Boost pikovi su svedeni na prihvatljivu meru, a šta je sa parametrom "Boost control solenoid" [%]?
Kad se sredi MAF, ubrizgavaće se više goriva, pa će i više izduvnih gasova da pokreću turbinu, što može da izazove nešto veće boost pikove, ali... o tome drugi put, po principu "... ko se jedi unapred, jedi se dvared..."...
Ulje na konektoru protokomera
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- vladomarjan
- Garaža: 159 JTDM 8v 2008
ex 156 SW 1.9 jtd - Lokacija: Cacak
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ulje na konektoru protokomera
Sačekamo novi MAF, pa merimo...
Alfa je stil... ostalo je status...
- vladomarjan
- Garaža: 159 JTDM 8v 2008
ex 156 SW 1.9 jtd - Lokacija: Cacak
- marko28
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Ulje na konektoru protokomera
Može li neispravan MAF u bilo kom procentu da utiče na potrošnju goriva?
Alfa Romeo 156 1.9JTDm 16v
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ulje na konektoru protokomera
viewtopic.php?p=1459441#p1459441
Alfa je stil... ostalo je status...
- marko28
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Ulje na konektoru protokomera
Čitao sam sve što ste pisali ovde, ali ne znam da li se sećaš onog mog problema sa potrošnjom u gradu. I dalje ne dimi, pokazuje board tipa 6 do 6.5l, a realna 10-11. Na otvorenom potrošnja do Grčke i nazad, sa nekih 300km koje sam prešao tamo u lokalu 5.3l realna, a komp pokazao 4.2l. Mislim da bi manje lagao da je sve bilo otvoren put. Na otvorenom mi laže plafon do 0.7l.
Pošto vidim da si posećivao dosta i strane forume, nadao sam se da si tamo našao nešto što može pomoći da otkrijem uzrok velike potrošnje u gradu, prvenstveno male relacije do 2-3 km-a odjednom. I ajde na stranu velika potrošnja, zašto je kompjuter u tolikoj zabludi, šta to može da utiče na njega da toliko laže. Po nekoj logici, iako manje relacije uzrokuju veću potrošnju, zar ne bi i komp to pokazivao?
Inače promenjen protokomer, termostat, urađene sve dizne, proverene mape, ugašen egr, i još svašta nešto. Mora da neki senzor meri pogrešne vrednosti i šalje kompjuteru pogrešnu informaciju. E sad izostanak dima mi nije jasan, da li postoji neki način da gorivo "iscuri" pre nego što sagori i da se to dešava samo u vožnji?
Pošto vidim da si posećivao dosta i strane forume, nadao sam se da si tamo našao nešto što može pomoći da otkrijem uzrok velike potrošnje u gradu, prvenstveno male relacije do 2-3 km-a odjednom. I ajde na stranu velika potrošnja, zašto je kompjuter u tolikoj zabludi, šta to može da utiče na njega da toliko laže. Po nekoj logici, iako manje relacije uzrokuju veću potrošnju, zar ne bi i komp to pokazivao?
Inače promenjen protokomer, termostat, urađene sve dizne, proverene mape, ugašen egr, i još svašta nešto. Mora da neki senzor meri pogrešne vrednosti i šalje kompjuteru pogrešnu informaciju. E sad izostanak dima mi nije jasan, da li postoji neki način da gorivo "iscuri" pre nego što sagori i da se to dešava samo u vožnji?
Alfa Romeo 156 1.9JTDm 16v
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ulje na konektoru protokomera
Iz svega što sam baš dosta puta pisao o tome šta sve može da bude razlog za veliku potrošnju i davao sugestije šta da se radi, može da se zaključi u čemu bi mogao da bude problem...
Ajd' ispočetka: normalna potrošnja na auto putu ukazuje na to da problem ne postoji, a povećana potrošnja u gradskim uslovima na kratkim relacijama je uobičajena... U uslovima stani/kreni boardcomp više "greši" u prikazivanju realne potrošnje...
Meni je realna potrošnja u NS, oko 7.5l/100km, ne baš nežne vožnje, ali na ne baš kratkim relacijama.
Ajd' ispočetka: normalna potrošnja na auto putu ukazuje na to da problem ne postoji, a povećana potrošnja u gradskim uslovima na kratkim relacijama je uobičajena... U uslovima stani/kreni boardcomp više "greši" u prikazivanju realne potrošnje...
Meni je realna potrošnja u NS, oko 7.5l/100km, ne baš nežne vožnje, ali na ne baš kratkim relacijama.
Alfa je stil... ostalo je status...
- marko28
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Ulje na konektoru protokomera
Nov je MAF, uzet po broju sa starog MAF-a. Original Bosch, mislim da je namenjen OPEL automobilima, ali to ne bi trebalo da ima veze, pošto ima isti broj kao moj stari. A ako je neko tražio MAF za Alfu mogao je da vidi koliko je teško naći nešto pametno a da nije papreno, tipa 50000 din koliko su nam tražili na jednom mestu.
Inače, uzeo sam i od Stojanova prvo kao Magneti Marelli a on je ustvari bio kineski i crkao mi posle jednog dana. Izgleda da su poslali pogrešan, za 1.9JTD sa 8v. Taj sam vratio i uzeo ovaj. Znači ponašanje pre i posle zamene protokomera je u principu isto što se tiče potrošnje. Jel ti padalo na pamet da je možda nešto vezano za pumpu visokog pritiska? Onaj ventil ili senzor?
Inače, uzeo sam i od Stojanova prvo kao Magneti Marelli a on je ustvari bio kineski i crkao mi posle jednog dana. Izgleda da su poslali pogrešan, za 1.9JTD sa 8v. Taj sam vratio i uzeo ovaj. Znači ponašanje pre i posle zamene protokomera je u principu isto što se tiče potrošnje. Jel ti padalo na pamet da je možda nešto vezano za pumpu visokog pritiska? Onaj ventil ili senzor?
Alfa Romeo 156 1.9JTDm 16v
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ulje na konektoru protokomera
Palo mi na pamet nekoliko stvari:
a) umesto remapa je urađen tzv "chip-tuning" tako što je stavljen otpornik od nekoliko kilooma na kabel kojim se spaja senzor temperature rashladne tečnosti,
b) tuning je urađen preko "onih" modula koji povećavaju pritisak u CR,
c) remap je urađen tako što je "dignuto" gorivo i pritisak turbine na malim obrtajima, pa je problem izražen u gradskoj vožnji...
Ali to sve ne znamo, jer nije urađena dijagnostika u vožnji, a predložena je odavno...
a) umesto remapa je urađen tzv "chip-tuning" tako što je stavljen otpornik od nekoliko kilooma na kabel kojim se spaja senzor temperature rashladne tečnosti,
b) tuning je urađen preko "onih" modula koji povećavaju pritisak u CR,
c) remap je urađen tako što je "dignuto" gorivo i pritisak turbine na malim obrtajima, pa je problem izražen u gradskoj vožnji...
Ali to sve ne znamo, jer nije urađena dijagnostika u vožnji, a predložena je odavno...
Alfa je stil... ostalo je status...
- marko28
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Ulje na konektoru protokomera
Ma nikako da se organizujem sa Milošem, imao je dosta obaveza ovih meseci, i ja imao nekih poslova, pa rekoh da probam da otkrijem šta je pre zime. Čim ga uhvatim javljam. Čisto sam hteo da vidim šta još može da bude, pa jedno po jedno da otkačinjemo.
Alfa Romeo 156 1.9JTDm 16v
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ulje na konektoru protokomera
S obzirom da Miloš sve to zna odlično da uradi, trebalo bi koristiti okolnost da ste u istom gradu...
Alfa je stil... ostalo je status...