Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Evo jednog iskustva:
Alfa servis Brana:
Postavljanje Bose sistema u 147, koje je vrlo zjbano, su odradili bez greške i pored prepreka na koje su naleteli.
Pored toga, čovek je ispregledao auto, za 15 sekundi popravio podizač stakala, koji su sjebali prethodni debili i pritom dolio ulje, jer mora ulje da bude na max uvek, sve to na račun kuće.
Pored pored toga, čovek je ishendlovao još 10ak ljudi koji su prošli kroz servis, što kroz prodaju dela, savet, pregled i sl, a pritom i častio drugara koji je ostao bez goriva na putu pri povratku iz servisa.
Šta reći, osim doktorat.
Alfa servis Brana:
Postavljanje Bose sistema u 147, koje je vrlo zjbano, su odradili bez greške i pored prepreka na koje su naleteli.
Pored toga, čovek je ispregledao auto, za 15 sekundi popravio podizač stakala, koji su sjebali prethodni debili i pritom dolio ulje, jer mora ulje da bude na max uvek, sve to na račun kuće.
Pored pored toga, čovek je ishendlovao još 10ak ljudi koji su prošli kroz servis, što kroz prodaju dela, savet, pregled i sl, a pritom i častio drugara koji je ostao bez goriva na putu pri povratku iz servisa.
Šta reći, osim doktorat.
- Vasquez
- Garaža: 147 1.6 88kw
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Поштовани чланови,
Желим да вас питам за мишљење поводом последње моје поправке.
Возим 147ицу 120кс, био ми се раслинавио картер па сам га одвезао код једног од поменутих сервисера из првог поста у овој теми. И раније сам ишао код истог сервисера и мање више сам био задовољан услугом (уз мало јачу цену али ето рачунао сам у добрим је рукама). Дан два пошто сам одвезао ауто, мајстор каже да је картер тотално искривљен и да мора да се мења (јесте био варен, са таквим сам купио ауто) и питао ме је да ли да мења уље или да искористи старо (мој одговор је био старо јер сам на 6000км сипао 6 литара (селеније рејсинг пошто то користим)). Дан после тога ми је рекао да треба да му стигну 2 картера један 60е, а други 100е, као овај први је сумњив, а други перфектан. Дакле он је на себе преузео набавку делова. Испоставило се да је први варен, а други је поломљен баш при ивици и мајстор ми је тад рекао ај погледај и пробај ти да нађеш. Тада сам ја питао мајстора да ли је растурао мој ауто и ако није да га узем да лакше јурим картер, испоставило се да га није растурао и узео сам назад ауто. Потрудио сам се па сам нашао за 50е (додуше прво сам добио погрешан ал ми је сутрадан без икаквих проблема замењен) и вратио сам се код свог мајстора са делом и колима. На крају је заменио картер, а кад сам кући погледао уље било је испод минимума (у гепеку ми стоји кантица, могао је из ње да доспе) и то је наплатио 5500 динара у шта је урачуната поштарина (1000дин) и за она 2 безвредна картера, што ја мислим да је врхунац безобразлука. Узгред том мајстору сам оставио нешто мање од 1000е у претходних 6 месеци (истина доста тога је урадио, да не набрајам сад). Да ли би ви после оваквог искуства опет ишли код тог мајстора?
Желим да вас питам за мишљење поводом последње моје поправке.
Возим 147ицу 120кс, био ми се раслинавио картер па сам га одвезао код једног од поменутих сервисера из првог поста у овој теми. И раније сам ишао код истог сервисера и мање више сам био задовољан услугом (уз мало јачу цену али ето рачунао сам у добрим је рукама). Дан два пошто сам одвезао ауто, мајстор каже да је картер тотално искривљен и да мора да се мења (јесте био варен, са таквим сам купио ауто) и питао ме је да ли да мења уље или да искористи старо (мој одговор је био старо јер сам на 6000км сипао 6 литара (селеније рејсинг пошто то користим)). Дан после тога ми је рекао да треба да му стигну 2 картера један 60е, а други 100е, као овај први је сумњив, а други перфектан. Дакле он је на себе преузео набавку делова. Испоставило се да је први варен, а други је поломљен баш при ивици и мајстор ми је тад рекао ај погледај и пробај ти да нађеш. Тада сам ја питао мајстора да ли је растурао мој ауто и ако није да га узем да лакше јурим картер, испоставило се да га није растурао и узео сам назад ауто. Потрудио сам се па сам нашао за 50е (додуше прво сам добио погрешан ал ми је сутрадан без икаквих проблема замењен) и вратио сам се код свог мајстора са делом и колима. На крају је заменио картер, а кад сам кући погледао уље било је испод минимума (у гепеку ми стоји кантица, могао је из ње да доспе) и то је наплатио 5500 динара у шта је урачуната поштарина (1000дин) и за она 2 безвредна картера, што ја мислим да је врхунац безобразлука. Узгред том мајстору сам оставио нешто мање од 1000е у претходних 6 месеци (истина доста тога је урадио, да не набрајам сад). Да ли би ви после оваквог искуства опет ишли код тог мајстора?
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Prvi post pa jadikovka.
Mogao si slobodno da imenuješ majstora, ovako tvoje pisanje nema mnogo smisla. Ako je on na sebe preuzeo nabavku delova onda je i njegova odgovornost i svakako nije trebao da naplaćuje te dve poštarine tebi. Nije trebao ni da ti nudi da vraća staro ulje a ti još manje da prihvatiš to, bez obzira što je korišćeno 6 kkm. Da li je 5500 RSD mnogo ili malo za zamenu kartera glupo je da iko komentariše, to pitaš pre nego što odeš kod majstora a cena zavisi i u samom gradu a da ne pominjem od grada do grada. Činjenica da si mu ostavio soma € za 6 meseci ukazuje na to da si imao poverenja u njega i da je do tada svaki posao korektno obavio ali ne umanjuje gorak ukus nakon ovog poslednjeg "presvlačenja". Nisi precizirao da li su 1000€ samo ruke ili ruke+delovi ali svakako imam utisak da si bolje trebao da odabereš servis koji je vršio procenu vozila prilikom kupovine, možda bi smanjio taj inicijalni udar na svoj novčanik. Na tvom mestu više ne bih išao kod njega a kako si iz Beograda zaista imaš sasvim dobre mogućnosti u odabiru servisa. Sa druge strane, bilo bi interesantno čuti i drugu stranu te je šteta što više servisera ne posećuje forum.
Mogao si slobodno da imenuješ majstora, ovako tvoje pisanje nema mnogo smisla. Ako je on na sebe preuzeo nabavku delova onda je i njegova odgovornost i svakako nije trebao da naplaćuje te dve poštarine tebi. Nije trebao ni da ti nudi da vraća staro ulje a ti još manje da prihvatiš to, bez obzira što je korišćeno 6 kkm. Da li je 5500 RSD mnogo ili malo za zamenu kartera glupo je da iko komentariše, to pitaš pre nego što odeš kod majstora a cena zavisi i u samom gradu a da ne pominjem od grada do grada. Činjenica da si mu ostavio soma € za 6 meseci ukazuje na to da si imao poverenja u njega i da je do tada svaki posao korektno obavio ali ne umanjuje gorak ukus nakon ovog poslednjeg "presvlačenja". Nisi precizirao da li su 1000€ samo ruke ili ruke+delovi ali svakako imam utisak da si bolje trebao da odabereš servis koji je vršio procenu vozila prilikom kupovine, možda bi smanjio taj inicijalni udar na svoj novčanik. Na tvom mestu više ne bih išao kod njega a kako si iz Beograda zaista imaš sasvim dobre mogućnosti u odabiru servisa. Sa druge strane, bilo bi interesantno čuti i drugu stranu te je šteta što više servisera ne posećuje forum.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Majstor skida oštećeni porozni karter,a ulje hvata u prljavi lavor i posle ga vraća u motor...i još te pita da li da iskoristi to ulje i ti si saglasan sa tim
U ove zavrzlame oko poštarine za olupane kartere ne bih da ulazim,ali sam ovaj pristup održavanju mi nikako nije jasan,ni od strane majstora,ni sa tvoje strane.
U ove zavrzlame oko poštarine za olupane kartere ne bih da ulazim,ali sam ovaj pristup održavanju mi nikako nije jasan,ni od strane majstora,ni sa tvoje strane.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
A odakle znas da hvata u prljav lavor? Mozda ima lepu posudu za ulje, koja nije nesto narocito skupa. Sto se tice cena delova, taj od 100e je preskup, za te pare mora da bude odlican. Ja sam pre 4 godine platio 50 evra karter, bukvalno kao nov, a za zamenu mi je majstor uzeo 1500 dinara, toliko rekao pre pocetka posla, a da nije ni pogledao kako treba, mada ga nije on menjao, nego radnik, koji mi kaze da se namucio, pa bi mozda realna cena zamene bila i nesto visa.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Moze da bude i dijamantska posuda,sustina ostaje ista
A Man's Got to Know His Limitations...
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Antifriz majstori često nude da vrate u motor i ako je u principu jeftin, a za korišćeno ulje prvi put čujem da je neko vratio u motor.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Karteri se krecu oko 50e. Ruke za skidanje istog oko 30e. Ima tu posla, jer mora jos gomilu stvari da se skine.
Ulje moze da se vrati ako je sveze (procedjeno), ali posle 6000 km, ja to ne bih vracao.
Takodje se slazem sa kolegom Fittipaldi. Majstori uvek vrate antifriz-vodu nazad kada nesto rade oko toga, osim ako bas musterija ne zatrazi da se sipa novo.
Ulje moze da se vrati ako je sveze (procedjeno), ali posle 6000 km, ja to ne bih vracao.
Takodje se slazem sa kolegom Fittipaldi. Majstori uvek vrate antifriz-vodu nazad kada nesto rade oko toga, osim ako bas musterija ne zatrazi da se sipa novo.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Glupo je skroz pricati o cijeni rada u kontekstu to bi trebalo da kosta ovoliko ili onoliko. Svaki majstor ima pravo da kaze svoju cijenu a musterija ima pravo da pita prije pocetka radova i na istu pristane ili ne.
Vracanje ulja je major, ali bas major fail. Mozda postoje neka sita i cuda pa da se procijedi i da bude ok, ali ja to opet ne bih nikad uradio.
A postarina je kadar nevera, majke mi... Na kraju dodjemo do toga da se na ove 23 strane moze naci jako puno korisnih informacija...
Vracanje ulja je major, ali bas major fail. Mozda postoje neka sita i cuda pa da se procijedi i da bude ok, ali ja to opet ne bih nikad uradio.
A postarina je kadar nevera, majke mi... Na kraju dodjemo do toga da se na ove 23 strane moze naci jako puno korisnih informacija...
Assumption is the mother of all fuckups
- jopa030
- Garaža: again Alfa 147 1.6 TS 120ks 2001
ex Alfa 147 1.6 TS 120ks 2001 - Lokacija: Bor
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Moze li mi neko navesti nekog majstora u KG? Procitao sam celu temu ali osim limara i tog Sekija ili kako vec niko nije naveo nijednog. Nemoguce da toliki KG i okolina nema nekog ok majstora. Planiram da pogledam dve 147 u KG.
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Yugo Sport je sad ovlašćen servis za Fiat/Alfu/Renault, znam da su ranije vršili uslužne preglede, mislim da još uvek rade. Pozovi pa pitaj http://www.381info.com/kragujevac/auto- ... kragujevac
- Vasquez
- Garaža: 147 1.6 88kw
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
@Vlada R
Јадиковка, боље ниси могао описати.
Овако из Београда сам, возим бензинца 2005. увезен из Немачке (а хтео сам Пунта или Стила ), а пре Алфе сам возио југиће.
Ево да издетаљишем своје радове са Алфом од куповине до сад.
Код истог мајстора сам га возио пре куповине, на дијагностику, коју сам тад платио 3к динара, и добио сам списак шта му све не ваља, на основу тог списка сам спустио цену.
По куповини је урађен велики сервис, замењени семеринзи радилице и брегастих, замењене обе брегасте и 5 подизача вентила, варијатор фазе, замењен поклопац кућишта филтера, испран хладњак и сипана нова расхладна течност, замењена сајла ручне, задњи мост, задња лева главчина и стављена анкер платна на обе задње главчине (није их било), задња десна краћа аста, задња лева дужа аста, силен блок задњег левог рукавца, предњи дискови, предње плочице то је тад коштало 90500 динара. После тога је била поправка сувозачког подизача стакла, поправка грешке ваздушног јастука и одглављивање подизача гепека око 4500 (притом тада ми се десило да је после почео да ме зеза сувозачки индикатор отворених врата, па сам скинуо тапацирунг да га разрадим и видео да ми фали Босе високотнац, али пошто не знам да ли фали од раније нећу да грешим душу) и ево ово сад са картером коштало 5500.
Ето то су моји доживљаји ($) са Алфом за ових 6-7 месеци, иначе возио сам је до Грчке и назад, никакав проблем ми није направила осим потрошње уља и што уме да потегне из резервоара. Сад пратим потрошњу уља да видим да ли је решен проблем велике потрошње заменом картера.
Мајстора нећу да именујем јер ја нисам сигуран да сам у праву, зато сам све ово и написао, а и да јесам, не желим да се светим овим, довољна ће казна да му буде што више нећу ићи код њега.
Видим да сте ме искритиковали за (не)замену уља приликом замене картера, не бих да се правим паметан, али бих вас подсетио да сам сипао 6 литара (што сам схватио да је много) на пређених 6ккм. Такав ми је био резон, е сад не кажем да нисам погрешио али бих волео да ми неко каже шта је ту толики јерес осим "не ваља се".
Ето добри људи отворите душу и саспите ми све у лице што имате, ту сам да учим.
Велики поздрав.
Јадиковка, боље ниси могао описати.
Овако из Београда сам, возим бензинца 2005. увезен из Немачке (а хтео сам Пунта или Стила ), а пре Алфе сам возио југиће.
Ево да издетаљишем своје радове са Алфом од куповине до сад.
Код истог мајстора сам га возио пре куповине, на дијагностику, коју сам тад платио 3к динара, и добио сам списак шта му све не ваља, на основу тог списка сам спустио цену.
По куповини је урађен велики сервис, замењени семеринзи радилице и брегастих, замењене обе брегасте и 5 подизача вентила, варијатор фазе, замењен поклопац кућишта филтера, испран хладњак и сипана нова расхладна течност, замењена сајла ручне, задњи мост, задња лева главчина и стављена анкер платна на обе задње главчине (није их било), задња десна краћа аста, задња лева дужа аста, силен блок задњег левог рукавца, предњи дискови, предње плочице то је тад коштало 90500 динара. После тога је била поправка сувозачког подизача стакла, поправка грешке ваздушног јастука и одглављивање подизача гепека око 4500 (притом тада ми се десило да је после почео да ме зеза сувозачки индикатор отворених врата, па сам скинуо тапацирунг да га разрадим и видео да ми фали Босе високотнац, али пошто не знам да ли фали од раније нећу да грешим душу) и ево ово сад са картером коштало 5500.
Ето то су моји доживљаји ($) са Алфом за ових 6-7 месеци, иначе возио сам је до Грчке и назад, никакав проблем ми није направила осим потрошње уља и што уме да потегне из резервоара. Сад пратим потрошњу уља да видим да ли је решен проблем велике потрошње заменом картера.
Мајстора нећу да именујем јер ја нисам сигуран да сам у праву, зато сам све ово и написао, а и да јесам, не желим да се светим овим, довољна ће казна да му буде што више нећу ићи код њега.
Видим да сте ме искритиковали за (не)замену уља приликом замене картера, не бих да се правим паметан, али бих вас подсетио да сам сипао 6 литара (што сам схватио да је много) на пређених 6ккм. Такав ми је био резон, е сад не кажем да нисам погрешио али бих волео да ми неко каже шта је ту толики јерес осим "не ваља се".
Ето добри људи отворите душу и саспите ми све у лице што имате, ту сам да учим.
Велики поздрав.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Tačno tako ne fali ti visokotonac jer ga nisi ni imao a ovo sa sipanjem 6l ulja nešto baš nisam pohvatao šta treba da znači pa ne vidim šta ima veze sa zamenom. Inače to što si vratio staro ulje nije neki bauk da će se motor raspasti ali to se jednostavno ne radi.Samo baci na papir da ćeš verovatno plaćati ponovo majstora za mali servis a ovako si mogao o istom trošku to odraditi (to je ekonomski efekat) a drugo: ulje koje jednom se istoči iz motora se smatra "kontaminiranim" (onečišćenim) i ne vraća se u motor pogotovo što je proguralo pola eksploatacije. Pošto je to TS a po pisanju nije baš u najsjajnijoj formi pa troši ulje koje verovatno redovno dosipaš nemoj misliti da se tim dosipanjem značajno produžuje servisni interval kako se to dosta često kod nas smatra "stalno ima sveže ulje..." Ja sam recimo dok sam vozio benzince TS-ove mali servis radio na 6-8 kkm mnogi će reći da nije potrebno (ne kažem da je tako najbolje) ali ja sam tako radio i to je to a inače trošio mi 300-500 ml/1000km zavisno od vožnje.
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Slobodno možeš napisati koji je majstor u pitanju. Iz opisanog rekao bih da je The Deša u pitanju... to ti je što ti je majstor jeste dobar ali udara "frizuru" samo tako.
Njegove priče i filozofija imaju posebnu cenu, nekome odgovara nekome ne pa sad ko voli nek izvoli. Plašim se samo da ta potrošnja ulja od 1L na 1000 km liči na dotrajao motor
Njegove priče i filozofija imaju posebnu cenu, nekome odgovara nekome ne pa sad ko voli nek izvoli. Plašim se samo da ta potrošnja ulja od 1L na 1000 km liči na dotrajao motor
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Iskreno ne znam koliko tacno ulja ide u tvoj motor ali nikako ne valja sipati ulja preko maksimuma. Iz tog razloga i postoji maksimalna vrijednost na sipci. Karter, uljna pumpa, uljni vodovi kao i samo kretanje ulja u motoru su projektovani za odredjeni nivo ulja. Neko je na forumu pisao da u slucaju previse ulja u motoru radilica bucka po ulju prilikom okretanja sto stvara neku vrstu pjene koja nikako nije dobra ako je ima previse jer otezava normalno kretanje ulja.
Sto se tice vracanja ulja u motor, najveci problem je u kontaminacijama (prasini, prljavstini, opiljcima i sl) sa kojima ulje moze doci u kontakt. Ako nisi predlazem ti da izguglas princip rada, recimo, letecih lezajeva, hidro podizaca, karika i sl. i na kojim tolerancijama to sve radi i bice ti odmah jasno zasto ne valja imati bilo kakve kontaminacije u ulju.
@Falcon037 - rece covjek da je majstor iz Resnika. Po svemu opisanom meni je jasno 1/1 o kome se radi. Al ako covjek nece da kaze i ne mora...
Sto se tice vracanja ulja u motor, najveci problem je u kontaminacijama (prasini, prljavstini, opiljcima i sl) sa kojima ulje moze doci u kontakt. Ako nisi predlazem ti da izguglas princip rada, recimo, letecih lezajeva, hidro podizaca, karika i sl. i na kojim tolerancijama to sve radi i bice ti odmah jasno zasto ne valja imati bilo kakve kontaminacije u ulju.
@Falcon037 - rece covjek da je majstor iz Resnika. Po svemu opisanom meni je jasno 1/1 o kome se radi. Al ako covjek nece da kaze i ne mora...
Assumption is the mother of all fuckups
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Pročitah ponovo oba posta ali ne videh da se pominje Resnik negde ... ali nije ni bitno o kome se radi ako neće čovek da napiše.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Pa nije covek sipao preko maksimuma ulje nego je dolio 6l za 6 hiljada. Ako je normalna voznja u pitanju to je onda poprilicna potrosnja ulja i sumnjam da je karter razlog. Veca verivatnoca su glava, karike, klipovi.
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Ni ja ne procitah Resnik nigde....
Inace u Resniku postoje dva servisa za Alfe, onaj na ulazu i onaj bolji
Inace u Resniku postoje dva servisa za Alfe, onaj na ulazu i onaj bolji
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Moja greska. Permutovah..
Assumption is the mother of all fuckups
- DejanD
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 146 Junior 1.4 TS 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
Ja imam alfu 146 1.4 TS imate li neku preporuku da li postoji u Beogradu i okolini mozda neki majstor da ima 3 pinsku diagnostiku.Ubi se trazeci. Obicno dobijam odgovor da ne popravljaju dinosauruse
- Zrga
- Garaža: Alfa Romeo GT 1.9JTD
- Lokacija: Minhen
Post
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
U petak idem u Banja Luku, pa me interesuje ima li tamo dobar majstor/servis za alfu? Trazio sam po forumu, al nisam nasao nista na tu temu...
- vedran86
- Garaža: Mercedes C W203 & A5 2.0 TFSI
- Lokacija: Beograd
Post
Ja imam iskustvo sa servisom OKTA TECH, Nehruova- Novi Beograd. Pronaci ces na netu...
Prezadovoljan sam! Momci lepo kazu sta moze, sta ne moze, garancija postoji.
Re: Servisi za Alfa Romeo u Srbiji
DjomlaN napisao:Ima li neko licno iskustvo sa servisima koji rade reparaciju letve volana? Tu i tamo po internetu nalazim preporuke za servis u Subotici, kao i neki u Obrenovcu.
Ja imam iskustvo sa servisom OKTA TECH, Nehruova- Novi Beograd. Pronaci ces na netu...
Prezadovoljan sam! Momci lepo kazu sta moze, sta ne moze, garancija postoji.