JTS motor

Bez duše bismo bili samo mašine...
bokili156jts
BANOVAN
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Jan 15, 2010 11:10 pm

JTS motor

Sub Apr 24, 2010 8:57 pm

Da li je neko imao problema sa ovim motorom i svaka ostala informacija bi dobro dosla,ja sam presao 20kkm sa alfom 156 jts pa bi radio veliki servis
dajte savete i gde sipati benzin i koji pojacivac oktana!!!
Hvala unapred
Boki_Dj
Garaža: Ex Alfa 33 1.4IE Imola, '93;
156 SW Distinctive, 2.0 JTS, '03
Lokacija: Nis
Lokacija: Niš
Postovi: 265
Pridružio se: Pet Jul 17, 2009 11:38 am

Re: JTS motor

Pon Apr 26, 2010 1:57 pm

bokili156jts napisao:Da li je neko imao problema sa ovim motorom i svaka ostala informacija bi dobro dosla,ja sam presao 20kkm sa alfom 156 jts pa bi radio veliki servis
dajte savete i gde sipati benzin i koji pojacivac oktana!!!
Hvala unapred
Pojačavač oktana ti je najmanja briga. Pošto sam se par meseci dopisivao sa likovima sa forima 156.net, nekoliko britanaca, jednim hrvatom i jednim italijanom, skapirao sam da uopšte nije bitan kao stavka. Zapravo, imaćeš manje konja (166 KS razvija se sa Super+ bezolovnim!!!), možda malo veću potrošnju i to je to. ČIST benzin je najbolnija tačka. Kvalitet. Za to ti moraju pomoći sugrađani.
Problemi koji proizilaze iz toga su otkazi brizgaljki, i eventualno prateći efekti. Dakle prljanje komora u glavi, zazori-dihtunzi...
S vremena na vreme kada praviš ture duže od 200km, sipaj u gorivo aditiv za čišćenje sistema za napajanje gorivom. KVALITETAN.
Sipaj samo i samo adekvatno ulje, ostalo uglavnom ne treba da te brine. Kao i kod drugih 156-ca.
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."
Jim Jackson
Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Postovi: 37
Pridružio se: Uto Okt 06, 2009 5:21 pm

Re: JTS motor

Pon Apr 26, 2010 2:16 pm

Vozim 2.0 JTS 156 od oktobra 2009. Presao sam oko 6000 km do sada. Nisam imao nekih vecih problema sem redovnog paljenja "Motor Control System Failure" lampice. Negada se ugasi sama od sebe, nekad mora da se resetuje. Majstor kaze da je to posledica loseg goriva. Ne sipam nikakav pojacivac oktana, ali imam osecaj da motor daje manje od deklarisanih 166 konja. Ponekad naspem Tutela Benzina Clean za ciscenje dizni. Ulje Selenia Racing. Trosi ga u granicama normale, naravno nekad manje, nekad vise u zavisnosti od toga koliko "mucim" motor.
bokili156jts
BANOVAN
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Jan 15, 2010 11:10 pm

Re: JTS motor

Uto Maj 04, 2010 3:39 pm

Boki hoces da mi kazes da mesam super i bezoloni???????
Boki_Dj
Garaža: Ex Alfa 33 1.4IE Imola, '93;
156 SW Distinctive, 2.0 JTS, '03
Lokacija: Nis
Lokacija: Niš
Postovi: 265
Pridružio se: Pet Jul 17, 2009 11:38 am

Re: JTS motor

Sub Maj 08, 2010 10:13 am

bokili156jts napisao:Boki hoces da mi kazes da mesam super i bezoloni???????
Ne, druže. Bezolovni postoji u više varijanti: normal (95 oktana), bezolovni super (98-100 oktana) i bezolovni super plus (105-110 oktana), zavisno od tržišta i proizvođača.
Kod npr. SHELL-a oni su imenovani: standard, V-Power i najjači kome ne mogu da se setim imena. Naravno, cena raste sa oktanskim brojem :)
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."
bokili156jts
BANOVAN
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Jan 15, 2010 11:10 pm

Re: JTS motor

Sub Maj 22, 2010 10:04 am

Da li mislite da rednovnim sipanjem cleanera u gorivo i duzim turama moze da se u potpunosti otklone problemi taloga materijala na glavi motora????
Sta se desava sa katalizatorom, kako njega ocistiti????
da li on moze da prouzrokuje pad snage motora i da li moze da se izvadi???
poz
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4628
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: JTS motor

Sub Maj 22, 2010 10:12 am

Negdje sam na netu naletio,da je covek na 156 imao problema sa padom snage.Auto je prosao smijesnu kilometrazu.Izmjerili na dino,imao oko 120 ks.Skinuli glavu,obrada pala,nove bregaste i na mjerenju posle toga izmjereno oko 150 + .Ne znam tacno.Zaboravio sam.Imao sam cio taj projekat zajedno sa fotkama.Jbg.Izgubilo se.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Jim Jackson
Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Postovi: 37
Pridružio se: Uto Okt 06, 2009 5:21 pm

Re: JTS motor

Sub Maj 22, 2010 10:40 am

Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4628
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: JTS motor

Sub Maj 22, 2010 12:06 pm

E,to je to.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Boki_Dj
Garaža: Ex Alfa 33 1.4IE Imola, '93;
156 SW Distinctive, 2.0 JTS, '03
Lokacija: Nis
Lokacija: Niš
Postovi: 265
Pridružio se: Pet Jul 17, 2009 11:38 am

Re: JTS motor

Pon Maj 24, 2010 10:02 am

bokili156jts napisao:Da li mislite da rednovnim sipanjem cleanera u gorivo i duzim turama moze da se u potpunosti otklone problemi taloga materijala na glavi motora????
Sta se desava sa katalizatorom, kako njega ocistiti????
da li on moze da prouzrokuje pad snage motora i da li moze da se izvadi???
Idem od unazad: katalizator se NE čisti. Moraš da ga menjaš ili stavljaš adekvatnu zamenu. Da, može da prouzrokuje pad snage, ali on ti je poslednja stavka u listi.

Sipanje klinera prilikom dužih tura je jako preporučljivo, 2 puta godišnje ako može (taman odlazak na letovanje i povratak :D ).
ALI! U potpunosti se problem NE otklanja. Naime, problem kod motora sa direktnim ubrizgavanjem je USISNI vod. Kako nema goriva da spira mikronečistoće, svremenom se usisna grana, usisni kanali i ventili toliko zaprljaju da je to neverovatno. Klinerom čistiš brizgaljke i komore za sagorevanje. Doduše, jeste veći problem nečistoća goriva od usisa, ali i pojedinačno i oba zajedno mogu da ti zadaju veliku glavobolju i isprazne novčanik.
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."
bokili156jts
BANOVAN
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Jan 15, 2010 11:10 pm

Re: JTS motor

Uto Maj 25, 2010 10:48 am

Cekajte, da li JTS motor izrazitije skuplja mikrocestice od drugih motora sa direktnim ubrizgavanjem!!!???
Ili je to slucaj kod svih,da li je preporucljivo pre sipanja klinera ocistiti rezervoar da cliner ne bi ocistio i neprljavstine iz rezervoara i oterao ih u motor!!?
Boki_Dj
Garaža: Ex Alfa 33 1.4IE Imola, '93;
156 SW Distinctive, 2.0 JTS, '03
Lokacija: Nis
Lokacija: Niš
Postovi: 265
Pridružio se: Pet Jul 17, 2009 11:38 am

Re: JTS motor

Sre Maj 26, 2010 11:48 am

bokili156jts napisao:Cekajte, da li JTS motor izrazitije skuplja mikrocestice od drugih motora sa direktnim ubrizgavanjem!!!???
Ili je to slucaj kod svih,da li je preporucljivo pre sipanja klinera ocistiti rezervoar da cliner ne bi ocistio i neprljavstine iz rezervoara i oterao ih u motor!!?
Ne. JTS motor je isti kao i bilo koji motor sa DIREKTNIM ubrizgavanjem goriva U CILINDAR. To si FSI, GDI, D-4D, HPI, SPI i možda još neki motori. Mnogi mešaju standardno ubrizgavanje (u usisnu granu) sa navedenim.
Problem je što se kod takvih motora sa vremenom ultrafina nečistoća taloži na usisnoj i ventilima. Nema goriva da je spere i sagori. A zbog toga što je doziranje izuzetno fino, tj. kapljice veoma veoma sitne, nedovoljno čisto gorivo može da zapuši i ošteti raspršivač.

Nema šta da čistiš rezervoar. Pumpe goriva zahvataju ga sa najniže tačke u rezervoaru, tako da ako ima nekih nečistoća uvek pokupi i njih. Muka je pošto smo mi Srbi, rezervoar se retko puni do vrha. Tako da onaj ko uvek sipa malo po malo, pa onda posle dužeg vremena sipa malo više, može da pokupi oksid ili šta već koji se nakupi na dotle suvom delu.
E, zato postoje i filteri goriva, koji je fabrički kod naših ljubimaca. Naravno, mikronečistoće mogu da prođu kroz njih, čak i kroz interni filter brizgaljke...ali tu ne postoji lek.
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."

Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”