Gde se nalazi konektor za dijagnostiku i povezivanje sa racunarom na Alfi 145 koja je 1999. god i kog je tipa?
Koji sve tipovi konektora jos postoje pored OBD II? Kako izgleda OBD II?
Da li neko ima ili bar zna gde moze da se skine full verzija softvera za dijagnostiku kao sto je AlfaDiag moze i neki drugi? Da li zna neko koje sve verzije softvera postoje za dijagnostiku Alfe?
Konektor za dijagnostiku, povezivanje sa racunarom Alfa 145?
-
Go
- Drug Član
Post
Hvala nadam se da cu uspeti da ga pronadjem, pronasao sam neke slike koje pokazuju da se nalazi otprilike tu kako si ti opisao.
Da li je neko probao ovaj softver?
http://www.alfa145.co.uk/obd.html
Da li je neko probao ovaj softver?
http://www.alfa145.co.uk/obd.html
-
Go
- Drug Član
Post
na mojoj staroj 145 konektor je bio ispod plastike sa suvozaceve strane, pazljivo sa tom plastikom osetljiva je... a pre par meseci sam povezivao jednu ts 145 i konektor je bio u motornom prostoru, inace konektor ima 3 pina, i koristis samo k liniju za povezivanje, soft koji za koji si dao link zove se alfa diag i imao sam priliku da vidim kako radi... odlican je i vredi ga platiti...
a za sta ce ti konkretno dijagnostika?
a za sta ce ti konkretno dijagnostika?
-
Go
- Drug Član
Post
Otkacena mi je lambda sonda pa bih zeleo da proverim da li postoji greska za lambda sondu, kako bih znao da je ona sigurno crkla i da je menjam.
Drugo non stop mi je upaljena lampica za ABS, i ne znam kojliko je problematicno resiti ABS? Da li neko zna dobrog majstora za ABS dijagnostiku i servis?
Drugo non stop mi je upaljena lampica za ABS, i ne znam kojliko je problematicno resiti ABS? Da li neko zna dobrog majstora za ABS dijagnostiku i servis?
-
Go
- Drug Član
Post
hm nisam te bas razumeo za sondu, gresku ce ti prijaviti sigurno samim tim sto je otkacena?
dijagnostikom ne verujem da ces saznati koji deo abs je u kvaru...
ali ako ces da probas sam, najjednostavnije ti je da koristis visu...
za servis, hm desa ima examiner, kao i ninic pa ti odluci...
dijagnostikom ne verujem da ces saznati koji deo abs je u kvaru...
ali ako ces da probas sam, najjednostavnije ti je da koristis visu...
za servis, hm desa ima examiner, kao i ninic pa ti odluci...
-
Go
- Drug Član
Post
Skinuo sam neki workshop manual za moju verziju ABSa pa cu prvo te stvari da proverim, a voleo bih i tu tvoju metodu da pokusam pre nego sto odvezem auto na neku dijagnostiku za ABS. Inace ja sam iz Nisa od skora clan tako da ne znam ko je desa i ninic.
Da naravno i meni je potrebno kada je zamenim da obrisem tu gresku kako bi ECU naucio nove parametre. I jos nesto samo da li postoji posebna lampica za lambda sondu koja bi se palila kada je sonda otakcena (posto mi nijedna lampica nije upaljena osim za ABS) ili se samo zabelezi greska u ECU ?veXon napisao:hm nisam te bas razumeo za sondu, gresku ce ti prijaviti sigurno samim tim sto je otkacena?
Ajde ako mozes malo vise da napises o ovom nacinu jer ja sam novi clan Alfa junior tako da ne znam strucne termine. Sta je to .visa. ili kako vec?veXon napisao:ali ako ces da probas sam, najjednostavnije ti je da koristis visu...
Skinuo sam neki workshop manual za moju verziju ABSa pa cu prvo te stvari da proverim, a voleo bih i tu tvoju metodu da pokusam pre nego sto odvezem auto na neku dijagnostiku za ABS. Inace ja sam iz Nisa od skora clan tako da ne znam ko je desa i ninic.
-
Go
- Drug Član
Post
Cek cek malo,prvo, konektor za dijagnostiku je u motornom prostoru kad gledas spreda sa leve strane i to ti je taj konektor sa tri prikljucka o kome ti je vexon rekao,ne postoji nikakva lampica koja ce ti reci da je sonda u kvaru ili je otkacena,cak i kad je povezes na dijagnostiku moze da se dogodi da ne izbaci gresku,naravno posto je tebi iskljucena onda ce ti sigurno prijaviti gresku...
drugo,da bi radio dijagnostiku ABS uredjaja onda se povezujes na konektor koji se nalazi u motornom prostoru ali sa desne strane(isto sa tri prikljucka) i onda preko njega mozes da vidis greske vezane za ABS uredjaj...
Moj savet za sondu,ako ti auto lepo radi i trosi onoliko koliko si rekao,ne diraj nista,ako ne onda kupi novu sondu,univerzalnu,iskljucivo NGK i namontiraj,izbrisi greske i przi...
drugo,da bi radio dijagnostiku ABS uredjaja onda se povezujes na konektor koji se nalazi u motornom prostoru ali sa desne strane(isto sa tri prikljucka) i onda preko njega mozes da vidis greske vezane za ABS uredjaj...
Moj savet za sondu,ako ti auto lepo radi i trosi onoliko koliko si rekao,ne diraj nista,ako ne onda kupi novu sondu,univerzalnu,iskljucivo NGK i namontiraj,izbrisi greske i przi...
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Spanjeli po tvom opisu trebalo bi da je ovo:
za ABS......
E sad nesto mi nije jasno, ako je na levom kosu konektor za ECU a na desnom za ABS,za sta je onda taj ispred suvozacevih nogu? I secam se da postoji jedan konektor najverovatnije za dijagnostiku AIR BAG-a ovde:
(kad se skine taj mali tapacir)
za ABS......
E sad nesto mi nije jasno, ako je na levom kosu konektor za ECU a na desnom za ABS,za sta je onda taj ispred suvozacevih nogu? I secam se da postoji jedan konektor najverovatnije za dijagnostiku AIR BAG-a ovde:
(kad se skine taj mali tapacir)
-
Go
- Drug Član
Post
Da za ABS je ovaj konektor desno. Meni je unutra tapciring izjedna nema tog malog drugog dela zato sto nemam air bag za suvozaca izgleda pa mi je zbog toga konektor u motornom delu. Ali ipak nisam skidao tapciring da proverim mozda i unutra ima neki konektor. Nije mi jasna jedna stvar sto ce tice konektora za ECU. Kod moje alfe ulaze samo dve zice bela i crvena, zar ne bi trebalo tri zice da ulaze posto konektor ima tri pina? To me je tek zbunilo. Za ABS konektor ulaze tri zice i isti je kao za ECU.
-
Go
- Drug Član
Post
Ovo nisam razumeo,ABS je kocioni sistem,ti si mozda mislio na airbagMeni je unutra tapciring izjedna nema tog malog drugog dela zato sto nemam abs za suvozaca
Kod nasih alfi (mislim na 98>) nema nikakvog konektora za ecu unutra 100%nisam skidao tapciring da proverim mozda i unutra ima neki konektor
Tacno tako i treba da ima,znaci K linija i masa...Nije mi jasna jedna stvar sto ce tice konektora za ECU. Kod moje alfe ulaze samo dve zice bela i crvena, zar ne bi trebalo tri zice da ulaze posto konektor ima tri pina?