Tehničko pitanje (više zbog dimenzija) da li može da se na 147 selespeed uglavi ovaj akumulator:
http://pmd.varta-automotive.com/pmd2/sh ... 4020753162
Hoću nešto preko ili sa 70AH.
Može i neka druga preporuka svakako
Akumulator za 147 selespeed
- Spacemaster
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed 2.0 - 150KS (2006 god.)
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- misholinjo
- Garaža: Alfa Romeo 147 Q2
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator za 147 selespeed
Stavi koliki je fabrika propisala, eventalno malo veci jer kada oslabi i alternator nema snage da ga dopuni i crkava, narocito ako izvuces akumulator i upalis na kablove.
- Spacemaster
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed 2.0 - 150KS (2006 god.)
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator za 147 selespeed
Možda me nisi razumeo, mene interesuju max dimenzije akumulatora (dužina me brine).misholinjo napisao:Stavi koliki je fabrika propisala, eventalno malo veci jer kada oslabi i alternator nema snage da ga dopuni i crkava, narocito ako izvuces akumulator i upalis na kablove.
- DogoArgentino
- Garaža: Alfa `02 god. 147 1.6 TS 120 ks
-----------------------------
Fabia `08 god. 1.2 HTP 70 ks - Lokacija: BGD - Borca
Post
Re: Akumulator za 147 selespeed
http://fabrikaakumulatorasombor.com/Pre ... atora.html
Izaberes alfa, pa 147 (iste dimenzije koriste 1.6 i 2.0)
i vidis max dimenzije aku-a koji moze da stane fizicki...
Onda vidis dimenzije aku-a koji te zanima i eto ga
Konkretno u 147 max je 242 / 175 / 190 (duzina/sirina/visina)
Sto zaci da ovaj koji si okacio gore ne moze da stane
Izaberes alfa, pa 147 (iste dimenzije koriste 1.6 i 2.0)
i vidis max dimenzije aku-a koji moze da stane fizicki...
Onda vidis dimenzije aku-a koji te zanima i eto ga
Konkretno u 147 max je 242 / 175 / 190 (duzina/sirina/visina)
Sto zaci da ovaj koji si okacio gore ne moze da stane
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Akumulator za 147 selespeed
Ja imam u alfi vartu,jos garancija od godinu dana nije istekla,moram za ovu zimu da menjam,varta je sve samo ne akumulator....Exide je pravi akumulator,imam ga u lanciji 5 godina i zeleni indikator koji pokazuje stanje aku. Tek malo oslabeo...
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator za 147 selespeed
Moj je od 74Ah beli konjić i izgurao je 2 godine. Sad je zreo za menjanje. Selespeed ima najveći akumulator što se tiče AR147. Veći je i od dizelaških
- Dedic
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTDm Restyle, 2006
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: Akumulator za 147 selespeed
...ja u mojim kolima imam 65ah, black horse...radi kao sat...a imao sam probleme kada je bio fabrički... od 55ah...međutim, nemoj da preteruješ sa jačinom, mislim da ti je sasvim dovoljno 65ah...mogao bi kasnije nešto drugo da upropastiš...by the way, onaj koji si pikazao na slici, nema trika da staviš u svoja kola... pozdrav
- Marko NS
- Contact:
- Garaža: AR Brera 2.0jtdm
ex AR 156 2.0jts - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator za 147 selespeed
Exide Premium- moja preporuka ubacio sam ga pre nešto više od godinu dana, od tad ni ne razmišljam o njemu...
http://www.akumulator-shop.rs/prodavnica-353.html
http://www.akumulator-shop.rs/prodavnica-353.html
Living for the open roads.
- black_orion
- Garaža: Alfa Romeo 147, 2.0 16V T.SPARK selespeed
- Lokacija: Melburn
- Lokacija: Melburn
Post
Re: Akumulator za 147 selespeed
http://akcrankshaft.com/forum/showthread.php?tid=17690
Evo zanimljivog linka u vezi akumulatora...Covek je iz Srbije i objasnjava bukvalno sve....E sad, najvise mi se svidelo to kako ljudi ovde uvek pominju Ah....A to kod akumulatora uopste nije bitno...To objasnjava i ovaj lik sa ovog linka...Najbitnije je sto vise Cold Crank Amp....To je struja koju auto povuce pri paljenju...Meni je akumulator od 55 Ah, ali zato Cold Crank Amp's je 610...U Australiji, a to objasnjava i covek na linku, doduse za Ameriku, bledo bi vas pogledali kada biste usli u prodavnicu i trazili akumulator prema amper satima ( Ah)...Svi posmatraju Cold Crank Amps, a na ovom linku procitajte i zasto...Pozzz
P.S. Koga mrzi da cita sve, a preporucljivo je da se sve procita, citiram najbitniji deo iz teksta...
"Prosecan vozac kupuje akumulator prema kapacitetu. Npr, ode u prodavnicu i kaze treba mi akumulator od 55 Ah, ne vodeci racuna o mnogim bitnim stvarima, a vodeci se time da je u kolima bio takav nov kad ih je kupio. POGRESNO!!! Akumulator se kupuje prema STARTNOJ STRUJI. To je ona broj koji pise posle kapaciteta. Npr. na blek hors akumulatoru od 55 Ah posle tog broja pise 480 A. E to je bitan podatak!!! To je amperaza koju akumulator moze da da u roku od 30 sekundi na temperaturi od minus 18 stepeni a da napon n padne ispod 7,2 V. Tako se testiraju akumulatori!!!"
http://akcrankshaft.com/forum/showthread.php?tid=17690
Evo zanimljivog linka u vezi akumulatora...Covek je iz Srbije i objasnjava bukvalno sve....E sad, najvise mi se svidelo to kako ljudi ovde uvek pominju Ah....A to kod akumulatora uopste nije bitno...To objasnjava i ovaj lik sa ovog linka...Najbitnije je sto vise Cold Crank Amp....To je struja koju auto povuce pri paljenju...Meni je akumulator od 55 Ah, ali zato Cold Crank Amp's je 610...U Australiji, a to objasnjava i covek na linku, doduse za Ameriku, bledo bi vas pogledali kada biste usli u prodavnicu i trazili akumulator prema amper satima ( Ah)...Svi posmatraju Cold Crank Amps, a na ovom linku procitajte i zasto...Pozzz
P.S. Koga mrzi da cita sve, a preporucljivo je da se sve procita, citiram najbitniji deo iz teksta...
"Prosecan vozac kupuje akumulator prema kapacitetu. Npr, ode u prodavnicu i kaze treba mi akumulator od 55 Ah, ne vodeci racuna o mnogim bitnim stvarima, a vodeci se time da je u kolima bio takav nov kad ih je kupio. POGRESNO!!! Akumulator se kupuje prema STARTNOJ STRUJI. To je ona broj koji pise posle kapaciteta. Npr. na blek hors akumulatoru od 55 Ah posle tog broja pise 480 A. E to je bitan podatak!!! To je amperaza koju akumulator moze da da u roku od 30 sekundi na temperaturi od minus 18 stepeni a da napon n padne ispod 7,2 V. Tako se testiraju akumulatori!!!"
http://akcrankshaft.com/forum/showthread.php?tid=17690