da je sačinjen na bazi "educated guess" rezonovanja. Kad govorimo o konkretnim podacima o ubrzanju, mjerili su ih i Ameri, recimo (znam da 0-60 mph nije isto kao i 0-100km/h, ali ovdje govorimo o premaloj razlici da opravda "zaostatak" veći od pola sekunde)
... u.be&t=46s
Čak je i u nekim drugim testovima vršenih od strane drugih medija to vijeme išlo do 5.5s, recimo. Nikako do 5.8s. Baš kao što i sam kažeš, koliko bi onda bodova Alfa bila ispred?
S druge strane, moram da priznam nakon gledanja tabele, tekst nisam ni čitao. Koliko god je jesu nahvalili u tekstu, imam utisak da isti služi samo kao sredstvo da se šatro prikrije "trijumf" Arteona nad Giuliom na osnovu samo njima znane logičke i "objektivne" pretpostavke.
Ono što mi smeta je to da se švabe šatro guraju kao poslovično objektivni, što je rijetko slučaj. Ne sporim da su i drugi subjektivni, ali to onda ne daje za pravo Švabama da se etiketiraju kao neutralni, što je u stvarnosti nerealno za očekivati.
Ruku na srce, primjetio sam da postoji razlika i u samim novinama, odnosno u rezultatima, kriterijumima, i manjoj ili većoj pristrasnosti njemačkih novinara (u zavisnosti od situacije), bilo da je u pitanju Autobild, Auto Motor und Sport ili neko treći.
- 916
- Garaža: gtv ts,mito 155
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
ja nikad nisam pročitao ni jedan nemački test gde je pobedio neko ko nije nemac,tako da me ovo ni malo ne čudi!!
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Izgleda da Alfa odradili isto kao Audi.
Kazu jednu konjazu a ustvari ima vise.
https://www.squadra-tuning.nl/giulia-de ... wikkeling/
Kazu jednu konjazu a ustvari ima vise.
https://www.squadra-tuning.nl/giulia-de ... wikkeling/
- IvanNS
- Garaža: 159 kle kle kle, punto kle kle kle, superb kle kle kle
- Lokacija: NS
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Cudno mi je da se skoro svaki performantiji tb, pa i vagenov 2.0tsi vrti do 6500rpm, a alfin samo do 5500rpm, sigurno bi mnogo bolje bilo da duze "puni" u svakoj nizoj brzini umesto da salta.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Nema šta da se sumnje u podatke koji su mereni (ovo se odnosi na bilo koga), a pogotovu ne sportautu koji je magazin koji je referentan u merenju podataka. To što su izmereni malo slabiji podaci može da bude upravo zbog toga što su imali neko sranje od vremena. Nema uopšte potrebe da se tupe nervi na tome.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Znam ja koje su prednosti Alfe, moraš da mi spominješ...nisam van balansa. Nego sam spomenuo i ono što joj ne ide u prilog. DSG menjač u ovakvim prilikama, u rukama profi vozača pravi razliku.Arteon u skladu sa kočnicama takođe ima i veću masu a DSG mjenjač iako je vjerujem brži od AT u Alfi, sumnjam da pravi toliku razliku. Istina, probao sam samo DSG, i to čak ne u Arteonu, pa ne mogu da sudim, ali ne mogu ni da padnem na tu "keve mi Nevenke (Brunhilde)" priču
Nemcima se može mngo toga spočitavati u testovima, ali kod njih nema nagađanja jer vole sve da kvantifikuju i mere i u tome umejuda preteruju.O objektivnosti članka najbolje govori činjenica da je sačinjen na bazi "educated guess" rezonovanja. Kad govorimo o konkretnim podacima o ubrzanju, mjerili su ih i Ameri, recimo (znam da 0-60 mph nije isto kao i 0-100km/h, ali ovdje govorimo o premaloj razlici da opravda "zaostatak" veći od pola sekunde)
... u.be&t=46s
Čak je i u nekim drugim testovima vršenih od strane drugih medija to vijeme išlo do 5.5s, recimo. Nikako do 5.8s. Baš kao što i sam kažeš, koliko bi onda bodova Alfa bila ispred?
Nema šta da se sumnje u podatke koji su mereni (ovo se odnosi na bilo koga), a pogotovu ne sportautu koji je magazin koji je referentan u merenju podataka. To što su izmereni malo slabiji podaci može da bude upravo zbog toga što su imali neko sranje od vremena. Nema uopšte potrebe da se tupe nervi na tome.
Ma jok, nema nikakvog trijumfa. Sviđa se njima Alfa dosta. Nažario vas je @2600 koji preteruje sa zaverama o Alfi. Iskritikovao je i koleginicu iz Hrvatske kako nije objektivna, a baba se ubi od hvaljenja Alfe u svakoj prilici.S druge strane, moram da priznam nakon gledanja tabele, tekst nisam ni čitao. Koliko god je jesu nahvalili u tekstu, imam utisak da isti služi samo kao sredstvo da se šatro prikrije "trijumf" Arteona nad Giuliom na osnovu samo njima znane logičke i "objektivne" pretpostavke.
Može jedan...ja nikad nisam pročitao ni jedan nemački test gde je pobedio neko ko nije nemac,tako da me ovo ni malo ne čudi!!
Acqua-Olio-Benzina