Ja bih da dodam ovde i ovu marku italijanskih superautomobila, i to iz perioda PRE preuzimanja od strane VW grupacije. 1991 lansiran je model EB 110, nakon toga odmah i 110S. Voleo bih da spomenem ovaj brend radi akcenta na intalijanskom inženjerstvu i motorima koji su ipak superiorni u odnosu na ostale. Još te '91 Bugatti je izbacio motor od svega 3500cc sa 560 KS, što je predstavljalo remek delo (pre 20 godina!). Titulu najbržeg serijiskog automobila je nakratko tada ukrao Mclaren F1, do modela 110S sa 680KS! Privatna porodična fabrika automobila Bugatti propala je i zamalo otišla u zaborav zbog ružnog poteza od strane Ferrari-a koji je lansirao neistinitu glasinu da mafija finansira Bugatti, što je dovelo do toga da su sve banke okrenule leđa Bugatti-u. Razlog ove podmetačine je što je Bugatti pravio automobile koji su obarali sve brzinske rekorde i to u punoj opremi vozila (koža, klima, muzika....potpun luksuz) a Ferrari je morao svoje automobile da skine "do gole kože" da bi se samo približio (umesto tapacirunga i ručki za otvaranje vrata stavljane su samo sajle koje su visile na golom limu).
Još kao klinac, dok su se svi ložili na Ferrari, ja sam pričao o Bugatti-u, i svi me gledali belo jer nikad niko čuo za njih. Sad naravno svi znaju, zbog Veyron-a, koji je vratio slavu ovoj fabrici, skidam kapu Ferdinand Piechu na insistiranju i upornosti u oživljavanju ove marke!
Bugatti
- wanja156
- Garaža: 1999. 156 1.6 ts
- Lokacija: Beograd
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: Bugatti
Slike by prezidente... ja inace obozavam EB110,bruka auto,san moje mladosti ,Veyrona ne volim,nekako mi je isuvise Nemac...
- wanja156
- Garaža: 1999. 156 1.6 ts
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bugatti
Zato sam i naglasio PRE preuzimanja VW-a!
I uvek sam tvrdio, 110 nije auto, to je umetnost!
Imali smo isti san onda!
I uvek sam tvrdio, 110 nije auto, to je umetnost!
Imali smo isti san onda!
ALFA ROMEO: Without heart we would be mere machines
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: Bugatti
Samo kazem da mi se Veyron ne svidja...
Zato lepo sledece godine u Padovu na sajam i vidis ga uzivo Barem ja planiram tako...
Zato lepo sledece godine u Padovu na sajam i vidis ga uzivo Barem ja planiram tako...
- wanja156
- Garaža: 1999. 156 1.6 ts
- Lokacija: Beograd
Post
mada....ne bih se bunio kad bi mi neko dao da "probam" malo Veyron-a na nekoj stazi....
Re: Bugatti
mada....ne bih se bunio kad bi mi neko dao da "probam" malo Veyron-a na nekoj stazi....
ALFA ROMEO: Without heart we would be mere machines
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
- wanja156
- Garaža: 1999. 156 1.6 ts
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bugatti
Samo bilo bi me sramota da izađem iz auta posle vožnje....pa da svi vide baricu na sedištu!
ALFA ROMEO: Without heart we would be mere machines
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Bugatti
Lepo sto si spomenuo ovaj auto, ali ta prica o Ferrariju nije istinita. Drugi Bugatti je propao jer je vlasnik Romano Artioli bio previse ambiciozan i kupio Lotus. On nije imao para da izdrzava obe fabrike, a EB 110 se nije bas nesto prodavao. Na kraju nije imao para da istera model EB 112 koji bi bio remek delo, daleko vece nego EB 110 da su uspeli.
Zatim, McLaren nije "nakratko" preuzeo titulu najbrzeg automobila na svetu, vec na zalost (taj auto mi nikada nije bio simpatican iako je izvanredan) "nadugacko", sve do Veyrona.
Medjutim, istina je da je Bugatti u stvari italijansko-francusko-nemacka fabrika jer ju je osnovao Italijan u nemackom delu Francuske i od Nemaca se naucio tehnici.
Zatim, McLaren nije "nakratko" preuzeo titulu najbrzeg automobila na svetu, vec na zalost (taj auto mi nikada nije bio simpatican iako je izvanredan) "nadugacko", sve do Veyrona.
Medjutim, istina je da je Bugatti u stvari italijansko-francusko-nemacka fabrika jer ju je osnovao Italijan u nemackom delu Francuske i od Nemaca se naucio tehnici.
Acqua-Olio-Benzina
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
Post
Re: Bugatti
I meni je Bugati uvek bio nesto posebno, nesvakidasnje. Vise sam ga obozavao od Ferrarija, i Lamborghini mi je uvek bio simpaticniji. Istina je da se u Italiji tesko oprasta nekome ko je u bilo kom smislu bolji od Ferrarija
- wanja156
- Garaža: 1999. 156 1.6 ts
- Lokacija: Beograd
Post
Artioli je bio najveći diler Ferrari-a koji je 87 kupio fabriku Bugatti (tad je nastala i modna konfekcija pod imenom "Etore Bugatti") i jeste bio najveća žrtva "zavere"(koja nažalost jeste istinitija nego što bi mnogi priznali, i jedna od najvećih sramota i taboo-a u autoindustriji), jer je sa svega 150 proizvedenih 110-ki "porobio" svet. A 112 nije nikad ni zaživeo, neka vrsta prototipa, koji je 98, nakon preuzimanja, Ferdinandu Piechu i poslužio kao uzor za Veyrona.
Samu fabriku osnovao je Etore Bugatti 1910-e, sa svega 20-ak godina, da bi napravio sebi auto za trke.
Re: Bugatti
ja se nisam previše upuštao u detalje, samo sam hteo da spomenem izuzetnu marku izuzetnih automobila Bugatti (@ wickerman, pre vw-a ), i moram priznati da sam oduševljen što postoji još poznavaoca ove marke, pravog Bugatti-a, ne samo Veyron-a! Svaka čast! pa evo još koji detalj,starac vujadin napisao:Lepo sto si spomenuo ovaj auto, ali ta prica o Ferrariju nije istinita. Drugi Bugatti je propao jer je vlasnik Romano Artioli bio previse ambiciozan i kupio Lotus. On nije imao para da izdrzava obe fabrike, a EB 110 se nije bas nesto prodavao. Na kraju nije imao para da istera model EB 112 koji bi bio remek delo, daleko vece nego EB 110 da su uspeli.
Zatim, McLaren nije "nakratko" preuzeo titulu najbrzeg automobila na svetu, vec na zalost (taj auto mi nikada nije bio simpatican iako je izvanredan) "nadugacko", sve do Veyrona.
Medjutim, istina je da je Bugatti u stvari italijansko-francusko-nemacka fabrika jer ju je osnovao Italijan u nemackom delu Francuske i od Nemaca se naucio tehnici.
Artioli je bio najveći diler Ferrari-a koji je 87 kupio fabriku Bugatti (tad je nastala i modna konfekcija pod imenom "Etore Bugatti") i jeste bio najveća žrtva "zavere"(koja nažalost jeste istinitija nego što bi mnogi priznali, i jedna od najvećih sramota i taboo-a u autoindustriji), jer je sa svega 150 proizvedenih 110-ki "porobio" svet. A 112 nije nikad ni zaživeo, neka vrsta prototipa, koji je 98, nakon preuzimanja, Ferdinandu Piechu i poslužio kao uzor za Veyrona.
Samu fabriku osnovao je Etore Bugatti 1910-e, sa svega 20-ak godina, da bi napravio sebi auto za trke.
ALFA ROMEO: Without heart we would be mere machines
- wanja156
- Garaža: 1999. 156 1.6 ts
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bugatti
i da.....rekao sam nakratko jer ne mogu da prevalim preko jezika da je taj užasni Mclaren F1 (priznajem,u inženjerskom smislu odličan!!!) harao toliko dugo!
ALFA ROMEO: Without heart we would be mere machines
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bugatti
Bugatti se vodi kao francuska marka automobila i ne vidim šta ova tema traži među "Ostali Italijanski automobili".
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Bugatti
Znas sta je dobro kod ovog Bugatija 110?
Ako ti riknu farovi mozes da pozajmis od 155-ice.
Ako ti riknu farovi mozes da pozajmis od 155-ice.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Bugatti
Pa, ovaj "drugi" Bugatti moze da se vodi kao italijanski, pa da ga pustimo...
Acqua-Olio-Benzina
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Bugatti
EB 110 mi je bio, kao klincu, prilicno interesantan, ali nista posebno. Cak bih rekao da je dosta ruzan.
Licno, McLaren F1 mi je daleko ljepsi i drazi automobil.
Licno, McLaren F1 mi je daleko ljepsi i drazi automobil.
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Bugatti
speedfreak968: Zar ti je trebalo godinu dana da odgovoriš na ovu Starčevu konstataciju?
- AckeB
- Drug Član
- Garaža: -
- Lokacija: Sremska Kamenica
- Lokacija: Sremska Kamenica (NS)
Post
Re: Bugatti
Jedna lepa priča, ispričana od strane dela ekipe koja je učestvovala u stvaranju ovog remek dela.
[youtube]MNQBDqUkb6o[/youtube]
[youtube]MNQBDqUkb6o[/youtube]
Un amore, una vita - Alfa Romeo