Da li je neko imao problema sa ovim motorom i svaka ostala informacija bi dobro dosla,ja sam presao 20kkm sa alfom 156 jts pa bi radio veliki servis
dajte savete i gde sipati benzin i koji pojacivac oktana!!!
Hvala unapred
JTS motor
- Boki_Dj
- Garaža: Ex Alfa 33 1.4IE Imola, '93;
156 SW Distinctive, 2.0 JTS, '03 - Lokacija: Nis
- Lokacija: Niš
Post
Problemi koji proizilaze iz toga su otkazi brizgaljki, i eventualno prateći efekti. Dakle prljanje komora u glavi, zazori-dihtunzi...
S vremena na vreme kada praviš ture duže od 200km, sipaj u gorivo aditiv za čišćenje sistema za napajanje gorivom. KVALITETAN.
Sipaj samo i samo adekvatno ulje, ostalo uglavnom ne treba da te brine. Kao i kod drugih 156-ca.
Re: JTS motor
Pojačavač oktana ti je najmanja briga. Pošto sam se par meseci dopisivao sa likovima sa forima 156.net, nekoliko britanaca, jednim hrvatom i jednim italijanom, skapirao sam da uopšte nije bitan kao stavka. Zapravo, imaćeš manje konja (166 KS razvija se sa Super+ bezolovnim!!!), možda malo veću potrošnju i to je to. ČIST benzin je najbolnija tačka. Kvalitet. Za to ti moraju pomoći sugrađani.bokili156jts napisao:Da li je neko imao problema sa ovim motorom i svaka ostala informacija bi dobro dosla,ja sam presao 20kkm sa alfom 156 jts pa bi radio veliki servis
dajte savete i gde sipati benzin i koji pojacivac oktana!!!
Hvala unapred
Problemi koji proizilaze iz toga su otkazi brizgaljki, i eventualno prateći efekti. Dakle prljanje komora u glavi, zazori-dihtunzi...
S vremena na vreme kada praviš ture duže od 200km, sipaj u gorivo aditiv za čišćenje sistema za napajanje gorivom. KVALITETAN.
Sipaj samo i samo adekvatno ulje, ostalo uglavnom ne treba da te brine. Kao i kod drugih 156-ca.
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."
- Jim Jackson
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Post
Re: JTS motor
Vozim 2.0 JTS 156 od oktobra 2009. Presao sam oko 6000 km do sada. Nisam imao nekih vecih problema sem redovnog paljenja "Motor Control System Failure" lampice. Negada se ugasi sama od sebe, nekad mora da se resetuje. Majstor kaze da je to posledica loseg goriva. Ne sipam nikakav pojacivac oktana, ali imam osecaj da motor daje manje od deklarisanih 166 konja. Ponekad naspem Tutela Benzina Clean za ciscenje dizni. Ulje Selenia Racing. Trosi ga u granicama normale, naravno nekad manje, nekad vise u zavisnosti od toga koliko "mucim" motor.
- bokili156jts
- BANOVAN
- Boki_Dj
- Garaža: Ex Alfa 33 1.4IE Imola, '93;
156 SW Distinctive, 2.0 JTS, '03 - Lokacija: Nis
- Lokacija: Niš
Post
Kod npr. SHELL-a oni su imenovani: standard, V-Power i najjači kome ne mogu da se setim imena. Naravno, cena raste sa oktanskim brojem
Re: JTS motor
Ne, druže. Bezolovni postoji u više varijanti: normal (95 oktana), bezolovni super (98-100 oktana) i bezolovni super plus (105-110 oktana), zavisno od tržišta i proizvođača.bokili156jts napisao:Boki hoces da mi kazes da mesam super i bezoloni???????
Kod npr. SHELL-a oni su imenovani: standard, V-Power i najjači kome ne mogu da se setim imena. Naravno, cena raste sa oktanskim brojem
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."
- bokili156jts
- BANOVAN
Post
Re: JTS motor
Da li mislite da rednovnim sipanjem cleanera u gorivo i duzim turama moze da se u potpunosti otklone problemi taloga materijala na glavi motora????
Sta se desava sa katalizatorom, kako njega ocistiti????
da li on moze da prouzrokuje pad snage motora i da li moze da se izvadi???
poz
Sta se desava sa katalizatorom, kako njega ocistiti????
da li on moze da prouzrokuje pad snage motora i da li moze da se izvadi???
poz
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: JTS motor
Negdje sam na netu naletio,da je covek na 156 imao problema sa padom snage.Auto je prosao smijesnu kilometrazu.Izmjerili na dino,imao oko 120 ks.Skinuli glavu,obrada pala,nove bregaste i na mjerenju posle toga izmjereno oko 150 + .Ne znam tacno.Zaboravio sam.Imao sam cio taj projekat zajedno sa fotkama.Jbg.Izgubilo se.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Jim Jackson
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
- Boki_Dj
- Garaža: Ex Alfa 33 1.4IE Imola, '93;
156 SW Distinctive, 2.0 JTS, '03 - Lokacija: Nis
- Lokacija: Niš
Post
Sipanje klinera prilikom dužih tura je jako preporučljivo, 2 puta godišnje ako može (taman odlazak na letovanje i povratak ).
ALI! U potpunosti se problem NE otklanja. Naime, problem kod motora sa direktnim ubrizgavanjem je USISNI vod. Kako nema goriva da spira mikronečistoće, svremenom se usisna grana, usisni kanali i ventili toliko zaprljaju da je to neverovatno. Klinerom čistiš brizgaljke i komore za sagorevanje. Doduše, jeste veći problem nečistoća goriva od usisa, ali i pojedinačno i oba zajedno mogu da ti zadaju veliku glavobolju i isprazne novčanik.
Re: JTS motor
Idem od unazad: katalizator se NE čisti. Moraš da ga menjaš ili stavljaš adekvatnu zamenu. Da, može da prouzrokuje pad snage, ali on ti je poslednja stavka u listi.bokili156jts napisao:Da li mislite da rednovnim sipanjem cleanera u gorivo i duzim turama moze da se u potpunosti otklone problemi taloga materijala na glavi motora????
Sta se desava sa katalizatorom, kako njega ocistiti????
da li on moze da prouzrokuje pad snage motora i da li moze da se izvadi???
Sipanje klinera prilikom dužih tura je jako preporučljivo, 2 puta godišnje ako može (taman odlazak na letovanje i povratak ).
ALI! U potpunosti se problem NE otklanja. Naime, problem kod motora sa direktnim ubrizgavanjem je USISNI vod. Kako nema goriva da spira mikronečistoće, svremenom se usisna grana, usisni kanali i ventili toliko zaprljaju da je to neverovatno. Klinerom čistiš brizgaljke i komore za sagorevanje. Doduše, jeste veći problem nečistoća goriva od usisa, ali i pojedinačno i oba zajedno mogu da ti zadaju veliku glavobolju i isprazne novčanik.
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."
- bokili156jts
- BANOVAN
Post
Re: JTS motor
Cekajte, da li JTS motor izrazitije skuplja mikrocestice od drugih motora sa direktnim ubrizgavanjem!!!???
Ili je to slucaj kod svih,da li je preporucljivo pre sipanja klinera ocistiti rezervoar da cliner ne bi ocistio i neprljavstine iz rezervoara i oterao ih u motor!!?
Ili je to slucaj kod svih,da li je preporucljivo pre sipanja klinera ocistiti rezervoar da cliner ne bi ocistio i neprljavstine iz rezervoara i oterao ih u motor!!?
- Boki_Dj
- Garaža: Ex Alfa 33 1.4IE Imola, '93;
156 SW Distinctive, 2.0 JTS, '03 - Lokacija: Nis
- Lokacija: Niš
Post
Problem je što se kod takvih motora sa vremenom ultrafina nečistoća taloži na usisnoj i ventilima. Nema goriva da je spere i sagori. A zbog toga što je doziranje izuzetno fino, tj. kapljice veoma veoma sitne, nedovoljno čisto gorivo može da zapuši i ošteti raspršivač.
Nema šta da čistiš rezervoar. Pumpe goriva zahvataju ga sa najniže tačke u rezervoaru, tako da ako ima nekih nečistoća uvek pokupi i njih. Muka je pošto smo mi Srbi, rezervoar se retko puni do vrha. Tako da onaj ko uvek sipa malo po malo, pa onda posle dužeg vremena sipa malo više, može da pokupi oksid ili šta već koji se nakupi na dotle suvom delu.
E, zato postoje i filteri goriva, koji je fabrički kod naših ljubimaca. Naravno, mikronečistoće mogu da prođu kroz njih, čak i kroz interni filter brizgaljke...ali tu ne postoji lek.
Re: JTS motor
Ne. JTS motor je isti kao i bilo koji motor sa DIREKTNIM ubrizgavanjem goriva U CILINDAR. To si FSI, GDI, D-4D, HPI, SPI i možda još neki motori. Mnogi mešaju standardno ubrizgavanje (u usisnu granu) sa navedenim.bokili156jts napisao:Cekajte, da li JTS motor izrazitije skuplja mikrocestice od drugih motora sa direktnim ubrizgavanjem!!!???
Ili je to slucaj kod svih,da li je preporucljivo pre sipanja klinera ocistiti rezervoar da cliner ne bi ocistio i neprljavstine iz rezervoara i oterao ih u motor!!?
Problem je što se kod takvih motora sa vremenom ultrafina nečistoća taloži na usisnoj i ventilima. Nema goriva da je spere i sagori. A zbog toga što je doziranje izuzetno fino, tj. kapljice veoma veoma sitne, nedovoljno čisto gorivo može da zapuši i ošteti raspršivač.
Nema šta da čistiš rezervoar. Pumpe goriva zahvataju ga sa najniže tačke u rezervoaru, tako da ako ima nekih nečistoća uvek pokupi i njih. Muka je pošto smo mi Srbi, rezervoar se retko puni do vrha. Tako da onaj ko uvek sipa malo po malo, pa onda posle dužeg vremena sipa malo više, može da pokupi oksid ili šta već koji se nakupi na dotle suvom delu.
E, zato postoje i filteri goriva, koji je fabrički kod naših ljubimaca. Naravno, mikronečistoće mogu da prođu kroz njih, čak i kroz interni filter brizgaljke...ali tu ne postoji lek.
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”