Alfa Romeo Giulia Nuova
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
To svakako. Imamo drugara Italijana koji nas sprda sto vozimo alfe. Covek vozi Sivika i kaze da kod njih vazi stara da Alfe voze panduri i mafija i da je skup za odrazavanje. Eto i dan danas mu ne verujem.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Apropo neočekivano male prodaje djulije,ne verujem da su mnogo bolje rezultate očekivali čelnici fiata ma kolike su brojke najavljivali.Svesni su oni da budjenje jednog brenda iz "hibernacije" ne ide uz pomoć jednog modela i za jednu godinu.Treba da prodje dosta godina i par modela i čak generacija da se postave na tržište pogotovo u segmentima gde planiraju pozicioniranje.Nije Alfi problem kvalitet a ni tolika "loša" reputacija već najveći problem je praznina gde je gotovo nije bilo na tržištu i to su naravno popunili drugi proizvodjači i sada to treba polako vratiti a u današnje vreme to sigurno nije lako.
Što se samog izgleda tiče i nedostatka wow efekta koji je svojevremeno imala 156,nije problem u djuliji jer sad je to mnogo teži zadatak jer nije sada gjulija manje lepa nego u vreme lansiranja 156-ice svi ostali automobili su bili konzervativniji ili da ne kažem ružniji a sada ipak ima puno automobila drugih proizvodjača koji su lepo i skladno dizajnirani pa zadatak je ipak složeniji.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Slična stvar u Srbiji,kao po pravilu sve što je proizvedeno u Srbiji većini populacije u startu je odbojno da ne kažem u ekstremnim slučajevima čak je sramota kupiti domaće ili ako "držiš do sebe" kupićeš strano.alfanatic napisao:Ko Italijanima brani da se ponašaju isto i štite svoju autoindustriju pod parolom "kupujmo domaće"!? Koliko puta vidim nekog Italijana na putu u nekom "stranom" automobilu, pa počnem da ga psujem sve onako iz moje Alfe? Očigledno razlika u mentalitetu i nedostatku te neke nacionalne osvešćenosti kad je u pitanju autoindustrija. I posle je neko drugi kriv. OK, ne može sama Italija držati dobru prodaju svojih automobila, ali od nečega se mora krenuti. Najbolje od samih sebe...
Apropo neočekivano male prodaje djulije,ne verujem da su mnogo bolje rezultate očekivali čelnici fiata ma kolike su brojke najavljivali.Svesni su oni da budjenje jednog brenda iz "hibernacije" ne ide uz pomoć jednog modela i za jednu godinu.Treba da prodje dosta godina i par modela i čak generacija da se postave na tržište pogotovo u segmentima gde planiraju pozicioniranje.Nije Alfi problem kvalitet a ni tolika "loša" reputacija već najveći problem je praznina gde je gotovo nije bilo na tržištu i to su naravno popunili drugi proizvodjači i sada to treba polako vratiti a u današnje vreme to sigurno nije lako.
Što se samog izgleda tiče i nedostatka wow efekta koji je svojevremeno imala 156,nije problem u djuliji jer sad je to mnogo teži zadatak jer nije sada gjulija manje lepa nego u vreme lansiranja 156-ice svi ostali automobili su bili konzervativniji ili da ne kažem ružniji a sada ipak ima puno automobila drugih proizvodjača koji su lepo i skladno dizajnirani pa zadatak je ipak složeniji.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
To je onda uvijek ista. Prije 10-ak dana je vidio u Metkoviću, a u nedjelju Split.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
vako6791 napisao:Split
Sent from my iPhone using Tapatalk
To je onda uvijek ista. Prije 10-ak dana je vidio u Metkoviću, a u nedjelju Split.
- vako6791
- Garaža: Alfa Romeo 147fl
- Lokacija: Niksic
Post
Alfa Romeo Giulia Nuova
E svaki vikend dolazim u susret sa istima. I ovaj jedan vozi Pezo 508 nov. Na moje pitanje zasto ne vozi alfu giuliu kaze covjek vise mi ovaj svidja. OK
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Kada sam uzeo alfu pre XY godina, i kad 156/147, jos uvek nije bila na nivou golfa, stanem na semafor, pored raspalog pasata, B5 ili 5,5, ne mogu da se setim, italijanskih tablica, sa tri italijana, koji su delovali kao kalabrezi, i tako gestikuliranjem, dogovorismo potezanje za semafora, afla je naravno bila brza, i ceo dogadjaj se na kraju zavrsio otvorenim prozorima, i dovikivanjem iz pasata "Bella machina" uz osmeh...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Na svu sreću ima i drugačijih primera koji se zato i pamte. Pre par meseci na moru natempiram po običaju parking pored druge Alfe. 159-ka na italijanskim tablama - baš kako dolikuje. Kad smo se pakovali kući naiđemo i na vlasnika u srednjim godinama, a ja lepo ljudski "lepa Alfica". Čovek se nasmeje i reče "lepa je i ta tvoja". Nabacim onako usput da ciljam Giuliettu uskoro, a da se kao privatno vozilo računa samo Alfa Romeo, a on mi čestita i reče da se njemu više sviđaju i za porodične potrebe više odgovaraju malo veće Alfe, tako da posle 159 vrlo brzo planira Giuliu. Rastanemo se uz stisak ruke uz prijatan osećaj u duši
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Dosta komentara na stranim novinama (Amerika) su na fazon "relatively low volume manufacturer"..
Da li ljudi stvarno misle da je Alfa neki ekskluziv? Tj bar u Americi?
Da li ljudi stvarno misle da je Alfa neki ekskluziv? Tj bar u Americi?
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Uglavnom vlada logika. 100k jedinica je minimum da netko proizvodi neki model. Do jučer je istima vrijedio poučak 300k jedinica godišnje za jedan model. Vremena se ipak mijenjaju sa novim alatima u proizvodnji.
No Ameri su dosta zaostali svojim promišljanjima tako da je njima Alfa ekstremno malen proizvođač. I da, ekskluziva je. No njima je i Serija 3 ekskluziva. Neki se čude dan danas kako se BMW-u isplati prodavati tu količinu u Sjevernoj Americi.
No Ameri su dosta zaostali svojim promišljanjima tako da je njima Alfa ekstremno malen proizvođač. I da, ekskluziva je. No njima je i Serija 3 ekskluziva. Neki se čude dan danas kako se BMW-u isplati prodavati tu količinu u Sjevernoj Americi.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Šta god Italijani javno pričali, 159 pre 2 godine sa BG tablama kroz Italiju, Milano i Moncu je imala baš lep, domaćinski, tretman. Lepo im je da vide stranca sa domaćim proizvodom.
Istina je da na severu baš vole karavane sa zapada EU, ali kako se krene ka jugu, slika se menja.
@Shanirani, zanimljiv "tinking autsajd a boks".
Istina je da na severu baš vole karavane sa zapada EU, ali kako se krene ka jugu, slika se menja.
@Shanirani, zanimljiv "tinking autsajd a boks".
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Maserati je taj koji će biti predvodnik elektrifikacije u FCA grupaciji. Često se i viđaju Teslini modeli u zatvorenom dijelu parkinga Maserati-Alfa R&D centra u Modeni.
To je ovo:
https://www.google.hr/maps/@44.6546225, ... 312!8i6656
Ulaz na taj dio je sa sporedne ulice.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Ja Teslu smatram za najveću prevaru u auto biznisu. Pa vidio si što se dogodilo sa njihovom 3-icom.
Maserati je taj koji će biti predvodnik elektrifikacije u FCA grupaciji. Često se i viđaju Teslini modeli u zatvorenom dijelu parkinga Maserati-Alfa R&D centra u Modeni.
To je ovo:
https://www.google.hr/maps/@44.6546225, ... 312!8i6656
Ulaz na taj dio je sa sporedne ulice.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Tesla, bila na kraju propast ili ne, itekako je uzdrmala tržište i bacila u mnogo ozbiljniji fokus velikih igrača sve te nove zanimljive tehnologije. Na mukama su sa 3jkom, jer su zašli na nepoznatu teritoriju. Nije lako proizvoditi masovno ni eksere, a biti konkurentan, a ne automobile.
Iskreno bi mi bilo žao da puknu, jer donose jedno dobro osveženje. Automobili svakako idu u lošem smeru za sve prave vozačke sladokusce, tako da će nam ostati oldtajmeri i yountimeri za zabavu, a supermoderna čuda za redovan prevoz.
Iskreno bi mi bilo žao da puknu, jer donose jedno dobro osveženje. Automobili svakako idu u lošem smeru za sve prave vozačke sladokusce, tako da će nam ostati oldtajmeri i yountimeri za zabavu, a supermoderna čuda za redovan prevoz.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
@2600
Moras biti malo objektivniji. Nije sve crno belo.
Tesla ima probleme u svojim fabrikama, ne u prodaji. Cinjenica je, da je preko pola miliona ljudi kaparisalo model 3 mnogo ranije nego sto je prodaja pocela.
Zasto to nisamo videli sa Djulijom? Mozda zato sto to nije nista novo u svetu automobilizma. Malo brza, udobnija, upravljivija i to je to. Nista revolucionarno.
Ja se nadam da ce FCA sa Maserom imati dovoljno para da od njega napravi cool brend kao sto je Tesla. Cak i ako se to uopste ikada desi on ce biti luksuzan auto za bogate. A za ostale, opet ce tu biti Model 3... Znaci opet, tu mora Alfa da se ukljuci. I posto se Alfa direktno ne takmici sa Teslom nego sa Nemcima, ja sam misljenja da treba da se udruzi sa istom i da razvijaju medjusobne tehnologije i znanja. Sto znaci tehnologija od Tesle, iskustvo i zanje recimo sporta od strane Italijana. I tu imamo jedan proizvod koji ce biti kompletan paket.
Moras biti malo objektivniji. Nije sve crno belo.
Tesla ima probleme u svojim fabrikama, ne u prodaji. Cinjenica je, da je preko pola miliona ljudi kaparisalo model 3 mnogo ranije nego sto je prodaja pocela.
Zasto to nisamo videli sa Djulijom? Mozda zato sto to nije nista novo u svetu automobilizma. Malo brza, udobnija, upravljivija i to je to. Nista revolucionarno.
Ja se nadam da ce FCA sa Maserom imati dovoljno para da od njega napravi cool brend kao sto je Tesla. Cak i ako se to uopste ikada desi on ce biti luksuzan auto za bogate. A za ostale, opet ce tu biti Model 3... Znaci opet, tu mora Alfa da se ukljuci. I posto se Alfa direktno ne takmici sa Teslom nego sa Nemcima, ja sam misljenja da treba da se udruzi sa istom i da razvijaju medjusobne tehnologije i znanja. Sto znaci tehnologija od Tesle, iskustvo i zanje recimo sporta od strane Italijana. I tu imamo jedan proizvod koji ce biti kompletan paket.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Pravo pitanje na tu temu je zasto bi se Tesla vezivao za bilo koga. Alfi treba injekcija novca da izdrzi dok se ne vrate na trziste u punoj meri koliko ocekuju, ako to uspeju da rese i prebrode neko vreme sa slabom prodajom imace neke sanse da se na dugi rok pozicioniraju na trzistu. Kapiram da im treba sigurno 5-10 godina da se ljudi naviknu da Alfa opet "postoji" i pravi nove aute, da povrate bazu kupacu i poverenje.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
@ Shanirani
Sve je to divno i krasno, ali da li je iko pozvao Alfu u celu tu priču i da li u Tesli uopšte razmišljaju u tom pravcu? A i ako bi tražili partnera u onome što rade, koji im je interes da od svih jakih i bogatih proizvođača oni uopšte razmatraju jednu Alfu koja je "na aparatima". Hajde da zaista budemo malo realni.
A što se Tesle tiče, sve je to jedna lepa zamisao, ali niko me neće ubediti da je zaista revolucionarna dok ne zaživi u praksi tako da stotine miliona automobila bude pokretano na električnu energiju dobijenu iz obnovljivih izvora i na neškodljiv način za životnu sredinu. Ukoliko će ta silna energija biti dobijena iz prljavih tehnologija i izvora, onda se ne menja ništa za planetu Zemlju u poređenju sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Takođe imamo pitanje infrastrukture, prilagođavanje punionica, razvoj baterija sa većom autonomijom i bržim punjenjem...
Ne kažem ja da to nije budućnost i da se neće desiti jednog dana, ali zaista nije sve tako idealno kako se sada protura. Alfu treba da zanima budućnost, ali mnogo više od toga kako će da živi i preživi danas, sa ovim što imaju i znaju da rade.
Sve je to divno i krasno, ali da li je iko pozvao Alfu u celu tu priču i da li u Tesli uopšte razmišljaju u tom pravcu? A i ako bi tražili partnera u onome što rade, koji im je interes da od svih jakih i bogatih proizvođača oni uopšte razmatraju jednu Alfu koja je "na aparatima". Hajde da zaista budemo malo realni.
A što se Tesle tiče, sve je to jedna lepa zamisao, ali niko me neće ubediti da je zaista revolucionarna dok ne zaživi u praksi tako da stotine miliona automobila bude pokretano na električnu energiju dobijenu iz obnovljivih izvora i na neškodljiv način za životnu sredinu. Ukoliko će ta silna energija biti dobijena iz prljavih tehnologija i izvora, onda se ne menja ništa za planetu Zemlju u poređenju sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Takođe imamo pitanje infrastrukture, prilagođavanje punionica, razvoj baterija sa većom autonomijom i bržim punjenjem...
Ne kažem ja da to nije budućnost i da se neće desiti jednog dana, ali zaista nije sve tako idealno kako se sada protura. Alfu treba da zanima budućnost, ali mnogo više od toga kako će da živi i preživi danas, sa ovim što imaju i znaju da rade.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Elektro automobili su svakako buducnost, Tesla tu ima odlicnu poziciju kao neko ko je medju prvima krenuo da ozbiljno radi posao i ne bi me cudilo da jednoga dana kada elektricni pogon bude glavni pogon Tesla bude jedan od lidera. Medjutim to ce se tesko desiti pre nego sto se potrosi zadnja kap nafte na zemlji i od toga zarade pare... tek tada ce motori sa unutrasnjim sagorjevanjem izgubiti primat...
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Motori sus će neizbežno izgubiti primat ali ne od automobila na el.pogon. Dokle god su elektromobili zanemarljivi deo na tžištu i problem proizvodnje el.energije nije toliko veliki ali omasovljenje u meri da utiče na potrošnju el.energije nameće nove probleme koje je alfanatic pominjao a tiču se načina proizvodnje te energije koja se još uvek u mnogome proizvodi na prljav način pogotovo tamo "iza bare". Ako bi većina vozila prešla na el.pogon pojavio bi se problem sa nedostatkom el.energije što bi zahtevalo proširenje kapaciteta elektrana a samim tim i povećanje zagadjenja. Većina stručnjaka se slaže da prava budućnost je u vodoniku i gorivnim ćelijama a ne u el.energiji iz baterija. Automobili na el.pogon izgledaju zanimljivo dokle god su zanemarljivi deo tržišta i u velikoj meri će još neko vreme to i biti ali razvoj i istraživanje velikih u autoindustriji se usmerava u drugom pravcu i rešavanje drugih problema.
Sent from maj el dži ge-2 manji
Sent from maj el dži ge-2 manji
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Nije mi uopste namera bila da nametnem to misljenje ovde kao nesto o cemu cemo da razglabamo toliko.
To je samo moja neka vizija buducnosti za AR. Ja kao i svi vi zakoreli Alfisti zelim da buducnost AR brenda bude svetla a da isto tako ostane ono po cemu su posebni (-zadnjih 30 godina realno).
Automobilski svet bez iste bi bio siv.
Sto se tice EV. Svako ko bude pricao kako ne mogu da budu zabavni i kako je to samo prazna sarada da milioneri bolje zaradjuju nije dovoljno informisan. 100% sam siguran da EV mogu da budu mnogo zabavniji za voznju nego danasnji vrhunski proizvodi "zastarele" tehnologije. A pritom su jednostavniji, imaju mnogo manje delova i odrzavanje skoro nikakvo i ekonomicniji su. Bitno je samo ko ce kakav automobil da napravi kao i uvek.
Gledajte malo siru sliku, vidite u kom pravcu ide ova tehnologija.
Sto se tice Tesle. To je bre mlada kompanija. Ovo su joj prvi automobili, nije to Fiat ili Vw koji imaju skoro ceo jedan vek iza sebe i koji znaju kako da stancuju svakojake limove sa linije bez ikakvog zastoja. I cak posle toliko godina ne zele jos uvek da naprave EV nego poturaju dizele stare preko deceniju. Toliko su bahati i arogantni. Izbacili su neke hibride koji veze sa mozgom nemaju i tu su zatvorili zakonsku rupu ka ekonomicnosti.
Tesla i za tako mladu kompaniju ima fantasticne proizvode.
@Voja
Tesla je na twiteru (ili je to bio Elon Musk) sama potvrdila nesto preko 400 000 kaparisanih vozila u aprilu prosle godine. A priorderi su poceli u februaru... Ali ako proguglate videcete sve brojeve.
To je samo moja neka vizija buducnosti za AR. Ja kao i svi vi zakoreli Alfisti zelim da buducnost AR brenda bude svetla a da isto tako ostane ono po cemu su posebni (-zadnjih 30 godina realno).
Automobilski svet bez iste bi bio siv.
Sto se tice EV. Svako ko bude pricao kako ne mogu da budu zabavni i kako je to samo prazna sarada da milioneri bolje zaradjuju nije dovoljno informisan. 100% sam siguran da EV mogu da budu mnogo zabavniji za voznju nego danasnji vrhunski proizvodi "zastarele" tehnologije. A pritom su jednostavniji, imaju mnogo manje delova i odrzavanje skoro nikakvo i ekonomicniji su. Bitno je samo ko ce kakav automobil da napravi kao i uvek.
Gledajte malo siru sliku, vidite u kom pravcu ide ova tehnologija.
Sto se tice Tesle. To je bre mlada kompanija. Ovo su joj prvi automobili, nije to Fiat ili Vw koji imaju skoro ceo jedan vek iza sebe i koji znaju kako da stancuju svakojake limove sa linije bez ikakvog zastoja. I cak posle toliko godina ne zele jos uvek da naprave EV nego poturaju dizele stare preko deceniju. Toliko su bahati i arogantni. Izbacili su neke hibride koji veze sa mozgom nemaju i tu su zatvorili zakonsku rupu ka ekonomicnosti.
Tesla i za tako mladu kompaniju ima fantasticne proizvode.
@Voja
Tesla je na twiteru (ili je to bio Elon Musk) sama potvrdila nesto preko 400 000 kaparisanih vozila u aprilu prosle godine. A priorderi su poceli u februaru... Ali ako proguglate videcete sve brojeve.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Sorry druže, nazovi me dinosaurusom, ali za mene nema ničeg interesantnog u EV vozilima i presrećan sam što ću u vozačku penziju pre nego što budem (morao?) da ih vozim. Svaka čast na ubrzanju i ogromnom obrtnom momentu od starta, ali za mene automobil nije automobil i motor nije motor ako nema zvuk i miris. To je moj stav i želja kad vozim.
Nazovi me i ekološki neosvešćenim, ali ponavljam - dok se električna energija ne bude dobijala iz čistih izvora, glavni motiv za prelazak na EV je omašen. Razmisli samo koliko bi električne energije trebalo dodatno proizvesti za onoliko velik broj vozila koliko ih ima danas širom sveta!?
Trenutno su ta vozila pre svega hit u bogatim državama gde razni dobrostojeći građani i celebrity-ji na taj način pokazuju kako su, eto, više ekološki osvešćeni od drugih. Modni detalj, ali zbog nedovoljne praktičnosti većina njih ujedno poseduje i barem jedno ili više SUS vozila. Zamisli samo da kreneš takvim vozilom na duži put, koliko je potrebno više vremena i komplikovanije nego kad samo zastaneš na pumpu i natočiš. Za trenutni broj konzumenata Tesla ima prođu i računicu, a ne remeti se previše ni balans po pitanju proizvodnje struje. Za mnogo veću masovnost - daleko je sunce.
Primljen je velik broj porudžbina, svi bi da budu malo "in" sa Teslom, ali koliko čitam sada je i povučeno oko 60.000 porudžbina zbog sporosti u proizvodnji.
P.S. Nisam protiv Tesle, vrlo su mi simpatična njihova vozila i dobro je što ih ima na tržištu. Ne bih se bunio ni da posedujem jedno pored nekoliko modela Alfe u garaži pa da se s vremena na vreme malo pravim ekolog. Ali da li je priča o revoluciji i totalnom potiskivanju SUS vozila u skoro vreme malo nerealna i marketinški prenaduvana? Naravno da jeste...
Nazovi me i ekološki neosvešćenim, ali ponavljam - dok se električna energija ne bude dobijala iz čistih izvora, glavni motiv za prelazak na EV je omašen. Razmisli samo koliko bi električne energije trebalo dodatno proizvesti za onoliko velik broj vozila koliko ih ima danas širom sveta!?
Trenutno su ta vozila pre svega hit u bogatim državama gde razni dobrostojeći građani i celebrity-ji na taj način pokazuju kako su, eto, više ekološki osvešćeni od drugih. Modni detalj, ali zbog nedovoljne praktičnosti većina njih ujedno poseduje i barem jedno ili više SUS vozila. Zamisli samo da kreneš takvim vozilom na duži put, koliko je potrebno više vremena i komplikovanije nego kad samo zastaneš na pumpu i natočiš. Za trenutni broj konzumenata Tesla ima prođu i računicu, a ne remeti se previše ni balans po pitanju proizvodnje struje. Za mnogo veću masovnost - daleko je sunce.
Primljen je velik broj porudžbina, svi bi da budu malo "in" sa Teslom, ali koliko čitam sada je i povučeno oko 60.000 porudžbina zbog sporosti u proizvodnji.
P.S. Nisam protiv Tesle, vrlo su mi simpatična njihova vozila i dobro je što ih ima na tržištu. Ne bih se bunio ni da posedujem jedno pored nekoliko modela Alfe u garaži pa da se s vremena na vreme malo pravim ekolog. Ali da li je priča o revoluciji i totalnom potiskivanju SUS vozila u skoro vreme malo nerealna i marketinški prenaduvana? Naravno da jeste...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Pazi, trenutni ljubitelji automobila porasli su u dobu kada su SuS motori bili u jeku. Zavoleli su, navikli se i tesko ih je ubediti u suprotno. Tako uglavnom ljudi vukncionisu. Normalno je da se sada svi zaljubljenici bune protiv EV jer nije to to na sta su navikli. Okej, ali kada bi mogli da pitamo zaljubljenike iz 30ih da li bi vise voleli ono iz njihovog doba ili ovo iz naseg. Kakav bi odgovor dobili? I tad su bili Sus motori i sve je nekako slicno ali je poenta u tome da je sve stvar navike. Da li ce danasnji klinci od 3-4 godine, kada budu bili u 34 voleti vise npr e46 bmw m3 ili npr tesla model 3 (2047 godine) sport sta vec?
Pre ce biti Tesla, a ne taj Bmw...
Moze ko hoce da mrzi ovu cinjenicu, ali ona je tacna.
Da citiram Miroslava (test vozaca za Rimca), Ev ne proizvode zvukove kao benzinski motori, ali i oni imaju svoje specificne koji mogu da se zavole. U uostalom Bmw-u polazi za rukom da pumpa zvuk motora u kabinu preko zvucnika. Tako da...
Moj stav oko ekologije je neutralan. Ne interesuje me preterano i uopste ne gledam Ev kao resenje iste.
Ev vozila imaju mnogo prednosti u odnosu na Sus, sto tehnoloska sto ekonomicna i prakticna. Tu nema dileme. Nacin na koji su dizajnirani Teslini modeli ili jos bolje Rimac-ovi su mnogo jednostavnija i prilagodljivija.
Takodje prakticnost.. Pa nema limuzine koja je prakticna kao Teslin Model S. Cak ima opciju za jos 2 sedista u gepeku gde mogu deca komforno da sede, i jos ima mesta za stvari napred ispod haube.
Slazem se da su ograniceniji po pitanju baterije.
Tesla model s (top model) moze sa punom baterijom da predje preko 600km.
Za 30 minuta punjenja na jednim od Teslinih super punjaca dobija se jos 270km.
U perspektivi ja toliko predjem sa punim rezervoarom plina, a puni se oko 10 minuta.
Kao sto sam napisao gore, sve je to novo. I sve ce to polako da se pegla kao sto je bilo ranije sa ostalim automobilima. Pitanje je vremena, i realno mislim da treba da se podrzi ova inovacija a ne odmah da se baca u kantu je nije nesto na sta smo navikli.
Pre ce biti Tesla, a ne taj Bmw...
Moze ko hoce da mrzi ovu cinjenicu, ali ona je tacna.
Da citiram Miroslava (test vozaca za Rimca), Ev ne proizvode zvukove kao benzinski motori, ali i oni imaju svoje specificne koji mogu da se zavole. U uostalom Bmw-u polazi za rukom da pumpa zvuk motora u kabinu preko zvucnika. Tako da...
Moj stav oko ekologije je neutralan. Ne interesuje me preterano i uopste ne gledam Ev kao resenje iste.
Ev vozila imaju mnogo prednosti u odnosu na Sus, sto tehnoloska sto ekonomicna i prakticna. Tu nema dileme. Nacin na koji su dizajnirani Teslini modeli ili jos bolje Rimac-ovi su mnogo jednostavnija i prilagodljivija.
Takodje prakticnost.. Pa nema limuzine koja je prakticna kao Teslin Model S. Cak ima opciju za jos 2 sedista u gepeku gde mogu deca komforno da sede, i jos ima mesta za stvari napred ispod haube.
Slazem se da su ograniceniji po pitanju baterije.
Tesla model s (top model) moze sa punom baterijom da predje preko 600km.
Za 30 minuta punjenja na jednim od Teslinih super punjaca dobija se jos 270km.
U perspektivi ja toliko predjem sa punim rezervoarom plina, a puni se oko 10 minuta.
Kao sto sam napisao gore, sve je to novo. I sve ce to polako da se pegla kao sto je bilo ranije sa ostalim automobilima. Pitanje je vremena, i realno mislim da treba da se podrzi ova inovacija a ne odmah da se baca u kantu je nije nesto na sta smo navikli.
- Macola
- Garaža: AR 147 1.6 105
- Lokacija: Zrenjanin
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Vezano za uticaj prelaska na električni pogon automobila na povećanje proizvodnje el. energije uradio sam malo istraživanje i evo šta sam našao. Udeo potrošnje energije za transport u SAD je 29% što uključuje sve vidove transporta. Od toga automobilski prevoz čini 50%, što znači da je automobilski prevoz uključen u ukupnu potrošnju energije sa 15%. Kada se uzme u obzir stopa rasta proizvodnje el. energije iz obnovljivih izvora i njeno ubrzanje te cifre su itekako održive.
Čak i kada se ne bi povećao udeo obnovljivih izvora energije radilo bi se samo o prebacivanju zagađenja sa automobila na elektrane, odnosno sagorevanje se ne bi vršilo u automobilima nego u elektrani, pa iz ugla ekologije i energetskog balansa nema suštinske promene.
Ima dosta toga da se kaže na tu temu pa predlažem prebacivanje u novi topik.
Čak i kada se ne bi povećao udeo obnovljivih izvora energije radilo bi se samo o prebacivanju zagađenja sa automobila na elektrane, odnosno sagorevanje se ne bi vršilo u automobilima nego u elektrani, pa iz ugla ekologije i energetskog balansa nema suštinske promene.
Ima dosta toga da se kaže na tu temu pa predlažem prebacivanje u novi topik.
Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
- bunga bunga
- Garaža: 166
- Lokacija: IN
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Sto se tice 'talijana... njima je trziste u zadnje dve godine poraslo sa 1.3 miliona na 1.8 miliona novih vozila, i u toj ekspanziji konacno docekaju da dobiju svoju jednu jedinu "limuzinu", i desi se mesecna (oktobar) prodaja od 500 komada!?