Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ja sam čekao skoro 4 meseca.....i prvo sam gledao modele od 150 ks ali onda sam upoznao Milicu i ostalo je istorija
Treba biti strpljiv i čekati.....one same dodju
Treba biti strpljiv i čekati.....one same dodju
- faceman
- Garaža: Alfa 159 SW, 1.9 mJTD 8V, 155cv
- Lokacija: Beograd
Post
Ja sam sebi uzeo par sitnica:
- sigurnosne srafove 3400 din (bolje to nego da razmisljam o felnama i gumama)
- obavezna oprema 3500 din (set sadrzi trougao, par rukavica, prsluk, baterijsku lampu, komplet originalnih GE sijalica i AR torbicu gde je sve to upakovano)
- rasklopivi kofer gepeka 1700 din (nevidjeno korisna stvar za smesno para)
- gumeni pod gepeka 9000 din (ovo nemam ali sam se nameracio i njega da uzmem)
Sve je original, a ako nekog zanima gde sam uzeo neka me kontaktira posto mi je nakako trulo da se reklamiram.
Imam i katalog, ali ne znam kako da ga zakacim, mada vecina ostalih stvari je uglavnom bezobrazno skupo
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ja bih gledao malo i Srbiju, moze i tu nesto da se iskopa, i corava koka bocne neko zrncegox1 napisao:Srbiju nisam ni gledao, gledao sam neke druge sajtove koji prodaju recimo felne, pa evo alfisti.net je jeftiniji kolko ja mogu da vidim
Ja sam sebi uzeo par sitnica:
- sigurnosne srafove 3400 din (bolje to nego da razmisljam o felnama i gumama)
- obavezna oprema 3500 din (set sadrzi trougao, par rukavica, prsluk, baterijsku lampu, komplet originalnih GE sijalica i AR torbicu gde je sve to upakovano)
- rasklopivi kofer gepeka 1700 din (nevidjeno korisna stvar za smesno para)
- gumeni pod gepeka 9000 din (ovo nemam ali sam se nameracio i njega da uzmem)
Sve je original, a ako nekog zanima gde sam uzeo neka me kontaktira posto mi je nakako trulo da se reklamiram.
Imam i katalog, ali ne znam kako da ga zakacim, mada vecina ostalih stvari je uglavnom bezobrazno skupo
- faceman
- Garaža: Alfa 159 SW, 1.9 mJTD 8V, 155cv
- Lokacija: Beograd
Post
Dakle menjanjem mape iz ovih motora i dalje moze da se izvuce 155 KS za 8V, odnosno 185 KS za 16V
Pozz..
Re: Polovna 159ka dizel - 150 VS 120 KS?
Samo su ubacene mape da daju manju snagu, zbog njihovih propisa, jer je preko 116 i preko 136 vec skuplja registracija. Ustvari motori su isti tj. motor 116 KS = motor 120 KS i onaj od 136 KS = 150 KS.Vlada R napisao:Primetio sam da su AR 159 na tržištima Belgije i Holandije a ređe i Nemačke nudili sa dodatno oslabljenim motorima od 116 KS za varijantu sa 8V i sa 136 KS za verziju od 16V.
Dakle menjanjem mape iz ovih motora i dalje moze da se izvuce 155 KS za 8V, odnosno 185 KS za 16V
Pozz..
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Hvala na odgovoru, dakle i one dolaze u obzir.
pozz
Re: Polovna 159ka dizel - 150 VS 120 KS?
faceman napisao:
Samo su ubacene mape da daju manju snagu, zbog njihovih propisa, jer je preko 116 i preko 136 vec skuplja registracija. Ustvari motori su isti tj. motor 116 KS = motor 120 KS i onaj od 136 KS = 150 KS.
Dakle menjanjem mape iz ovih motora i dalje moze da se izvuce 155 KS za 8V, odnosno 185 KS za 16V
Pozz..
Hvala na odgovoru, dakle i one dolaze u obzir.
pozz
- Novialfista
- Garaža: Alfa 156 SW, 2.4 JTD 20v 2005 god...ex policijska iz Italije...
A od skoro i Alfe GT JTS Blackline :) - Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Interesuje me kakva su iskustva vlasnika 159-ke sa 2.4 motorom, i to verzijom od 2008 (209ks) ?
Trenutno vozim 156 2.4 (175ks) i ne pristajem na nista manje od ove snage koju sada imam ...
Zivo me interesuje kakve su razlike u realnoj voznji, jer 156-tica je ipak 150-200 kg laksa...
Hvala unapred
Trenutno vozim 156 2.4 (175ks) i ne pristajem na nista manje od ove snage koju sada imam ...
Zivo me interesuje kakve su razlike u realnoj voznji, jer 156-tica je ipak 150-200 kg laksa...
Hvala unapred
- darchy
- Garaža: Alfa Romeo 159 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Pozdrav ljudi ... zanima me kako rade podizaci prozora na 159-ki?
Mozda jeste glupo pitanje, ali me zanima da li je uvek u auto modu?
Znaci, kada hocu da spustim staklo i pritisnem taster, on spusta do dna ... sve dok mu ne lupim kontru (pritisnem taster na gore)? Ili mozda spusta sve dok drzim prekidac, a kada pustim, prozor stane?
Hvala
Mozda jeste glupo pitanje, ali me zanima da li je uvek u auto modu?
Znaci, kada hocu da spustim staklo i pritisnem taster, on spusta do dna ... sve dok mu ne lupim kontru (pritisnem taster na gore)? Ili mozda spusta sve dok drzim prekidac, a kada pustim, prozor stane?
Hvala
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Kod novijih Alfi princip je isti i rad dosta prekidača zavisi od intenziteta pritiska. Drugim rečima na kratak "zez" odreaguje na jedan način, dužim pritiskom pokreće auto mod, a "kontrom" se može isti zaustaviti i dodatno regulisati. Slične stvari se sreću kod prekidača za migavce, duga svetla, brisače i od načina pritiska zavisi i rezultat.
Ovo pričam nakon iskustava sa 145-icom, 156-icom i pogotovo Mi.To, pa verujem da je i kod 159-ke slično, što će svakako odgonetnuti neko od kolega vlasnika
Ovo pričam nakon iskustava sa 145-icom, 156-icom i pogotovo Mi.To, pa verujem da je i kod 159-ke slično, što će svakako odgonetnuti neko od kolega vlasnika
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Ivan ti
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v
ex:VW Corrado G60, BMW E36 325 ci,
Opel Astra F 2.0 16v, Opel Vectra C 1.8 16v,
BMW E46 320d, BMW E39 525i M-sport - Lokacija: Lesak
-
Ka
- Drug Član
Post
Mada razmišljam da ugradim glasovnu komandu:Milice spusti prozor
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Mada razmišljam da ugradim glasovnu komandu:Milice spusti prozor
- darchy
- Garaža: Alfa Romeo 159 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Pa kad' telefoni mogu da imaju glasovne komande, ne vidim zasto ne bi mogli i automobili
Hvala na odgovoru, ja sam gledao 1 primerak, i nisam mogao da spustam i podizem prozor na zez, vec je radilo samo automatski (do kraja), sve dok se ne lupi kontra. A mozda mi samo nisu izvezbani prsti.
Hvala na odgovoru, ja sam gledao 1 primerak, i nisam mogao da spustam i podizem prozor na zez, vec je radilo samo automatski (do kraja), sve dok se ne lupi kontra. A mozda mi samo nisu izvezbani prsti.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Jes', pa ćeš dočekati da te auto vozi sam od sebe nakon što učitaš destinaciju i ti prstom da ne mrdneš! Gde je tu Alfizam?nelle napisao:
Mada razmišljam da ugradim glasovnu komandu:Milice spusti prozor
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- zen
- Garaža: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
- Lokacija: Philly NYC Bgd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ja nisam imao takav problem sa podizačima prozora, i ne verujem da ti baš trebaju izvežbani prsti, možda je taj jedan primerak koji si gledao nešto feleričan, nikad se ne zna.
Ono što mene izludjuje kod 159ke je prokleti senzor za kišu, nikada ne pogodi kada i kojom brzinom da uključi brisače. To se naravno dešava samo u slučaju kada je slaba kiša i staviš ručicu u prvi položaj gde još imaš prekidač za nekoliko stepena osetljivosti. Svaki put se svadjam sa njom jer ili krene da ih pali ko luda na suvo ili me ostavi slepog pola sata dok se ne seti da ih pokrene.
Ali na kraju krajeva ne bi to bila Alfa kada me ne bi ponekad izludjivala i zasmejavala
Ono što mene izludjuje kod 159ke je prokleti senzor za kišu, nikada ne pogodi kada i kojom brzinom da uključi brisače. To se naravno dešava samo u slučaju kada je slaba kiša i staviš ručicu u prvi položaj gde još imaš prekidač za nekoliko stepena osetljivosti. Svaki put se svadjam sa njom jer ili krene da ih pali ko luda na suvo ili me ostavi slepog pola sata dok se ne seti da ih pokrene.
Ali na kraju krajeva ne bi to bila Alfa kada me ne bi ponekad izludjivala i zasmejavala
There's nothing wrong that $100 won't fix.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Na 159 su prednji prozori isto kao kod Stila, kada držiš duže automatika zatvori do kraja, a kada pipkaš ide u oba smera.
Zadnji se otvaraju na isti način, a zatvaraju se bez automatike, mora da se drži do kraja. Zašto se razlikuje, pojma nemam.
Zadnji se otvaraju na isti način, a zatvaraju se bez automatike, mora da se drži do kraja. Zašto se razlikuje, pojma nemam.
- darchy
- Garaža: Alfa Romeo 159 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ja danas probao na jednom primerku ... nisam zadnje ni pokusavao, ali bas je tako. Ako kratko pritiskam (na zez), onda moze da se spusti malo po malo, ali dok drzim malo duze, onda se automatski spusta do kraja (osim ako ne lupim kontru).
Nego, nisam uspeo da izvalim da li moze da se obori naslon zadnje klupe?
Cini mi se da ima neka ikonica na kod zadnjeg naslona za glavu da se zadnja klupa obara, ali nisam uspeo da izvalim kako se to radi?
Al' imam pitanja, kao za prvi razred.
Nego, nisam uspeo da izvalim da li moze da se obori naslon zadnje klupe?
Cini mi se da ima neka ikonica na kod zadnjeg naslona za glavu da se zadnja klupa obara, ali nisam uspeo da izvalim kako se to radi?
Al' imam pitanja, kao za prvi razred.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Kod mene se obara, čak je nacrtano na zadnjoj polici gde su polugice i čemu služe, iako je očigledno. Ima obaranje 2/3 i 1/3, naslon za ruku i rupa može da se otvori za dugačke predmete.
Ne znam da li važi za sve nivoe opreme, jer alfe uopšte ne poznajem. Video sam da 156 recimo ne obara sedišta uopšte u sedan varijanti. Takav auto je neupotrebljiv za moje potrebe.
Ne znam da li važi za sve nivoe opreme, jer alfe uopšte ne poznajem. Video sam da 156 recimo ne obara sedišta uopšte u sedan varijanti. Takav auto je neupotrebljiv za moje potrebe.
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Odlično pitanje ovo i mene zanima na 156 je to velika mana, da ne zavisi obaranje od restajlinga od 2008 ili je to na svakom modelu, ako mogi vlasnici 159 da se jave
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Neznam Vlado stvarno.....nije me to interesovalo pa nisam probao,kad proverim javljam
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Vlasnici 156 su to resavali tako sto su ugradjivali zadnju klupu od karavana koja je deljiva. Verovatno da isti recept moze da se primeni i na 159.
Acqua-Olio-Benzina
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ne verujem da je do godišta, moja baba je 2006, doduše krcata opremom. Pretpostavljam da sve obaraju sedišta. Takođe bi trebalo da sve imaju i ISOfix, ako neko ima podmladak. 156 nema, čak ni posle ristajlinga (bar ne kao standardni deo opreme).
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
nidza krajnje je vreme da predstaviš 159 kriješ je kao zmija noge
- Danilo
- Garaža: 159 2.2JTS '08
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Nisu sve zadnje klupe deljive — kod mene, na primer, nije, pošto je to bila opcija za koju nisam siguran koji će mi đavo?
Što se tiče Delte, ja sam tamo uzeo ove 18" „8C“ telefonke za 159 (svetle, ne tamne) i sve četiri su me izašle oko 1000 evra pre jedno godinu dana. Dodatno su mi našli i nove gume za njih (Dunlop Sport Maxx TT, tek naručene od dobavljača pa nisu od nekih koje su stajale mesecima) za još toliko (što je bila dobra cena, evro je tada bio oko 100 din ja mislim) i dali su mi besplatnu montažu u njihovom servisu.
Žao mi je što prodavnica više ne radi, pošto sam tu nabavljao sve originalne delove po dosta dobrim cenama.
E sad, u servisu su mi sve četiri gume naduvali na 2,0 bara (po knjižici, ove 18" idu na 2,7 napred, 2,5 pozadi bez opterećenja, tj. 2,9/2,7 sa) što sam, naravno, odmah primetio kao „baš se čudno ponaša na putu“. I naravno da su pretegli sigurnosne šrafove pa su se u Adamu namučili da ih skinu kad je došla zima.
Za ulje za servo, meni je baš pre godinu dana krenuo čudno da škripi, i kada sam im pomenuo kako na engleskim forumima preporučuju drugo Tutela ulje za isti, i zamolio ih da provere sa Alfom da li je tako, samo su odmahnuli glavom i zamenili crvenim koje je „propisano“, i onda je prestao servo da škripi. Iako su mi zamenili pločice, i posle reklamacije one škripe na malim brzinama, ali pošto su mi uglavnom zatvoreni prozori, to do leta i ne primetim (evo, bio sam potpuno zaboravio na to ). Treba da ga zamenim što pre, pošto je servo već bio ugrožen sa ovim uljem.
Ne računam šta su mi sve gubili i brljali po autu, i mada su se trudili da to isprave kada se požališ, uvek je to značilo nekoliko odlazaka. Administrativno su bili ok (ne naplaćuju mi ništa kada oni nešto zeznu, auto prime odmah i odmah ga sređuju), ali su im majstori bili mahom nezainteresovani aljkavci i tu nema pomoći. Srećom, više nisu jedini ovlašćeni servis za Alfe.
Što se tiče Delte, ja sam tamo uzeo ove 18" „8C“ telefonke za 159 (svetle, ne tamne) i sve četiri su me izašle oko 1000 evra pre jedno godinu dana. Dodatno su mi našli i nove gume za njih (Dunlop Sport Maxx TT, tek naručene od dobavljača pa nisu od nekih koje su stajale mesecima) za još toliko (što je bila dobra cena, evro je tada bio oko 100 din ja mislim) i dali su mi besplatnu montažu u njihovom servisu.
Žao mi je što prodavnica više ne radi, pošto sam tu nabavljao sve originalne delove po dosta dobrim cenama.
E sad, u servisu su mi sve četiri gume naduvali na 2,0 bara (po knjižici, ove 18" idu na 2,7 napred, 2,5 pozadi bez opterećenja, tj. 2,9/2,7 sa) što sam, naravno, odmah primetio kao „baš se čudno ponaša na putu“. I naravno da su pretegli sigurnosne šrafove pa su se u Adamu namučili da ih skinu kad je došla zima.
Za ulje za servo, meni je baš pre godinu dana krenuo čudno da škripi, i kada sam im pomenuo kako na engleskim forumima preporučuju drugo Tutela ulje za isti, i zamolio ih da provere sa Alfom da li je tako, samo su odmahnuli glavom i zamenili crvenim koje je „propisano“, i onda je prestao servo da škripi. Iako su mi zamenili pločice, i posle reklamacije one škripe na malim brzinama, ali pošto su mi uglavnom zatvoreni prozori, to do leta i ne primetim (evo, bio sam potpuno zaboravio na to ). Treba da ga zamenim što pre, pošto je servo već bio ugrožen sa ovim uljem.
Ne računam šta su mi sve gubili i brljali po autu, i mada su se trudili da to isprave kada se požališ, uvek je to značilo nekoliko odlazaka. Administrativno su bili ok (ne naplaćuju mi ništa kada oni nešto zeznu, auto prime odmah i odmah ga sređuju), ali su im majstori bili mahom nezainteresovani aljkavci i tu nema pomoći. Srećom, više nisu jedini ovlašćeni servis za Alfe.
- darchy
- Garaža: Alfa Romeo 159 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Evo mene opet sa nekim osnovnim pitanjima
Zanima me kako auto treba da se ponasa prilikom gasenja.
Ja sam 1 primerak gasio 2 puta, na 2 razlicita nacina.
- Prvo sam pritisnuo kvacilo i ugasio auto. Nije bilo nikakvih vibracija.
- Posle sam ugasio auto sa nepritisnutim kvacilom i osetio sam blage vibracije na volanu.
Zanima me da li to tako treba, i kako je pravilnije gasiti auto?
Ono sto me konkretno zanima, ima li to neke veze sa plivajucim zamajcem?
I da li treba da se osete blage vibracije prilikom paljennja auta?
Hvala
Zanima me kako auto treba da se ponasa prilikom gasenja.
Ja sam 1 primerak gasio 2 puta, na 2 razlicita nacina.
- Prvo sam pritisnuo kvacilo i ugasio auto. Nije bilo nikakvih vibracija.
- Posle sam ugasio auto sa nepritisnutim kvacilom i osetio sam blage vibracije na volanu.
Zanima me da li to tako treba, i kako je pravilnije gasiti auto?
Ono sto me konkretno zanima, ima li to neke veze sa plivajucim zamajcem?
I da li treba da se osete blage vibracije prilikom paljennja auta?
Hvala
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Meni je navika da ugasim auto dok je u prvoj brzini sa pritisnutim kvačilom, onda pustim kvačilo i povučem ručnu (ako je pre toga već nisam povukao). Simptome koje si opisao više bih pripisao nosačima motora, ali nemoj mene da slušaš, nisam ni blizu da se sertifikujem kao neki znalac. 5 godina sam vozio Stilo JTD, i može se reći da alfin JTDm mnogo liči na motor koji sam toliko dugo vozio u Stilu. Jedino što sam primetio je da malo teže pali ako se malo ne sačeka sa ključem u bravi, dok je sasvim hladan. Ako sačekam do one poruke da se pritisne kvačilo ili kočnica, pali ko mina - na žalost, to ponašanje sam bio u prilici da ispitam tek kada sam već kupio auto, pa je prenoćio u mom vlasništvu.
Što se zamajca tiče, on je deo kao i svaki drugi. Jeste trošak, i bolje ga je ne menjati - tj najbolje je kupiti auto u koji dinara ne treba ulagati, sa super gumama, još bolje oba seta novih guma, nove kočnice, diskovi sve, full, ali to kod nas mislim da nećeš naći nigde. Treba biti realan, videti prednosti i mane, a odvojiti neku sumu sa strane da nemaš kompromisa kada je ulaganje u pitanju, ako stvarno želiš da voziš 159tku sa uživanjem. Ako se natežeš za poslednji dinar, onda bolje strpljivo čekaj odličan auto, ako ikad naiđe.
Što se zamajca tiče, on je deo kao i svaki drugi. Jeste trošak, i bolje ga je ne menjati - tj najbolje je kupiti auto u koji dinara ne treba ulagati, sa super gumama, još bolje oba seta novih guma, nove kočnice, diskovi sve, full, ali to kod nas mislim da nećeš naći nigde. Treba biti realan, videti prednosti i mane, a odvojiti neku sumu sa strane da nemaš kompromisa kada je ulaganje u pitanju, ako stvarno želiš da voziš 159tku sa uživanjem. Ako se natežeš za poslednji dinar, onda bolje strpljivo čekaj odličan auto, ako ikad naiđe.
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Zimi kad je hladno dobro je prvo ubaciti karticu i kad pogasi sve lampice......izvući karticu i ponoviti proces!Mnogo će lakše upaliti
@darchy Blage vibracije pri paljenju ćeš osetiti uvek kad pališ.....jbg ipak je to dizel!To nemoj da te brine,kad ga gasiš ako trese postoji mogućnost da je zamajac!!
@darchy Blage vibracije pri paljenju ćeš osetiti uvek kad pališ.....jbg ipak je to dizel!To nemoj da te brine,kad ga gasiš ako trese postoji mogućnost da je zamajac!!
- darchy
- Garaža: Alfa Romeo 159 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Hvala na odgovorima.
Nisam osetio nikakve vibracije pri gasenju auta na nidzin fazon, ali ako ne pritisnem kvacilo, onda se blago oseti samo volan, ali bas blago. Neki drugi primerci su bas ljuljali, i pri paljenju i pri gasenju, ovde je to mnogo blaze. Tako da postoji verovatnoca i da je samo zato sto je dizel, a to bi bilo i najbezbolnije.
Nisam osetio nikakve vibracije pri gasenju auta na nidzin fazon, ali ako ne pritisnem kvacilo, onda se blago oseti samo volan, ali bas blago. Neki drugi primerci su bas ljuljali, i pri paljenju i pri gasenju, ovde je to mnogo blaze. Tako da postoji verovatnoca i da je samo zato sto je dizel, a to bi bilo i najbezbolnije.
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”