Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Čekaj treba da ga nalicka kako valja i trebuje pa onda u virus
- DelPiero159
- Garaža: Alfa 159 1.9 16v
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Pozdrav svima,
Pokusao sam otvoriti novu temu, evo sada ovdje, nadam se da opet ne fulam sta. U subotu idem da pregledam jednu 159ku koju sam prethodno kaparisao, sa sobom vodim mehanicara i dijagnosticara, i mnogo bi mi znacili vasi inputi na sta pored klasicnih stvari treba obratiti posebnu paznju, da jos jednom finalno napravim check-listu.
Alfa je druga polovina 2008, 1.9 JTDm 16v, presla stvarnih 98000 (provjereno u ovlastenom servisu preko broja sasije, zadnji servis u septembru na 90k).
Upoznat sam sa par stvari na koje treba obratiti paznju, a od vas ocekujem da malo produzite ovu listu:
- letva volana ((?) cujem da je taj problem otklonjen sa MY2008)
- usisna grana na 16v motorima
- crijeva turba
- DPF/EGR
To je par stvari koje se provlace kao mane ovog modela, za koji sam inace i cuo i citao samo najbolje. Naravno, najvise inputa ocekujem od vlasnika.
Hvala i LP
P.S. Ako bude sve OK, vec u nedjelju se vidimo u Virusu.
Pokusao sam otvoriti novu temu, evo sada ovdje, nadam se da opet ne fulam sta. U subotu idem da pregledam jednu 159ku koju sam prethodno kaparisao, sa sobom vodim mehanicara i dijagnosticara, i mnogo bi mi znacili vasi inputi na sta pored klasicnih stvari treba obratiti posebnu paznju, da jos jednom finalno napravim check-listu.
Alfa je druga polovina 2008, 1.9 JTDm 16v, presla stvarnih 98000 (provjereno u ovlastenom servisu preko broja sasije, zadnji servis u septembru na 90k).
Upoznat sam sa par stvari na koje treba obratiti paznju, a od vas ocekujem da malo produzite ovu listu:
- letva volana ((?) cujem da je taj problem otklonjen sa MY2008)
- usisna grana na 16v motorima
- crijeva turba
- DPF/EGR
To je par stvari koje se provlace kao mane ovog modela, za koji sam inace i cuo i citao samo najbolje. Naravno, najvise inputa ocekujem od vlasnika.
Hvala i LP
P.S. Ako bude sve OK, vec u nedjelju se vidimo u Virusu.
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Kaparisao auto bez da ga vidis? Nisam znao da to neko drugi radi sem mene?
Pitanja na tvoje odgovore mozes naci u ovoj temi i slicnim, ali u sustini ako je auto dobro odrzavan ne bi trebalo da ista da promekne tvojim majstorima.
Dobrodosao
Pitanja na tvoje odgovore mozes naci u ovoj temi i slicnim, ali u sustini ako je auto dobro odrzavan ne bi trebalo da ista da promekne tvojim majstorima.
Dobrodosao
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
To je sve to što si nabrojao,s tim što varijabilni usis nemaš mogućnosti da proveriš dok ne skineš kompletnu usisnu granu.
Vek trajanja varijabilnog usisa je 100-150 k kilometara,a posle toga ili skidaš klapne ili stavljaš novu usisnu granu.
Uglavnom svi skidaju klapne i malo žrtvuju agilnost na nižim obrtajima,jer je nabavka nove grane prevelika investicija.
Proveri da li je na velikom servisu menjana pumpa za vodu i remenica radilice,pošto su obe stavke slabe tačke i znaju da naprave problem.
U svakom slučaju,nemoj se nadati da je auto tog godišta bez ikakvog ulaganja.
Vek trajanja varijabilnog usisa je 100-150 k kilometara,a posle toga ili skidaš klapne ili stavljaš novu usisnu granu.
Uglavnom svi skidaju klapne i malo žrtvuju agilnost na nižim obrtajima,jer je nabavka nove grane prevelika investicija.
Proveri da li je na velikom servisu menjana pumpa za vodu i remenica radilice,pošto su obe stavke slabe tačke i znaju da naprave problem.
U svakom slučaju,nemoj se nadati da je auto tog godišta bez ikakvog ulaganja.
A Man's Got to Know His Limitations...
- DelPiero159
- Garaža: Alfa 159 1.9 16v
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Hvala na odgovorima.
@erdeljan hvala i na dobrodoslici.
Ako bude sve uredu i ako je uzmem, kada je predstavim bice ti jasno zasto kapara bez da sam je vidio (na osnovu 4 slike i provjere broja sasije sam je rezervisao, sada sam dobio 20 slika i tek sada ne mogu iscekati subotu da sjednem u nju). Namjerno necu sada da je otkrivam. ( :
Iako sam se tek registrovao, vjeruj da sam iscitao sve teme, neke i 2x, tako da mislim da sam dovoljno informisan, ali reko mozda mi je nesto promaklo.
@Goxy znaci ja sada kada ne znam u kakvom je stanju usis, mogu da ocekujem otkida je klapni i eventualnu havariju u motoru? A nesto nisam vidio po temema da ljudi to skidaju... nego da ciste, sto sam i ja mislio, cak mozda doci u BG do Deshe (cisto da zadam sebi kilometrazu), vidim da ga svi kujete u zvijezde.
Vezano za veliki servis i mijenjanje vodene pumpe i remenice, ona ima stvarnih 98k, veliki servis joj je tek za 20k, ali svejedno bi to mijenjao, kako su mi jos i na drugom forumu rekli. Koja je okvirna cijena ta dva dijela?
Sto se tice ulaganja, vecih, na njih sam naravno spreman, ali ne u prvih 15, pa mozda i 30k. Ipak je razlika izmedju ove, odrzavane u ovlastenom sve do sada, i Alfe recimo 2006 sa 200+k na satu, ko zna kako odrzavanom.
@erdeljan hvala i na dobrodoslici.
Ako bude sve uredu i ako je uzmem, kada je predstavim bice ti jasno zasto kapara bez da sam je vidio (na osnovu 4 slike i provjere broja sasije sam je rezervisao, sada sam dobio 20 slika i tek sada ne mogu iscekati subotu da sjednem u nju). Namjerno necu sada da je otkrivam. ( :
Iako sam se tek registrovao, vjeruj da sam iscitao sve teme, neke i 2x, tako da mislim da sam dovoljno informisan, ali reko mozda mi je nesto promaklo.
@Goxy znaci ja sada kada ne znam u kakvom je stanju usis, mogu da ocekujem otkida je klapni i eventualnu havariju u motoru? A nesto nisam vidio po temema da ljudi to skidaju... nego da ciste, sto sam i ja mislio, cak mozda doci u BG do Deshe (cisto da zadam sebi kilometrazu), vidim da ga svi kujete u zvijezde.
Vezano za veliki servis i mijenjanje vodene pumpe i remenice, ona ima stvarnih 98k, veliki servis joj je tek za 20k, ali svejedno bi to mijenjao, kako su mi jos i na drugom forumu rekli. Koja je okvirna cijena ta dva dijela?
Sto se tice ulaganja, vecih, na njih sam naravno spreman, ali ne u prvih 15, pa mozda i 30k. Ipak je razlika izmedju ove, odrzavane u ovlastenom sve do sada, i Alfe recimo 2006 sa 200+k na satu, ko zna kako odrzavanom.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
U kakvom stanju je usis,videćeš kada ga skineš i preventivno očistiš.To bi trebalo da je obavezno na otprilike toj kilometraži,jer naslage masnoće i gareži iz EGR-a,oštete osovine klapni.Nakupe se naslage koje stvaraju otpor prilikom rotacije krilaca po vertikalnoj osi.
Ako nema lufta u osovinicama,biće sve ok,a ako je neka klapna dobila luft - mora da se skida.
Što se tiče vodene pumpe,cena je negde oko 50eur,a remenica je oko 70eur.Remenica možda i ne mora da se menja,ako nema pukotine na gumenom delu.
Ako nema lufta u osovinicama,biće sve ok,a ako je neka klapna dobila luft - mora da se skida.
Što se tiče vodene pumpe,cena je negde oko 50eur,a remenica je oko 70eur.Remenica možda i ne mora da se menja,ako nema pukotine na gumenom delu.
A Man's Got to Know His Limitations...
- DelPiero159
- Garaža: Alfa 159 1.9 16v
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Hvala na pojasnjenju i informacijama.
Veliki servis bi radio cim malo stanem na noge, za 10k km maksimalno, i tada bi pored redovne zamjene radio ciscenje usisa i zamjenu vodene pumpe i radilice.
Veliki servis bi radio cim malo stanem na noge, za 10k km maksimalno, i tada bi pored redovne zamjene radio ciscenje usisa i zamjenu vodene pumpe i radilice.
- gorance NS
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Novi Sad
Post
Ako je auto prešao toliko koliko kažeš a proverio si preko broja šasije u ovlašćenom servisu, samo sedi i vozi ali prethodno sipaj gorivo. On je taman razrađen! Dok uživaš u vožnji, osluškuj ima li nekakvih čudnih zvukova i kako se auto ponaša u vožnji (povlači, vuče u stranu i sl.). Za veliki servis još imas fore a menjaj sve što ti je rekao Goxi u predhodnim postovima. Oko usisna grane nema potrebe da se zamajavaš, nema taj auto tu kilometaražu zbog koje bi trebalo da se brineš za nju. EGR može preventivno da se pregleda ali isti slučaj kao i sa granom....
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
DelPiero159 napisao:Pusvima,
Pokusao sam otvoriti novu temu, evo sada ovdje, nadam se da opet ne fulam sta. U subotu idem da pregledam jednu 159ku koju sam prethodno kaparisao, sa sobom vodim mehanicara i dijagnosticara, i mnogo bi mi znacili vasi inputi na sta pored klasicnih stvari treba obratiti posebnu paznju, da jos jednom finalno napravim check-listu.
Alfa je druga polovina 2008, 1.9 JTDm 16v, presla stvarnih 98000 (provjereno u ovlastenom servisu preko broja sasije, zadnji servis u septembru na 90k).
Upoznat sam sa par stvari na koje treba obratiti paznju, a od vas ocekujem da malo produzite ovu listu:
- letva volana ((?) cujem da je taj problem otklonjen sa MY2008)
- usisna grana na 16v motorima
- crijeva turba
- DPF/EGR
To je par stvari koje se provlace kao mane ovog modela, za koji sam inace i cuo i citao samo najbolje. Naravno, najvise inputa ocekujem od vlasnika.
Hvala i LP
P.S. Ako bude sve OK, vec u nedjelju se vidimo u Virusu.
Ako je auto prešao toliko koliko kažeš a proverio si preko broja šasije u ovlašćenom servisu, samo sedi i vozi ali prethodno sipaj gorivo. On je taman razrađen! Dok uživaš u vožnji, osluškuj ima li nekakvih čudnih zvukova i kako se auto ponaša u vožnji (povlači, vuče u stranu i sl.). Za veliki servis još imas fore a menjaj sve što ti je rekao Goxi u predhodnim postovima. Oko usisna grane nema potrebe da se zamajavaš, nema taj auto tu kilometaražu zbog koje bi trebalo da se brineš za nju. EGR može preventivno da se pregleda ali isti slučaj kao i sa granom....
- PreddyBaer
- Garaža: Alfa Romeo 159 3.2JTS Q4 SW Ti
Alfa Romeo 146 1.6 boxer - Lokacija: Berlin
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Sa mojom prvom 159kom (2.2JTS SW mislim da je bila 2007. godiste, presao 100 k km) sam imao samo par problema
prvi je bio sa podizacima zadnjih stakala koji su crkli oba u roku od par nedelja posle kupovine, oba zamenjena u garantnom roku o trosku AR, poznat i priznat problem
drugi je bio sa ugradjenim BRC autogasom, koji je u gradu uspevao da mi par puta podigne temperaturu rashladne tecnosti da sam dobio upozorenje. no, ovo nije problem AR vec vise autogasa. naime, posle detaljnog istrazivanja sam saznao da JTS znaci u sustini lean-burn tip sagorevanja koji inace vodi do vecih temperatura u motoru. na to se nadovezuje autogas koji po sebi proizvodi nekih 11% vise toplote. nije ni cudo da se pregrevala. BRC povukao sistem sa trzista, ni drugi ga ne nude vise.
kao inzenjer se zainteresovao (zbog moje nove Alfe) i resenje bi bilko u unapredjenju sistema hladjenja, sto kod JTS motora znaci i "vode" i ulja (posto je ulje hladjeno water cooled oil cooler-om). u principu sistem treba da bude jedno 15% efikasniji od postojeceg. jedno od resenja jeste veci hladnjak (zapremina veca bar 15% ili koriscenje mnogo efikasnijih alu radijatora) ili razdvajanje vodenog i uljnog hladjenja (posebni uljni hladnjaci koji se lako dodaju ispred prednjeg levog tocka ispod rezervoara za pranje vetrobranskog stakla ili jednostavno ispred glavnog haldnjaka (uveravaju me da je hladjenje sa takvom sandwitch kombinacijom i dalje dovoljno dobro).
na novoj 3.2JTS Q4 nikakvih problema, doduse, tek sam na 32k km
prvi je bio sa podizacima zadnjih stakala koji su crkli oba u roku od par nedelja posle kupovine, oba zamenjena u garantnom roku o trosku AR, poznat i priznat problem
drugi je bio sa ugradjenim BRC autogasom, koji je u gradu uspevao da mi par puta podigne temperaturu rashladne tecnosti da sam dobio upozorenje. no, ovo nije problem AR vec vise autogasa. naime, posle detaljnog istrazivanja sam saznao da JTS znaci u sustini lean-burn tip sagorevanja koji inace vodi do vecih temperatura u motoru. na to se nadovezuje autogas koji po sebi proizvodi nekih 11% vise toplote. nije ni cudo da se pregrevala. BRC povukao sistem sa trzista, ni drugi ga ne nude vise.
kao inzenjer se zainteresovao (zbog moje nove Alfe) i resenje bi bilko u unapredjenju sistema hladjenja, sto kod JTS motora znaci i "vode" i ulja (posto je ulje hladjeno water cooled oil cooler-om). u principu sistem treba da bude jedno 15% efikasniji od postojeceg. jedno od resenja jeste veci hladnjak (zapremina veca bar 15% ili koriscenje mnogo efikasnijih alu radijatora) ili razdvajanje vodenog i uljnog hladjenja (posebni uljni hladnjaci koji se lako dodaju ispred prednjeg levog tocka ispod rezervoara za pranje vetrobranskog stakla ili jednostavno ispred glavnog haldnjaka (uveravaju me da je hladjenje sa takvom sandwitch kombinacijom i dalje dovoljno dobro).
na novoj 3.2JTS Q4 nikakvih problema, doduse, tek sam na 32k km
- milosabs
- Garaža: e39 525 d sport m optic touring
- Lokacija: Novi Sad Nis
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
zbog peha koji sam imao sa Desom i fals vodenom pumpom dodao bih ovo sto smatram jako bitnim za kupovinu 159-ke:
Na 1.9JTDM motorima zupčasti kajš ide preko vodene pumpe i kvar vodene pumpe može zbaciti kajš sa vodene pumpe i napraviti havariju motora na 40000km. Uobičajeni problemi o 1.9 JTDM dizel motorima, zbog intenzivnog habanja pojasa i loših vodenih pumpi .
Na 1.9JTDM motorima zupčasti kajš ide preko vodene pumpe i kvar vodene pumpe može zbaciti kajš sa vodene pumpe i napraviti havariju motora na 40000km. Uobičajeni problemi o 1.9 JTDM dizel motorima, zbog intenzivnog habanja pojasa i loših vodenih pumpi .
bio jednom jedan TI
- Relja
- Uprava ARCS
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Iz price sa jednim prodavcom delova pre 10dana, kaze covek, nemoj stavljati nijednu drugu vodenu pumpu osim originalne, sve ostale ne mogu lepo legnu pri montiranju i naprave havariju.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Svaki JTD ima slično, ako ne isto rešenu vodenu pumpu. Ni pre dosta godina kada sam radio veliki servis na Stilu, zamenske pumpe nisu pravile problem. Ako problem postoji, to je onda nešto novo.
- Relja
- Uprava ARCS
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
da, vodena pumpa je ista koliko sam skontao na AR147jtdm, AR156jtdm i AR159jtdm, chrom-i itd..
problem kod zamenskih delova je sto neki od njih ne mogu lepo legnu na blok i tu nastane problem, isto tako pitanje je kakvog je kvaliteta ta pumpa
meni je zamenska vodena pumpa zamalo napravila problem, pocela curi sa strane, nije lepo legla i to posle 8 000km. Doduse primetio sam to kad sam imao problem sa usisnom granom pa je zamenjeno. Blizi se servis uskoro i stavicu original, necu razmisljam
Set zupcastog sa vodenom pumpom kosta 11800din(original), dok zamenski set i vodena pumpa kostaju oko 10000din
problem kod zamenskih delova je sto neki od njih ne mogu lepo legnu na blok i tu nastane problem, isto tako pitanje je kakvog je kvaliteta ta pumpa
meni je zamenska vodena pumpa zamalo napravila problem, pocela curi sa strane, nije lepo legla i to posle 8 000km. Doduse primetio sam to kad sam imao problem sa usisnom granom pa je zamenjeno. Blizi se servis uskoro i stavicu original, necu razmisljam
Set zupcastog sa vodenom pumpom kosta 11800din(original), dok zamenski set i vodena pumpa kostaju oko 10000din
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Za 2.0 set zupcastog sa vodenom pumpom u originalu na akciji plaćen 13540din.
Zamenski je bio nesto jeftiniji 3-4000din, mala razlika da bi se stedelo na ovakvim stvarima.
Cesto kod Bogunovica imaju akcije, tako da dosta moze da se uštedi
Zamenski je bio nesto jeftiniji 3-4000din, mala razlika da bi se stedelo na ovakvim stvarima.
Cesto kod Bogunovica imaju akcije, tako da dosta moze da se uštedi
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Verovatno je već bilo, ali citat iz jednog uputstva:
Brake fluid: Synthetic DOT 4, to change every 2 years or 40,000km whichever occur first
Coolant Ethylene-glycol based product and should be changed every 2 years
Kod nas ne verujem da se ovako često menjaju pomenute tečnosti.
Brake fluid: Synthetic DOT 4, to change every 2 years or 40,000km whichever occur first
Coolant Ethylene-glycol based product and should be changed every 2 years
Kod nas ne verujem da se ovako često menjaju pomenute tečnosti.
- Roolieman
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Za hladnjak je valjda zamenjena na velikom servisu, a za kocnice uglavnom razlicita misljenja treba ili ne treba.
Nego sta preporucujete od kvalitetnih kocionih tecnosti koje mogu kod nas da pazarim, a da je sigurno original.
Nego sta preporucujete od kvalitetnih kocionih tecnosti koje mogu kod nas da pazarim, a da je sigurno original.
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Koliko je meni poznato rashladna tečnost G12 se menja na 5 godina, nema razloga ranije (dve godine je preporuka za plavi tj. G11).
Kod nas od valjanih i proverenih kočionih tečnosti imaš Textar, ATE i Tutelu. Valeo, Elf, Total, Shell sigurno nisu loši a ima ih u proverenim radnjama.
Kod nas od valjanih i proverenih kočionih tečnosti imaš Textar, ATE i Tutelu. Valeo, Elf, Total, Shell sigurno nisu loši a ima ih u proverenim radnjama.
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Trazio sam po forumu i nisam nasao da je neko imao problem sa nejednakim trosenjem guma. Na Alfa Owneru se bas pisalo o tome.
Ako je neko imao slicno iskustvo bilo bi dobro da to podeli sa nama.
Inace, fabricka podesavanja nisu dobra te reglazu treba odraditi prema parametrima
i uputsvima iz teksta.
Evo teme
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... t-1-a.html
Ako je neko imao slicno iskustvo bilo bi dobro da to podeli sa nama.
Inace, fabricka podesavanja nisu dobra te reglazu treba odraditi prema parametrima
i uputsvima iz teksta.
Evo teme
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... t-1-a.html
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ima li neko brisače koji ne škripe i iritiraju kada su temperature ispod 3c.
Došlo mi je sinoć da stanem i da ih pokidam
Došlo mi je sinoć da stanem i da ih pokidam
A Man's Got to Know His Limitations...
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Zna li neko moze li se iz kabine auta dotegnuti onaj sraf na letvi volana ?
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Iz kabine nemas pristup letvi nikako,jer letva stoji na mostu samo odozdo.Na koji sraf mislis?
Onaj centralni sto mozes da dotegnes ako se pojavi luft, kod 147 sam video da moze iz kanala da mu se pridje ali kod 156 nesto nisam primetio da moze.Tvoje vesanje je slicnije 147 pa mislim da moze i dosta je pristupacnao.
Onaj centralni sto mozes da dotegnes ako se pojavi luft, kod 147 sam video da moze iz kanala da mu se pridje ali kod 156 nesto nisam primetio da moze.Tvoje vesanje je slicnije 147 pa mislim da moze i dosta je pristupacnao.
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Jeste na taj sraf sam mislio. Ne moze iz kabine da se pridje,ali sam uspeo (na dizalici) sa donje strane da ga dotegnem bez skidanja icega,jeste malo zaguljeno ali moze.
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
I sta si dobio,meni letva lupa bas tu u samom srcu,jedno od resenja je bas to dotezanje ali ja nisam video da mogu prici bez da je skidam...ili nisam dobro video moracu da je podignem i vidim kakvo je stanje i ima li prostora.
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Nisam zagledao kako je na 156 prici tom srafu,ali na 159 moze jedino sa ovakvim zakrivljenim kljucem da se pridje bez skidanja letve:
Smanjio mi se luft i smanjlo kuckanje,u mom slucaju je bilo i malo lufta u samoj letvi (na levoj strani) iako je menjana (polovna) .
Smanjio mi se luft i smanjlo kuckanje,u mom slucaju je bilo i malo lufta u samoj letvi (na levoj strani) iako je menjana (polovna) .
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”