Zupcenje alfe 33 1.5 8V
- Desko
- Garaža: Alfa Romeo 33 1.5
- Lokacija: Raska
Post
Zupcenje alfe 33 1.5 8V
Pozdrav svim clanovima.novi samclan.Zovem se Desko,iz Raske sam i imam Alfu 33.zamolio bih sve za pomoc oko zupcenja alfe,posto je u Raskoj bas slabo majstora koji znaju ovaj auto,ne slabo,nego nema ni jedan.Menjao sam dihtung glave na jednoj strani,razupcio sam je ali nism dobro obelezio kako je bilo pre uzupceno i sad se to sve pomerilo,tako da nemam pojma kako bih je uzupcio,sve moguce varijante sam probao,koliko sam razumeo,ali nisam uspeo nikako,na zupcanicima na glavi ima obelezene crtice i to se vidi lepo,ali neznam u kom polozaju se one postavjaju i kako da znam kako da okrenem radilicu,to je problem,ako ima neko da mi moze pomoci,bio bih veoma zahvalan.Veliki pozdrav za sve
- NeCi
- Garaža: 159sw 1.9 jtdm
156sw 1.9 jtd
33 1.7 16v boxer - Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Zupcenje alfe 33 1.5 8V
http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/33_work ... _nuova.pdf
evo ti alfin manual, negde od 185 str imas sve kako treba pa prelistaj... a evo ti i slika pa probaj da uvelicas i vidis kako bi trebalo da bude
kolko se secam kad je prvi klip na vrhu, treba da se poklopi rupica na onom cepu za stelovanje pored razvodnika, tada treba da budu ovi reperi postavljeni na bregastama...
evo ti alfin manual, negde od 185 str imas sve kako treba pa prelistaj... a evo ti i slika pa probaj da uvelicas i vidis kako bi trebalo da bude
kolko se secam kad je prvi klip na vrhu, treba da se poklopi rupica na onom cepu za stelovanje pored razvodnika, tada treba da budu ovi reperi postavljeni na bregastama...
- Desko
- Garaža: Alfa Romeo 33 1.5
- Lokacija: Raska
- alfa90
- Garaža: prazna
- Lokacija: moravac
Post
Re: Zupcenje alfe 33 1.5 8V
Na slici je 16V boxer,ima četiri bregaste,nije kao tvoj.
Dovedeš okretanjem radilice klip prvog cilindra u gornju mrtvu tačku.
Na zvonu od zamajca postoji rupa kroz koju bi trebalo da vidiš reper T.
Razvodnik paljenja treba da je na prvom cilinru.
E sad bregaste,leva i desna.Ako se dobro sećam i na remenicama
bregastih postoji rupa koja se gađa sa nekom oznakom.Kad sve bude na svom mestu,namestiš kaiševe,jedan pa drugi,stegneš zatezače i brmmmmm!
Dovedeš okretanjem radilice klip prvog cilindra u gornju mrtvu tačku.
Na zvonu od zamajca postoji rupa kroz koju bi trebalo da vidiš reper T.
Razvodnik paljenja treba da je na prvom cilinru.
E sad bregaste,leva i desna.Ako se dobro sećam i na remenicama
bregastih postoji rupa koja se gađa sa nekom oznakom.Kad sve bude na svom mestu,namestiš kaiševe,jedan pa drugi,stegneš zatezače i brmmmmm!
- Desko
- Garaža: Alfa Romeo 33 1.5
- Lokacija: Raska
Post
Re: Zupcenje alfe 33 1.5 8V
Da da druze,video sam da je ovaj 16 ventila,samo bar sad znam kako se radilica postavlja,to nisam znao,a na remenicama za bregaste ima po dve crte,i na levoj i na desnoj isto,ja mislim da treba da se postave obe da budu okrenute na gore,ali ipak to nisam siguran,mozda neko bude znao kako treba da se postavi na sigurno
- StefanMih
- Garaža: 156 JTD, 33 Racer, Panda 750
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Zupcenje alfe 33 1.5 8V
Okrecesh motor dok 1vi klip ne bude u GMT poziciji tj. dok se kroz rupu na zadnjem deklu motora ne pojavi oznaka T na zamajcu (u rupi ima i strelica s kojom oznaka treba da se poravna). Bregaste treba da su okrenute (put gore) tako da se kroz rupicu na gornjoj strani zastitnog lima vidi crta na bregastoj.
Ako bregaste okrecesh nakon shto si motor doveo u gore pomenutu tachku necesh moci desnu da dovedesh u zheljeni polozhaj pa obrni motor, onda bregastu, pa opet vrati motor. To je to, kais prvo postavish sa strane gdje nije natezac da bi mogao fino da ga postavish/zategnesh.
...obavezno obrnesh ruchno motor krug-dva nakon uzubljivanja da vidish da li sve funkcionishe kako treba i provjerish zategnutost kaisheva itd..
Ako bregaste okrecesh nakon shto si motor doveo u gore pomenutu tachku necesh moci desnu da dovedesh u zheljeni polozhaj pa obrni motor, onda bregastu, pa opet vrati motor. To je to, kais prvo postavish sa strane gdje nije natezac da bi mogao fino da ga postavish/zategnesh.
...obavezno obrnesh ruchno motor krug-dva nakon uzubljivanja da vidish da li sve funkcionishe kako treba i provjerish zategnutost kaisheva itd..