Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Čet Nov 19, 2015 7:14 am

da tako je.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
Ognjen_HN
Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
Lokacija: Herceg-Novi
Lokacija: Herceg-Novi
Postovi: 2058
Pridružio se: Pon Maj 21, 2012 1:27 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Čet Nov 19, 2015 1:31 pm

Hvala Mladenkee!!! :)
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! :)
Korisnikov avatar
kAcA
Garaža: Alfa GT
Lokacija: Sarajevo
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 361
Pridružio se: Pet Sep 13, 2013 11:48 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Dec 06, 2015 2:34 pm

Da li neko ima link prodavca na Ebayu isl. za bluetooth verziju ELM-a koja sigurno radi na Alfi? Naručio sam jedno 6 komada minimalno i nijedan ne može na Alfu. Na VW i ostale radi bez problema
Korisnikov avatar
Bracod
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
Lokacija: Sokolac
Postovi: 74
Pridružio se: Čet Dec 03, 2015 1:34 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Dec 27, 2015 6:15 pm

dusanGT napisao:
Posle testa se uradi "export" rezultata u CSV fajl, koji se učita u MS Excel. U Excelu se selektuju sve kolone (prva je Time [s]...) i u sekciji "Insert" izabere dijagram tipa "Scatter with smooth lines and markers".

Za sve parametre (osim f), h), i)) se izabere da leva vertikalna osa bude 0-5000, a za f), h), i) da desna vertikalna osa bude u granicama 0-100. Ako je test trajao duže, izbor dovoljno velike horizontalne dimenzije dijagrama (u [mm]) omogućava da se vide svi detalji. [/url]
Jel ima neka pomoc oko ovog excela kog nikad u zivotu otvorio nisam..Otvorim log koji sam sacuvao u csv formatu i onda kad treba da prebacim u dijagram mrka kapa....selektujem sve i idem na insert pa Scatter with smooth...i nista..prazan dijagram tj. na ovoj horiznotalnij ima nekih desavanja u dnu sto bi iblo na 50 obrtaja :) .skontao sam kako da prepravim lijevu uspravnu kolonu na 0-5000 ali dijagram je prazan i neznam da dodam ovu desnu vertikalnu a i da preimenujem ove boje/linije...
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pon Dec 28, 2015 8:19 am

Korisnikov avatar
Sauriann
Drug Član
Drug Član
Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso

ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 4868
Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pon Dec 28, 2015 8:46 am

Čime merite kad logove morate da uvozite u excel? Zar nije jednostavnije očitati šta ti treba u FES-u (iili Multiecuscan kako se sad zove) i lepo dobiti sve složeno?
Korisnikov avatar
Bracod
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
Lokacija: Sokolac
Postovi: 74
Pridružio se: Čet Dec 03, 2015 1:34 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pon Dec 28, 2015 12:37 pm

Ja sam prvo mjerio sa torque na mobilnom i on stvarno snimi dosta toga ali ima problem sa excelom..
Mada sa multiecuscan ide..Vidim neki dijagrami su sa 5 parametara a meni kaze da nisam registrovan i ne moze vise od 4. Jesu li to registrovani ili ima neka fora?


Slika
Poslednja izmena od Bracod u Pon Dec 28, 2015 1:15 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pon Dec 28, 2015 12:57 pm

Nemaš full verziju MES-a,zato nemaš više parametara - to ti je demo verzija.
Ili kupi softver ili se raspitaj kako drugačije možeš da ga nabaviš.Ja lično sam ga kupio,jer tako mogu bez problema da dobijam novije update softvera.
Excel tabela je od značaja u nekim slučajevima,ali se vrlo lako izveze CVS file u excel tabelu,a zatim se sve lako konvertuje u dijagram.
Samo bih napomenuo da ovo nije tema o kursu excela,već analiziranje dobijenih parametara u cilju otkrivanja problema ;)
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Bracod
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
Lokacija: Sokolac
Postovi: 74
Pridružio se: Čet Dec 03, 2015 1:34 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pon Dec 28, 2015 1:00 pm

Pa vidis li ti fotku koju sam okacio i moj post?
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pon Dec 28, 2015 1:03 pm

Ne mogu da vidim sliku,jedino mi nije jasno šta si ovim hteo da kažeš :scratch: "Oca multi ecuscan ide..."
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Bracod
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
Lokacija: Sokolac
Postovi: 74
Pridružio se: Čet Dec 03, 2015 1:34 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pon Dec 28, 2015 1:17 pm

Kako ne vidis sliku :scratch:
A to je tipkanje sa bagljavim prstima sad sam editovao post. :)
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pon Dec 28, 2015 1:19 pm

Ma ne vidim sa posla,imamo neku zaštitu na mreži :D
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pon Dec 28, 2015 11:10 pm

Dobra je tabela,samo Intake air quantity vezi za sekundarnu osu i formatiraj je 0-100
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Bracod
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
Lokacija: Sokolac
Postovi: 74
Pridružio se: Čet Dec 03, 2015 1:34 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pon Dec 28, 2015 11:24 pm

Napredujem :) to i recimo kolonu sa boost control/solenoid ne znam kako da dodam sa desne strane..kad ide odvojeno onda je Ok. :(


Slika



Slika
Gremlin
Garaža: Alfa 147 JTD 16V
Lokacija: Beograd
Postovi: 464
Pridružio se: Pon Jun 13, 2011 9:38 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Dec 29, 2015 9:57 am

Izaberes krivu koju zelis da vezes za drugu osu, zatim ''Format data series/Secondary axis"
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Dec 29, 2015 10:31 am

Samo napred,nema nazad :gr8:
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Bracod
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
Lokacija: Sokolac
Postovi: 74
Pridružio se: Čet Dec 03, 2015 1:34 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Dec 29, 2015 10:40 am

Sta je sa ovim diznama, koliko je normalna ova korekcija..nekako na lergasu kao da ponekad ne radi tečno(štucne)..

Slika
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Dec 29, 2015 10:49 am

Dobre su ti dizne.
A Man's Got to Know His Limitations...
Gremlin
Garaža: Alfa 147 JTD 16V
Lokacija: Beograd
Postovi: 464
Pridružio se: Pon Jun 13, 2011 9:38 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Dec 29, 2015 2:34 pm

A, sta kaze odometar?
Korisnikov avatar
Sauriann
Drug Član
Drug Član
Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso

ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 4868
Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Dec 29, 2015 3:27 pm

kaže nula verovatno :)
Korisnikov avatar
kAcA
Garaža: Alfa GT
Lokacija: Sarajevo
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 361
Pridružio se: Pet Sep 13, 2013 11:48 pm

Uto Dec 29, 2015 6:03 pm

Kako mislis nula? Sta to znaci?
Korisnikov avatar
Kosovic
Garaža: /
Lokacija: Vrbas
Lokacija: Vrbas
Postovi: 414
Pridružio se: Sub Jan 17, 2009 6:31 pm

Uto Dec 29, 2015 6:04 pm

Da je kilometraža vraćana. :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Bracod
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
Lokacija: Sokolac
Postovi: 74
Pridružio se: Čet Dec 03, 2015 1:34 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Dec 29, 2015 7:34 pm

Nisam to klikao posto sam bio u deficitu sa parametrima :) , sad kako imam reg verziju cu da preklikam sve.

Gremlin napisao:Izaberes krivu koju zelis da vezes za drugu osu, zatim ''Format data series/Secondary axis"
Aaa prosto ali bi se namucio dok izbunarim, hvala kolega.



Slika

Jedino sto nisam uzeo air intake quantity signal vec desired air...
Gremlin
Garaža: Alfa 147 JTD 16V
Lokacija: Beograd
Postovi: 464
Pridružio se: Pon Jun 13, 2011 9:38 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Dec 29, 2015 9:25 pm

Ako si citao pazljivo temu videces da ti uopste ne treba "desired air quantity".
Korisnikov avatar
Bracod
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
Lokacija: Sokolac
Postovi: 74
Pridružio se: Čet Dec 03, 2015 1:34 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sre Dec 30, 2015 12:59 am

Pa da to sam i napisao da, umjesto toga trebao sam "air intake quantity signal/period" ili?

Povratak na “Diesel Potenza”