Sva vremena su u UTC + 1 sat




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 667 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Sledeća
  Štampa

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Autoru Poruka
PostPoslato: Sub Jan 04, 2014 9:58 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Sve je kako si rekao u 1-3, osim što parametar "Air Intake Quantity Signal Period [ms]" opada sa porastom količine vazduha u jedinici vremena [kg/h], a ne količine u ciklusu [mg/i]. Količina u ciklusu se smanjuje sa povećanjem broja obrtaja, jer ciklus traje kraće...

Vrednosti parametra "Air Intake Quantity Signal Period [ms]" zavise i od MAFa - pomenutih 137μs odnosi se na MAF Brere, a 103μs na MAF GTa. Zbog većeg unutrašnjeg prečnika cevi kućišta Brerinog MAFa, tih 137μs znači veći protok, nego onih 103μs na manjem MAFu GTa.

Inače, dijagrami su tzv. "kalibracioni" i predstavljaju merne karakteristike pomenuta dva MAFa, a dobijeni su na osnovu "mapa linearizacije MAF" (skinute sa neta i iz ECU moje GT, uokvirene crveno na slici dole). Parovi brojeva ("protok/signal period") iz tih mapa uneti su dijagram.

Slika


Poslednji put menjao dusanGT dana Sub Jan 04, 2014 10:17 pm, izmenjena samo jedanput

Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Jan 04, 2014 10:13 pm 
OffLine

Pridružio se: Pon Jun 13, 2011 9:38 pm
Postovi: 458
Garaža: Alfa 147 JTD 16V
Lokacija: Nis
Znaci li to da ako dva protokomera razlicitih poprecnih preseka imaju iste minimalne vrednosti veci protok ce imati MAF veceg poprecnog preseka?


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Jan 04, 2014 10:19 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Da - i to prema odnosu površina poprečnih preseka cevi kućišta (doduše uz malu korekciju, zbog izraženijeg turbulentnog kretanja u manjoj cevi, itd...).


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Jan 04, 2014 10:37 pm 
OffLine

Pridružio se: Pon Jun 13, 2011 9:38 pm
Postovi: 458
Garaža: Alfa 147 JTD 16V
Lokacija: Nis
Sad mi je jasno funkcionisanje MAF-a i na sta treba obratiti paznju prilikom njegove provere, a Boga mi i prilikom zamene.

Hvala jos jednom.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Feb 01, 2014 5:03 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Drugovi imam problem sa autom slabo vuce ocitao sam parametre moze li ko da mi kaze sta nevalja????

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Uto Feb 04, 2014 9:06 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Iz ovih dijagrama ne može skoro ništa da se zaključi - trebalo bi dijagnostiku u vožnji i obradu podataka uraditi u skladu sa uputstvom na početku teme...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Uto Feb 04, 2014 9:28 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Dec 25, 2011 5:24 pm
Postovi: 150
Garaža: Alfa GT JTDm (ex 156 1.9 JTDm 16V; Alfa 146 TD)
Lokacija: 26222
Zna li ko koje su max vrednosti za - fuel quantity [mm³/i] - za JTDm od 150KS EDC16 CF3 sa fabričkom mapom.
Na rempovanom JTDm (Raletova mapa) su vrednosti išle i do 100mm³/i na max opterećenju.
Čisto me zanima radi poređenja sa svojim pokazivanjima.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Uto Feb 04, 2014 9:37 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
70mm³/i


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Uto Feb 04, 2014 11:11 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Dec 25, 2011 5:24 pm
Postovi: 150
Garaža: Alfa GT JTDm (ex 156 1.9 JTDm 16V; Alfa 146 TD)
Lokacija: 26222
Hvala Dušane :drink


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Uto Feb 04, 2014 7:13 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Moze li neko malo da mi pojasni kako da prevedem dijagram u exelu,ove sto sam postavio su radjeni u voznji ali kako da ih prevedem u exel?


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Uto Feb 04, 2014 7:56 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Provalio sam,ucitam podatke u exel i ubaci mi brojke u polja ali kad hocu da ucitam dijagram nema kao sto si naveo dule.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Uto Feb 04, 2014 9:33 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Slika


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Uto Feb 04, 2014 9:59 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Provalio sam nego dok sam instalirao novi office imao sam stari pa na njemu nije bila ta opcija.U cetvrtak cu da izmerim pa kacim da vidis.Poz i hvala.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Pet Feb 07, 2014 11:40 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Evo dule ocitao sam lepo i pokusao da ubacimu exel i evo kako je ispalo.
http://postimg.org/image/bvpvgxdsd/
http://postimg.org/image/vrluwgutp/
http://postimg.org/image/6muuj1vd9/


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Pet Feb 07, 2014 12:24 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Trebalo bi "Air intake quantity signal" i "Boost/control solenoid" da budu vezani za drugu osu (0-100), pa će se i to lepo videti... ali i bez toga izgleda da je ubrzanje sporo (ako je razmera za vreme na x-osi dobra), a i nestandardna je i oscilatorna promena "Boost pressure" u zoni dostizanja "Desired boost pressure"...

Bez čitljivog dijagrama za "Air intake quantity signal" ne može da se kaže šta je problem, a dobro bi bilo i da se izmeri "Total fuel quantity". Pogledaj u uputstvu na početku teme, šta i kako se meri...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Pet Feb 07, 2014 12:49 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Vazi izmericu pa cu da okacim.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Pet Feb 07, 2014 6:03 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Evo dule vidi li se nesto.
http://postimg.org/image/jjvgr6ffd/
http://postimg.org/image/5rh1vjont/


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Pet Feb 07, 2014 6:12 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Sa prvog dijagrama skoro ništa, a drugi je nastao verovatno pogrešnim selektovanjem kolona u Excelu...
Na osnovu uputstva u prvoj poruci ove teme uradi test:
g) engine speed [rpm]
h) fuel quantity [mm³/i]
i) desired fuel quantity [mm³/i]
j) fuel presure [bar]
k) desired fuel pressure [bar]
l) air intake quantity signal [mV]
Učitaj CSV fajl u Excel i napravi dijagram:
X-osa: vreme [t]
Y-osa 1: 0-5000
Y-osa 2: 0-100


Poslednji put menjao dusanGT dana Pet Feb 07, 2014 6:19 pm, izmenjena samo jedanput

Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Pet Feb 07, 2014 6:19 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Ok.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Feb 09, 2014 1:17 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Dule mozes li da mi kazes gde se podesava ova x osa i y osa ili da mi pustis br u pp pa da te pozovem?


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Feb 09, 2014 2:46 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Da podsetim - ovde je tema "Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?", a ne Excel, kablovi, interfejsi, računari ili drugi problemi, koje uz malo truda i vremena (help, search) može da reši svaki korisnik računara.

U tom smislu, molim vas da ne opterećujute temu pitanjima koja nemaju direktne veze sa dijagnostikom. Uputstvo u prvoj poruci teme je dovoljno da se naprave upotrebljivi dijagrami koji mogu da posluže za rešenje nekog problema na motoru vozila.


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Feb 09, 2014 4:41 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Vidi li se nesto?
http://postimg.org/image/4dq5sucnz/
http://postimg.org/image/iivyunlpb/
http://postimg.org/image/8udxds1i7/


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Feb 09, 2014 5:26 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
viewtopic.php?p=1476249#p1476249
Svi šest parametara moraju da budu prikazani na istom dijagramu - "plavi" i "crveni" parametri moraju da imaju različite Y-ose... sve piše gore...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Feb 09, 2014 5:48 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Pa ne mogu da stikliram vise od 4 vrednosti!


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Feb 09, 2014 5:53 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
To je ograničenje free verzije MES... Uradi dijagnostiku sa registrovanom verzijom koja nema to ograničenje.


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 667 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Sledeća

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Dijagnostika za 155

[ Idi na stranicu: 1, 2 ]

u Alfa 145 | 146 | 155 | 164

constantin

25

700

Pet Mar 08, 2019 7:39 pm

alonso14 Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Dijagnostika za Giuliettu

u Area Servizio

Masinac

9

861

Čet Jan 10, 2019 9:01 am

Masinac Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. 159 problem u vožnji

u Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider

dejanSnis

19

1154

Čet Maj 02, 2019 6:40 pm

Mihailo Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Alfa se zapalila u voznji

u Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT

Alfa147rr

8

2051

Sre Avg 09, 2017 2:04 pm

Nicola Romeo Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Alfa 147 2.0 se guši I secka u voznji

u Area Servizio

kerber985

6

1522

Pon Avg 07, 2017 1:11 pm

kerber985 Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO