Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
da tako je.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
- kAcA
- Garaža: Alfa GT
- Lokacija: Sarajevo
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Da li neko ima link prodavca na Ebayu isl. za bluetooth verziju ELM-a koja sigurno radi na Alfi? Naručio sam jedno 6 komada minimalno i nijedan ne može na Alfu. Na VW i ostale radi bez problema
- Bracod
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
- Lokacija: Sokolac
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Jel ima neka pomoc oko ovog excela kog nikad u zivotu otvorio nisam..Otvorim log koji sam sacuvao u csv formatu i onda kad treba da prebacim u dijagram mrka kapa....selektujem sve i idem na insert pa Scatter with smooth...i nista..prazan dijagram tj. na ovoj horiznotalnij ima nekih desavanja u dnu sto bi iblo na 50 obrtaja .skontao sam kako da prepravim lijevu uspravnu kolonu na 0-5000 ali dijagram je prazan i neznam da dodam ovu desnu vertikalnu a i da preimenujem ove boje/linije...dusanGT napisao:
Posle testa se uradi "export" rezultata u CSV fajl, koji se učita u MS Excel. U Excelu se selektuju sve kolone (prva je Time [s]...) i u sekciji "Insert" izabere dijagram tipa "Scatter with smooth lines and markers".
Za sve parametre (osim f), h), i)) se izabere da leva vertikalna osa bude 0-5000, a za f), h), i) da desna vertikalna osa bude u granicama 0-100. Ako je test trajao duže, izbor dovoljno velike horizontalne dimenzije dijagrama (u [mm]) omogućava da se vide svi detalji. [/url]
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Čime merite kad logove morate da uvozite u excel? Zar nije jednostavnije očitati šta ti treba u FES-u (iili Multiecuscan kako se sad zove) i lepo dobiti sve složeno?
- Bracod
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
- Lokacija: Sokolac
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ja sam prvo mjerio sa torque na mobilnom i on stvarno snimi dosta toga ali ima problem sa excelom..
Mada sa multiecuscan ide..Vidim neki dijagrami su sa 5 parametara a meni kaze da nisam registrovan i ne moze vise od 4. Jesu li to registrovani ili ima neka fora?
Mada sa multiecuscan ide..Vidim neki dijagrami su sa 5 parametara a meni kaze da nisam registrovan i ne moze vise od 4. Jesu li to registrovani ili ima neka fora?
Poslednja izmena od Bracod u Pon Dec 28, 2015 1:15 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Nemaš full verziju MES-a,zato nemaš više parametara - to ti je demo verzija.
Ili kupi softver ili se raspitaj kako drugačije možeš da ga nabaviš.Ja lično sam ga kupio,jer tako mogu bez problema da dobijam novije update softvera.
Excel tabela je od značaja u nekim slučajevima,ali se vrlo lako izveze CVS file u excel tabelu,a zatim se sve lako konvertuje u dijagram.
Samo bih napomenuo da ovo nije tema o kursu excela,već analiziranje dobijenih parametara u cilju otkrivanja problema
Ili kupi softver ili se raspitaj kako drugačije možeš da ga nabaviš.Ja lično sam ga kupio,jer tako mogu bez problema da dobijam novije update softvera.
Excel tabela je od značaja u nekim slučajevima,ali se vrlo lako izveze CVS file u excel tabelu,a zatim se sve lako konvertuje u dijagram.
Samo bih napomenuo da ovo nije tema o kursu excela,već analiziranje dobijenih parametara u cilju otkrivanja problema
A Man's Got to Know His Limitations...
- Bracod
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
- Lokacija: Sokolac
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ne mogu da vidim sliku,jedino mi nije jasno šta si ovim hteo da kažeš "Oca multi ecuscan ide..."
A Man's Got to Know His Limitations...
- Bracod
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
- Lokacija: Sokolac
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Kako ne vidis sliku
A to je tipkanje sa bagljavim prstima sad sam editovao post.
A to je tipkanje sa bagljavim prstima sad sam editovao post.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ma ne vidim sa posla,imamo neku zaštitu na mreži
A Man's Got to Know His Limitations...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Dobra je tabela,samo Intake air quantity vezi za sekundarnu osu i formatiraj je 0-100
A Man's Got to Know His Limitations...
- Bracod
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
- Lokacija: Sokolac
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Izaberes krivu koju zelis da vezes za drugu osu, zatim ''Format data series/Secondary axis"
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Samo napred,nema nazad
A Man's Got to Know His Limitations...
- Bracod
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
- Lokacija: Sokolac
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Dobre su ti dizne.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- Bracod
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
- Lokacija: Sokolac
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Nisam to klikao posto sam bio u deficitu sa parametrima , sad kako imam reg verziju cu da preklikam sve.
Jedino sto nisam uzeo air intake quantity signal vec desired air...
Aaa prosto ali bi se namucio dok izbunarim, hvala kolega.Gremlin napisao:Izaberes krivu koju zelis da vezes za drugu osu, zatim ''Format data series/Secondary axis"
Jedino sto nisam uzeo air intake quantity signal vec desired air...
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ako si citao pazljivo temu videces da ti uopste ne treba "desired air quantity".
- Bracod
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
- Lokacija: Sokolac
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Pa da to sam i napisao da, umjesto toga trebao sam "air intake quantity signal/period" ili?