159 - ne prima gas...

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: 159 - ne prima gas...

Uto Avg 21, 2012 4:13 pm

Proveri još i regulator pritiska goriva u common rail sistemu i "malu" pumpu za gorivo (obično je u rezervoaru). Opisani simptomi ukazuju na ta dva sklopa, ali pre svega na "fuel pressure regulator".

Injektor br. 4 (to je onaj do usisa) redovno ima veću korekciju, ali se ona smanjuje kako JTD postiže radnu temperaturu. Meni se na 147ci taj kvar (fuel pressure regulator) video i na dijagnostici (FiatECUScan) ali nije bilo problema u vožnji. Kada su se ispoljili problemi u vožnji ("ne prima gas") zamenjen je regulator (oko 120€) i sve je bilo OK.

Da ima crnog dima reklo bi se da je MAF, a ako je EGR ostao zaglavljen u položaju "otvoreno", 159ka bi išla malo slabije, ali ne tako dramatično kao što je opisano.
Alfa je stil... ostalo je status...
E_K_V
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4JTD
Alfa Romeo 159 1.9JTDm
Lokacija: Podgorica
Postovi: 215
Pridružio se: Ned Nov 23, 2008 5:15 pm

Re: 159 - ne prima gas...

Sre Avg 22, 2012 10:42 am

posto cu prvo da probam sa egr-om, sa cim je najbolje da probam da ga ocistim???
E_K_V
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4JTD
Alfa Romeo 159 1.9JTDm
Lokacija: Podgorica
Postovi: 215
Pridružio se: Ned Nov 23, 2008 5:15 pm

Re: 159 - ne prima gas...

Čet Avg 23, 2012 8:21 am

skinut egr, ociscen (iako nije nesto igledao zaprljan)... i aut za sad ide....vidjecemo sta se desava dalje....
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: 159 - ne prima gas...

Sre Avg 29, 2012 4:50 pm

Imam slican problem, auto jednostavno nece primi gas. Na ravnom se jedva vuce dok po brdima nema leba ni prvom. Posle 2500rpm sve proradi, doduse ne kako treba ali ide. Do 2500rpm mrtav konj. Nema dima nema povecane potrosnje na bordu. Da li je problem egr?
Radjen je servis na kolima pre 7-8000km kod Dese gde je skidao egr i kaze cist. DPF nije zapusen. Proveravano pre 15dana, zapusenost 45%. Problem je nastao na ovim vrucinama od 50c. Isao sam do Crne Gore i sve je bilo ok.
Korisnikov avatar
Fica
Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v
Alfa Romeo 159 SW 2.0 jtdm 136HP
Lokacija: Nis
Lokacija: Niš
Postovi: 102
Pridružio se: Uto Okt 21, 2014 7:59 am

Re: 159 - ne prima gas...

Pon Nov 28, 2016 9:35 pm

Jes da je tema dosta stara, ali imam slican problem. Auto je 2 sata nakon pranja poceo da trza u voznji prvo lagano a onda sve vise i vise tako da je jedva primao gas.Upalio mi je check engine lampicu pa sam ga batalio. Jutros na dijagnostici iscitamo gresku p0203 tj. da je treca dizna u problemu. Kad sam cacnuo konektor motor se unormalio. Procistili smo konektor i malo smanjili onaj zazor u njemu i sve je bilo ok. Nakon puta od 100km opet isto trzanje i lampica, opet stao i mrdnuo zice konektora i sve ok. Nabavio sam polovni konektor ali kako ga menjati posto je zaliven. Da li je dobra ideja da se isece stari a novi prelemi? Ako je neko radio nesto slicno neka pise. Izvinjavam se na opsirnosti...
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: 159 - ne prima gas...

Pon Nov 28, 2016 9:45 pm

Kolega @novmaher je imao isti problem, cak je jednu diznu zmenio misleci da je ona u pitanju a knektor je bio problem. Resio je problem malim priblizivanjem pinova u konektoru i zatezanjem konenektora plasticnom vezicom.
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
Fica
Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v
Alfa Romeo 159 SW 2.0 jtdm 136HP
Lokacija: Nis
Lokacija: Niš
Postovi: 102
Pridružio se: Uto Okt 21, 2014 7:59 am

Re: 159 - ne prima gas...

Uto Nov 29, 2016 7:58 am

Pa i meni je nesto tako padalo na pamet. Ne bih sad da secem origigi instalaciju, jer se konektori nalaze u toploj zoni iznad motora pa je pitanje sta će biti nadalje. Citao sam na nekom stranom forumu da je to upravo i razlog, džekovi se ugreju i rašire i dolazi do prekida. Savet je da se skine plastični poklopac motora i omogući bolje hlađenje konektora. Ja skinuo poklopac pa pratim šta se dalje dešava...

Povratak na “Diesel Potenza”