Variraju obrtaji i secka u voznji
- ivcha90
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Post
Variraju obrtaji i secka u voznji
Pozdrav, imam problem sa Alfom 156 1.8 TS, naime skacu obrtaji u voznji kad izbacim iz brzine, pritisnem kvacilo i slicno, padnu na 600 pa skoce na 2000 i tako skacu par puta dok se ne smiri ili dok ne budem u mestu, pogledao sam creva oko usisa i sve je ok, nisu pocepana i sve je na svom mestu, cistio sam klapnu, radio kalibracio i opet isto, probao sam sa onim srafom oko leptira i kad malo otvorim vise leptir manje se oseca ta oscilacija ali obrtaji se podignu u mestu na 1300-1500, inace ovaj problem sa skakanjem i spustanjem nemam u mestu vec samo kad je auto u pokretu. Jel moze neko da mi slika polozaj klapne usisa kako treba da bude i izgleda i onaj sraf klapne otprilike koliko je zasrafljen. Hvala unapred
- moth3
- Garaža: d(-_-)b
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Variraju obrtaji i secka u voznji
To je neki mnogo zeznut gremlin. Kod mene se takodje to desava, mada je sad posle brdo izmenjenih stvari dosta retko. Do duse meni skace izmedju 700 i 1200 ali isti simptom, kada ga zaletim i ostavim u leru desi se da nekad varira, ali nema nekog pravila kada se desi. Ostalo mi je jos jednom da izmenjam lambdu i eventualno ponovo odusak isparenja ulja pa ako ni to ne resi, menjam motor
Neki kazu da je do softvera tj komunikacije ABS-a i ECU-a, pa fazon rese problem sklanjanjem neke zice sa obrtomera mada me mrzi to da radim. Eventualno cu isprobati drugi ECU.
Neki kazu da je do softvera tj komunikacije ABS-a i ECU-a, pa fazon rese problem sklanjanjem neke zice sa obrtomera mada me mrzi to da radim. Eventualno cu isprobati drugi ECU.
Nema gorih ljudi od alfista.
- Sale-Qchewo
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 115ks
- Lokacija: Kucevo
Post
Re: Variraju obrtaji i secka u voznji
ajde da postavim pitanje ovde da ne otvatam novu temu..posle 3 godine u vlasnistvu alfe pojavio mi se ozbiljan problem i odsekao se naime alfa 147 jtd 8v desava se da na 2000 obrtaja kada pustim papucicu gasa ostane zakucan na 2000 i posle par sek spusti obrtaje jedan problem..drugi problem desava se i da prilikom menjanja brzine iz 4 u 5 na 2 2200 obrtaja sam podigne obrtaje do 3500 4000 obrtaja..desilo mi se nocu na brzinu ugasio auto i sve normalno cim predje 2000 ludi...moze li mi neko reci da li je ovo nesto ozbiljnije i sta mi je valjati ciniti..HVALA
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Variraju obrtaji i secka u voznji
Da nije potenciometar (ako se tako kaze) koji je ispod papucice gasa i koji salje signal dalje?
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Sale-Qchewo
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 115ks
- Lokacija: Kucevo
Post
Re: Variraju obrtaji i secka u voznji
pa ja mislim da nije zato sto kad krene da dize obrtaje ja povucem papucu gasa nogom nazad a i kad krene da dize ja dam gas prima gas
- strbac
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 jtd
- Lokacija: Beograd
Post
Kod mene se desava potpuno isto. Bio na servis, prikacili ga na komp i kazu da brljavi senzor na gas pedali dok komunicira sa kompjuterom. Navodno nije strasno, treba gas pedala da se zameni, bar su tako rekli.
Poz
Re: Variraju obrtaji i secka u voznji
Pozdrav svima,Sale-Qchewo napisao:pa ja mislim da nije zato sto kad krene da dize obrtaje ja povucem papucu gasa nogom nazad a i kad krene da dize ja dam gas prima gas
Kod mene se desava potpuno isto. Bio na servis, prikacili ga na komp i kazu da brljavi senzor na gas pedali dok komunicira sa kompjuterom. Navodno nije strasno, treba gas pedala da se zameni, bar su tako rekli.
Poz
- milan40058
- Garaža: Alfa Romeo 33 1.5 Boxer, 156 1.8 TS
- Lokacija: Babusnica
Post
Re: Variraju obrtaji i secka u voznji
Pozdrav ljudi, Ivcho imao sam i ja takav problem na istoj alfi, oslabila mi je bila opruga u ventilu na iber laufu koji se nalazi iza leptira gasa..zamenio oprugu i sad je sve ok..
- bolekapablanka
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 145
- Lokacija: Zenica-BiH
Post
Re: Variraju obrtaji i secka u voznji
Pozdrav društvo.
Sličan problem imam i ja. Doduše auto je starije (2001). 145, 1400 kubika, 100 KS, sekvent plin. Prilikom paljenja (naročito prvog) obrtaji skoče na 2500 i tek kad krenem i dodam gas oni padnu na "normalu" (oko 1500). Na štand gasu počnu da variraju od 800 do 2000 ili 2500. U gradskoj vožnji variraju i u toku vožnje i kada pustim gas da usporim zatrza. Na otvorenoj cesti pri većem broju obrtaja radi normalno. Isto se dešava i na plinu i na benzinu, nema nikakve razlike. Mehaničar mi tvrdi da je samo do klapne za zrak. Očisti je i auto radi kako treba do jedno 500/600 pređenih kilometara, a onda počinje opet da zeza.
Ima li tome pomoći?
Sličan problem imam i ja. Doduše auto je starije (2001). 145, 1400 kubika, 100 KS, sekvent plin. Prilikom paljenja (naročito prvog) obrtaji skoče na 2500 i tek kad krenem i dodam gas oni padnu na "normalu" (oko 1500). Na štand gasu počnu da variraju od 800 do 2000 ili 2500. U gradskoj vožnji variraju i u toku vožnje i kada pustim gas da usporim zatrza. Na otvorenoj cesti pri većem broju obrtaja radi normalno. Isto se dešava i na plinu i na benzinu, nema nikakve razlike. Mehaničar mi tvrdi da je samo do klapne za zrak. Očisti je i auto radi kako treba do jedno 500/600 pređenih kilometara, a onda počinje opet da zeza.
Ima li tome pomoći?
- moth3
- Garaža: d(-_-)b
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Variraju obrtaji i secka u voznji
Prljava klapna gasa, los step motor, vuce negde fals vazduh.. Nesto od ta tri uzrokuje tvoje probleme. Ukoliko si imao neku detonaciju, moguce da ti je pokrivljena klapna gasa ili je dobila luft.
Nema gorih ljudi od alfista.
- strbac
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 jtd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Variraju obrtaji i secka u voznji
Ako senzor na gas pedali zeza (sa brojcanim vrednostima koje salje) da li mora cela gas pedala da se menja ili postoji neko inteligentnije resenje?
- moth3
- Garaža: d(-_-)b
- Lokacija: Beograd
- ivcha90
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Post
Re: Variraju obrtaji i secka u voznji
Evo da se javim sta sam do sad uradio povodom skakanja obrtaja, juce sam zamenio lambda sondu jer je mnogo trosio auto i zatvorili smo jedno crevo sto ide iz motora u usis posle klapne i mogu vam reci da nemam vise cimanja u voznji, seckanja, auto ravnomerno ubrzava itd, ali desi se da ponekad osciliraju obrtaji, nekad manje nekad vise ali dobro bolje je, e sad sta je resilo problem ne znam, da li je lambda ili to crevo
- moth3
- Garaža: d(-_-)b
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Variraju obrtaji i secka u voznji
To crevo je odusak uljnih isparenja. Ne treba da ga zatvaras nego da promenis ventil (opruga i gumica), inace ce da ti sve sliva u usisno crevo i klapnu.
Nema gorih ljudi od alfista.
- ivcha90
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Post
Re: Variraju obrtaji i secka u voznji
Crevo sam zapusio samo zbog probe, jer dok je auto radio kad rukom pritisnem crevo smiri se rad, upravo sam iso da kupim oprugu i gumicu, sad me zanima evo skinuo sam crevo da li gumica ide u usisnoj grani u lezistu iznad opruge i onog ventila (plastike) ili u crevu tj onom sirem delu ne znam kako se zove?