transplatacija

Alfa Sud | Sprint | Arna | 33
Jednom boxer, uvek boxer!
Korisnikov avatar
NeCi
Garaža: 159sw 1.9 jtdm
156sw 1.9 jtd
33 1.7 16v boxer
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 463
Pridružio se: Pet Okt 07, 2011 11:53 pm

Re: transplatacija

Uto Jan 07, 2014 9:29 am

komplet kompjuter sa svojim kablovima za dizne i ostalo prebacujes za 16v, to ide odvojeno od druge instalacije i moze se zameniti, ja menjao kod mene kada mi se upalio auto... ako bude zapelo imam ja komplet sve sa kompjuterom :D
Korisnikov avatar
lalicspecial
Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts
Lokacija: svilajnac
Lokacija: svilajnac
Postovi: 936
Pridružio se: Sub Feb 12, 2011 12:14 am

Re: transplatacija

Uto Jan 07, 2014 10:45 am

To je veliki posao i trenutno stariji sistem od njegovog tako da je to bespotrebno i skupo..elem 1.4ie ima elektroniku kao fiat punto-bombine,nema razvodnik paljenja,ima 4 kable a ne 5 sve to je jednostavnije i jeftinije..nema protokomer koji kada crkne auto ne moze da se vozi za razliku od ovog sistema koji ima map senzor kao novija vozila..zato sam ja na mojoj ostavio original elektroniku i sasvim korektno sljaka..ide kao mecava.. :arflag P.s dok je bila pokvarena jedna bombina vozio sam je na 2 klipa sto sa razvodnikom paljenja nije moguce!Znaci jako teze ce te ostaviti na putu!
Los
Garaža: Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
Lokacija: Sremska Mitrovica
Lokacija: Sremska Mitrovica
Postovi: 221
Pridružio se: Uto Sep 11, 2012 1:00 pm

Re: transplatacija

Uto Jan 07, 2014 10:31 pm

:arflag :arflag Ajde ovako da ti raspletem gomilu informacija :) imas dve mogucnosti laksu i tezu. Laksa je da uzmez kompletan motor sa sve diznama, protokomerom, motornom instalacijom i kompjuterom. motor ubacis, skines usisnu granu(da ti bude lakse da razuvec instalaciju) cela motorna instalacija se kaci u 4. tacke tj spaja sa ostatkom instalacije na sasiji. 2. dzeka iza akomulatora i u dve buksne na bobini. Kompjuter postavis iznad suvozacevih nogu na vec predvidjeno mesto, instalaciju provuces kroz pozarni lim i samo bodes dzek na dzek. Dzek sa instalacije na dzek na motoru. posao 2-3 sata prost i najvecem laiku. Dok ti je teza verzija da cuvas svoju instalaciju. Jer: Senzori polozaja radilice nisu isti. Sto zbog zica zbog samih fizickih proporcija. senzor od 16.v nece raditi na sistemu IAW(provereno licno), dizne pasu, ali protok nije isti tako da gubis snagu... Zbog problema oko senzora da bi ga resio moras da menjas zvona/zadnji dekl motora i da nosis zamajce kod bravara da ugreje i skine obruc sa reperima. i tako dalje... U svakom slucaju sta god odlucis, ako zapne tu smo :arflag :arflag

Povratak na “Boxer Odeljenje”