Turbina Ne Pali

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: Turbina Ne Pali

Uto Maj 21, 2013 11:35 am

Čišćenje najčešće ne pomaže (osim ako je MAF ispravan, ali zaprljan...), kao ni vožnja sa isključenim MAF, kao dijagnostičkom metodom. Ali pre svih provera MAF potrebno je da se pouzdano ustanovi da li su creva bez prslina i da se naslage ulja izbace iz creva i interkulera.

Ako se opisano seckanje i posle toga javlja u baš svakoj vožnji, mogao bi neko (kolega sa foruma, servis...) da pozmajmi sigurno ispravan i odgovarajući MAF samo na probu, ako ništa drugo, bar da se eliminiše kao problem.

Dijagnostika (MultiECUScan) mora da se radi u vožnji - na autoputu, uz poštovanje ograničenja brzine, na konstantnih 3000-3500o/min i snimanjem parametara: Intake air quantity [mg/inj], Desired air intake quantity [mg/inj] i Air intake quantity signal [mV]. Ispravan MAF daje napon od oko 4650mV na maksimalnom protoku vazduha.
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
Super_genije
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003
Lokacija: Bec Austrija
Lokacija: Bec Austrija
Postovi: 993
Pridružio se: Uto Maj 07, 2013 10:42 am

Re: Turbina Ne Pali

Uto Maj 21, 2013 12:52 pm

Dusane, hvala sto, vjerovatno, po n-ti put kucas isto nama neznalicama :)
U subotu, kada sam mijenjao donje viljuske pa je bio skinut sluspleh gledao sam donje crijevo od intercoolera i izgledalo mi je kao da je u jadnom stanju bas. ja sam ionako mislio da skinem i crijevo i intercooler pa da ocistim. Jasno da je najbolje da se stavi drugi pa da se proba, ali za slucaj da je prljav MAF, cime bi ga valjalo ocistiti? Isto za intercooler? Da li ima nesto u njemu ne znam ni ja na sta bi trebalo da se pazi ili moze benzinom da se opere fino?
Assumption is the mother of all fuckups
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: Turbina Ne Pali

Uto Maj 21, 2013 1:24 pm

Interkuler i creva se čiste i peru bilo kojim sredstvom koje rastvara naslage ulja i prljavštine, ali to najbolje prepusti servisu - prljavo je i pomenuta sredstava su ponekad dosta toksična.
MAF može da se čisti sličnim sredstvima (postupak je opisan u klipu), samo je bitno da se ne koriste materije čiji ostaci mogu da postanu izuzetno toksični...
[youtube]iX2Y44Np8VM[/youtube]
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
milanns
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD 115ks
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 55
Pridružio se: Uto Mar 26, 2013 2:31 pm

Re: Turbina Ne Pali

Uto Maj 21, 2013 9:40 pm

Nastelovana "pasteta" nema vise greske ! 2350mbar izmereno u voznji!

Radi savrseno :)
Strpljenje je majka prirode !
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: Turbina Ne Pali

Uto Maj 21, 2013 10:10 pm

:plavi_voli:
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
Super_genije
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003
Lokacija: Bec Austrija
Lokacija: Bec Austrija
Postovi: 993
Pridružio se: Uto Maj 07, 2013 10:42 am

Re: Turbina Ne Pali

Sre Maj 22, 2013 9:00 am

Hvala ti Dusane na snimku! Znam da je prljavo, ali jbg, znas kakvi su majstori..Evo ovi moji - dobri ljudi, ali vidjeli da ne mogu uzeti pare da moraju da se drkaju da nadju sta je pa u fazonu: vozi ti, sve je u redu! a znaju da nije i da ce crknuti nesto uskoro i sto bi se cimali. To sto crkne, mozda jos nesto pride i vise para njima... Dok sam ne zavrnes rukave....
Ja sam mislio benzinom da operem crijeva i intercooler, benzin je majka, a za MAF cu vec da vidim...
Milane, extra sto si sredio to! :drink
Assumption is the mother of all fuckups
Korisnikov avatar
Buta147
Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 46
Pridružio se: Pon Maj 18, 2015 12:15 am

Re: Turbina Ne Pali

Pon Dec 11, 2017 10:16 am

Koliko ima zica na MAP senzoru, tj koliko ima pina? U pitanju je alfa 147 JTD 1.9 85kw
Korisnikov avatar
Pittatore
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 2299
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am

Re: Turbina Ne Pali

Pon Dec 11, 2017 11:36 am

Jtd 3 jtdm 4 pina, po snazi bih rekao da je jtdm.
UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Korisnikov avatar
spin
Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
Lokacija: Beograd
Lokacija: Bg
Postovi: 236
Pridružio se: Pon Jun 28, 2010 1:05 am

Re: Turbina Ne Pali

Pon Dec 11, 2017 5:50 pm

Ne nužno, čak mislim obrnuto - 85kw je najčešća verzija jtd 8v mašine, mada je prva verzija bila 74kw.
Sa druge strane, mislim da je snaga jtdm 8v 88kw. :scratch:
Korisnikov avatar
Pittatore
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 2299
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am

Re: Turbina Ne Pali

Pon Dec 11, 2017 11:56 pm

Tako je JTD 85kw
Jtdm 88kw
Dakle ima 3 pina
Map Bosch senzor 0 281 002 510 ide
UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Korisnikov avatar
Buta147
Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 46
Pridružio se: Pon Maj 18, 2015 12:15 am

Re: Turbina Ne Pali

Uto Dec 12, 2017 12:36 am

:arflag Hvala bracoo! :)
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Turbina Ne Pali

Uto Dec 12, 2017 6:34 pm

Pittatore napisao:Tako je JTD 85kw
Jtdm 88kw
Dakle ima 3 pina
Map Bosch senzor 0 281 002 510 ide
kod mene na 85kw nije taj nego ‎0 281 002 215, kod drugara taj 510 a kod jos jednog drugara neki skroz treci :), koja je tu fora?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
MiloshBg
Garaža: No Alfa, no fun...
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 2450
Pridružio se: Ned Jun 03, 2012 10:28 am

Re: Turbina Ne Pali

Uto Dec 12, 2017 8:47 pm

Pittatore napisao:Tako je JTD 85kw
Jtdm 88kw
Dakle ima 3 pina
Map Bosch senzor 0 281 002 510 ide
A JTDM 74kw?
Alfa Romeo - The car inside the driver.
Korisnikov avatar
bums85
Contact:
Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS
Lokacija: Las Vegas
Lokacija: Kacarevo
Postovi: 4587
Pridružio se: Uto Jan 12, 2010 11:11 am

Re: Turbina Ne Pali

Uto Dec 12, 2017 9:43 pm

Gde ima jtdm od 74kw?
Slika
MiloshBg
Garaža: No Alfa, no fun...
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 2450
Pridružio se: Ned Jun 03, 2012 10:28 am

Re: Turbina Ne Pali

Uto Dec 12, 2017 10:23 pm

Ima. Na trzistima poput Belgije, Holandije, a i kod nas se pojavi po koja. Konkretno na 147 mislim.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
Korisnikov avatar
Zika
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
Postovi: 764
Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 9:56 am

Re: Turbina Ne Pali

Uto Dec 12, 2017 11:06 pm

bums85 napisao:Gde ima jtdm od 74kw?
Ima jedan, ali sa lošim amortizerima pozadi.
Došao iz holandije.
Slika
Korisnikov avatar
Pittatore
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 2299
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am

Re: Turbina Ne Pali

Uto Dec 12, 2017 11:19 pm

0281002437
UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Korisnikov avatar
Pittatore
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 2299
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am

Re: Turbina Ne Pali

Uto Dec 12, 2017 11:19 pm

0281002437
UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Korisnikov avatar
bums85
Contact:
Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS
Lokacija: Las Vegas
Lokacija: Kacarevo
Postovi: 4587
Pridružio se: Uto Jan 12, 2010 11:11 am

Re: Turbina Ne Pali

Sre Dec 13, 2017 2:34 pm

Ja sam vidjao 85kw iz belgije, prvi put cujem za 74
Slika
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Turbina Ne Pali

Sre Dec 13, 2017 2:54 pm

nisam ni ja cuo za 74kw

jel zna neko koja je konkretno razlika, sem po obliku, kod map senzora za 8v motore sa zadnjim oznakama 215 i 510?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
MiloshBg
Garaža: No Alfa, no fun...
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 2450
Pridružio se: Ned Jun 03, 2012 10:28 am

Re: Turbina Ne Pali

Sre Dec 13, 2017 5:24 pm

bums85 napisao:Ja sam vidjao 85kw iz belgije, prvi put cujem za 74
Ima nekoliko komada na polovnim.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Turbina Ne Pali

Sre Dec 13, 2017 6:31 pm

Svasta ima u ponudi,u zavisnosti od trzista i poreskih zahvatanja.
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Turbina Ne Pali

Sre Dec 13, 2017 6:37 pm

koji je to motor, onaj iz bravo/brava/marea?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
MiloshBg
Garaža: No Alfa, no fun...
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 2450
Pridružio se: Ned Jun 03, 2012 10:28 am

Re: Turbina Ne Pali

Sre Dec 13, 2017 8:21 pm

JTD 8v i multijet 8v(prva generacija) samo ustrojeni za neka trzista.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Turbina Ne Pali

Ned Dec 17, 2017 8:46 am

zet juce uzeo da ocisti map senzor, skinuo, oprao i vratio i kad je upalio auto izbacio mu gresku i auto upau u safe mod? jel zna neko o cemu se tu radi, auto mu je pre toga normalno radio i isao, ja sam skidao map vise puta i vracaio i probao sa drugih kola i nisam imao tih problema, naravno dok je map bio otkacen nije davao kontakt i sl., ne znam sto je njemu upalio gresku, kaze auto se vuce do 3000rpm i ima cudan zvuk kao da je auspuh busan. to mu se isto desilo jos jednom kad mu puklo vakum crevce od overboosta ali nije palio gresku samo tako iso i tako se cuo. proverio crevca sve ok.
dal moze dijagnostika samo da obrise gresku i da auto proradi, posto je ocigledno nesto zabrljavelo?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Povratak na “Diesel Potenza”