Zar ne bi purnjao ko blesav da mu fali vazduha?
Tapatalk HD
alfa 159 jtdm nece da vuce
- zen
- Garaža: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
- Lokacija: Philly NYC Bgd
Post
alfa 159 jtdm nece da vuce
Ja bi posle svega ovoga skinuo turbo i proverio u kakvom je stanju...
Sent from Mothership
Sent from Mothership
There's nothing wrong that $100 won't fix.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: alfa 159 jtdm nece da vuce
Ne fali vazduh realno, već je loše "izmeren"... Kad se isključi "merenje" (tj. MAF) bude bolje, jer ECU radi sa nekim "default" vrednostima (vazduh, gorivo, faza i vreme ubrizgavanja...)
Pisalo je nešto i u vezi sa turbinom...
Pisalo je nešto i u vezi sa turbinom...
dusanGT napisao:Pitanje 2: da li poluga vakuum aktuatora (tzv. "paštete") ode 10-15mm dole kad se da kontakt i da li se vraća gore kad se turira u mestu?
Alfa je stil... ostalo je status...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: alfa 159 jtdm nece da vuce
Aha, postoji zamenski usis bez flapsova, ko hoće jeftino da prođe. Pazi, to što ljudi tvrde da nema razlike ne govori ništa dok neko ne izmeri. Opel to nema i mora da se zavrti da bi povukao, dok je Alfa elastična ko praćka.
Doduše, uvek može da rikne govno, dok je ta zamenska grana za vjeki vjekov. Kakve probleme ljudi imaju, možda je to i najpametnije za polovnu Alfu koja gazi 150 i više hiljada km.
Tapatalk HD
Doduše, uvek može da rikne govno, dok je ta zamenska grana za vjeki vjekov. Kakve probleme ljudi imaju, možda je to i najpametnije za polovnu Alfu koja gazi 150 i više hiljada km.
Tapatalk HD
- milance02
- Garaža: Alfa 159 1.9 jtdm 16 v
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 159 jtdm nece da vuce
Ima logike da neka pukotina nanekom od creva pravi problem, moracu jedan dan da detaljno pregledam sve.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: alfa 159 jtdm nece da vuce
Kolege ralinjo i Deki su imali sličan problem: pravi ga pukotina u crevu posle MAF ili pukotina u kućištu filtera za vazduh (što je manje verovatno za 159ku, ali proveri).
Ako creva/cevi posle MAFa imaju malu prslinu, u usis turbine će realno ulaziti i "dodatni" vazduh čija količina nije "izmerena" MAFom.
Za neki granični slučaj (velika pukotina na pomenutim mestima, a malo prljav filter vazduha) može ta "dodatna" količina vazduha da bude značajna u odnosu na onu izmerenu MAFom, na osnovu koje se i računa količina ubrizganog goriva, što određuje performanse (vuče/ne vuče).
Ako creva/cevi posle MAFa imaju malu prslinu, u usis turbine će realno ulaziti i "dodatni" vazduh čija količina nije "izmerena" MAFom.
Za neki granični slučaj (velika pukotina na pomenutim mestima, a malo prljav filter vazduha) može ta "dodatna" količina vazduha da bude značajna u odnosu na onu izmerenu MAFom, na osnovu koje se i računa količina ubrizganog goriva, što određuje performanse (vuče/ne vuče).
Alfa je stil... ostalo je status...
- Brzi
- Garaža: Alfa 156 sw 2005 1.9 jtd 16v m-jet
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 159 jtdm nece da vuce
Naleteh na ovu temu ja imam slican problem koliko mi se sad cini na 156 1.9 jtd 16 110 kw da slabo vuce do 2000 to jest recimo kad preticem a obrtaji su ispod lenja je i tek kad dodje do 2000 onda povuce odlucno.Vozim je vec oko godinu dana i navikao sam se da obrtaje uvek drzim u opsegu oko 2000 ali sad vidim da izgleda to nije normalno ponasanje za ovaj motor u cemu bi mogao biti problem imam dijagnostiku moze li mi neko reci koje parametre bi trebalo da proverim?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: alfa 159 jtdm nece da vuce
U desetak minuta malo oštrije vožnje meri:
a) engine speed,
b) boost pressure,
c) desired boost pressure,
d) air intake quantity,
e) desired air intake quantity,
f) air intake signal,
g) boost control solenoid i
h) total fuel quantity.
Napravi (ako je bezbedno) nekoliko zaleta u 4toj, od 1500-4000o/min, rezultat testa eksportuj u "csv", učitaj u MS Excel i napravi "scatter" dijagram promene parametara a)-h) tokom vremena, pa pokaži sliku (PNG format je Ok) ovde...
Bitno je da meriš sve navedene parametre, jer su svi neka indikacija mogućih problema...
a) engine speed,
b) boost pressure,
c) desired boost pressure,
d) air intake quantity,
e) desired air intake quantity,
f) air intake signal,
g) boost control solenoid i
h) total fuel quantity.
Napravi (ako je bezbedno) nekoliko zaleta u 4toj, od 1500-4000o/min, rezultat testa eksportuj u "csv", učitaj u MS Excel i napravi "scatter" dijagram promene parametara a)-h) tokom vremena, pa pokaži sliku (PNG format je Ok) ovde...
Bitno je da meriš sve navedene parametre, jer su svi neka indikacija mogućih problema...
Alfa je stil... ostalo je status...
- chale
- Garaža: Alfa Romeo 155 2,0TS 8v
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: alfa 159 jtdm nece da vuce
Jeli neko rijesio problem sa slabom vucom ispod 2000-2500 obrtaja?
Imam slican problem na 147 JTDm 16v 150 KS auto je prilicno lijen na niskim obrtajima i kad dojde na 2500 obrtaja isto kao da je neko nabije nogom tako naglo pocne ubrzavati a do tada je prilicno spora. Auto ne dimi,radi odlicno, nema greske na motoru, parametri na pritisku turbine, mjeracu protoka zraka i jos nekim parametrima u redu, koliko znam nemam ona krilca na usisnoj grani jer je motor euro3.
Imam slican problem na 147 JTDm 16v 150 KS auto je prilicno lijen na niskim obrtajima i kad dojde na 2500 obrtaja isto kao da je neko nabije nogom tako naglo pocne ubrzavati a do tada je prilicno spora. Auto ne dimi,radi odlicno, nema greske na motoru, parametri na pritisku turbine, mjeracu protoka zraka i jos nekim parametrima u redu, koliko znam nemam ona krilca na usisnoj grani jer je motor euro3.
My name is Romeo, Alfa Romeo!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 159 jtdm nece da vuce
stara je tema poprilicno, ali dal je neko resio dosta slabiju vucu kod ovog motora (110kw)sa zakacenim protokomerom,u odnosu na raskacen
egr dpf katalizator klapne sve je off
egr dpf katalizator klapne sve je off