146 detonacije na leru
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Ja sumnjam da on ima alat za blokiranje a i po njegovoj prici, usisna bregasta je sada zakrenuta za stepen-dva kako bi auto bolje radio.
To ne moze da uradi sa blokiranom bregastom, koliko ja kontam...
To ne moze da uradi sa blokiranom bregastom, koliko ja kontam...
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Ako nista drugo, sutra cu ja lepo da otvorim poklopac bregastih i da odvarim varijator...Cisto da vidim da li ima neke promene...
Ali ako je on drugacije ozupcio auto (a nesto omasio) ja to ne umem da proverim, pa reko da mi neko da instrukciju kako da to proverim...
Ali ako je on drugacije ozupcio auto (a nesto omasio) ja to ne umem da proverim, pa reko da mi neko da instrukciju kako da to proverim...
-
Go
- Drug Član
Post
E,sada sam razgovarao sa kolegom,moze da se proveri i bez alata moramo da nadjemo podatke,faze za bregaste,ciklus usisa i izduva,on ima plocu sa stepenima,radi motore za trke,pa mozemo to da odradimo ovih dana,u auto dati nema amozda neko ovde ima te podatke da ne jurimo po netu
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Pa zato me i buni sto je on rekao da je zakrenuo usisnu da bi auto bolje radio. Kao manja potrosnja, ista snaga, ovo, ono...zokac napisao:Da varijator se blokira kako se auto ugasi.Ubaci se u petu b. podigne tocak i izvrti da bregaste dodju u fazu za postavjanje blokiraca.Zavari se onako kao kad je motor ugasen bez ikakvog zaokretanja
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Poslednje informacije o problemu:
- motor ponovo ozupcen (blokirane bregaste pa redom)
- promenjen senzor na radilici
Auto malo lepse ide, ali i dalje ima detonacija kada dam gas sa lera.
Kada je hladan, puca i gusi se ko lud.
Kada se zagreje, retke su detonacije i gusi se manje, ali i dalje se oseca.
Visa pokazuje:
- ugao predpaljenja: 5-8 stepeni na leru
- kada naglo dam gas, ugao ode na -7.5 stepeni i onda raste do 25-28.
- kada polako dajem gas sa lera, ugao ode do 3 pa raste do 25-28.
Na drugoj alfi smo probali isto (1.4 ts, isto godiste ko moja),
posle naglog gasa, ugao ode do 3 stepena pa raste do 25-28, bez ovog odlaska u minus.
Da li ima neko ideju?
Hvala Zokcu i Madjaru na pomoci...
Zokac? pogledaj da li sam sve lepo napisao, jer ne baratam bas najbolje terminima...
- motor ponovo ozupcen (blokirane bregaste pa redom)
- promenjen senzor na radilici
Auto malo lepse ide, ali i dalje ima detonacija kada dam gas sa lera.
Kada je hladan, puca i gusi se ko lud.
Kada se zagreje, retke su detonacije i gusi se manje, ali i dalje se oseca.
Visa pokazuje:
- ugao predpaljenja: 5-8 stepeni na leru
- kada naglo dam gas, ugao ode na -7.5 stepeni i onda raste do 25-28.
- kada polako dajem gas sa lera, ugao ode do 3 pa raste do 25-28.
Na drugoj alfi smo probali isto (1.4 ts, isto godiste ko moja),
posle naglog gasa, ugao ode do 3 stepena pa raste do 25-28, bez ovog odlaska u minus.
Da li ima neko ideju?
Hvala Zokcu i Madjaru na pomoci...
Zokac? pogledaj da li sam sve lepo napisao, jer ne baratam bas najbolje terminima...
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Prebacio sam se na generanle probleme sa motorom na forumu:
http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=26655
http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=26655