Konektor za dijagnostiku, povezivanje sa racunarom Alfa 145?

Trkačice modernog doba u civilnom odelu...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Konektor za dijagnostiku, povezivanje sa racunarom Alfa 145?

Sre Avg 13, 2008 3:01 pm

Gde se nalazi konektor za dijagnostiku i povezivanje sa racunarom na Alfi 145 koja je 1999. god i kog je tipa?

Koji sve tipovi konektora jos postoje pored OBD II? Kako izgleda OBD II?

Da li neko ima ili bar zna gde moze da se skine full verzija softvera za dijagnostiku kao sto je AlfaDiag moze i neki drugi? Da li zna neko koje sve verzije softvera postoje za dijagnostiku Alfe?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Avg 13, 2008 5:38 pm

nalazi se ispred suvozacevih nogu ispod fioke! u levom uglu! a tacno kako se zove ne znam!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Avg 13, 2008 5:41 pm

Hvala nadam se da cu uspeti da ga pronadjem, pronasao sam neke slike koje pokazuju da se nalazi otprilike tu kako si ti opisao.

Da li je neko probao ovaj softver?
http://www.alfa145.co.uk/obd.html
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Avg 14, 2008 7:16 am

na mojoj staroj 145 konektor je bio ispod plastike sa suvozaceve strane, pazljivo sa tom plastikom osetljiva je... a pre par meseci sam povezivao jednu ts 145 i konektor je bio u motornom prostoru, inace konektor ima 3 pina, i koristis samo k liniju za povezivanje, soft koji za koji si dao link zove se alfa diag i imao sam priliku da vidim kako radi... odlican je i vredi ga platiti...
a za sta ce ti konkretno dijagnostika?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Avg 14, 2008 7:48 am

Otkacena mi je lambda sonda pa bih zeleo da proverim da li postoji greska za lambda sondu, kako bih znao da je ona sigurno crkla i da je menjam.

Drugo non stop mi je upaljena lampica za ABS, i ne znam kojliko je problematicno resiti ABS? Da li neko zna dobrog majstora za ABS dijagnostiku i servis?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Avg 14, 2008 11:12 am

hm nisam te bas razumeo za sondu, gresku ce ti prijaviti sigurno samim tim sto je otkacena?
dijagnostikom ne verujem da ces saznati koji deo abs je u kvaru...
ali ako ces da probas sam, najjednostavnije ti je da koristis visu...
za servis, hm desa ima examiner, kao i ninic pa ti odluci...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Avg 14, 2008 11:49 am

veXon napisao:hm nisam te bas razumeo za sondu, gresku ce ti prijaviti sigurno samim tim sto je otkacena?
Da naravno i meni je potrebno kada je zamenim da obrisem tu gresku kako bi ECU naucio nove parametre. I jos nesto samo da li postoji posebna lampica za lambda sondu koja bi se palila kada je sonda otakcena (posto mi nijedna lampica nije upaljena osim za ABS) ili se samo zabelezi greska u ECU ?
veXon napisao:ali ako ces da probas sam, najjednostavnije ti je da koristis visu...
Ajde ako mozes malo vise da napises o ovom nacinu jer ja sam novi clan Alfa junior tako da ne znam strucne termine. Sta je to .visa. ili kako vec?
Skinuo sam neki workshop manual za moju verziju ABSa pa cu prvo te stvari da proverim, a voleo bih i tu tvoju metodu da pokusam pre nego sto odvezem auto na neku dijagnostiku za ABS. Inace ja sam iz Nisa od skora clan tako da ne znam ko je desa i ninic.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Avg 14, 2008 12:05 pm

visa je program koji je univeralan, i dosta zastareo u odnosu na moderne dijagnosticke programe, radi pod dosom, i tebi ce posluziti, treba da imas interface da bi se povezao, semu interfejsa imas na forum, ako ne nadjes pusticu ti mailom..
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Avg 14, 2008 10:19 pm

Cek cek malo,prvo, konektor za dijagnostiku je u motornom prostoru kad gledas spreda sa leve strane i to ti je taj konektor sa tri prikljucka o kome ti je vexon rekao,ne postoji nikakva lampica koja ce ti reci da je sonda u kvaru ili je otkacena,cak i kad je povezes na dijagnostiku moze da se dogodi da ne izbaci gresku,naravno posto je tebi iskljucena onda ce ti sigurno prijaviti gresku...
drugo,da bi radio dijagnostiku ABS uredjaja onda se povezujes na konektor koji se nalazi u motornom prostoru ali sa desne strane(isto sa tri prikljucka) i onda preko njega mozes da vidis greske vezane za ABS uredjaj... ;)

Moj savet za sondu,ako ti auto lepo radi i trosi onoliko koliko si rekao,ne diraj nista,ako ne onda kupi novu sondu,univerzalnu,iskljucivo NGK i namontiraj,izbrisi greske i przi... :lool:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Avg 15, 2008 1:09 am

Pametno!!! :lool:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Avg 15, 2008 8:07 am

Da konektor za ECU je u motornom prostoru. Evo slike.

Slika

Spanjeli da li imas mozda neku slicicu za lokaciju konektora za ABS i njega sam planirao da trazim. Kako se vrsi dijagnostika ABSa nekim posebnim softverom ili...?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Avg 15, 2008 7:06 pm

Pa nadji isti taj konektor na desnom kosu,to ti je za ABS,kojim softverom i kako se vrsi dijag,iskreno nemam pojma ali mislim da isti uredjaj kojim radis za ECU motora moze i za ABS
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Sub Avg 16, 2008 6:26 am

Spanjeli po tvom opisu trebalo bi da je ovo:
Slika
za ABS...... ;)
E sad nesto mi nije jasno, ako je na levom kosu konektor za ECU a na desnom za ABS,za sta je onda taj ispred suvozacevih nogu? :? I secam se da postoji jedan konektor najverovatnije za dijagnostiku AIR BAG-a ovde:
Slika
(kad se skine taj mali tapacir)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Avg 18, 2008 7:47 am

Da za ABS je ovaj konektor desno. Meni je unutra tapciring izjedna nema tog malog drugog dela zato sto nemam air bag za suvozaca izgleda pa mi je zbog toga konektor u motornom delu. Ali ipak nisam skidao tapciring da proverim mozda i unutra ima neki konektor. Nije mi jasna jedna stvar sto ce tice konektora za ECU. Kod moje alfe ulaze samo dve zice bela i crvena, zar ne bi trebalo tri zice da ulaze posto konektor ima tri pina? To me je tek zbunilo. Za ABS konektor ulaze tri zice i isti je kao za ECU.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Avg 18, 2008 9:29 am

Meni je unutra tapciring izjedna nema tog malog drugog dela zato sto nemam abs za suvozaca
Ovo nisam razumeo,ABS je kocioni sistem,ti si mozda mislio na airbag
nisam skidao tapciring da proverim mozda i unutra ima neki konektor
Kod nasih alfi (mislim na 98>) nema nikakvog konektora za ecu unutra 100%
Nije mi jasna jedna stvar sto ce tice konektora za ECU. Kod moje alfe ulaze samo dve zice bela i crvena, zar ne bi trebalo tri zice da ulaze posto konektor ima tri pina?
Tacno tako i treba da ima,znaci K linija i masa...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Avg 18, 2008 12:44 pm

Da greska u brzini kucanja, ispravljena je. Ok tako sam i mislio samo sto ja mislim da je K linija i napajanje (plus), a ne masa! Kako znas koji je pin K linija na konektoru?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Avg 18, 2008 1:46 pm

E pa da tako nesto...nemam pojma koja je K linija,mozda ona sto nije bela :lool:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Avg 18, 2008 2:35 pm

Izmericu napon izmedju mase i plusa koji treba da bude 12v, i tako cu znati koja je K linija, a koja je zica za napajanje.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Avg 19, 2008 1:12 pm

rekao sam ti da postoji laksi nacin da to ispitas, unimer na pistanje (kratak spoj) pa trazi minus i plus, jer takozvana k linija vec ima plus, sto znaci da ces izmeriti napon izmedju mase i k linije, sto moze da te dovede u zabludu ;)

Povratak na “Alfa 145 | 146 | 155 | 164”