Stranica 1 od 1

ciscenje turbine varijabilne geometrije

Poslato: Pet Jan 11, 2019 1:20 pm
od buntovnik
Da li je neko radio ciscenje turbine varijabilne geometrije? Ako jeste kakva su iskustva? Jel ima neki servis za preporuku?

Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije

Poslato: Pet Jan 11, 2019 2:29 pm
od bums85
Svaki iole normalan servis to moze odraditi, nije nikakva nauka. Ako ti turbina ne prepunjava i ne glave krilca nema potrebe da se zezas sa ciscenjem

Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije

Poslato: Pet Jan 11, 2019 2:38 pm
od edin
Najbolje ciscenje, nesto preko 3000rpm i par sati autoput i eto srece...

Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije

Poslato: Pet Jan 11, 2019 3:00 pm
od alonso14
Uz aktivnu ekologiju I naliveno gorivo tako ce je samo brze sahraniti :D

Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije

Poslato: Sub Jan 12, 2019 1:10 pm
od buntovnik
To na autoputu sam vec radio. Ustvari svaki put radim kad izađem na auto put. Ali zapusenost dpf-a ne mogu da spustim ispod 40% i krilca varijabilne se zaglavljuju. Za dpf sam se raspitao ciscenje je 150e, jos kad bi nasao nekog da cisti turbinu bilo bi super. Ne bih da placam komplet remont turbine znog toga, to je 400e sto mi je mnogo.

Poslato: Sub Jan 12, 2019 2:28 pm
od mmario73
Kako znaš kolika je zapušenost dpf-a ?

Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije

Poslato: Sub Jan 12, 2019 3:20 pm
od alonso14
Sve si uradio kontra dosadasnjim savetima na forumu pa verujem da je upitno da ti se i sada da neki ispravan savet.
Jos jednom - ako zelis remap skini dpf.

Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije

Poslato: Sub Jan 12, 2019 5:27 pm
od ForestGump
@buntovnik:
DPF se puni i varijabila glavi uglavnom iz istog razloga - ulje u izduvu koje koksuje. Mogući uzrok je turbina koja slini ulje na turbinskoj strani a najčešće je kombinacija ulje na oba kola turbine. Čiščenjem jednog i drugog otklanjaš posledicu ali uzrok ostaje. I tih kako si naveo 40% zapušenosti DPF-a je upitno da li je zapušenost(sooth) ili je DPF već oštećen pa prikazuje trenutno tu vrednost. To ćeš znati kad očistiš DPF pa ga vratiš nazad. I da ne zaboravim: svaki softver ima zadatu granicu zapušenosti DPF-a iznad koje ne pokreće regeneraciju u vožnji već pali lampicu i upućuje u servis. Nisi naveo ništa od tih detalja za svoj slučaj da bi neko mogao konkretnije da te posavetuje.