Pozdrav drugari!
Kad sam predstavio auto u virusu, receno mi je (posto sam se zalio na sitne ogrebotinice) da se napravim temu o tome sa slikama!
Uradio sam kako kolege kazu, a snimio sam i jedan video gde se bas lepo vidi sve sto me muci.
Picajzla sam, pa nekima mozda igleda kao da su suvise sitne stvari za doradjivanje, ali ja bih da mi auto bude kao nov.
Vodite racuna da sam slikao i snimao telefonom, i da sam namerno slikao u sred bela dana, na jakom suncu, i eksponirao maksimalno fotke, da sto vise dodju do izrazaja fleke i ogrebotine.
Najvise me zanima da li su ove stvari resive, kod kakvih (kojih) majstora ici, preporuke za kozu, plasitku (u kabini), limare, farbare itd.
Kako naci pravu farbu u slucaju da je to resenje?
Da li se vecina ovoga resava samo detailingom itd.?
Planiram ici kod Releta u Sremsu Mitrovicu oko 1. aprila, odmah posle malog servisa i stavljanja novih felni.
Evo video koji (u teoriji) pokriva sve probleme:
,
Album sa detaljnim fotkama ostecenja mozete naci ovde:
Hvala unapred na savetima i pomoci!
Sitna ostecenja i put ka opravkama.
- dejanribic
- Garaža: Alfa Romeo GT, 2007, Blackline 2.0 JTS
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Crni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Sitna ostecenja i put ka opravkama.
Ti neki delovi koji su dosli do plastike i se mogu resiti takoo sto se zafarbaju, osuse, vodenom smirlgom predju i ispolira se. Ogrebotine se uvek desavaju tako da je mozda najbolje da ofarbas ta dva branika, vidi sa Reletom ili Zlatkom. Isto je tako i sa tim metalnim ogrebotinama, imas kupiti orignalni touch up paint koji ti za to moze posluziti.
Sto se tice "ostecenja" ovih gumiranih delova enterijera, sve se to resava odmascivanjem, cak te rucke vrata mozes i presvuci u kozu.
Sto se tice "ostecenja" ovih gumiranih delova enterijera, sve se to resava odmascivanjem, cak te rucke vrata mozes i presvuci u kozu.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitna ostecenja i put ka opravkama.
Većina ovih ogrebotina na laku se rešava kvalitetnim poliranjem ako ideš kod Raleta mislim da će ti to sve srediti, jedino ona suvozačeva vrata moraju malo da se "izmasiraju" pošto vidim da su malo ulubljena. Ogrebotine na braniku se sređuju kao što Crni kaže, nema potrebe da se farba ceo branik jer su ogrebotine suviše site.
Za ove dugmiće i ručke je rešenje da se kompletno skine taj gumirani sloj i ostaće klasična plastika. To može da se radi mukotrpnim guljenjem magičnom krpom i alkoholom, a ima i fora sa plastic prajmerom jer on pojede to očas posla
Za ove dugmiće i ručke je rešenje da se kompletno skine taj gumirani sloj i ostaće klasična plastika. To može da se radi mukotrpnim guljenjem magičnom krpom i alkoholom, a ima i fora sa plastic prajmerom jer on pojede to očas posla
- dejanribic
- Garaža: Alfa Romeo GT, 2007, Blackline 2.0 JTS
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Sitna ostecenja i put ka opravkama.
Sta kazete za ova udubljenja, to bih prvo zeleo resiti, pre farbanja i slicno.
Najvise me muci ovo, na suvozackim vratima:
i ova sitnija:
Ima li neko preporuku za limara koji bi to dobro sredio u Novom Sadu?
Hvala unapred!
Najvise me muci ovo, na suvozackim vratima:
i ova sitnija:
Ima li neko preporuku za limara koji bi to dobro sredio u Novom Sadu?
Hvala unapred!
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitna ostecenja i put ka opravkama.
U najboljem slucaju samo da se ispolira, ako budes peglao verovatno ces morati i da farbas ponovo.
Alfa Romeo - The car inside the driver.