Pitanje za vlasnike cipovanih dizela

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Pitanje za vlasnike cipovanih dizela

Čet Avg 07, 2008 12:29 pm

Ako neko ima iskustva oko ovog problema koji mi se sinoc desio.

Vozio sam na otvorenom i na oko 190 mi se upalila engine lampica, na bordu se ispisalo da ima neka greska i da odem do dilera i nisam mogao vise gas da dam. Onda se ugasila lampica a ja vratio u 4. i onda opet sve normala do sledeceg przenja i paljenja lampice (samo 4. ili 5. brzina na preko 4000 rpm)

Odem danas na komp i imao sam gresku za pritisak turbine.

Izgleda je nesto detektovalo da je turbina radila na visem pritisku nego sto treba (sto je i normalno jer je cipovan).

E sad rale gumetina koji mi je to radio je nedostupan a ja kapiram da moze da se iskljuci to pracenje da mi ne izbacije te greske s obzirom da mi je turbina garret h64 varijabilna treba da ladno moze da radi na takvom pritisku. Mislim jako retko ga ovako vizim ali ne bih da mi to izbacuje.

Sta raditi, imao neko ovo ?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Avg 07, 2008 7:50 pm

A jesi li ti siguran da je zbog cipa? Mislim da postoji problem sa cipovanim JTD da zna da izbaci neku grešku tipa .System control failure. ali jako retko, i to posle dugog maltretiranja. To ni slučajno nebi smelo da se dešava stalno, a i dijagnostika to posle ne registruje. Imas i ovde na forumu jednu temu o tome.
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Čet Avg 07, 2008 10:12 pm

E da tu poruku mi je i izbacilo, i na dijagnostici se videlo ono sto sam rekao.
Nema pojma rale nedostupan ceo dan da vidim sa njim sta moze biti
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Avg 07, 2008 10:19 pm

Imaš o tome svuda po netu teme i na Alfa 156.net. Znači dešava se ali jako retko, a nikako redovno . Recimo meni se nije desilo nijednom. Vozim uvek normalno, a i kada je poteram i preko 4500o/min ništa.
Evo našao sam temu
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... highlight=
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Čet Avg 07, 2008 10:28 pm

(ako je nekome promaklo, Rale je otisao na odmor jos pre 7 dana...)
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Čet Avg 07, 2008 10:47 pm

@deki, da i ja sam to skontao

@testera, procitao sam celu tu temu, daleko da sam ja vozio tako, ja sam samo hteo drugaru da pokazem sta auto radi, bila noc, nema sunca i vrucine, izbesnelo izadjemo na otvoreno, i aj reko da predjem 200, ali eto na putu do 200, zaustavio me failure na oko 190.
Posle sam opet probao i nema sanse, pa sam odustao probacu opet sutra ali bez divljanja kroz grad.

U principu vec sam ja dva puta proterao u spic 240 ali nisam imao ovih problema.

Mada videcu sta rale kaze, mozda mi je greskom stavio one mape za 160ks posto sam tako jako odrao jedan bmw e46 320d sa 150ks da mi malo cudno sve ovo :S
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Avg 08, 2008 8:00 pm

Igore šta je bilo? Jeli ima nekih novih informacija?
Pozdrav
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Sub Avg 09, 2008 12:34 am

jok, nece preko 190, tu mi uvek upali i necu da silujem dalje dok se ne cujem sa gumetinom :S

auto na leru kad dam gas ne dimi ni trunku, motor nov, presao 70k radi ko sat, sad menjao sve filtere i ulje. Mora biti nesto do cipa :S
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

I meni se javio MCSF problem

Ned Avg 10, 2008 7:22 am

Meni se greška .MCSF. ili .Motor Control System Failure. pojavila kad sam baš forsirao moju Alfu (147JTD, čip by Lord_o21) u trajanju od desetak minuta...
Na stranim forumima kažu da se ovo dešava ako je neispravan tzv. overboost ventil (na 147JTD je iza kučišta filtera za vazduh) koji ograničava pritisak turbine: ako je dostignut pritisak od oko 1.7bara, ventil smanji pritisak na regularnu vrednost (1.45bara). Ako je ventil neispravan (košta oko 65€) pritisak može da poraste toliko (i do 2.5bara) da ECU prebaci motor u tzv. .safe mode. ili .limp mode., što je posebno nezgodno kod preticanja...
U mom MCSF slučaju nisam stekao utisak da je motor u .safe modu.... Greška je nestala sa displeja board computera sama od sebe, kada sam pošao u servis da uradim dijagnostiku i da se posavetujem sa majstorima... Pre toga sam ostavio Alfu parkiranu oko 30min, a greška je nestala kada sam dao gas na semaforu, na putu za servis...
Pozdrav. Dušan.
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Ned Avg 10, 2008 10:20 pm

Ma meni se upali i ugasi posle 10 sec i nema je vise, samo ostavim auto da uspori do recimo 160 km/h u 5. i opet mogu da cepam do .blokade.
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Pon Avg 11, 2008 8:12 am

Da li se .MCSF. greška javljala odmah posle remapa, a pri forsiranju mašine? Ili je problem nastao tek posle nekog vremena?
Ja sam posle remapa promenio oba intercooler creva... Gornje je puklo, a sa donjim nisam hteo da rizikujem, pa sam i njega promenio...
U međuvremenu pokušaj da očistiš overboost ventil (nekim sredstvom koje čisti i isparava) i da proveriš odgovarajuća vakuum creva... Moguće je i da se .zaglavljuje. poluga aktuatora krilaca turbine, pa se preveliki pritisak ne smanjuje dovoljno brzo... Međutim, ovo su sve pretpostavke
Po svemu sudeći je pritisak na turbini preterano veliki, a overboost ventil ne reaguje ili u sistemu za proemenu geometrije krilaca turbine nešto ne radi kako treba... O ovakvim simptomima je veoma sadržajno pisao PYSON u svojim prilozima...
Pozdrav. Dušan.
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Pon Avg 11, 2008 9:06 am

pa nije bas odmah ali nekoliko dana posle, moze biti da mi je crevo od inter coolera malo labavo, primetio sam to, ima neki onako bas labav spoj

sumnjam da je nesto crklo ili zaprljano jer auto je presao 70k i odbijam da verujem da se moze nesto pokvariti na tu kilometrazu :)
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Pon Avg 11, 2008 10:17 am

Evo sad probah opet, znaci 3. i 4. mi puni do kraja ali kako ubacim u petu na oko 4500 mi izbaci gresku koja se odmah ugasi i posle par sekundi opet sve normala prima gas i puni :S
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Pon Avg 11, 2008 12:13 pm

znaci definitivno mu nesto u tom rezimu smeta, i prebacuje se automatski u siguran rezim dok se stvari ne normalizuju... ne bih se previse brinuo da sam na tvom mestu, sve ukazuje na to da je nesto - lako resivo. vozi normalno dok ne nadjes Raleta, strpi se malo.
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Pon Avg 11, 2008 2:27 pm

taj rad, opusteno je odavno ;)
E_K_V
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4JTD
Alfa Romeo 159 1.9JTDm
Lokacija: Podgorica
Postovi: 215
Pridružio se: Ned Nov 23, 2008 5:15 pm

Uto Avg 12, 2008 10:30 am

hm....imao sam i ja taj problem ali na motoru 2.4jtd i nije cipovan, rijesih ga stelovanjem wastgate sarafana na turbini, i mijenjanjem MAP senzora, ali sad nisam bas siguran da je sve podeseno kako treba :) mada vise ne pali lampicu, a prije sam imao problema da prebacim 3500rpm i to u trecoj i odma se upali lampica, sto bi bila veca brzina prenosa ranije bi se palila, da bi u petoj vec na 2500rpm imao problem
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Uto Avg 12, 2008 2:21 pm

Ma jok druze ja ovaj problem imam samo u petoj na 4500 :)

Evo upravo sam se cuo sa Raletom, dosao je sa mora, kaze da se to nekada desava i to bas pri kraju u petoj i da je potrebno samo da mi stavi malo slabiju mapu.

E sad koliko vidim ja skoro nikad ne idem petom tako daleko tako da cu ja ovo najverovatnije ostaviti jer do 180 ide ko metak a koji ce mi dalje, necu da se trkam (cuj trkam po nasim putevima sa preko 180) ionako se greska samo ugasi i posle sve normlano ne moram da se cimam da gasim motor niti da je brisem greske na dijagnostici mada sad kad se vratim sa godisnjeg ako me bude to smaralo onda cu da stavim te malo slabije mape mada kako Rale kaze oslabljenje je samo na tom vrhu, na 2000-3000 je isto tako da videcemo :S

moze lock ovde, sve je ok :)

Povratak na “Area Servizio”