Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
alonso14
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed

- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo

- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport

- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport
Lokacija: MG
Postovi: 3354
Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 5:45 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Uto Apr 24, 2018 8:06 am

Maf baz zbog uzarene niti se sam cisti.. tako da ciscenje ga neretko pokvari.. vrv moze al nesto jako blago.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Korisnikov avatar
popovicvl
Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
Lokacija: Sremska Mitrovica
Postovi: 719
Pridružio se: Pon Okt 03, 2016 7:52 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Uto Apr 24, 2018 8:45 am

Nasao sam ponudu Fiat Ricambi 71 eur, Bosch 90 eur, protokomer fi80 za 159. Ali o tom kad dodje vreme.
Korisnikov avatar
Deki
Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 234
Pridružio se: Sre Sep 22, 2010 10:49 am

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Sre Apr 25, 2018 4:46 pm

Gile napisao:Nije da necu nego sada nemam vremena uopste zbog posla...cim odradim sve javljam..a uradicu i ocitavanje u voznji pa cu da okacim ovde parametre...hvala puno na trudu i objasnjenjima :arflag
Evo kako izgleda rezonator. Ja sam moj skinuo da ga "zadihtujem" jer hoce na fabrickom spoju da popusti pa vuce fals vazduh na tom mestu(kod mene cela donja polovina rezonatora pustala vazduh a na oko se ne vidi zbog spoja). Mozda ti je pukao od sudara.
Usrafljen je na kuciste filtera vazduha i stoji iza njega prema braniku. Zato se i ne vidi.
Kad ga skines duni u njega (samo na jednom mestu gde se kaci crevo). Ne sme da pusta nigde vazduh- rezonatorska kutija mora da dihtuje 100% jer tu turbina napravi vakuum da kovitla vazduh i utisava zvuk, masa ljudi i ne zna da to ima na kolima niti se vidi dok se ne skine sve napolje. Ako pusta, tu ti vuce fals vazduh turbina a ne meri ga MAF.
I ova creva proveri na rebrima da li imaju pukotine. Rezonator ako pusta negde vazduh sredi lemilicom, lako je.
Skidas ga odozdo kad uklonis zastitu motora dole. Skines donje crevo turbina-intercooler, skines sva ta creva odozdo i onda polako izvuci kuciste filtera vazduha sa rezonatorskom kutijom na dole. Odsrafi rezonator sa kucista filtera vazduha i proveri sva creva i rezonator. Tipujem da tu negde imas rupu gde vuce fals vazduh.
Ako radis sam, racunaj 3 do 5 sati posla.
SlikaSlikaSlika

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Sre Apr 25, 2018 8:04 pm

mislim da to nema neke bitne veze, kod mene postoji rupa i na rezonatoru (u delu blizu hladanjaka tj ventilatora, vrv usled cestih vibracija i dodirivanja nastala rupa, moze prst da udje) ali je busno i rebrasto crevo ali tako je od kako imam auto sto znaci da problem koji ja imam nije prouzrokovan time, sve te rupe su pre MAF-a koliko ja znam tako da maf svakako meri tu kolicinu vazduha koja ukljucuje i fals
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
Deki
Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 234
Pridružio se: Sre Sep 22, 2010 10:49 am

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Sre Apr 25, 2018 9:12 pm

Rupa kod ventilatora nije rezonatorska kutija, to je manje i stoji na obrnuto "U" plasticnoj cevi....ali ni tu ne sme da ima rupa. Rezonatorska kutija je iza kucista filtera (10cm je visa od kucista), izmedju bocne stranice hladnjaka i lima uglavljena, jako uska rupa u koju taman ulazi rezonator skroz. To se ni ne vidi kroz haubu. dok ne izvadis napolje osim malog dela na vrhu rezonatora iza kucista kad gledas.

Ovako ide magistrala za vazduh:

1.Kuciste filtera vazduha (filter)
2.MAF
3.Polukruzna plasticna cev(sa malom kutijom)
4.Rebrasto crevo
5.Odvaja se crevo ka rezonatoru(rezonator)
6.Na kraju turbina koja povlaci vazduh.

Sve izmedju tacaka 2. i 6. ne sme da ima rupu, tj. to je fals vazduh koji se ne meri MAF-om i izmedju 1. i 6. ne prolazi kroz filter sto je najbitnije.
Ako vec znas da imas rupe gde si nabrojao zatvori ih ili ne moras ako ti ne smeta. Mada vazduh koji ne ide kroz filter je opasan.... moze da uvuce i neku vecu prljavstinu pa da ti sjebe turbinu ako usisava to.
Tvoj izbor.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
Korisnikov avatar
novmaher
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD-M
Puntisa 2 mkB 1.4 16v
Lokacija: Petrovac
Postovi: 268
Pridružio se: Sub Apr 26, 2014 4:23 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Sre Apr 25, 2018 10:17 pm

Da li znas mozda da li smeta sto polukruzna plasticna cev nema malu kutiju?
Da li je bolje da je ima ili da je nema,i koja je svrha te kutijice. Po menij je to neki rezervar izmerenoo vazduha.
Kod mene konkretno od 2.4 ta polukruzna cevka i tu nema te kutijice,nisam primetio neku razliku u voznji.
Drugo pitane je sta se desava ako se skine tj otkaci reznonator?
da ide
1.Kuciste filtera vazduha (filter)
2.MAF
3.Polukruzna plasticna cev
4.Rebrasto crevo
5.Na kraju turbina koja povlaci vazduh.
Da se smanji duzina kretanja vazduha od usisa u kuciste filtera do turbine.
Korisnikov avatar
Deki
Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 234
Pridružio se: Sre Sep 22, 2010 10:49 am

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Sre Apr 25, 2018 10:30 pm

Nije bitno da li ima kutijice, ne mora da ima ni rezonatora. Neka trzista imaju rezonator, neka ne. Neko ga je izbacio sam pa zatvorio crevo koje ide na njega (stavio cep)... neki motori nemaju kutijicu....itd.
Svrha obe stvari je da uskovitla vazduh ili da promeni (smanji) zvuk.
Obe stvari mogu da se izbace ali tako da ne uvlaci nikakav vazduh tu.
Bitno je samo da posle MAF-a nigde ne vuce nikakav vazduh.
Razliku u voznji neces primetiti ako su "zadihtovane" rupe gde su bile obe kutije, samo u zvuku.
Ako rupe nisu zadihtovane onda ces razliku primetiti - veca rupa i bliza turbini = veca razlika i veca opasnost da turbina usisa nesto sto ne treba.
Skidanjem rezonatora neces skratiti put vazduha. To je potpuno zatvorena kutija sa jednim crevom koje se vezuje na magistralu svezeg vazduha pre ulaza u turbinu i kada turbina napravi "usisavanje" svezeg vazduha u rezonatoru se stvori neki mali potpritisak i vazduh ne ide kroz njega uopste....osim ako je ostecen ili se "razlepio" na uzduznom spoju dve polovine-onda nema tog malog potpritiska i kroz njega ide fals vazduh(neizmeren MAF-om) pravo u turbinu.
Filter vazduha ipak pravi neki otpor za put svezeg vazduha = rupa bilo gde iza njega vazduh ide tuda jer nema nikakav otpor ali taj vazduh nije ni preciscen ni izmeren.
Korisnikov avatar
Gile
Garaža: Alfa Romeo 156
Lokacija: Krusevac
Postovi: 100
Pridružio se: Sub Jun 04, 2016 3:29 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Čet Apr 26, 2018 12:32 am

Deki napisao:
Gile napisao:Nije da necu nego sada nemam vremena uopste zbog posla...cim odradim sve javljam..a uradicu i ocitavanje u voznji pa cu da okacim ovde parametre...hvala puno na trudu i objasnjenjima :arflag
Evo kako izgleda rezonator. Ja sam moj skinuo da ga "zadihtujem" jer hoce na fabrickom spoju da popusti pa vuce fals vazduh na tom mestu(kod mene cela donja polovina rezonatora pustala vazduh a na oko se ne vidi zbog spoja). Mozda ti je pukao od sudara.
Usrafljen je na kuciste filtera vazduha i stoji iza njega prema braniku. Zato se i ne vidi.
Kad ga skines duni u njega (samo na jednom mestu gde se kaci crevo). Ne sme da pusta nigde vazduh- rezonatorska kutija mora da dihtuje 100% jer tu turbina napravi vakuum da kovitla vazduh i utisava zvuk, masa ljudi i ne zna da to ima na kolima niti se vidi dok se ne skine sve napolje. Ako pusta, tu ti vuce fals vazduh turbina a ne meri ga MAF.
I ova creva proveri na rebrima da li imaju pukotine. Rezonator ako pusta negde vazduh sredi lemilicom, lako je.
Skidas ga odozdo kad uklonis zastitu motora dole. Skines donje crevo turbina-intercooler, skines sva ta creva odozdo i onda polako izvuci kuciste filtera vazduha sa rezonatorskom kutijom na dole. Odsrafi rezonator sa kucista filtera vazduha i proveri sva creva i rezonator. Tipujem da tu negde imas rupu gde vuce fals vazduh.
Ako radis sam, racunaj 3 do 5 sati posla.
SlikaSlikaSlika

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
Znam ja to sve jer sam vec skidao..ali nisam naso vremena da poskidam sve opet..znam da kad stavim ruku na plasticno crevo koje ide u kuciste filtera auto radi skroz normalno,sto ukazuje da vuce vazduh..
Korisnikov avatar
Deki
Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 234
Pridružio se: Sre Sep 22, 2010 10:49 am

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Čet Apr 26, 2018 1:38 am

Onda si upravo odgovorio sam na svoje pitanje iz prvog posta. Ako auto skroz normalno radi kada zatvoris cev za usis vazduha znaci da je rupa velika i da nikakva kolicina vazduha ni ne ide kuda treba(kroz filter) pa ga MAF ni ne meri - zato nece preko 4000rpm..."jedva" dobija gorivo u skladu sa "jedva" izmerenim vazduhom.
Turbina ti uvlaci vazduh koji nije prosao kroz filter - ne cekaj dugo da imas vremena da resis to da ne usisa nesto vece i dobijas veci problem onda.

Okaci sliku kada lociras rupu gde se nalazi, ako te ne mrzi naravno - mozda ce koristiti jos nekom sa slicnim problemom.
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Sre Maj 02, 2018 4:43 pm

Deki napisao:
Kad upalis motor, polugica treba da se uvuce skroz za sekundu do sekundu i po maksimalno.(odokativnom metodom utvrdjeno) ako ne glave krilca i ako ne glavi klip u overboostu.
Krilca proveris tako sto otkacis dzek sa overboosta dok je pod vakuumom - polugica treba da iskoci brzo,kad vratis dzek polugica treba da se uvuce za oko 1 -1.5 sekunde. Ako iskace brzo kad skines dzek a uvlaci se polako kad ga vratis- tipujem da je problem u overboost ventilu jer da su krilca polako bi i polugica izlazila.

sad sam nesto gledao, kad upalim motor polugica pastete se uvuce max 5mm mozda ni toliko, kad otkacim vakum podigne se gore isto za tih 3-5mm (brzo skoci) ali definitivno polugica nema dobar hod, trebala bi da se uvuce dosta vise po mojoj proceni
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
Deki
Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 234
Pridružio se: Sre Sep 22, 2010 10:49 am

Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Čet Maj 03, 2018 8:04 pm

Premericu sutra po danu koliki je hod polugice kod mene. Mislim da je oko 1,5cm... ne znam tacno sada ali premericu sto tacnije pa cu ti napisati.
3mm-5mm i ja mislim da je malo, slazem se.

Izmericu u odnosu na pastetu kada je uvucena polugica (naslonicu "subler" na pastetu i jedan krak na osovinu polugice), pa zapisem koliko pokazuje.
Onda popustim "subler" fiksirajuci sraf da se pomice pa skinem dzek sa overboosta.
Kada izadje polugica ce sama da podigne krak na subleru.
Oduzmem te dve vrednosti i dobicu koliki je hod tacno kod mene pa cu ti napisati. Mada mora da moze negde da se dobije fabricki tacan podatak....valjda. Ova dimenzija ce biti najbolje sto ti ja mogu pomoci.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Čet Maj 03, 2018 11:15 pm

ok hvala premeri pa da vidimo a svakako idem od nedelje kod majstora pa neka rastura, cisti sta god bude trebalo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
Deki
Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 234
Pridružio se: Sre Sep 22, 2010 10:49 am

Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Pet Maj 04, 2018 10:20 am

Nema mesta za alat da uglavim i izmerim precizno ali sam obelezio na polugici mesto uz pastetu kada je uvucena i kada ugasim auto izmerio od pastete do tog markera.
9.5mm do 10mm je hod kod mene po subleru. Uzmi po 0.5mm gore dole jer nisam mogao da uglavim ruke da sve obelezim tacno i precizno.
Kada je izvucena "sesiric" iznad matice na polugici je u ravni sa donjim delom metalnog komada koji stoji desno od polugice a kada je uvucena taj donji deo je u ravni sa sredinom mesta gde se hvata polugica za stelovanje (malo deblje mesto na polugici iznad tog šeširića) videces valjda na slikama.
Ne znam kako preciznije da objasnim....SlikaSlika

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Pet Maj 04, 2018 7:07 pm

hvala ti puno, provericu sutra kod mene po ovim smernicama ali hod od 9-10mm koji si pomenuo kod mene nije takav, definitivno je kraci, max 5mm odokativnom metodom procenjeno
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
novmaher
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD-M
Puntisa 2 mkB 1.4 16v
Lokacija: Petrovac
Postovi: 268
Pridružio se: Sub Apr 26, 2014 4:23 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Pet Maj 04, 2018 8:47 pm

Upali motor,pasteta ce da povuce polugicu,prsti malo samo sprej farbu da samo zamatira polugi i posle ugasi motor ili izvuci vakum crevoi kad se poluga vrati na mesto videces koja je razlika po delu koji nije ofarban.
Korisnikov avatar
Gile
Garaža: Alfa Romeo 156
Lokacija: Krusevac
Postovi: 100
Pridružio se: Sub Jun 04, 2016 3:29 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Ned Maj 06, 2018 1:11 am

Deki napisao:Onda si upravo odgovorio sam na svoje pitanje iz prvog posta. Ako auto skroz normalno radi kada zatvoris cev za usis vazduha znaci da je rupa velika i da nikakva kolicina vazduha ni ne ide kuda treba(kroz filter) pa ga MAF ni ne meri - zato nece preko 4000rpm..."jedva" dobija gorivo u skladu sa "jedva" izmerenim vazduhom.
Turbina ti uvlaci vazduh koji nije prosao kroz filter - ne cekaj dugo da imas vremena da resis to da ne usisa nesto vece i dobijas veci problem onda.

Okaci sliku kada lociras rupu gde se nalazi, ako te ne mrzi naravno - mozda ce koristiti jos nekom sa slicnim problemom.


Problem je bio overboost ventil....a i sama centrala vakuma zeza...tako da je to reseno...da li je moguce da se odradi ciscenje dizni u fazonu uradi sam?da se povezh na 12v i sprej za ciscenje i udri?posto mi auto mng trosi i radi ko traktor ili dajte nrki predlog gde da mi odrade to? :arflag
Korisnikov avatar
Deki
Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 234
Pridružio se: Sre Sep 22, 2010 10:49 am

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Ned Maj 06, 2018 9:31 am

1. Mislim da dizne kada se ociste mora da se i nasteluju, tako nije za uradi sam varijantu.

2. Ovo sto si napisao "znam da kad stavim ruku na plasticno crevo koje ide u kuciste filtera auto radi skroz normalno" nema veze sa overboostom. Ako je sve dobro motor bi trebalo bi da se ugasi jer nema vazduha.

Mozda imas vise problema?
Korisnikov avatar
Gile
Garaža: Alfa Romeo 156
Lokacija: Krusevac
Postovi: 100
Pridružio se: Sub Jun 04, 2016 3:29 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Ned Maj 06, 2018 9:40 am

Selna je bila otkacena i kad sam je zakacio idalje je bilo isto auto vuce samo ponekad ne uvek...sad kad sam sredio overboost vuce normalno...
Korisnikov avatar
Deki
Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 234
Pridružio se: Sre Sep 22, 2010 10:49 am

Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Ned Maj 06, 2018 10:40 am

Onda odlicno da si resio problem.

Ja sada kada zapusim ulaz u filter, krene da "slepljuje" creva i ugasi se motor ali tek kada sam zatvorio sve fals rupe a nasao sam ih na 3 mesta.
2 na rebrastom crevu do turbine (od skidanja za zamenu filtera vazduha verovatno)
1 na spoju donje, vece rezonatorske kutije.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Ned Maj 06, 2018 7:57 pm

Gile mislim da sam ti dao broj gde sam ja slao dizne, posalji i neka ti srede sam ih sigurno ne mozes ocistiti i ustelovati
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
DejanCA
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 867
Pridružio se: Pon Okt 05, 2015 6:42 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Ned Maj 06, 2018 11:14 pm

Deki, ekipa, iako ne vozim dizela - stvarno je uživanje čitati koliko ste spremni jedan drugome da pomognete savetom i iskustvom. Bravo, momci!
Da ne shvati neko pogrešno, ovo što sam rekao za gorivo, je čisto zato što i nemam potrebu da čitam vaša iskustva, ali, stvarno, zaslužuju... svaka čast!
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Pon Maj 28, 2018 4:59 pm

evo posle nekog vremena da javim kako sam resio problem, jeste geometrija turbine bila zaglavila i time bi smo resili problem da smo je ocistili ali smo videli i da je osovina dobila luft kao i da su peraja ostecena i samo je bilo pitanje dana kad ce cela turbina da ode tako da sam kupio komplet drugu turbinu i zamenio
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Drejk
Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 16V
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 96
Pridružio se: Pon Sep 22, 2014 12:26 pm

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Pet Jan 18, 2019 10:55 pm

Kad sam juce upalio auto posle 50 m odjednom nije hteo da prima gas. Kad dam gas podigne obrtaje do 1500 i ne ide dalje. Nikakve lampice nije upalio. Probao sam da ugasim pa da upalim auto i opet isto. Posle mozda 2 min rada u leru sve se vratilo u normalu i vise mi se to nije desavalo. Zna li neko sta bi to moglo biti? Alfa 147 jtdm 16v
JankelA
Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Lokacija: - -
Postovi: 7
Pridružio se: Sre Jun 13, 2018 2:03 pm

Alfa 147 '01

Sub Okt 26, 2019 8:04 pm

Hteo bih da postavim dva pitanja.
Prvo, auto mi je imao blazu havaraiju pre oko godinu dana, polako sam sam sredjivao sve i pre par dana sam uspesno prosao tehnicki i registrovao auto. Prilikom voznje sam ga malo zgazio (4000+ rmp) i upalilo mi se na trenutak na ekranu 'motor control system failure' i auto izgubi snagu na sekundu i nastavi normlano, kako god da vozio do 4000 obrtaja radi bez greske, ali kad se predje izbaci to na ekranu. Nasao sam negde na netu da je neko imao isti problem i da je resio ciscenjem protokomera i zamenom creva sa usisa koje je bilo busno. Ne znam da li da probam sa protokomerom?
I drugo pitanje, uradio sam juce mali servis, sve izmenjano, medjutim ne mogu da otvorim kutiju za filter vazduha, otkacim ona dva osiguraca sa donje strane ali nema dovoljno mesta da se izvadi stari i ubaci novi filter, da li moze neko da mi pomogne oko toga?
Imam i Stilo takodje 1.9 JTD i na njemu bez problema menjam na taj nacin.

Povratak na “Diesel Potenza”