Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
A sta kaze potrosnja? Jel trosi manje?
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Sa mojim starim diznama je umelo i preko 10 u gradu....korekcije na dijagnostici nisu bile strašne. Ipak, na stolu se ispostavilo da bacaju više nego što treba. Posle sređivanja nisam imao vremena da ih istestiram kako treba, ali na ovih 30-tak kilometara po gradu je 8,6. Ali to je mali uzorak, treba sačekati bar 100-200 km...
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- motorhead
- Drug Član
- Garaža: Giulietta 1.6 mjet 105ks
Audi Avant B8 - Lokacija: beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Ali posto ti je auto cipovan nema veze ionako ima 3sekvence ubrizgavanja a treba 5
Kao I moj
Kao I moj
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Samo nek se puši!
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- motorhead
- Drug Član
- Garaža: Giulietta 1.6 mjet 105ks
Audi Avant B8 - Lokacija: beograd
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Danas sam obavio jos jedan pregled u servisu. Opet dijagnostika nema grešaka, provera dizni isključene su kao mogućnost problema.
Ostaje da se vidi kompresija za koji dan, otvori dekla, sumnjaju na neki hidropodizač ili klackalicu.
Ostaje da se vidi kompresija za koji dan, otvori dekla, sumnjaju na neki hidropodizač ili klackalicu.
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Ajde bas javi sta je bilo.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Da sumiram problem.
Kompresija proverena, 25-25-25-25-20. Dizne su prestelovane nakon toga, dve nisu davale ler, mehanički dobre, mozda je zato 5 cilindar bio nizi. Sad auto radi u leru puno bolje, puno tise, ali ostalo je nesto minimalno sto se tiče vibracija.
Kompresija proverena, 25-25-25-25-20. Dizne su prestelovane nakon toga, dve nisu davale ler, mehanički dobre, mozda je zato 5 cilindar bio nizi. Sad auto radi u leru puno bolje, puno tise, ali ostalo je nesto minimalno sto se tiče vibracija.
- motorhead
- Drug Član
- Garaža: Giulietta 1.6 mjet 105ks
Audi Avant B8 - Lokacija: beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Druze slusaj starije.....isto tako 5ti ili 4ti(1.9) cilindar je na pocetku raila nepisano pravilo baguje,tj naliva,spira pada kompresija....zato dizne na servis malo, 0.5l MoS2 I pun gas!Nema vibratto
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Pokusavam da nadjem taj Liqui Moly MoS2, ima ih vise. Molim te koji je to aditiv preporucujes?
- Kaligula
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex 33 boxer(Gordana)
ex 145 boxer(Natasa)
ex 159 jtdm(Milica)
ex Sprint 1.7(Barbara)
ex 156 2.5 v6(Dita Von Teese)
147 1.6 ts(Milka) - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Daću ti jednu smernicu koje sam se i sam pridržavao dok sam vozio jtd....Uvek se trudi da sipas na istoj pumpi i ako je moguce napuni rezervoar,nemoj da šaraš od pumpe do pumpe,danas ovde 5 litara,sutra 10 tamo,prekosutra 15 onamo.
Dizel ni u traktor,kamoli u Alfu
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
- motorhead
- Drug Član
- Garaža: Giulietta 1.6 mjet 105ks
Audi Avant B8 - Lokacija: beograd
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Taj sam trauzio ceo dan po Mitrovici i nisam ga nasao. Nasao sam "wurth engine oil treatment", znam da wurth pakuje Liqui Moly, isto je na bazi molibdena, crna tecnost. I na ceni pise Wurth Liqui Moly
Iscitao sam dosta tekstova na bazi molibden aditiva, odlicni su. Sipao sam, pratiću šta se dešava.
Iscitao sam dosta tekstova na bazi molibden aditiva, odlicni su. Sipao sam, pratiću šta se dešava.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Mali rezime posle par dana.
Auto i dalje ima "drhtavicu" primetno kad je vruc, minimalno hladan. Posle korigovanja dizni i aditiva za ulje auto je izuzetno tih u leru, bas kako volim, ali ta drhtavica me izludjuje. Pre 10tak dana motor je opran kompletno dole-gore, posle 1000 km ni kap ulja nema na sebi ili nesto slicno. Da ponovim opet, ide ko blesav, trosi 6,0-6,5 l, cak sam pre neki dan SM-NS-SM napravio potrosnju 5,6l normalne voznje!
Sledece cu da se pozabavim senzorima. Imate li neku preporuku na koje da obratim paznju, MAF, MAP, senzor temperature...? Jel ovaj motor ima senzor temperature vazduha ili slicno?
Da li je potrebna korekcija mape posle skidanja klapnica sa usisne grane?
Auto i dalje ima "drhtavicu" primetno kad je vruc, minimalno hladan. Posle korigovanja dizni i aditiva za ulje auto je izuzetno tih u leru, bas kako volim, ali ta drhtavica me izludjuje. Pre 10tak dana motor je opran kompletno dole-gore, posle 1000 km ni kap ulja nema na sebi ili nesto slicno. Da ponovim opet, ide ko blesav, trosi 6,0-6,5 l, cak sam pre neki dan SM-NS-SM napravio potrosnju 5,6l normalne voznje!
Sledece cu da se pozabavim senzorima. Imate li neku preporuku na koje da obratim paznju, MAF, MAP, senzor temperature...? Jel ovaj motor ima senzor temperature vazduha ili slicno?
Da li je potrebna korekcija mape posle skidanja klapnica sa usisne grane?
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Da li je potrebna korekcija mape posle skidanja klapnica sa usisne grane?[/quote]
Mora
Mora
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
5.6, pa i manje, prema kompu, može ako ga držiš u rasponu 60-80, eventualno 90km. Svakodnevno prelazim preko 50km otvorenog puta, pa ga obično držim na tempomatu.
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Troši 6-6.5l, al' ne ako ga voziš tako da ide ko blesavpopovicvl napisao:Da ponovim opet, ide ko blesav, trosi 6,0-6,5 l, cak sam pre neki dan SM-NS-SM napravio potrosnju 5,6l normalne voznje!
5.6, pa i manje, prema kompu, može ako ga držiš u rasponu 60-80, eventualno 90km. Svakodnevno prelazim preko 50km otvorenog puta, pa ga obično držim na tempomatu.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Obicno vozim po principu +20 od ograničenja na otvorenom putu, odnosno u gradu +10. Tad se potrošnja kreće od 6,0-6,5. Trudim se da to bude pametna voznja, konstantno, bez uzaludnog zaletanja. Kad se postavi situacija da nema gužve i kad nisam nervozan, lako se spusti na <6,0 l.
Kad je pedala do metala nebo je granica.
Na stranim forumima, engleskim, imaju ljudi iste probleme, drhtavica u leru vruć, problem uvek ukazuje na "intake manifold" i "swilr flaps" koje nemam, ali tu je negde problem.
Kad je pedala do metala nebo je granica.
Hvala drug na odgovoru. Ovo je možda problem. Opraću prvo senzore MAP, MAF, TEMP...pa ako nema pomaka, onda korekcija mape. Problem je što nisam vozio auto pre skidanja klapni, odmah je poteran u servis gde su i skinute, ali zakleo bih se da u leru nije trokirao kad sam preuzimao auto jer bi me to i možda odbilo od kupovine.dejan nis napisao:Da li je potrebna korekcija mape posle skidanja klapnica sa usisne grane?
Mora
Na stranim forumima, engleskim, imaju ljudi iste probleme, drhtavica u leru vruć, problem uvek ukazuje na "intake manifold" i "swilr flaps" koje nemam, ali tu je negde problem.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
pa ti rece da ti je sad dpf ugasen kako treba, kako sad da si skinuo flapsove a nemas check engine?
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
pa pitas da li softverski moraju da se ugase krilca a vec su izvadjena. Kad ih izvadis doije check engine sijalicu na tabli koja svetli, tako da ne bi morao da pitas da li mora i softverski da se ugase flapsovi vec bi logicno zakljucio da mora. Ako su ti krilca izvadjena, a nemas gresku u racunaru za krilca, onda definitivno pored kodova gresaka za dpf su ugaseni i drugi kodovi.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Zato i pitam jel potrebna korekcija mape. Koliko vidim kablovi su jos uvek na aktuatoru, on radi pa zbog toga komp ne zna da su klapne izbacene. Kad bi se skinuo kabal izpala bi check engine lampica.
Pitam vise zbog toga jer klapnice stoje otvorene dok temperatura ne prebaci ~20tak stepeni, posle se zatvaraju kad je ugrejan, a kod mene ostaju "otvorene" i time se menja AFR u leru.
Pitam vise zbog toga jer klapnice stoje otvorene dok temperatura ne prebaci ~20tak stepeni, posle se zatvaraju kad je ugrejan, a kod mene ostaju "otvorene" i time se menja AFR u leru.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
klapne nemaju veze sa afr-om. one sluze samo da stvaraju odredjeno strujanje vazduha kako bi vise stiglo u cilindar. A afr se odnosi na odnos vazduha i goriva koji je apsolutno isti bilo tu krilca ili ne, ili u kom su polozaju. Nemam predstavu dal ste skidali flapsove a ostavili motorce, zaglavljivali u otvorenom polozaju il kako vec. Ako ti ne pali nikakvu gresku u racunaru za flapsove onda ne mora ni da ih gasis softverski.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Danas sam očistio MAF sa "brake cleaner"-om. Ništa se nije promenilo.
Jedna stvar mi pada na pamet. Dal se JTDm dizne kodiraju i ukucavaju novi kodovi nakon remonta? Kad su mi skidali dizne nešto su "šelovali", ali dijagnostikom nisu ništa ukucavali. Ono šta smo primetili jeste da je 3ća dizna zakrenuta (tj. elektronika), znači da je nešto rađeno na njoj pre.
Na Mondeo sam radio komplet remont Delphi dizni kod Dmitrovica, dobio sam nove kodove i nakon ukucavanja u komp auto je radio kao sat.
Možda da se dizne prekodiraju, pa da krenem ispočetka?
Jedna stvar mi pada na pamet. Dal se JTDm dizne kodiraju i ukucavaju novi kodovi nakon remonta? Kad su mi skidali dizne nešto su "šelovali", ali dijagnostikom nisu ništa ukucavali. Ono šta smo primetili jeste da je 3ća dizna zakrenuta (tj. elektronika), znači da je nešto rađeno na njoj pre.
Na Mondeo sam radio komplet remont Delphi dizni kod Dmitrovica, dobio sam nove kodove i nakon ukucavanja u komp auto je radio kao sat.
Možda da se dizne prekodiraju, pa da krenem ispočetka?