OK, hvala na informacijama, a sad google...
Pozdrav. Dušan.
147JTD 1.9 bez katalizatora?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
A prednji katalizator?
Sada se postavlja pitanje skidanja prednjeg katalizatora (onog do turbine)... Da li je za njegovo skidanje potrebno mnogo prethodnih operacija na demontaži nekih delova ili se taj (prednji) katalizator skida tako što se samo demontira izlazna grana, skine sa nje prednji katalizator, stavi zamenjujuća cev (kog prečnika?) i sve vrati na svoje mesto?
Drugo pitanje se odnosi na povećanu potrošnju moje Alfe (oko 10.5l/100km čisto gradske vožnje). Šta može da bude uzrok ove potrošnje (termostat, senzor temperature rashladne tečnosti, dotrajala creva, mala prslina u izlaznoj grani ili nešto drugo)? U razgovorima sa ljudima koji imaju 1.9 JTD motore (Alfa, Fiat) čujem da je kod njih potrošnja oko 8.5l/100km u gradu.
Pozdrav. Dušan.
Drugo pitanje se odnosi na povećanu potrošnju moje Alfe (oko 10.5l/100km čisto gradske vožnje). Šta može da bude uzrok ove potrošnje (termostat, senzor temperature rashladne tečnosti, dotrajala creva, mala prslina u izlaznoj grani ili nešto drugo)? U razgovorima sa ljudima koji imaju 1.9 JTD motore (Alfa, Fiat) čujem da je kod njih potrošnja oko 8.5l/100km u gradu.
Pozdrav. Dušan.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Driver_GT
- Garaža: Alfa 147
Post
Cisto da se ukljucim..meni auto trosi 6.8l u gradu...do 7.0 najvise ide po bordu..mada ga ja ne cepam bas, al opet....cini mi se da je to realnije nego tih 8.5 sto si naveo, vidim ja i po novcaniku kad sipam..doduse imam chip, a sa njim definitivno manje trosi, tako da je mozda zbog toga, al cini mi se da je i pre cipa trosio ispod 8.5...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Ode i prednji kat...
Konačno sam skinuo i prednji katalizator - BataSportAuspuff je napravio cev kao na slici (prirubnica+hamburški luk+dve savijene cevi torziono zavarene) što se odlično uklopilo. Nešto slično (samo je cev duža i ide do drugog katalizatora) pravi SuperSprint i košta oko 480€, a ovo kod Bate me košta oko 35€. Razlika u performansama između Batine i SUpersprint cevi ne bi trebalo da postoji, a estetika... Pa to se i ne vidi. Od nedelje stavljam zadnji protočni lonac sa malo lepšim nastavkom nego što je originalna izlazna cev. Prema informacijama sa nekih foruma vađenje prednjeg kata, drugog kata i pravljenje protočnog zadnjeg lonca moglo da pomogne dobrom remapu čak i za 10KS, ako se umesto Alfinog originalnog filtera za vazduh (pljosnatog) stavi neki sportski (BMC-CDA 70-130, na primer, oko 250€)... Videćemo...
Pozdrav. Dušan.
Pozdrav. Dušan.
Alfa je stil... ostalo je status...