Trapovi na našim Alfama
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Alfa ima "feature" da skripi i kad je novo, takva je konstrukcija.
Nagledao sam se silena koji su siri, viljuski koje su tesne, reparirane sve u domacoj radinosti.
Izgleda da sem kad je novo, fabricki utegnuto propisno, uvek nesto skripucka i lupka.
A da ne pricamo o moment kljucu i koliko je Nm potrebno za dotezanje sklopa.
To niko od majstora ne radi, nazalost.
Nagledao sam se silena koji su siri, viljuski koje su tesne, reparirane sve u domacoj radinosti.
Izgleda da sem kad je novo, fabricki utegnuto propisno, uvek nesto skripucka i lupka.
A da ne pricamo o moment kljucu i koliko je Nm potrebno za dotezanje sklopa.
To niko od majstora ne radi, nazalost.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Kod mene nista ne skripi vec 2.5 god, ali zato ima lupkanja Malo vise je do majstora nego do Alfe. Meni rekose u Kg da je napred sve ok, osim jednog stabilizatora koji ima malo lufta, cujem ga povremeno, kao i desnu viljusku, koja malo bucniej upija neravnine, pogledao lokalni majstor, onako uz put, dok je radio mali servis, kaze ne valja donja desna, i vidi se da je losa kugla i da su silenti dosta meki, a stabilizator je ok. Svako daje razlicitu dijagnozu
Odes do 2-3 majstora i resis problem, ili promenis sve.
Odes do 2-3 majstora i resis problem, ili promenis sve.
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Pa najrealnije je menjati komplet, oko 160e izadje sve u KG.
Za ovaj lubenicar sto teram sada je nekih 50 do 70e skuplji ceo remontovan trap sa ugradnjom, zbog onog multi link-a.
Ja sam mislio kod Alfe komplikovano, al kad videh ovo cudo
E sad, ne znam u čemu je fora, ali reparaciju rade i za Alfe i Passat-e sa istim materijalom.
Pricao sam sa par ljudi koji su zagazili u 70kkm sa remontovanim trapom na Passat-ima / A4, nista ne lupka, ne zvecka, ne skripi.
Neka fora ima kada se sve to montira na Alfu, sve sam vise ubedjen da veliki procenat majstora to ne zna da odradi lepo, utegne, dotegne, podesi, iscentrira, ne znam ni sam.
Za ovaj lubenicar sto teram sada je nekih 50 do 70e skuplji ceo remontovan trap sa ugradnjom, zbog onog multi link-a.
Ja sam mislio kod Alfe komplikovano, al kad videh ovo cudo
E sad, ne znam u čemu je fora, ali reparaciju rade i za Alfe i Passat-e sa istim materijalom.
Pricao sam sa par ljudi koji su zagazili u 70kkm sa remontovanim trapom na Passat-ima / A4, nista ne lupka, ne zvecka, ne skripi.
Neka fora ima kada se sve to montira na Alfu, sve sam vise ubedjen da veliki procenat majstora to ne zna da odradi lepo, utegne, dotegne, podesi, iscentrira, ne znam ni sam.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ja kada sam video trap na Pasatu smejao sam se pricama kako je Alfin trap komplikovan.
Ali taj isti kao sto si rekao ne lupka kao kod nas. Resili ga nekako i to je to.
Sto se tice reglaze, ja tvrdim da 90% njih koji to rade ne umeju da odrade kako treba na bilo kom vozilu. Jer tu nema neka matematika. Dve spone napred, dve nazad srafovi i zatezi dok komp ne kaze da je u zeleno. Samo je bitno da volan stoji pravo.
Ali taj isti kao sto si rekao ne lupka kao kod nas. Resili ga nekako i to je to.
Sto se tice reglaze, ja tvrdim da 90% njih koji to rade ne umeju da odrade kako treba na bilo kom vozilu. Jer tu nema neka matematika. Dve spone napred, dve nazad srafovi i zatezi dok komp ne kaze da je u zeleno. Samo je bitno da volan stoji pravo.
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Trapovi na našim Alfama
Pa da nema matematike svi bi ga štelovali kako treba. Za početak treba da provere trap, pritisak u gumama i da ga centriraju dok sediš u autu..., ali ko će da se cima. Verovatno ga dobar deo i 'doteže' dok ne bude u zelenom i teraj, a što auto posle ide kao kuče u teranju to nema veze - jer je sve u zelenom
If it ain't broke, don't fix it.
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Kačio sam već negde, u AutoData je škripanje gornje viljuške na 147/156 prepoznato i navedeno kao jedan od dva problema u eksploataciji. Potiče od konstrukcionog rešenja.
Prema tome, očekivano je da proškripi pre ili kasnije.
Sa druge strane, verujem da je problem preranog raspada viljuški većim delom zasluga majstora, ako izuzmemo krš zamenske delove.
Recimo, za dotezanje delova (izuzev elemenata motora) u 9 od 10 radionica stav je "to je za one koji ne umeju da ocene kad je dosta, na osećaj"
Re: Trapovi na našim Alfama
Kačio sam već negde, u AutoData je škripanje gornje viljuške na 147/156 prepoznato i navedeno kao jedan od dva problema u eksploataciji. Potiče od konstrukcionog rešenja.
Prema tome, očekivano je da proškripi pre ili kasnije.
Sa druge strane, verujem da je problem preranog raspada viljuški većim delom zasluga majstora, ako izuzmemo krš zamenske delove.
Recimo, za dotezanje delova (izuzev elemenata motora) u 9 od 10 radionica stav je "to je za one koji ne umeju da ocene kad je dosta, na osećaj"
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ima sigurno i toga da ne znaju ali ima i toga da radio ne radio, svira ti radio... Naplacuju 1000-2000din i normalno isplativije je nastelovati samo spone nego podesavati sve jer kod dosta vozila, podesavanje spona je jedino sto moze da se podesi i tu najvece gubitke imaju vozila sa punim nezavisnim vesanjem jer ne dobiju paznju koje zahtevaju kao sto su npr Alfe, Yugici itd...
Ja sto sam prodao ljudima ekscentricne srafove za podesavanje nagiba, ko god je nosio kod majstora, svako je morao da me pozove da pita kako se to podesava jer majstor ne zna a jedna velika firma u BG je cak uspela da ne ugradi to pa mi covek vratio, jos su uzeli 1500din i nista nisu uradili.
Stvar je i ne poznavanje same tehnike, ako je u zelenom to ne znaci da je dobro, to znaci da je u toleranciji ali i dalje treba nastelovati levu i desnu stranu da budu jednake. Takodje ono sto se kod nas ne praktikuje a u inostranstvu ozbiljne firme rade, to je provera i fino podesavanje nakon par dana, jer barem iz mog iskustva posto radim i reglazu trapa je da uvek bude nekih manjih poremecaja kako se slegne trap na nove mere. Istina vecinom su bili auti koji su bili totalno rastelovani iako su vecinom noseni u vrhunske servise... Mislim i ja sam je naucio raditi samo zato sto nakon vrhunskog servisa u Subotici auto nije bio upravljiv. Da ne kazem da je svako ustvari tri puta dolazio jer sam svaki put nasao nesto lose na trapu sto je za zamenu. I reglazu kad ja radim, zna da potraje i do 8h na Yugicu npr...
Najsmesnije mi je kad dodju ljudi nakon posete nekog servisa i kazu ne moze da se nasteluje da volan stoji ravno kad auto ide pravo jer je nesto poremeceno po recima "majstora"
Ja sto sam prodao ljudima ekscentricne srafove za podesavanje nagiba, ko god je nosio kod majstora, svako je morao da me pozove da pita kako se to podesava jer majstor ne zna a jedna velika firma u BG je cak uspela da ne ugradi to pa mi covek vratio, jos su uzeli 1500din i nista nisu uradili.
Stvar je i ne poznavanje same tehnike, ako je u zelenom to ne znaci da je dobro, to znaci da je u toleranciji ali i dalje treba nastelovati levu i desnu stranu da budu jednake. Takodje ono sto se kod nas ne praktikuje a u inostranstvu ozbiljne firme rade, to je provera i fino podesavanje nakon par dana, jer barem iz mog iskustva posto radim i reglazu trapa je da uvek bude nekih manjih poremecaja kako se slegne trap na nove mere. Istina vecinom su bili auti koji su bili totalno rastelovani iako su vecinom noseni u vrhunske servise... Mislim i ja sam je naucio raditi samo zato sto nakon vrhunskog servisa u Subotici auto nije bio upravljiv. Da ne kazem da je svako ustvari tri puta dolazio jer sam svaki put nasao nesto lose na trapu sto je za zamenu. I reglazu kad ja radim, zna da potraje i do 8h na Yugicu npr...
Najsmesnije mi je kad dodju ljudi nakon posete nekog servisa i kazu ne moze da se nasteluje da volan stoji ravno kad auto ide pravo jer je nesto poremeceno po recima "majstora"
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Kacio je ovde neko izvestaj sa reglaze, auto servis "Adam" ako se ne varam, nastelovan perfektno. Npr. ako je za zadnje tockove tolerancija od 0.00 do 0.04, oni su nastelovali na 0.02, tako na svakom tocku.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
i ja kad sam stelovao trap na prethodnoj 156ici sve je bilo u tolerancijama, drugar mi radio reglazu i posvetio se tome nije onako brzinski kao vecina trapadzija to odradio a i ima dobru masineriju za reglazu pa i to vrv ima uticaja.
sad uskoro idem da menjam viljuske na ovoj alfi pa cemo da se pozabavimo i reglazom
sad uskoro idem da menjam viljuske na ovoj alfi pa cemo da se pozabavimo i reglazom
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- giocatore
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm , 150 hp
- Lokacija: Kikinda
Post
Tk-tk-tk-tk puckanje Alfa 147
Pre nekih mesec dana sam prvi put imao ovaj problem. Od tada se to desilo jos 4,5 puta, bukvalno bez ikakvog pravilnog vremenskog intervala ili bilo cega... Naime... Upalim auto i krenem i kad spustim prozore cujem zvuk kao da mi se nesto s auta vuce po putu,tj odskace od puta. Zvuk je kao da imam zakacenu ping pong lopticu,koja otskace od puta. Zvuk je u konstantnim vremenskim intervalima i kako ubrzavam tako je sve cesci. Stanem, pogledam ispod auta, nista ne visi osim blago olabavljene sajle rucne kocnice. Parkiram auto, posle nekog vremena opet ga upalim,vozim- nista. Sve normalno. Nemam ideju sta bi moglo biti?? Neko?
- veljko1
- Garaža: Volvo V50 DRIVe
ex:Alfa Romeo 156 1.8TS - Lokacija: Backi Jarak_NS
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
kamencic u gumi, a ako je lep metalni zvuk, onda je sraf ili ekser u gumi. a to ti je vec krpljenje
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat."
Henry Ford
Henry Ford
- CoyoteKG
- Garaža: 147 1.9 JTD 116hp
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
I ja imam neki zvuk. I zvuci kao da je ekser u gumi, jer kako mi se okrece tocak, u zavisnosti od brzine, tako je brzi i taj zvuk. A cuje se kao da ekser udara po putu.
Jedino sto mi je cudno, sto sam zamenio gume, stavio nove, i opet se culo... Tako da mi je malo cudno da vec par godina cujem neki ekser...
Jedino sto mi je cudno, sto sam zamenio gume, stavio nove, i opet se culo... Tako da mi je malo cudno da vec par godina cujem neki ekser...
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nema tu nikakve procedure, napravi se caura na meru, ja praktikujem plus jednu stotu da se malo na silu nabije, namazes grafitnu mast i upresujes umesto fabricke i to je to. Posle podmazes sve dodirne tacke pri montazi na auto i zavrsen posao.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Desava mi se u zadnje vreme da kad krecem napred nazad pri namotanom volanu (ne mora biti pun) npr. kada uparkiravam/isparkiravam u momentu kad pritisnem kocnicu da se cuje metalni udarac. Prilicno je glasno i cuje se i u kabini bez problema. Znam da imam luft u letvi ali ovo se do skoro nije culo. Gumice i stabilizatori balans stangla menjani i ok su, viljuske zimus dve menjane sve ok sa njima, amorti menjani ok su.
Pitanje je da li to moze biti iz srca letve da se cuje bas takav udarac kao metal od metal zvuci ili mogu biti krajevi letve/solje amorta posto njih nisam menjao nikad? U normalnoj voznji tog lupanja nema. Pri motanju volana u mestu nista se ne cuje osim pri onom brzom cimanju levo/desno kad ima lupkanja iz letve. Ne mogu da ocenim da li je to lupkanje isto kao ovo pri kocenju slicno deluje ali kao je da je pri kocenju jace.
Pitanje je da li to moze biti iz srca letve da se cuje bas takav udarac kao metal od metal zvuci ili mogu biti krajevi letve/solje amorta posto njih nisam menjao nikad? U normalnoj voznji tog lupanja nema. Pri motanju volana u mestu nista se ne cuje osim pri onom brzom cimanju levo/desno kad ima lupkanja iz letve. Ne mogu da ocenim da li je to lupkanje isto kao ovo pri kocenju slicno deluje ali kao je da je pri kocenju jace.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
meni se to culo nekad na 155 ali je bilo do solje amorta
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
U principu i ja mislim da bi moglo biti zbog toga jer meni se taj luft oseti jedino kad je auto na dizalici pa se rucno proverava letva, na samom volanu nema lufta pri pomeranju tockova a takodje u voznji letva ne lupa. Pa ne bih da je skidam samo zbog toga jer tako vozim vec dugo bez problema .
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Letvu nemoj da diras dokle god nema lufta i da su krajevi losi...uglavnom kod svih vozila postoji neki luft srazmerno km koja su presla.Ako curi i lupa onda mora.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
^ upravo tako i razmisljam... zato sam i mislio da ovo moje lupanje ima veze sa necim drugim... videcu da iduce sedmice odem kod majstora na detaljan pregled pa cu da napisem sta je dijagnoza...
- DejanCA
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Drugari,
Kolega Super_genije je u temi o PowerFlexu pisao o majstor Rajku, sa Petlovog brda. Ima li ko iskustva sa njegovim viljuskama, i znanju o montazi na Alfe?
Hvala u napred na informacijama
Kolega Super_genije je u temi o PowerFlexu pisao o majstor Rajku, sa Petlovog brda. Ima li ko iskustva sa njegovim viljuskama, i znanju o montazi na Alfe?
Hvala u napred na informacijama
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
svaka cast
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Bio sam jutros kod majstora sve smo proverili, izgleda da je to lupkanje ipak iz letve. Sve je utegnuto na trapu maksimalno, krajevi letve su ok ali lupa iz letve i to vise ne levoj strani. Jedino resenje je reparacija koju bih verovatno radio na proljece.