Evo o čemu se radi... http://www.squadra-tuning.com/
Znači bolji odziv na gas uz minimalni dobitak u snazi.
Da li bi mi tom izmenom auto zvučao 3xglasnije (što ne želim)?
I šta mislite o tome?
Ajde neko stručan neka pomogne...
Intake modification Alfa 156 2.0TS
- Damjan156
- Garaža: AR 156 2.0TS 155ks +chip tuning, +K&N filter
Chevrolet Captiva LT 2.0D AWD 150ks - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Dejan
- Garaža: 159 1.9 JTDM Rosso, Punto Sporting 1.4 16V Giallo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Intake modification Alfa 156 2.0TS
Sta si tacno mislio pod Intake modification, aj budi malo precizniji.
Ono sto sam ja radio kako na 145 TS, tako i na 156 TS, jeste da sam na oba skidao pred filter, tzv. silencer, diobio sam zaista bolji odziv na gas i veoma malu promenu zvuka.
Ono sto sam ja radio kako na 145 TS, tako i na 156 TS, jeste da sam na oba skidao pred filter, tzv. silencer, diobio sam zaista bolji odziv na gas i veoma malu promenu zvuka.
Alfa +
- Damjan156
- Garaža: AR 156 2.0TS 155ks +chip tuning, +K&N filter
Chevrolet Captiva LT 2.0D AWD 150ks - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Intake modification Alfa 156 2.0TS
Intake modification Alfa 156 16v TS.
The 156 16v Twin Spark versions do have an rather complicated intake system. I'm talking about the part just before the airfilterbox. This part exists of a complicated shaped pipe with several so called air rooms which are meant as some kind of silencers for the intake noise at certain revs. Because of this the way to the airfilter is rather long and does have some restricted point when it comes to airflow. The maximum power output won't hardly be influenced but the reaction on the accelerator pedal does when you replace this section by the intake pipe from a 156 V6 or JTD version. For these last version it's a stock installed part.
Da skratim...zamenim ovo... air intake od mog
sa ovim od JTD ili V6
To si i ti menjao? Da potražim to na nekom otpadu?
The 156 16v Twin Spark versions do have an rather complicated intake system. I'm talking about the part just before the airfilterbox. This part exists of a complicated shaped pipe with several so called air rooms which are meant as some kind of silencers for the intake noise at certain revs. Because of this the way to the airfilter is rather long and does have some restricted point when it comes to airflow. The maximum power output won't hardly be influenced but the reaction on the accelerator pedal does when you replace this section by the intake pipe from a 156 V6 or JTD version. For these last version it's a stock installed part.
Da skratim...zamenim ovo... air intake od mog
sa ovim od JTD ili V6
To si i ti menjao? Da potražim to na nekom otpadu?
- Dejan
- Garaža: 159 1.9 JTDM Rosso, Punto Sporting 1.4 16V Giallo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Intake modification Alfa 156 2.0TS
Da, ja sam upravo to uradio na 156.
Inicijalno si me zbunio kad si u svom postu pomenuo squadra tuning, jel na njihovom sajtu toga nema, vec na alfa156.net
Ja nisam stavljao "pipicu" od JTD-a, vec sam jednostavno izbacio ceo ovaj silencer prebudz , i na sam usis kucista filetra stavio plasticno rebrasto crevo, takodje je jako bitno, da iz samog kucista filtera izvadis tzv. lulicu koja prolazi kroz sam okrugli filter.
Ako uspes da nadjes "pipicu" od JTD-a bilo bi extra
Samo obrati paznju, ceo zahvat uopste nije jednostavan, jel se kuciste samo filtera i predfilter silencer nalaze prilicno zbudzeni ispod levog kosa, a u svemu tome dosta smeta hladnjak, creva i kablovi, i naravno plasticnu zastitu ispod motora moras da skines
I da, ako ne ides na "pipicu" od JTD-a, obrati paznju da ne stavljas usis da eventualno ne pokupi neku vodu sa puta i udavis Alficu
Inicijalno si me zbunio kad si u svom postu pomenuo squadra tuning, jel na njihovom sajtu toga nema, vec na alfa156.net
Ja nisam stavljao "pipicu" od JTD-a, vec sam jednostavno izbacio ceo ovaj silencer prebudz , i na sam usis kucista filetra stavio plasticno rebrasto crevo, takodje je jako bitno, da iz samog kucista filtera izvadis tzv. lulicu koja prolazi kroz sam okrugli filter.
Ako uspes da nadjes "pipicu" od JTD-a bilo bi extra
Samo obrati paznju, ceo zahvat uopste nije jednostavan, jel se kuciste samo filtera i predfilter silencer nalaze prilicno zbudzeni ispod levog kosa, a u svemu tome dosta smeta hladnjak, creva i kablovi, i naravno plasticnu zastitu ispod motora moras da skines
I da, ako ne ides na "pipicu" od JTD-a, obrati paznju da ne stavljas usis da eventualno ne pokupi neku vodu sa puta i udavis Alficu
Alfa +
- Damjan156
- Garaža: AR 156 2.0TS 155ks +chip tuning, +K&N filter
Chevrolet Captiva LT 2.0D AWD 150ks - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Intake modification Alfa 156 2.0TS
Ma ima i na http://www.squadra-tuning.com/ ja sam tu pronašao.Mora da se ode na model 156 pa 2.0 16v i pri dnu stranice ima link za ovo,jer neće da otvori stranicu odmah na tome.
Mada je ovu budžu nikada nisam video kod mene...moraću prilikom čišćenja filtera da zagledam sa majstorom...možda je to već izvađeno...
jer kada sam stavljao KN ne sećam se nikakve lulice,niti mi je majstor pominjao...
Sve u svemu...tebi Dejane hvala pa kada vidim kakvo je stanje kod mene napisaću šta sam uradio
Mada je ovu budžu nikada nisam video kod mene...moraću prilikom čišćenja filtera da zagledam sa majstorom...možda je to već izvađeno...
jer kada sam stavljao KN ne sećam se nikakve lulice,niti mi je majstor pominjao...
Sve u svemu...tebi Dejane hvala pa kada vidim kakvo je stanje kod mene napisaću šta sam uradio
- srdjan_p
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: ZR
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Intake modification Alfa 156 2.0TS
1.4 se najbolje chuje sa usisa ikada!
Damjane, jesi li stavio kn pechurku ili panel filter?
Damjane, jesi li stavio kn pechurku ili panel filter?
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Intake modification Alfa 156 2.0TS
Hocu i ja, hocu i ja...
Da li ima nekih stetnih efekata (osim nezadovoljavanje standarda za buku )?
Da li filter ostaje fabricki ili je preporucljivo staviti neki "trkaći" panel filter?
Od pecurke sam odustao zbog nezeljenih efekata kod protokomera...
Da li ima nekih stetnih efekata (osim nezadovoljavanje standarda za buku )?
Da li filter ostaje fabricki ili je preporucljivo staviti neki "trkaći" panel filter?
Od pecurke sam odustao zbog nezeljenih efekata kod protokomera...
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Intake modification Alfa 156 2.0TS
Ma samo adekvatno crevo direkt na air box i to je to. Nikakvi filteri itd, eventualno panel filter od Autodelte.
Bilo bi dobro da se na crevu napravi mini sifon zbog prevencije od hidro udara.
Bilo bi dobro da se na crevu napravi mini sifon zbog prevencije od hidro udara.
- Dejan
- Garaža: 159 1.9 JTDM Rosso, Punto Sporting 1.4 16V Giallo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Intake modification Alfa 156 2.0TS
Ja sam na 145 imao neki panelni filter koje se prao, mislim da je bio BMC ili tako nesto ali mi je sa njim zaista bilo previse buke, te sam vratio standardni filter koga sam menjao na svakih 10.000km, na 156 imam obican filter koga takodje menjam na 10.000km, razlika se oseti i na gasu, lepse prima gas a i dobije se na zvuku pogotovo na 145/6 kod koje je kuciste filtera visoko postavljeno + panelni filter ulozak
Alfa +
- Damjan156
- Garaža: AR 156 2.0TS 155ks +chip tuning, +K&N filter
Chevrolet Captiva LT 2.0D AWD 150ks - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Intake modification Alfa 156 2.0TS
kilson
Ma nisam još ništa dirao dok ne odem do majstora da vidim kakva je situacija da li menjano već nešto...
Imam ovaj panelni KN http://www.knfilters.com/search/product ... rod=E-9244
taman sam prešao blizu 20000km pa treba da ga i perem.
Ma nisam još ništa dirao dok ne odem do majstora da vidim kakva je situacija da li menjano već nešto...
Imam ovaj panelni KN http://www.knfilters.com/search/product ... rod=E-9244
taman sam prešao blizu 20000km pa treba da ga i perem.