Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Apr 25, 2017 4:02 pm

Da, piše da je za VAG, prvenstveno i jeste, ali radi sa MES (MultiEcuScan). Taj se koristi prvenstveno za logove i kačenje na motorni ECU.

Ukoliko nećeš logove, uzmeš
http://www.kupujemprodajem.com/ELM-327- ... -oglas.htm

i žuti konektor
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm

Ili, ukoliko ti nije skupo, sva 4(mada ne znam čemu ljubičasti služi)
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm

Od software-a za dijagnostiku ja koristim samo MES, plaćenu verziju. Vidim da ima crackovanih verzija, ali zaista ne znam gde i kako da ih skineš. Postoji i free verzija, za koju mislim da bi ti bila sasvim dovoljna.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
alonso14
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed

- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo

- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport

- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport
Lokacija: MG
Postovi: 3354
Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 5:45 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Apr 25, 2017 4:08 pm

Da li je zamena za ovaj set kupiti kabl sa switch-om?
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Apr 25, 2017 4:12 pm

Switch ne radi...bar meni nikad nije radio
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
milosnbgd
Drug Član
Drug Član
Garaža: c204, SLK
Lokacija: Beograd
Postovi: 2144
Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 2:23 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Apr 25, 2017 4:15 pm

Znaci, uzmem onaj kabl od 2000din i zuti konektor, koji ide u taj kabl. I posle toga palim multiecuscan?
Koja je najsvezija verzija MES-a? Verujem da cu naci krekovan :D
ALFAFORZAITALIA
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Apr 25, 2017 4:21 pm

Proveri još jednom sa prodavcem da li je žuti adapter kompatibilan sa tim kablom, mada bi trebalo da jeste.
Što se software-a tiče, ne mogu da ti pomognem, ja sam iz te industrije, pa sam mišljenja da treba podržati programere. Pogotovo što ovo nije u pitanju velika software-ska kompanija koja dere narod.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
milosnbgd
Drug Član
Drug Član
Garaža: c204, SLK
Lokacija: Beograd
Postovi: 2144
Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 2:23 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Apr 25, 2017 4:24 pm

Vazi, hvala puno na informacijama.
ALFAFORZAITALIA
Korisnikov avatar
Macola
Garaža: AR 147 1.6 105
Lokacija: Zrenjanin
Postovi: 583
Pridružio se: Ned Okt 16, 2016 4:01 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Apr 25, 2017 7:33 pm

Ja sam uzeo VAG sa svičem i radi sve kako treba. Namučio sam se dok nisam shvatio da problem pravi FES koji je "ispao iz kamiona". Sa legalnom free verzijom sve radi.
Kad kažem sve mislim na sve ono što vag i free verzija FES-a mogu. Za neke stvari mora ELM.
Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
Korisnikov avatar
alonso14
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed

- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo

- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport

- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport
Lokacija: MG
Postovi: 3354
Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 5:45 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Apr 25, 2017 7:35 pm

I meni Switch sljaka, malopre probao.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Korisnikov avatar
Pittatore
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 2299
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Apr 25, 2017 9:10 pm

Ljubicasti adapter kabl je za sibere.
Ima na netu da se skine mes3.1 cak sta vise cuo sam da se pojavila 3.5 verzija ali nema potrebe to juriti jer se updati uglavnom rade za najnovija kola.
UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Korisnikov avatar
milosnbgd
Drug Član
Drug Član
Garaža: c204, SLK
Lokacija: Beograd
Postovi: 2144
Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 2:23 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Apr 25, 2017 9:19 pm

Sutra cu da kupim to, znaci ljubicasti nema potrebe. Uzecu ova 3 ostala onda. Hvala na ing
ALFAFORZAITALIA
Korisnikov avatar
Puzo81
Garaža: Alfa romeo 159 1.9Jtdm 180ks Lusso edition
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Jul 25, 2016 3:20 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Jul 01, 2017 4:30 pm

Pittatore napisao:Samo ako prsne elektronika u egr onda hoce da prijavi gresku, tada se gasi i dtc kod greske i raskacinje dzek sa njega za sva vremena.

Opet se palila greška kada se alfa kilavi po gradu pa se sama obrise. Potvrdjeno da je crkla elektronika egr-a iakl su se cudli otkud na edc15 posle stavljanja plocice da se pali.
Posle mora idem na remap i egr off.
Korisnikov avatar
Zika
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
Postovi: 764
Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 9:56 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Jul 01, 2017 5:01 pm

BobanR napisao:Da, piše da je za VAG, prvenstveno i jeste, ali radi sa MES (MultiEcuScan). Taj se koristi prvenstveno za logove i kačenje na motorni ECU.

Ukoliko nećeš logove, uzmeš
http://www.kupujemprodajem.com/ELM-327- ... -oglas.htm

i žuti konektor
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm

Ili, ukoliko ti nije skupo, sva 4(mada ne znam čemu ljubičasti služi)
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm

Od software-a za dijagnostiku ja koristim samo MES, plaćenu verziju. Vidim da ima crackovanih verzija, ali zaista ne znam gde i kako da ih skineš. Postoji i free verzija, za koju mislim da bi ti bila sasvim dovoljna.
KKL/VAG Com sa prekidačem (imam) ili sa adapterima radi sasvim korektno sa FES ili MES.
Isti slučaj i sa ELM (sa adapterima).
Logove ili fajlove sa očitanim podacima FES / MES čuve u LOG folderu ili drugde gde odrediš.

Evo šta koji od adaptera pristupa

http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx

Treba paziti jer su se pojavili jeftini interfejsi sa ko zna čijim kineskim čipovima i često ne rade.
Slika
Korisnikov avatar
freedom
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 511
Pridružio se: Čet Dec 11, 2008 10:21 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Sep 05, 2017 1:19 pm

Možda je glupo pitanje ali ne zamerite...
zanima me oko provere kilometraže.
OK, uzmem https://www.kupujemprodajem.com/VAG-COM ... =110419535
i na laptop ubacim MES...
Povežem se i šta... izbaciće mi pravu KM iako na displeju pokazuje smanjenu (ako je dirana) :scratch:
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
Korisnikov avatar
milosnbgd
Drug Član
Drug Član
Garaža: c204, SLK
Lokacija: Beograd
Postovi: 2144
Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 2:23 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Sep 05, 2017 1:27 pm

Nije milion posto sigurno, ali svakako dobra provera....Uz jos dosta parametara koje mozes ocitati
ALFAFORZAITALIA
Korisnikov avatar
Sauriann
Drug Član
Drug Član
Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso

ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 4868
Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Sep 05, 2017 1:58 pm

freedom napisao:Možda je glupo pitanje ali ne zamerite...
zanima me oko provere kilometraže.
OK, uzmem https://www.kupujemprodajem.com/VAG-COM ... =110419535
i na laptop ubacim MES...
Povežem se i šta... izbaciće mi pravu KM iako na displeju pokazuje smanjenu (ako je dirana) :scratch:
Vraćanje kilometraže se ne može provaliti iz mes-a...Provereno.
Korisnikov avatar
freedom
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 511
Pridružio se: Čet Dec 11, 2008 10:21 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Sep 05, 2017 7:43 pm

Kako može, ako može?
I može li ova "hobi" dijagnostika da pomogne pri kupovini automobila, generalno?
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
Korisnikov avatar
Sauriann
Drug Član
Drug Član
Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso

ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 4868
Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am

Uto Sep 05, 2017 9:53 pm

moze ako spusti kilometrazu a zaboravi da smanji broj zamena ulja ili broj regeracija dpf-a ali i to moze pa retko ko od prevaranata to zaboravi. Pogledaj to u mesu da li se poklapa...

Sent from my XT1650 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Rik
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999
Lokacija: Beograd
Postovi: 1471
Pridružio se: Pet Jun 13, 2014 7:53 pm

Uto Sep 05, 2017 11:09 pm

Moze da ti pomogne itekako. Videces povratne informacije iz voznje, kakvi su zeljeni i dobijeni parametri, gorivo... Time proveravas dobar broj komponenti vitalne za rad motora i automobila generalno.
Korisnikov avatar
milosnbgd
Drug Član
Drug Član
Garaža: c204, SLK
Lokacija: Beograd
Postovi: 2144
Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 2:23 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sre Sep 06, 2017 8:13 am

Danas mi izbaci gresku p2111 mothorised throttle

https://s26.postimg.org/lylp7t87d/IMG_2 ... 090631.jpg

(Morao sam ovako da slikam, laptop me nesto zeza nece da se prikaci na net)

Guglao sam malo i nisam bas razumeo o cemu se radi...Neki pominju klapne na usisnoj a ja njih nemam jer je 8v...Zna li neko o cemu je rec? Na kontrolnoj tabli ne izbacuje nista, niti ja bilo sta primecujem u voznji...

Drugo pitanje, zbog kojeg sam i kacio dijagnostiku jutros, je dpf. Svakako planiram uskoro da ga skidam ali me zanima nesto. Koliki je normalan interval regeneracije i koliki je normalan procenat zapusenosti nakon sto odradi regeneraciju. Meni radi na nekih 350km, i oko 20% je zapusen kad se regenerise.
ALFAFORZAITALIA
Korisnikov avatar
Sauriann
Drug Član
Drug Član
Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso

ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 4868
Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sre Sep 06, 2017 9:24 am

Meni je na zadnjoj proveri 436km avg poslednjih 5 regeneracija (prema AlfaOBD apk.). Svakako leti napolje asap.
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Sep 26, 2017 10:35 pm

to sto pise da je 20%, ne znaci da je stvarno 20% zapusen. Moze biti i da je u realnosti i 80%. Mes pravi proracun na osnovu nekih parametara. Znam slucajeva gde je danas bilo 30% a za nedelju dana 100%, a auto presao za tih nedelju dana 50km. Ako previse cesto pravi regeneraciju onda je za menjanje, ili se povecala potrosnja, ili mu se gubi snaga...
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
milosnbgd
Drug Član
Drug Član
Garaža: c204, SLK
Lokacija: Beograd
Postovi: 2144
Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 2:23 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Sep 26, 2017 10:36 pm

Kad se obavi regeneracija pise 20-25%, a obicno na nekih 300-350km opet radi, sad ja ne znam da li je to ucestalo ili nije
ALFAFORZAITALIA
Korisnikov avatar
alonso14
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed

- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo

- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport

- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport
Lokacija: MG
Postovi: 3354
Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 5:45 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Sep 26, 2017 10:45 pm

Meni je pre vadjenja bila prosecna na 498 km, i smesna neka zapusenost :)
Al sam ipak izvadio..
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Korisnikov avatar
freedom
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 511
Pridružio se: Čet Dec 11, 2008 10:21 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Apr 24, 2018 12:15 pm

Zika napisao: KKL/VAG Com sa prekidačem (imam) ili sa adapterima radi sasvim korektno sa FES ili MES.
...

Treba paziti jer su se pojavili jeftini interfejsi sa ko zna čijim kineskim čipovima i često ne rade.
https://www.kupujemprodajem.com/VagCom- ... -oglas.htm
https://www.kupujemprodajem.com/MultiEC ... -oglas.htm
VAG KKL 2000 + Adapteri 3000 = 5000
VAG KKL sa switchem = 3000

Ako VAGcom KKL + switch radi što i VAGcom KKL + 4 adaptera? :scratch:
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
Ntop
Garaža: Fiat Stilo
Lokacija: Beograd
Postovi: 5
Pridružio se: Pet Apr 27, 2018 8:35 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Apr 27, 2018 9:02 pm

Zamolio bih nekog ko se razume da pogleda sta ovde nije uredu. U pitanju je Stilo 1.9 JTD 16V 103KW. EGR nije zatvoren, MAF i MAP ocisceni. Nema dobro ubrzanje kao sto je imao i ima dima i na manjim obrtajima. Ne trosi ulje, turbina nema lufta...
Koliko vidim Intake air quantity mi je manji od zadatog kad ubrzavam, ali je ok na nizim obrtajima. Da li to znaci da vuce negde falsh posle protokomera kad je vakuum veci ili tako treba kad postoji EGR?
Da li neko ima ideju sta da pogledam dalje?

Slika

Povratak na “Diesel Potenza”