Novi pocetak (modeli)
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pominju za par nedelja novi model iz Pomigliano-a. Jedna od priča Alfa C-Suv na skraćenoj Đorđo platformi.
Navodno prestaje proizvodnja Pande i kreću se premijum modelima.
Navodno prestaje proizvodnja Pande i kreću se premijum modelima.
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Alfa u Americi patentirala nova imena za sledeci model. Najverovatnije zamena za Djulijetu.
Alfa Romeo Milano u Evropi i
Alfa Romeo 147 u Americi!
Alfa Romeo Milano u Evropi i
Alfa Romeo 147 u Americi!
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
August Italija jako skroman samo 245 Giulia i 389 Stelvia. Tipo drugi na listi sa 3260 kom.
Amerika 916 Giulia i 203 Stelvia.
Amerika 916 Giulia i 203 Stelvia.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Eto, i koja ti pamet treba da shvatiš da si ovu plavu mogao da imaš u ponudi i 2010. umesto 5 nijansi sive
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Lakirnica je jedini dio tvornice koji Giulietta dijeli sa Giuliom i Stelviom. Ovo je logičan potez.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
To je logičan potez koji je trebao da se desi pre 7 godina. Nije logično da se mala Lancia Y nudi u 200 boja a tako važan projekat kao Giulietta da ima svega 10 boja u ponudi, pri čemu više od dve trećine tih boja su zapravo samo različite nijanse sive boje. To je krajnje nemaštovito i propuštena vrlo jeftina prilika da se proizvod učini atraktivnijim.
Simpatičan je i detalj koji je Shanirani okačio, marketinški tekst koji govori kako je Giulietta unapređena. Suština tog teksta je da je auto ustvari pojeftinio, jer za manje para dobiješ više opreme koja već odavno stoji na polici. I to su mogli da urade pre 7 godina i garantujem da je auto mogao biti mnogo uspešniji u prodaji nego što je bio. Kao što je danas Giulia odličan auto sa cenom tamo gde je niko ne očekuje, tako je u svoje vreme i Giulietta patila od istog problema.
Meni je nekako logično da kad napraviš auto koji se cenom i kvalitetom približi Maseratiju da će ti se i broj prodatih primeraka približiti Maseratiju. Šta uopšte drugo možeš očekivati?
Simpatičan je i detalj koji je Shanirani okačio, marketinški tekst koji govori kako je Giulietta unapređena. Suština tog teksta je da je auto ustvari pojeftinio, jer za manje para dobiješ više opreme koja već odavno stoji na polici. I to su mogli da urade pre 7 godina i garantujem da je auto mogao biti mnogo uspešniji u prodaji nego što je bio. Kao što je danas Giulia odličan auto sa cenom tamo gde je niko ne očekuje, tako je u svoje vreme i Giulietta patila od istog problema.
Meni je nekako logično da kad napraviš auto koji se cenom i kvalitetom približi Maseratiju da će ti se i broj prodatih primeraka približiti Maseratiju. Šta uopšte drugo možeš očekivati?
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Joooooooj, FL Giulietta, Veloce paket (pod drugim imenom) i Misano plava boja
Gotovo, krećem sa razradom "bubreg" varijante, nema mi druge
Gotovo, krećem sa razradom "bubreg" varijante, nema mi druge
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Auta se ne kupuju u boji. Idu bezbojni sivi, srebreni i crni. I to je tako koliko god nama teško bilo za prihvatiti.DejanGT napisao:To je logičan potez koji je trebao da se desi pre 7 godina. Nije logično da se mala Lancia Y nudi u 200 boja a tako važan projekat kao Giulietta da ima svega 10 boja u ponudi, pri čemu više od dve trećine tih boja su zapravo samo različite nijanse sive boje. To je krajnje nemaštovito i propuštena vrlo jeftina prilika da se proizvod učini atraktivnijim.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Samo oprema, bez motora.. cisto da ne bude zabune.alfanatic napisao:Joooooooj, FL Giulietta, Veloce paket (pod drugim imenom) i Misano plava boja
Gotovo, krećem sa razradom "bubreg" varijante, nema mi druge
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Naravno, Veloce paket je dostupan bez obzira na motor. A benzinci su mi i onako sasvim po meri.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ako je to tačno što ti pišeš, a što su se onda uopšte zajebavali sa ovom plavom? Nije li to onda potpuno bespotrebno gubljenje vremena i novca?2600 napisao: Auta se ne kupuju u boji. Idu bezbojni sivi, srebreni i crni. I to je tako koliko god nama teško bilo za prihvatiti.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ako je nude na Giuliji i Stelviu, a ona dijeli lakirnicu sa Giuliettom, zašto onda ne ponuditi i ovdje.
Inače na Giuliji i Stelviu imaš dvije plave, dvije crvene i jednu zelenu(još nema kod Giulie) na izbor. Sve ostalo je sivo, srebreno, bijelo, crno ili sivo sa primjesom.
Inače na Giuliji i Stelviu imaš dvije plave, dvije crvene i jednu zelenu(još nema kod Giulie) na izbor. Sve ostalo je sivo, srebreno, bijelo, crno ili sivo sa primjesom.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Poenta moje priče je da moraš da gruneš sa najboljom i najraznovrsnijom ponudom na početku karijere nekog proizvoda a ne u 7. godini proizvodnje. U 7. godini proizvodnje možeš i da dubiš na glavi, ali tada je već kasno. Italijanima se ta anomalija dešava predugo i stalno se sa svakim modelom ponavlja u krug.
Na Grande Puntu je najzanimljiviji benzinski motor došao tek u 3. godini proizvodnje. Na Giulietti se pastelna crvena koja je za Alfu neizmerno važna pojavila krajem druge ili čak početkom treće godine proizvodnje. Na 159 se pravi benzinski motor pojavio u 5. ili 6. godini proizvodnje. O paleti motora na 500L i Tipu nebi ni trošio reči. Ili o Giuliji Sportwagon.
Jako je bitno da je proizvod kompletan na početku i da je cena odmerena realno. Ja imam utisak da oni jednu od ove dve stvari omanu uvek. I prodaja nikad ne bude spektakularna iako proizvod u suštini nije loš.
Na Grande Puntu je najzanimljiviji benzinski motor došao tek u 3. godini proizvodnje. Na Giulietti se pastelna crvena koja je za Alfu neizmerno važna pojavila krajem druge ili čak početkom treće godine proizvodnje. Na 159 se pravi benzinski motor pojavio u 5. ili 6. godini proizvodnje. O paleti motora na 500L i Tipu nebi ni trošio reči. Ili o Giuliji Sportwagon.
Jako je bitno da je proizvod kompletan na početku i da je cena odmerena realno. Ja imam utisak da oni jednu od ove dve stvari omanu uvek. I prodaja nikad ne bude spektakularna iako proizvod u suštini nije loš.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ako imaš nekoga da radi za ACEA-u zatraži podatke o prodaji. Može se naći o svakom modelu, motori, boja, svjetla...
Proizvođači sve to imaju i vjerujem da dosta dobro pronađu ciljanu skupinu.
Ovo što ti pričaš. To su radili sa Stilom pa smo vidili di ih je to dovelo. Naprave tvornicu za 400k godišnje, a nikada nisu dobacili do 200k. LOL
Pošto Giuliettu još ne gase čini mi se da su sa njom u plusu.
Proizvođači sve to imaju i vjerujem da dosta dobro pronađu ciljanu skupinu.
Ovo što ti pričaš. To su radili sa Stilom pa smo vidili di ih je to dovelo. Naprave tvornicu za 400k godišnje, a nikada nisu dobacili do 200k. LOL
Pošto Giuliettu još ne gase čini mi se da su sa njom u plusu.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ne zanimaju mene podaci o prodaji jer nisam prodavac automobila. Ja o tome kako im ide mogu da sudim samo na osnovu njihovog ponašanja - nikad nema para da se neki model zaokruži kako treba. Marketing i advertising su gotovo nepostojeći. Neuporedivo više projekata je otkazano u odnosu na one koji su završeni. U segmentima u kojima su bili velesila ih sada gotovo nema. U onima u koje pokušavaju da uđu uopšte nisu briljirali već su neki prosek. Ono što su pre samo neku godinu kupili i pri toj kupovini zamalo ostali bez gaća već razmišljaju da prodaju kinezima. Zvanično cene svih proizvoda su prilično visoke a kupci pričaju o neverovatnim popustima koje dobijaju - čime svakako sama fabrika piiiip one koji su im već ukazali poverenje i uložili u njihov automobil, a indirektno piiiip i samu sebe jer rasteruje lojalne kupce koji su se opekli i izgubili mnogo novca. Investitore farbaju na sve moguće načine. Marchione bi se udao za još nekog proizvođača automobila preksutra samo kad bi bilo prilike (što je ozbiljan indikator nedostatka novca). Na ekstremno skromne zahteve radnika u Srbiji su popadali u nesvest kao da im je neko tražio 100000 bubrega (cela ta stvar je bila više nego odvratna).
Sve to govori o jednoj popriličnoj nesigurnosti i dezorijentaciji, potpuno je nebitno kako u nekom pojedinačnom mesecu ide neki pojedinačni model. Mislim da je njima drama ne samo na strani prihoda nego i na strani rashoda. Ko zna na šta tu sve pare cure što mi ne možemo ni da zamislimo. Jer očigledno okreni-obrni para nema.
Sve to govori o jednoj popriličnoj nesigurnosti i dezorijentaciji, potpuno je nebitno kako u nekom pojedinačnom mesecu ide neki pojedinačni model. Mislim da je njima drama ne samo na strani prihoda nego i na strani rashoda. Ko zna na šta tu sve pare cure što mi ne možemo ni da zamislimo. Jer očigledno okreni-obrni para nema.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Sami su krivi za ono sto im se desava. Ni sami ne znaju ko su, pa ni ne znaju kako to da iskoriste. Zadnjih 30 godina nisu znali sta rade. Fail za Fail-om... I sada se vataju za zadnji voz.
Sa Djulijom su kako mi se cini krenuli kako treba. Odlicna platforma. Najlaksa, najbolja za voznju, najbolji osecaj na volanu. Dobri motori, ali su se izgleda i oko toga zbunili. Gde je popunjavanje praznine izmedju qv i veloce modela? Gde je karavan? Gde je hibrid? Gde je pogon na alternativno gorivo? Dozvolili su da novinari dobijaju automobile koji su im se kvarili sve vreme zbog glupog softvera. Kvalitet izrade enterijera nije na nivou konkurenata itd itd...
Elem.. Detalj
Sa Djulijom su kako mi se cini krenuli kako treba. Odlicna platforma. Najlaksa, najbolja za voznju, najbolji osecaj na volanu. Dobri motori, ali su se izgleda i oko toga zbunili. Gde je popunjavanje praznine izmedju qv i veloce modela? Gde je karavan? Gde je hibrid? Gde je pogon na alternativno gorivo? Dozvolili su da novinari dobijaju automobile koji su im se kvarili sve vreme zbog glupog softvera. Kvalitet izrade enterijera nije na nivou konkurenata itd itd...
Elem.. Detalj
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa sa Giuliom su okrenuli celu stvar naopačke i prvi put krenuli od promocije najekstremnije varijante auta pa se tek onda spuštali ka osnovnoj varijanti. To su uradili da bi "skinuli urok" time što ne idu utabanim stazama nego pokušavaju da nešto promene nebi li im se i sreća na tržištu promenila. Cela ta stvar možda i ima smisla da si bogat, ali je njima odnela pare koje su neophodne za razvoj sportwagona. Da bi tu činjenicu ublažili, na pitanja novinara šta je sa karavanom su odgovarali - "karavan, šta je to? Neće biti nikakvog karavana..." Elem, par godina kasnije je jasno da je karavan neophodan i sad opet po hiljaditi put imaju nekompletan proizvod i kasne i odugovlače. Para opet nema. A i koju reputaciju možeš da očekuješ kad izjaviš da karavana neće biti, a onda ga prezentuješ 2 godine kasnije. Samo demonstriraš da si neko ko ne zna ni šta radi.
Kako to izgleda u očima novinara, javnosti, investitora? Pa izgleda kao haos, naravno...
S druge strane mislim da su te priče o kvarovima više nego prenaduvane. Jasno je da je Giulia kvalitetan auto u koji je uloženo puno mozga svakom ko je u njega seo i nije opterećen da senzacionalizmom zaradi sebi neku sitnu kintu ili pažnju. Ove web novinare treba slušati sa ogromnom rezervom.
Kako to izgleda u očima novinara, javnosti, investitora? Pa izgleda kao haos, naravno...
S druge strane mislim da su te priče o kvarovima više nego prenaduvane. Jasno je da je Giulia kvalitetan auto u koji je uloženo puno mozga svakom ko je u njega seo i nije opterećen da senzacionalizmom zaradi sebi neku sitnu kintu ili pažnju. Ove web novinare treba slušati sa ogromnom rezervom.