Tuning viska kilograma!
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: Tuning viska kilograma!
*
Poslednja izmena od acasmc@146 u Čet Okt 15, 2009 12:24 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Odo ja...
Nek je sa srećom skidanje tapacirunga i branika
Re: Tuning viska kilograma!
IMAŠ PRAVO !!!acasmc@146 napisao:a da ti lepo sednes u tvoj selespeed, sa bosse ozvucenjem i uzivas! necu da se ljutim, ako preskocis ovu temu!dejan555 napisao: Ovo je jedan od opasnih načina za lečenje kompleksa !!!
Koliko ti imaš godina???
Odo ja...
Nek je sa srećom skidanje tapacirunga i branika
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Za Acu, olakšavanje zamenom delova kao što su ti već rekli, što nije jeftino ili budženjem motora što opet nije jeftino...
Re: Tuning viska kilograma!
Ovo je poenta o mitu malih i lakih automobila, izgleda u njima da letiš a u stvari štoperica kaže drugo... Ne svaki ali je većina nabudženih auta takva....starac vujadin napisao: Losa ti je procena, kao i vecine ljudi koji voze boksere i kojima se cini da zestoko ubrzavaju kao zbog kratkog, lose proracunatog menjaca i boksera koji dize obrtaje kao lud pa sve deluje uzbudljivo i munjevito, ali suve brojke govore drugacije. U najboljem slucaju je razlika 1,5 sekunde do stotke (a i cele dve sekunde...) u odnosu na 2.0 ts sto je ogromna razlika.
Za Acu, olakšavanje zamenom delova kao što su ti već rekli, što nije jeftino ili budženjem motora što opet nije jeftino...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Tuning viska kilograma!
cela lista "zelje da mi auto ide bolje" treba da ide ovako...
Ako postoji veci motor koji mozes da uguras u auto uradi prvo to... ako ti je i to malo posle dodaj turbo...
ako si onda zadovoljan snagom vreme je da uradis nesto povodom ogibljenja i kocnica...
ako i dalje zelis vishe i sve to ti nije dovoljno pravo je vreme da izbacis sve iz kola i ugradis kavez... posle ovoga si psihijatrijski slucaj i vreme je da pocnes da vozis trke... nista te drugo nece zadovoljiti
tako bi to realno trebalo da ide... snaga>lezanje>full race auto...
Ako postoji veci motor koji mozes da uguras u auto uradi prvo to... ako ti je i to malo posle dodaj turbo...
ako si onda zadovoljan snagom vreme je da uradis nesto povodom ogibljenja i kocnica...
ako i dalje zelis vishe i sve to ti nije dovoljno pravo je vreme da izbacis sve iz kola i ugradis kavez... posle ovoga si psihijatrijski slucaj i vreme je da pocnes da vozis trke... nista te drugo nece zadovoljiti
tako bi to realno trebalo da ide... snaga>lezanje>full race auto...
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: Tuning viska kilograma!
*
Poslednja izmena od acasmc@146 u Čet Okt 15, 2009 12:25 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Ovo ne moze nikako da bude poslednja rupa u svirali, vec "prva rupa". Poenta u tuningu je u balansu svih konstrukcionih delova vozila. Tako se moze izvuci maksimum iz vozila uz maksimum bezbednosti i optimum troskova.e sad, ako ne ispadnu neki preveliki neplanirani troskovi, ostaje misao o anti rol baru (Sports Stabiliser Bar) i zameni slip diffa.
ali to je tek poslednja rupa na svirali. zdravlje boze, videcemo.
Acqua-Olio-Benzina
- Kosovic
- Garaža: /
- Lokacija: Vrbas
- Lokacija: Vrbas
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Pa imenjace, meni se cini da bi trebi trebao motor iz Lancia Theme turbo, on bi zadovoljio tvoje potrebe. Izvinjavam se ako sam lupio, ili ako ti se ne uklapa u tvoje zahteve, ali znajuci ovaj motor kako ide... nemam reci.
-
ma
- Drug Član
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Možda grešim al mislim da je motor isti.
Ja ne znam kako to izgleda u teoriji,al praktično idem po GPS-u do stotke za 8,8sec.Auto star skoro 20 god.,prešla 33-ka 205kkm...
Ja ne znam kako to izgleda u teoriji,al praktično idem po GPS-u do stotke za 8,8sec.Auto star skoro 20 god.,prešla 33-ka 205kkm...
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: Tuning viska kilograma!
*
Poslednja izmena od acasmc@146 u Čet Okt 15, 2009 12:25 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
- Kosovic
- Garaža: /
- Lokacija: Vrbas
- Lokacija: Vrbas
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Ne, ovaj ima 205KS, 2.0 16V turbo, kontam da ces lako da ga spakujes. Mada ne znam hoces morati i njen menjac da uzimas ili ce moci i taj sa tvoje 146 1.6TS ...
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: Tuning viska kilograma!
*
Poslednja izmena od acasmc@146 u Čet Okt 15, 2009 12:25 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Zadnje vrijeme vozim tri nadpunjena benzinca (Abarth GP, C200K, Insignia 2.0T) i tesko da cu ikad vise da kupim N/A
Situacija kao sa mojim davnim Roverom (~980kg i ~110KS) - pri ubrzanju u prve tri brzine imas osjecaj da ce da poleti a u stvari je isao nesto ispod 10s do 100km/h. A pri vecim brzinama se skoro svako tripao da ide makar 40-50km/h nego sto pokazuje kilometar-sat
Re: Tuning viska kilograma!
Dvije rijeci - turbo benzinacacasmc@146 napisao:treba mi auto, koji sa 30km/h moze da povuce u trecoj brzini, da preteknem onog ispred mene, koji ide 70km/h i sve to na 50 metara puta.
Zadnje vrijeme vozim tri nadpunjena benzinca (Abarth GP, C200K, Insignia 2.0T) i tesko da cu ikad vise da kupim N/A
Dora napisao:Ovo je poenta o mitu malih i lakih automobila, izgleda u njima da letiš a u stvari štoperica kaže drugo... Ne svaki ali je većina nabudženih auta takva...
Situacija kao sa mojim davnim Roverom (~980kg i ~110KS) - pri ubrzanju u prve tri brzine imas osjecaj da ce da poleti a u stvari je isao nesto ispod 10s do 100km/h. A pri vecim brzinama se skoro svako tripao da ide makar 40-50km/h nego sto pokazuje kilometar-sat
R4T
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Znam, imam jednog koji kaže e ono ide za sve pare i usta ne zklapa o tome, onda sednemo i utvrdimo da ide bolje ali ni približno utisku koji ostavlja kad se voziš u njemu. Onda naidje neki 206 sa istom pričom pa to nije normalno kako ide... Onda odu na mišeluk i ovaj oduševljeni vozi moj auto sproću Pežoa i ostavi ga pežo za dužinu kola ali nadalje nebi što nije bitno. A naš auto se vuče ko slina kad sediš u njemu a kad pogledam brzinomer ne znam kad je došao na 120...
Što se turba tiče, nema toga što bi ga zamenilo kod mene sem neke sirovine od 8 komada cilindara i jedno 5000 kubika ali da ga doradim malo Mada verujem da bih i onda razmišljao kako da mu uglavim turbo
Što se turba tiče, nema toga što bi ga zamenilo kod mene sem neke sirovine od 8 komada cilindara i jedno 5000 kubika ali da ga doradim malo Mada verujem da bih i onda razmišljao kako da mu uglavim turbo
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: Tuning viska kilograma!
*
Poslednja izmena od acasmc@146 u Čet Okt 15, 2009 12:25 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Rijesio si da ti zvizdi pa to ti je
OK,onda zasuci rukave i ne javljaj nam se bez slike prednjeg trapa Fiat Coupea...
Ali prije svega neka te neko provoza u Turbaka da vidis kako i sta,jer je dosta drugaciji za voznju od atma...Vozio sam Coupe turbo 16v,i razocarao se,ne cujes "nista",odjednom povuce i to je to (daleko bilo da omalovazavam turbo motore),posle toga smo sjeli u moju 155 da provozam vlasnika Coupea,i party je poceo-kez mu se nije skidao sa lica,Sto je ovo piiiip te?-pita me,a njegov Coupe je inace jaci od moje Alfe za oko 70ks-poenta je da nije sve u brzini...Sad ne znam na koliko je blokada kod turbo benzinaca (njegov nisam htio da natezem da mi ne "ostane u ruke"),ali ti vidji moze li remap-om da se odradi da se turbina "pali" na visocije obrtaje tako da dobijes neki ideal,da ti auto vristi kao tasmanijski djavo i taman kad "konkurencija" pocne da posustaje tebi turbina napuni i taman dok popijes kafu on ce stic...Mozda to ne moze,mozda ja lupam,ali po meni to bi bilo savrsenstvo,nesto kao KERS kod F60,cijepas ga do 5.500-6.000rpm i onda
OK,onda zasuci rukave i ne javljaj nam se bez slike prednjeg trapa Fiat Coupea...
Ali prije svega neka te neko provoza u Turbaka da vidis kako i sta,jer je dosta drugaciji za voznju od atma...Vozio sam Coupe turbo 16v,i razocarao se,ne cujes "nista",odjednom povuce i to je to (daleko bilo da omalovazavam turbo motore),posle toga smo sjeli u moju 155 da provozam vlasnika Coupea,i party je poceo-kez mu se nije skidao sa lica,Sto je ovo piiiip te?-pita me,a njegov Coupe je inace jaci od moje Alfe za oko 70ks-poenta je da nije sve u brzini...Sad ne znam na koliko je blokada kod turbo benzinaca (njegov nisam htio da natezem da mi ne "ostane u ruke"),ali ti vidji moze li remap-om da se odradi da se turbina "pali" na visocije obrtaje tako da dobijes neki ideal,da ti auto vristi kao tasmanijski djavo i taman kad "konkurencija" pocne da posustaje tebi turbina napuni i taman dok popijes kafu on ce stic...Mozda to ne moze,mozda ja lupam,ali po meni to bi bilo savrsenstvo,nesto kao KERS kod F60,cijepas ga do 5.500-6.000rpm i onda
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- brzi_pas
- Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
- Lokacija: Podgorica CG
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Ocigledno si vozio neispravnog coupea, kakvih je kod nas 80% ..
A i vozio si FIAT, koji... ruku na srce nije toliko dobar za voznju kao sto izgleda
I josh jedna stvar, ramap se radi da bi turbina krenula da puni prije a ne posle...
P.S. Mnogo mi ti nesto potcjenjujesh turbo mashine
A i vozio si FIAT, koji... ruku na srce nije toliko dobar za voznju kao sto izgleda
I josh jedna stvar, ramap se radi da bi turbina krenula da puni prije a ne posle...
P.S. Mnogo mi ti nesto potcjenjujesh turbo mashine
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Za to sam i rekao da mi ne ostane u ruke,vecina su trulezi...
Znam da se radi da bi punila ranije (mislim pretpostavljam),ali rekoh eventualnim pomjeranjem bi "dobio na zvuku" itd...
Ja rekoh da ne potcjenjujem turbo,ali mislim da nije za pravog ljubitelja voznje...
Mada sve to treba uzeti sa rezervom,jer sam se samo jednom vozio u turbo benzinca i jednom ga vozio (istom prilikom)...
Znam da se radi da bi punila ranije (mislim pretpostavljam),ali rekoh eventualnim pomjeranjem bi "dobio na zvuku" itd...
Ja rekoh da ne potcjenjujem turbo,ali mislim da nije za pravog ljubitelja voznje...
Mada sve to treba uzeti sa rezervom,jer sam se samo jednom vozio u turbo benzinca i jednom ga vozio (istom prilikom)...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Tuning viska kilograma!
za sada:
- hauba sa tapacirom 20.5kg
- alu 15 se krecu oko 7 kg +/- 1-2kg
- alu 16 speedline 8.25kg znaci +/-1-2kg na ostale modele
- alu 17 9+kg zavisi od modela
- guma 205/45/17 9kg
(znaci samo gume i felne mi teze 70+kg! )
dakle zaboravimo ustedu kilaze sa alu felnama, dolazi u obzir samo magnezium.
- tapacir vrata 3.2kg
- hladnjak klime 3kg
- izduvna grana gus v6 12v 4.8kg po komadu
- izduvna ts 16v 4kg kompletna
(kod ts-a 8v i v6 12v se moze smanjiti pravljenjem novih od cevi ili prepravkom 16v odnosno 24v)
teg koji je spominjan nije tezi od 7-8 kg i postoji samo jedan komad.
nisam uspeo da izmerim i kompresor klime, obzirom da bi on mogao da se izbaci kao i sva instalacija verujem da bi sve zajedno bilo oko 20kg.
motor 16v je sam po sebi jako tezak - nisam imao vagu za njega, ali je preko 120kg - vaga nije mogla vise
ovo su komponente izmerene sa jedne 155-ice, a nastavak sledi neki drugi dan.
ne bih se slozio sa tvrdnjama da mali automobili iz 80' ili 90' sa kratkim menjacima idu prividno dobro... ima x automobila koji ce odrati 2.0ts-a u ubrzanjima do 100km/h od 1300 do 1600ccm i jos vise njih koji ce ici rame uz rame... no dobro, ovo nije tema...
- hauba sa tapacirom 20.5kg
- alu 15 se krecu oko 7 kg +/- 1-2kg
- alu 16 speedline 8.25kg znaci +/-1-2kg na ostale modele
- alu 17 9+kg zavisi od modela
- guma 205/45/17 9kg
(znaci samo gume i felne mi teze 70+kg! )
dakle zaboravimo ustedu kilaze sa alu felnama, dolazi u obzir samo magnezium.
- tapacir vrata 3.2kg
- hladnjak klime 3kg
- izduvna grana gus v6 12v 4.8kg po komadu
- izduvna ts 16v 4kg kompletna
(kod ts-a 8v i v6 12v se moze smanjiti pravljenjem novih od cevi ili prepravkom 16v odnosno 24v)
teg koji je spominjan nije tezi od 7-8 kg i postoji samo jedan komad.
nisam uspeo da izmerim i kompresor klime, obzirom da bi on mogao da se izbaci kao i sva instalacija verujem da bi sve zajedno bilo oko 20kg.
motor 16v je sam po sebi jako tezak - nisam imao vagu za njega, ali je preko 120kg - vaga nije mogla vise
ovo su komponente izmerene sa jedne 155-ice, a nastavak sledi neki drugi dan.
ne bih se slozio sa tvrdnjama da mali automobili iz 80' ili 90' sa kratkim menjacima idu prividno dobro... ima x automobila koji ce odrati 2.0ts-a u ubrzanjima do 100km/h od 1300 do 1600ccm i jos vise njih koji ce ici rame uz rame... no dobro, ovo nije tema...
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Mislim da u svakom slucaju ne vrijedi cimati se oko toga zarad nekih performansi,osim ako nije vikend auto u pitanju,jer recimo treba da se "ubijes" da skines 70-80 kg sa auta,i na kraju ne dobijes skoro nista,jer npr meni auto ide (skoro) isto kao kad se vozim sam,kao kad vozim nekog te kilaze...E sad drugo su trke,pogotovo kruzne gdje na osnovu olaksavanja auta mozes da dobijes 1-2 desetinke po krugu sto je nakon 10 krugova 1-2 sekunde i tu se vrijedi zezati,ili kad je "drag" u pitanju-tu odlucuju metri,a ako se ne "bavis" ni jednom od ovih disciplina samo ces izgubiti vrijeme i "nagrditi" auto...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
-
ki
- Drug Član
Post
No comment...
Re: Tuning viska kilograma!
acasmc@146 napisao:*
acasmc@146 napisao:*
acasmc@146 napisao:*
acasmc@146 napisao:*
acasmc@146 napisao:*
acasmc@146 napisao:*
No comment...