Kako ne treba mjeriti alternator-punjenje

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
Bracod
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
Lokacija: Sokolac
Postovi: 74
Pridružio se: Čet Dec 03, 2015 1:34 am

Kako ne treba mjeriti alternator-punjenje

Pet Dec 25, 2015 12:21 am

Manje bitno koji je motor i auto u pitanju, (meni je na 1.9jtd od matorog) bitno je da je italijan :)

Uoceno da ne puni dovoljno, nakon par sedmica mora aku da se dopuni i mjerim na upaljenom autu na akumulatoru nekih 13v. Ide operacija skidanja pa ce se dalje tjerati sta ne valja. Skinem pogledam cetkice ko nove i sve je generalno u super stanju da ne kazem novo posto je auto 2006god. GRESKA!!
Nije trebalo nista dirati. Kod elektricara na sto za kontorlu zavrti kad ono 14.4v Problem je u nekom kablu ili kontaktu.Sutra cu vidjeti sta je dok ga namontiram nego sam htio da podjelim iskustvo moze nekome valjati posto skidanje i montaza alternatora nije posao od 5min..
Znaci zavuci se i direktno na alternatoru i masi pored mjeri!!
Korisnikov avatar
Kosovic
Garaža: /
Lokacija: Vrbas
Lokacija: Vrbas
Postovi: 414
Pridružio se: Sub Jan 17, 2009 6:31 pm

Kako ne treba mjeriti alternator-punjenje

Pet Dec 25, 2015 7:41 pm

Meni to na Astri bilo. Najverovatnije ćeš morati da izvedeš direktno "+" žicu od akumulatora do alternatora.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E.
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7781
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Sub Dec 26, 2015 1:49 am

Kosoviću, daj malo detsljnije o čemu se radi ;)

Sent from G620s using Tt
Korisnikov avatar
Kosovic
Garaža: /
Lokacija: Vrbas
Lokacija: Vrbas
Postovi: 414
Pridružio se: Sub Jan 17, 2009 6:31 pm

Sub Dec 26, 2015 8:52 am

Konkretno za Astru mogu jedino. :-) Stvar je jednostavna. Žica koja povezuje alternator i akumulator se oštetila, konkretno "+" žica i dolazi do toga da čas puni, čas bude niže punjenje, pa ne puni ni malo. Isto skidan alternator jer se sumnjalo na regler. Kad se stavi na sto, napon 14.2V . Postoji bunt žica koje idu ispod akumulatora, pa oko motora i nemoguće je tražiti koja je u prekidu. Najjednostavnije je bilo uzeti žicu, krimpovati kleme na nju i povezati direktno alternator i akumulator. Od tad, nema problema sa punjenjem. :-)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Kosovic
Garaža: /
Lokacija: Vrbas
Lokacija: Vrbas
Postovi: 414
Pridružio se: Sub Jan 17, 2009 6:31 pm

Kako ne treba mjeriti alternator-punjenje

Sub Dec 26, 2015 12:07 pm

Slika

Slika

Pošto svratih kući za vikend, taman da uslikam budž. :-) Na prvoj slici se vidi kraj na akumulatoru, a na drugoj prema alternatoru. To iza turbine je ta žica.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E.
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7781
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Re: Kako ne treba mjeriti alternator-punjenje

Sub Dec 26, 2015 3:51 pm

Zahvaljujem :drink

Povratak na “Diesel Potenza”