dilema oko viljushki
- PerkeNS
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: dilema oko viljushki
Kolko kosta po komadu (3 po ramenu) za donju viljusku? Jel menjao neko sa foruma pa da je komentarisao kvalitet silen blokova?
- Alphaville
- Garaža: Ar 159 1.9
(Ex)Ar156 1.8 - Lokacija: Lucani
- Lokacija: Lucani
Post
Re: dilema oko viljushki
Uzeo desnu donju viljusku od tejovica i zamenio.Odlicna je.Nemam zamerki.
Ostalo jos da zamenim zadnje stabilizatore i sve da bude cakup-pakum.
A sto se tice cene silen blokova idu od 850 pa do 1200 dinara.To je cena iz prodavnice Gms.Kvalitet ne znam kakav je jer ja nisam ugradjivao te silene za donje viljuske jer me je majstor zeznuo.Rekao da su otisli sileni,a ono otisle kugle na viljuskama pa sam kupio celu viljusku.I sileni jos stoje u kutiji,cekaju da se stave kad ovi odu na viljuskama
U sustini taj kvalitet je verovatno isti mislim na kopije.Original mora da bude bolji.
Ostalo jos da zamenim zadnje stabilizatore i sve da bude cakup-pakum.
A sto se tice cene silen blokova idu od 850 pa do 1200 dinara.To je cena iz prodavnice Gms.Kvalitet ne znam kakav je jer ja nisam ugradjivao te silene za donje viljuske jer me je majstor zeznuo.Rekao da su otisli sileni,a ono otisle kugle na viljuskama pa sam kupio celu viljusku.I sileni jos stoje u kutiji,cekaju da se stave kad ovi odu na viljuskama
U sustini taj kvalitet je verovatno isti mislim na kopije.Original mora da bude bolji.
- PerkeNS
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: dilema oko viljushki
Pozdrav. kod mene nema luftova u viljuskama ali kada idem po makar malo neranom asfaltu nesto toliko lupa da je to strasno. Pretpostavljam da su gumice balans stangle sto ce i majstor za neki dan utvrditi. Ali to lupkanje me izludjuje.....
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: dilema oko viljushki
Kod mene je stvar je sledeća. Gornje prednje viljuške uopšte nemaju lufta, ne lupaju ni malo, ali ponekad na svakom ulegnuću na putevima škripe nenormalno, pogotovo kad je hladnije, ujutru.
Čime je najbolje naprskati silene na gornjim viljuškama da ne škripe? Znam za WD, ali koliko će sa njim to da traje? Da li ima neki silikonski sprej i slično, jer ne bih menjao viljuške bez veze kad su dobre?
Čime je najbolje naprskati silene na gornjim viljuškama da ne škripe? Znam za WD, ali koliko će sa njim to da traje? Da li ima neki silikonski sprej i slično, jer ne bih menjao viljuške bez veze kad su dobre?
potpis
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: dilema oko viljushki
Imas da kupis Wurt-ov silikonski sprej za podmazivanje...do OO je!cirko83 napisao:Kod mene je stvar je sledeća. Gornje prednje viljuške uopšte nemaju lufta, ne lupaju ni malo, ali ponekad na svakom ulegnuću na putevima škripe nenormalno, pogotovo kad je hladnije, ujutru.
Čime je najbolje naprskati silene na gornjim viljuškama da ne škripe? Znam za WD, ali koliko će sa njim to da traje? Da li ima neki silikonski sprej i slično, jer ne bih menjao viljuške bez veze kad su dobre?
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: dilema oko viljushki
@alfamen, hvala. Za sve koji imaju isti problem sa škripanjem viljuški
Nisam našao Wurt-ov silikonski sprej, ali i valvoline završio posao (450rsd). Sad ne škripe ni po ovoj hladnoći već nedelju dana, samo je nezgodno što mora da se podigne auto na dizalicu i treba neka duža cevčica zbog lakšeg prilaženja. Naprskati na mestima gde su sileni i odmah vožnja preko 3-4 ležeća policajca lagano da lepo uđe sprej, a i da se pogaze murjaci što spavaju na drumu . Dobro rešenje je silikonski sprej jer ostavlja tanak film pa ne da metalu da škripi, e sad do kada će da traje ne znam, ali znam da sigurno neću menjati viljuške samo zato što škripe dok ne dobiju luft. Još se zeznem i umesto sa wd naprskam sa ovim ono dugme na suvozačevoj kvaki za otvaranje vrata, išlo malo teže. Sad ide još teže i zaglavljuje se jer je sprej ostavio tanak sloj silikona
Nisam našao Wurt-ov silikonski sprej, ali i valvoline završio posao (450rsd). Sad ne škripe ni po ovoj hladnoći već nedelju dana, samo je nezgodno što mora da se podigne auto na dizalicu i treba neka duža cevčica zbog lakšeg prilaženja. Naprskati na mestima gde su sileni i odmah vožnja preko 3-4 ležeća policajca lagano da lepo uđe sprej, a i da se pogaze murjaci što spavaju na drumu . Dobro rešenje je silikonski sprej jer ostavlja tanak film pa ne da metalu da škripi, e sad do kada će da traje ne znam, ali znam da sigurno neću menjati viljuške samo zato što škripe dok ne dobiju luft. Još se zeznem i umesto sa wd naprskam sa ovim ono dugme na suvozačevoj kvaki za otvaranje vrata, išlo malo teže. Sad ide još teže i zaglavljuje se jer je sprej ostavio tanak sloj silikona
potpis
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: dilema oko viljushki
wurth hhs
mast u spreju,dok se sprica je u tecnom stanju pa se posle zgusne i i ostaje izuzetno masno,zgodno za podmazivanje sarki i nepristupacnih mesta
mast u spreju,dok se sprica je u tecnom stanju pa se posle zgusne i i ostaje izuzetno masno,zgodno za podmazivanje sarki i nepristupacnih mesta
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Post
Re: dilema oko viljushki
Kvar je pronadjen, u pitanju je zupcasta letva, u njoj ima lufta. Sad samo ostaje da se skuplja kes za zamenu i to naravno polovna jer nova je pitajte koliko kosta...
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Ima ih gomola. Šta kupiti?
Re: dilema oko viljushki
Koji je tacno taj sprej?ljube-kugla napisao:wurth hhs
mast u spreju,dok se sprica je u tecnom stanju pa se posle zgusne i i ostaje izuzetno masno,zgodno za podmazivanje sarki i nepristupacnih mesta
Ima ih gomola. Šta kupiti?
- Sloba
- Garaža: Alfa Romeo 147 Distinctive Selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: dilema oko viljushki
Zvao sam danas Tejovića MG iz Kragujevca na 034 347 059, treba mi gornja viljuška za 147 i niko se ne javlja..!? Jel to aktuelan broj ili ima neki drugi, možda mobilni..? Može i na PP...
BMW is like a tampon, every pussy needs one...
- flojd
- Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g - Lokacija: Pirot
- Lokacija: Pirot
- Sloba
- Garaža: Alfa Romeo 147 Distinctive Selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- exit
- Garaža: 155 2.0TS 16v rosso
- Lokacija: N Beograd
Post
Re: dilema oko viljushki
Ljudi, treba da uradim nesto po pitanju trapa na mojoj 155-ici, ima lufta u silen blokovima i kuglama. Zanima me vase iskustvo vezano za taj problem, da li raditi remont ili novo ( koji proizvodjac)...
Hocu kompletno da sredim trap, napred i pozadi. Sta preporucujete?
Hvala
Hocu kompletno da sredim trap, napred i pozadi. Sta preporucujete?
Hvala
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: dilema oko viljushki
Ako imas vise stvari da radis na trapu najbolje je da odvojis jedan dan i odes u Jovanovac kod Kragujevca,
Procitaj ovu temu:
viewtopic.php?f=13&t=45048
Procitaj ovu temu:
viewtopic.php?f=13&t=45048
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Novialfista
- Garaža: Alfa 156 SW, 2.4 JTD 20v 2005 god...ex policijska iz Italije...
A od skoro i Alfe GT JTS Blackline :) - Lokacija: Beograd
Post
Re: dilema oko viljushki
A na temu Tejovica i ekipe...
pre 3.000 km sam na 156-tici menjao gornje viljuske i sve ok, nisu skripale niti se sta drugo culo...do pre neki dan, presao sam 100-200km po kisnom vremenu i evo i one su pocele da skripe i struzu...
Toliko o tome...
pre 3.000 km sam na 156-tici menjao gornje viljuske i sve ok, nisu skripale niti se sta drugo culo...do pre neki dan, presao sam 100-200km po kisnom vremenu i evo i one su pocele da skripe i struzu...
Toliko o tome...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- Novialfista
- Garaža: Alfa 156 SW, 2.4 JTD 20v 2005 god...ex policijska iz Italije...
A od skoro i Alfe GT JTS Blackline :) - Lokacija: Beograd
Post
Re: dilema oko viljushki
Oni nacelno daju garanciju godinu dana...
A povezano je sa kisom na nacin da je verovatno voda isprala ono mazivo u silenima...bar ja to pretpostavljam...nije jos uvek previse glasno (secam se koliko su stare viljuske skripale) ali me iznerviralo jer taman sam utegao trap i nisam se ni 3 meseca vozio da nesto ne krene opet...
A povezano je sa kisom na nacin da je verovatno voda isprala ono mazivo u silenima...bar ja to pretpostavljam...nije jos uvek previse glasno (secam se koliko su stare viljuske skripale) ali me iznerviralo jer taman sam utegao trap i nisam se ni 3 meseca vozio da nesto ne krene opet...
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: dilema oko viljushki
Ja tejoviceve viljuske vozim vec 30kkm sa 17icama i kw gewinde ogibljenjem i sve je utegnuto odlicno bez i jednog problema
busso trsi Sline
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: dilema oko viljushki
Moje traju vec dve godine, mada se nedavno pojavilo neko lupkanje u desnom kraju. Videcu sta je.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: dilema oko viljushki
Gornja desna viljuška od nedavno dobila luft, ali samo u silenima, u jabučici je odlična. Interesuje me da li je bolje da menjam celu viljušku ili samo silene ako bi zamenom silena dobio isto što i ako kupim drugu viljušku jer je kugla odlična? Sileni su oko 1000din par Birtovih, a potražiću i neke kvalitetnije
potpis
- stefanves
- Garaža: 156 rest. 2.5 V6
Post
Re: dilema oko viljushki
Ne znam da li je off, ali imam jedan mali problemčić koji možda ima veze sa trapom.
Pri većim brzinama npr. 170 km/h, kada pritisnem malo jače kočnicu, zadnji deo auto krene da zanosi, kao da su nejednake kočione sile na zadnjim točkovima.
Proverio:
- trap (nema lufta)
- kočnice koče istom silom na valjcima (pločice su dobre, ulje zamenjeno pre 10ak dana)
Da li je moguće da jedan točak uhvati koji trenutak pre drugog? Npr. da je loše ispušteno ulje iz kočnica. Deluje mi kao nemoguće, al' bolje da pitam.
Jedan stvar me jako buni. Kada auto odstoji nekih sat-sat i po, i kada pokušam test opterećenja na zadnjim amortizerima, oni su jako - jako lagani, i bez problema ih spustim do dole. Drugi put kada probam (nakon par sekundi) oni postanu normalno tvrdi.
Cenim da je do taloženja ulja, koje se posle podigne i sve postane ok.
Je l' to problem, i trebaju li se ti amortizeri menjati?
Ko najbolje šteluje i proverava trap Alfama u Beograd/Pančevu?
Pri većim brzinama npr. 170 km/h, kada pritisnem malo jače kočnicu, zadnji deo auto krene da zanosi, kao da su nejednake kočione sile na zadnjim točkovima.
Proverio:
- trap (nema lufta)
- kočnice koče istom silom na valjcima (pločice su dobre, ulje zamenjeno pre 10ak dana)
Da li je moguće da jedan točak uhvati koji trenutak pre drugog? Npr. da je loše ispušteno ulje iz kočnica. Deluje mi kao nemoguće, al' bolje da pitam.
Jedan stvar me jako buni. Kada auto odstoji nekih sat-sat i po, i kada pokušam test opterećenja na zadnjim amortizerima, oni su jako - jako lagani, i bez problema ih spustim do dole. Drugi put kada probam (nakon par sekundi) oni postanu normalno tvrdi.
Cenim da je do taloženja ulja, koje se posle podigne i sve postane ok.
Je l' to problem, i trebaju li se ti amortizeri menjati?
Ko najbolje šteluje i proverava trap Alfama u Beograd/Pančevu?
- Luigi
- Garaža: 2004 156 2.5 V6 sedan
2008 e70 X5 3.0d
2005 e46 320d sedan - Lokacija: Beograd
Post
Re: dilema oko viljushki
Delta, imaju najbolju opremu.stefanves napisao:Ko najbolje šteluje i proverava trap Alfama u Beograd/Pančevu?
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
proveri na zadnjem trapu uporne spone sa velikim silen blokovima,radio sam par komada bukvalno ispravni a zalili se na cudno ponasanje auta,jer su hidraulicni silen blokovi i vremenom ispucaju i izbace ulje ili jednostavno guma odradi svoj deo posla i to je to,mozda su ti malo meksi amortizeri i zato ti se desava kao da se zanosi jer tockovi se ne oslanjaju na put dovoljno nego poskakuju
to se moze primetiti kad vozis po kocni ili neravnom putu a neko sa strane da gleda ponasanje tocka,ako drasticno skace kao tapkanje lopte onda obavezno zamena ili remont imamo i za to majstora Goran iz Batajnice 063/8908-259,ja vozim na cetiri auta njegove amortizere a i na predhodnom mi je radio i na spustenom autu trajali par godina
proveri na prednjem trapu silen blokove na donjim viljuskama,tu se jave kad tocak pocned da ide napred nazad kad se naspanjas ili kreces i kocis on ide i po 5-6cm,na gornjim viljuskama kad propadne silen blokovi samo lupa
nego ima jos jedan problem,male uporne spone za stelovanje zadnjeg trapa imaju male silen blokove i tu propadne,jednostavna je provera,uhvatis tocak sa prednje i sa zadnje strane i pomeras ga kao kad bi hteo da smotas tockove i jednom rukom vuces a drugom guras i obrnuto,ako imalo caka i pomera se to je dovoljno da te obilazi zadnji kraj na kocenju jer se tocak namesta po kolotrazima i ide gde on hoce
Re: dilema oko viljushki
stefanves napisao:Ne znam da li je off, ali imam jedan mali problemčić koji možda ima veze sa trapom.
Pri većim brzinama npr. 170 km/h, kada pritisnem malo jače kočnicu, zadnji deo auto krene da zanosi, kao da su nejednake kočione sile na zadnjim točkovima.
Proverio:
- trap (nema lufta)
- kočnice koče istom silom na valjcima (pločice su dobre, ulje zamenjeno pre 10ak dana)
Da li je moguće da jedan točak uhvati koji trenutak pre drugog? Npr. da je loše ispušteno ulje iz kočnica. Deluje mi kao nemoguće, al' bolje da pitam.
Jedan stvar me jako buni. Kada auto odstoji nekih sat-sat i po, i kada pokušam test opterećenja na zadnjim amortizerima, oni su jako - jako lagani, i bez problema ih spustim do dole. Drugi put kada probam (nakon par sekundi) oni postanu normalno tvrdi.
Cenim da je do taloženja ulja, koje se posle podigne i sve postane ok.
Je l' to problem, i trebaju li se ti amortizeri menjati?
Ko najbolje šteluje i proverava trap Alfama u Beograd/Pančevu?
proveri na zadnjem trapu uporne spone sa velikim silen blokovima,radio sam par komada bukvalno ispravni a zalili se na cudno ponasanje auta,jer su hidraulicni silen blokovi i vremenom ispucaju i izbace ulje ili jednostavno guma odradi svoj deo posla i to je to,mozda su ti malo meksi amortizeri i zato ti se desava kao da se zanosi jer tockovi se ne oslanjaju na put dovoljno nego poskakuju
to se moze primetiti kad vozis po kocni ili neravnom putu a neko sa strane da gleda ponasanje tocka,ako drasticno skace kao tapkanje lopte onda obavezno zamena ili remont imamo i za to majstora Goran iz Batajnice 063/8908-259,ja vozim na cetiri auta njegove amortizere a i na predhodnom mi je radio i na spustenom autu trajali par godina
proveri na prednjem trapu silen blokove na donjim viljuskama,tu se jave kad tocak pocned da ide napred nazad kad se naspanjas ili kreces i kocis on ide i po 5-6cm,na gornjim viljuskama kad propadne silen blokovi samo lupa
nego ima jos jedan problem,male uporne spone za stelovanje zadnjeg trapa imaju male silen blokove i tu propadne,jednostavna je provera,uhvatis tocak sa prednje i sa zadnje strane i pomeras ga kao kad bi hteo da smotas tockove i jednom rukom vuces a drugom guras i obrnuto,ako imalo caka i pomera se to je dovoljno da te obilazi zadnji kraj na kocenju jer se tocak namesta po kolotrazima i ide gde on hoce
ko na nas krene iz mesta je naje&o