Evo ovako....bez lažne skromnosti:Milicu sam kupio u aprilu prošle godine sa 89000 na satu,i za predjenih skoro 12000 km stvarno nisam imao nikakvih problema sa njom sem jedne intervencije na poluosovini koju je Deša rešio brzo i efikasno!
Trudim se da je održavam kako treba što znači da ulje menjam na 10000 i uvek zamenim sve filtere koje kupujem u Delti,ulje u menjaču i servo uredjaju sam promenio takodje jer sam čitajući strane forume video da kolege preko bare imaju dosta problema sa servom koji im je crkavao zbog lošeg ulja u sistemu!
Elektronika u autu radi savršeno i svi ti gedžeti koje imam takodje rade,klima radi savršeno leti a evo sad zimi grejanje je takodje odlično tako da mislim da elektronika više nije boljka kod 159 kao kod nekih ranijih modela!
Potrošnja:Leti je prosek 7-7.5 a zadnjih 2 meseca je na 8-8.5 tako da sam potrošnjom zadovoljan i da napomenem da sipam isključivo na MOL pumpama i uvek veču količinu!
Mesta napred ima i više nego dovoljno za vozača i suvozača a jedna od mana po meni je manje mesta pozadi s obzirom na veličinu auta i klasi kojoj pripada....4 osobe nije frka ali 5 je već problem!Gepek je i više nego prostran za moje potrebe!
Auto je stvarno udoban.....ako se vozi na 17 kao što ja vozim zna da bude tvrd dok je na 16 daleko udobniji,imao sam par dužih relacija i nisam se umorio posle duže vožnje
Kompletan trap je odradjen fenomenalno....to znam jer svaki dan prolazim preko turske kaldrme u dužini od 1-2 km i za svo ovo vreme nisam čuo ni osetio ni najmanji zvuk ili lupanje ili bilo kakvo škripanje kao posledicu vožnje po kaldrmi
O potrošnji ulja neću ni pisati jer ga ne troši!!
Po priči sa drugima i čitajući sve i svašta po forumima 8v je zahvalniji za održavanje i eksploataciju i dugotrajniji od 16v dok je 2.4 nepoderiv motor kao i cela gama JTDm
Što se tiče upravljivosti izlišno je govoriti o nekim manama jer 159 je auto koji ima najbolje ležanje i upravljivost u klasi....jede asfalt zajedno sa krivinama
Menjač mi se ne dopada jer je nekako...ne mogu baš da objasnim,kao da vozim suzu,nekako mi nije ubedljiv...spor je i ima predugačak hod za moj ukus!
Pričajući sa Dešom saznao sam da on do sada nije imao 159 koja je imala problem sa turbinom ili zamajcem ali jeste imao dosta 159 koje su imale problem sa izduvnom granom i to su sve bile 16v!
Auto je malo bučniji na većim brzinama tako da je izolacija solidna mada je moglo i bolje
Cena malog servisa sa svim filterima je 150 veverica a velikog oko 350-400....litra ulja za servo je 1200 din,za menjač 900 din,za motor oko 1000 din,filter ulja 900,vazduha 4500,klime 3300,goriva 5000 dinara!Tako da je održavanje više nego prihvatljivo
Generalno i više nego dobar auto za kupiti....možda je još uvek rano pričati o nekim većim problemima jer je 159 još uvek relativno mlad auto.....možda sam ja imao sreće pa sam uzeo odličan primerak ali u svakom slučaju 159 zaslužuje da ima mnogo veću cenu nego neki gnoj,pasat ili šta već
Sve ovo što sam ja napisao pada u vodu jer kad se ovde u Srbiji kupi neki odvaljeni primerak 159 a našminkan koji počne posle 2000 km da pravi probleme,sav naš trud i volja ode u p..ku materinu i zato treba biti ekstremno obazriv kod kupovine 159 jer prijatelji moji:159 za 8000 evra a da valja!!!PA GDE TO IMA...to je UTOPIJA
Kad se setim još nečeg ja ću napisati
