Pozdrav, pisem vam iz Sarajeva, novopoceni sam Alfista (nepunih mjesec dana), nisam se jos predstavio, ali bice prilike za to. Naime, kupio sam Alfu MiTo 2008 godiste, 1.6 JTDm i prezadovoljan sam. Medjutim, bio je jedan problem sa kucistem termostata, pa je to zamjenjeno, kao i mali servis radi sebe (na preuzimanju auta mi je receno da filter klime nije uopste bio u auto) i to je to. Ali pet dana kasnije javio mi se novi problem, za koji smatram da nije neki wow problem, ali me zivcira. Radi se o tome da sam bio na rezervi i vozio tako dva dana, jednostavno ne mrzilo da svratim na pumpu, i jucer sam nasuo oko 28, 29 litara i kazaljka je otisla skoro do predzadnje crtice na pokazivacu i sve je top bilo, i sljedece paljenje bilo je okej, medjutim trece paljenje nije. Umjesto da bude crtica gdje je i bila, ona se spustila se na pola rezervoara i moja reakcija je bila ta tako sto sam blenuo u to. Nije bilo moguce da sam potrosio gorivo jer sam cca vozio 15 km, a to se sve desilo u razmaku od tri sata. I nista, poceo sam voziti i kako sam vozio, kazaljka se polako vracala na tu predzadnju crticu, ali nije se skroz vratila. Ja sam opet svratio na pumpu i ovaj put do cepa nasuo, stalo je nekih 17 litara i kazaljka jd otiska vrlo malo preko zadnje crtice. I kako sam taj isti dan vozio jos nekih, 30ak, 40 km, kazaljka se pocela pomjerati, tamo, ovamo, neprimjetno kad se gleda, ali kad se pogleda na svakih 5, 10 minuta, vidi se pomjeranje, znaci seta bukvalno. Da bi prije nego sto sam ugasio auto kazaljka pokazivala kao da sam presao nekih 200 km i ja uredno ugasim auto. Odmah nakon toga, dao sam kontakt i kazaljka je opet otisla skroz na vrh, kao da sam tek natankao auto. I opet ista mi je reakcija bila, ukljucujuci psovke. Danas tokom voznje ista stvar sa pomjeranjem kazaljke.
Dakle, ja sumnjam na plovak, mozda konektore/zice, mozda treba ocistiti plovak ili mozda na inst. tabli. Sta vi komentarisete, da li se nekom desavalo ovo i sta mi je ciniti sad? Hvala unaprijed.
Alfa Romeo MiTo problem
- itsemro
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm 120HP
- Lokacija: Sarajevo
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo MiTo problem
Zvuči kao da ti je pobrljavio plovak. Nije to neka velika drama, verovatno se zaprljao i nešto zaglavio.
Ono što svakako nije dobro je da voziš auto sa potpuno praznim rezervoarom. To se nikako ne preporučuje, naročito u ovim našim krajevima sa lošim i generalno prljavim gorivom. Tada počinje i onaj talog s dna rezervoara da biva usisan u motor, pa možeš da imaš i razne ozbiljnije probleme od te prljavštine. Kad ti se upali žuta pumpa na instrument tabli - piči na pumpu!
Ono što svakako nije dobro je da voziš auto sa potpuno praznim rezervoarom. To se nikako ne preporučuje, naročito u ovim našim krajevima sa lošim i generalno prljavim gorivom. Tada počinje i onaj talog s dna rezervoara da biva usisan u motor, pa možeš da imaš i razne ozbiljnije probleme od te prljavštine. Kad ti se upali žuta pumpa na instrument tabli - piči na pumpu!
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Alfa Romeo MiTo problem
Probaj da sipas gorivo do vrha pa vidi kako ce se ponasati pre nego sto radis bilo sta
- itsemro
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm 120HP
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: Alfa Romeo MiTo problem
Ptije svega da se izvinim zbog duzeg posta iznad, a htio bih isto da napomenem da sam nekoliko puta provjeravao da li curi mozda gorivo, eventualne lokve ispod auta, mozda miris u kabini, i uglavnom nije nista to. I da dodam jos da mi se danas opet dogadjalo da de kazaljka vrati skroz na vrh i kad pocnem voziti opet pocne da varira.
Je li to ozbiljno za uraditi, mislim, ocistiti plovak i to?
Je li to ozbiljno za uraditi, mislim, ocistiti plovak i to?
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Alfa Romeo MiTo problem
Ne znam kako je kod Mita, na starijim modelima se podigne zanja klupa i tu je otvor za pristup rezervoaru, relativno jednostavan posao
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo MiTo problem
Kod Mita je isto ispod zadnjeg sedišta i lako je dostupno. Mada ja bih prvo isterao par rezervoara da vidim hoće li se "normalozovati" bez čačkanja plovka.
- Darkoni
- Garaža: Alfa Romeo 164 ts ex,
Alfa Romeo 166 busso - Lokacija: Rio de Borca
- Lokacija: Rio de Borca ;-)
Post
Re: Alfa Romeo MiTo problem
Kad potrosis svo gorivo dodji u SRB i na Gasprom pumpi ili nekoj drugoj kojoj je neko prekrsteno ful eurodizel skoro 170din i napuni rezervoar, tako 10ak puta i skala ima da radi i ml tacno
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Alfa Romeo MiTo problem
Ono sto moze biti problem je i pokazivac u tabli. Znam da na nekim autima on pravi problem bas takav kao sto ti opisujes.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''