Alfa 156 JTD Radna temperatura
- Dalibor991
- Garaža: Alfa Romeo 156 sw
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Alfa 156 JTD Radna temperatura
Pozdrav ljudi, imam problem sa temperaturem motora. Na starom termostatu maks temperatura mi je bila oko 50 stepeni i nikako vise po ovom hladnom vremenu, stavio sam drugi termostat ali i dalje temperatura jedva dostigla 55 60 stepeni, vozio sam sa ugasenim grejanjem kabine i posle voznje nekih 20 minuta po gradu pogledao sam creva do hladnjaka da li su vruca medjutim creva-hladnjak ledeni znaci termostat lepo radi svoj posao. Ne razumem zbog cega motor ne moze da se ugreje da li neko moze da mi objasni? Nemam sus pleh ispod motora skinut je mada mislim da to nema veze. JTD 16v 140ks je motor.
Ja sam cuo da neko ne moze da ohladi motor ali da ne moze da ga zagreje sa ispravnim termostatom to mi nije jasno.
Ja sam cuo da neko ne moze da ohladi motor ali da ne moze da ga zagreje sa ispravnim termostatom to mi nije jasno.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
naravno da ima veze sus pleh...Uporedi samo kako je tebi kad stojiš napolju na 1 stepen i kad stojiš na vetru na istoj temperaturi. Pomnoži to sa nekoliko puta ili sedi zimi na motor
- radovann
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo 156 sw 2002 1.9 jtd
ex Alfa Romeo gt blackline 2006 1.9 jtdm
exAlfa Romeo 156 mjet 2005 - Lokacija: beograd
- Lokacija: beograd
Post
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
мислим да нема то толике везе са суш плехом, ја га немам на мојој алфи али дигне температуру после неки 5-10 минSauriann napisao:naravno da ima veze sus pleh...Uporedi samo kako je tebi kad stojiš napolju na 1 stepen i kad stojiš na vetru na istoj temperaturi. Pomnoži to sa nekoliko puta ili sedi zimi na motor
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
nevezano za problem sigurno znači naročito ako je i mokro...Meni se npr. neki zamenski izvitoperio od toplote.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Tebi verovatno ne valja dihtung glave. Opetradovann napisao:мислим да нема то толике везе са суш плехом, ја га немам на мојој алфи али дигне температуру после неки 5-10 минSauriann napisao:naravno da ima veze sus pleh...Uporedi samo kako je tebi kad stojiš napolju na 1 stepen i kad stojiš na vetru na istoj temperaturi. Pomnoži to sa nekoliko puta ili sedi zimi na motor
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
kolega, posto vidim da si iz KŠ ni meni se po gradu motor ne zagreje posle 15-20min voznje jedva dodje do 70* jer jtd laganom voznjom jako tesko dize temp. cim ga malo zgazis skace brzo ili dovoljno je da izadjes negde van grada i konstantno vozis na 2-3k rpm brzo se ugreje ali grad ga ubija, to je generalno kod vecine dizela ali kod alfi je posebno izrazeno, na prethodnoj 156ici sam menjao termostat jer na otvorenom obarao temperaturu ali se situacija u gradu nije promenila i dalje se sporo grejao, ova sad kao malo brze reaguje u gradskoj voznji mozda jer ima sus pleh ali opet nije to to, jbg benzinac je zakon sto se toga tice ili neki malolitrazni dizel.
prosle zime sam par meseci vozio benzinca koji se zagreje na npr. 80* za 2-3km voznje a toplo duva vec posle 1km dok alfa ni ne pomeri kazaljku za to vreme a o grejanju kabine da ne pricamo
pricam za voznju po gradu i moje relacije voznje a to je 3-4km do grada, posla, nebitno
a sto se tice sus pleha pa sigurno je da znaci ali ne toliko, ne moze se ocekivati sa sus plehom da ne znam koliko brze zagreje, mozda 5-10% brze , on vise znaci da sporije ohladi ugrejan motor jer nema promaje tj. provetravanja kao bez pleha pa se toplota duze zadrzi u motornom prostoru
prosle zime sam par meseci vozio benzinca koji se zagreje na npr. 80* za 2-3km voznje a toplo duva vec posle 1km dok alfa ni ne pomeri kazaljku za to vreme a o grejanju kabine da ne pricamo
pricam za voznju po gradu i moje relacije voznje a to je 3-4km do grada, posla, nebitno
a sto se tice sus pleha pa sigurno je da znaci ali ne toliko, ne moze se ocekivati sa sus plehom da ne znam koliko brze zagreje, mozda 5-10% brze , on vise znaci da sporije ohladi ugrejan motor jer nema promaje tj. provetravanja kao bez pleha pa se toplota duze zadrzi u motornom prostoru
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Meni se 147 jtd solidno brzo zagrevala zimus,prvi minut je vozim do 2k rpm posle toga menjam na 2400-2500 i brzo se zagreje.Ako se vozi do 2k nema sanse da se zagreje.Ima neko vozi do 1700-1800 obrtaja i kuka kako ne dize temperaturu,ni motoru ne prijaju tako niski obrtaji.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Jtd jaaakoooo sporo podize temperaturu...
Nemoj da te to previs zabrinjava.
Nemoj da te to previs zabrinjava.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
djole, nije bas pametno dizela saltati na 2500 hladnog, do 2000 treba dok se malo ne zagreje ali znam da to dugo traje jbg, i logicno je da kad ga cepas u vism obrtajima brzo greje ali ja ipak ne preferiram takav vid voznje dok je motor hladan, a vise obrtaje podrzavam kad se motor zagreje, tad je najveca greska voziti ga do 2000
ne vredi moram da uzmem i jednog malog benzinca za zimu pretprosle godine sam uporedo imao alfu i ford ka (zenin auto ali ja sam ga vozio uglavnom), to je bilo milina za zimu, posle 400-500m pocinje da duva toplo alfu skoro da nisam ni isterivao iz dvorista dok nije malo otoplilo
ne vredi moram da uzmem i jednog malog benzinca za zimu pretprosle godine sam uporedo imao alfu i ford ka (zenin auto ali ja sam ga vozio uglavnom), to je bilo milina za zimu, posle 400-500m pocinje da duva toplo alfu skoro da nisam ni isterivao iz dvorista dok nije malo otoplilo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Ja sam ga vozio 25kkm tako,nista mu nije falilo.Pa i benzinca sam terao do 3k hladnog i nista mu nije falilo,mozda sam mu skratio vek sa 500kkm na 450kkm.Sluzbene hdi i mjet tako vozim preko 100kkm i nista im ne fali,nisu kartona.Ne kazem da je ovako kako vozim pravilno,svakako se treba pridrzavati fabrickog uputstva za voznju hladnog motora.Benzinac je za zimu zakon,pogotovu sa alu blokom i malom litrazom
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Juce sam promenio termostat. Do majstora je temperatura presla jedva 50C, a u povratku stize i do 70 C. Bez obzira, i sa starim termostatom je relativno brzo pocinjala da greje, ali ne kao u yarisu gde povremeno moram da gasim grejanje.
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Uzmite u obzir da i cajgeri lazu, kod mene po kompu bude 88-89C, a cajger jedva predje drugu crtu...
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Svaka druga 156 dizel ima problem sa pokazivacem temperature, ako si vec zamenio termostst onda nema sta da brines. Preko digagnostike mozes proveriti temperaturu
- Dalibor991
- Garaža: Alfa Romeo 156 sw
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Hvala vam na odgovorima sada vidim o cemu se radi. Povezivao sam alfu na diag i sto se tice sata za temperaturu jeste da laze, kada je na diagnostici 85-90 stepeni na satu jedva prelazi drugu crtu znaci oko 72 stepena na satu.
Vozio sam je na autoputu i konstantno je drzala radnu temperaturu 85-90 stepeni, a dok u gradskoj voznji se malo teze zagreva. Vraticu sus pleh pomocice koliko toliko samo da ga sredim pozdrav
Vozio sam je na autoputu i konstantno je drzala radnu temperaturu 85-90 stepeni, a dok u gradskoj voznji se malo teze zagreva. Vraticu sus pleh pomocice koliko toliko samo da ga sredim pozdrav
- Deki
- Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
- Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Ja sam zakljucio da je mali hladnjak za kabinu ili prevelik ili mnogo vazduha bije kroz njega.
Kada upalim recirkulaciju vazduha u kabini (ne ulazi spoljni hladan vazduh) ugreje se dosta brze i drzi temp koliko god da je hladno napolju (mora odskrinut prozor da ne magli).
Cim ugasim recirkulaciju da hvata spoljni hladan vazduh odmah obara temperaturu....
Tako da problem brzeg zagrevanja motora resavam paljenjem recirkulacije.
Kao sto rekoh mali hladnjak utice na temp dosta, da li je prevelik ili hvata dosta vazduha ne znam. Samo znam da ako odsecem ulaz spoljnjeg vazduha na njega sve je ok. Cim spoljasnji vazduh dodje na njega obara temp motora, pogotovo na otvorenom.....ko hoce neka proba.
Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
Kada upalim recirkulaciju vazduha u kabini (ne ulazi spoljni hladan vazduh) ugreje se dosta brze i drzi temp koliko god da je hladno napolju (mora odskrinut prozor da ne magli).
Cim ugasim recirkulaciju da hvata spoljni hladan vazduh odmah obara temperaturu....
Tako da problem brzeg zagrevanja motora resavam paljenjem recirkulacije.
Kao sto rekoh mali hladnjak utice na temp dosta, da li je prevelik ili hvata dosta vazduha ne znam. Samo znam da ako odsecem ulaz spoljnjeg vazduha na njega sve je ok. Cim spoljasnji vazduh dodje na njega obara temp motora, pogotovo na otvorenom.....ko hoce neka proba.
Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
tako je na svim autima, na 156 izrazenije. Naravno da ce se brze ugrejati samo motor nego+ motor istivremeno. Uvek bilo na svim autima koje sam vozio.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
- alfabg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd(85 kw)rest. 2004.Remaped
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
edin napisao:Jtd jaaakoooo sporo podize temperaturu...
Nemoj da te to previs zabrinjava.
Bas tako.FantomX napisao:156 JTD 16v ima najgori cajger od svih, svaka druga je zakucana na 75° i to je to, 90° je obicno 110°+ ako se nakaci na dijagnostiku.
Show Must Go On
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
ne znam sto su majmunisali sa tim cajgerima tako, em nije lepo bazdaren em nije lepo ni obelezen
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- MareKG
- Garaža: Alfa Romeo GT JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Ljudi ja se ujutru smrznem u GT-u, dok se ne zagreje. Bukvalno vozim i drhtim i čini mi se da mu treba večnost dok digne temperaturu i počne grejanje. Naravno sve je provereno i sve je okej ali solidno izmrznem dok se zagreje
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Saltaj na 2.500 i brze ce se zagrejati, em ce prijati motoru em ce prijati i tebi... Saltanje na manjem broju obrtaja samo skodi zimi.
Alfa Romeo - The car inside the driver.